Možnosti předprodejní podpory 4/3/2017 3:33 PM Možnosti předprodejní podpory Global Partner Support (TSA & TAS Team) LiveMeetings, WebCasts Ukázky řešení PTS&SSP Team EUGA (Grantová podpora EU) LOM (Large Opportunity manager) Pavel Rejhon Partner Technology Specialist Microsoft © 2007 Microsoft Corporation. All rights reserved. Microsoft, Windows, Windows Vista and other product names are or may be registered trademarks and/or trademarks in the U.S. and/or other countries. The information herein is for informational purposes only and represents the current view of Microsoft Corporation as of the date of this presentation. Because Microsoft must respond to changing market conditions, it should not be interpreted to be a commitment on the part of Microsoft, and Microsoft cannot guarantee the accuracy of any information provided after the date of this presentation. MICROSOFT MAKES NO WARRANTIES, EXPRESS, IMPLIED OR STATUTORY, AS TO THE INFORMATION IN THIS PRESENTATION.
Global Partner Support TSA -Technical Sales Assistant Bezplatná, je vyžadována informace o obchodním případě 841 300 300 (volba 3 >> 4) cztsa@microsoft.com TAS - Technical advisory services Pro GCP prvních 40h zdarma 841 300 300 (volba 3 >> 5) cztas@microsoft.com Help Sell TSA Help Develop & Deploy TAS Help Solve Professional Support BCPS Profesional Support CP & GCP má nárok na 5 případů 841 300 300 (volba 3 >> 2) czinfo@microsoft.com BCPS - Business Critical Phone Support Telefonická podpora při ohrožení primárních podnikatelských aktivit Více info na http://support.microsoft.com/default.aspx?ln=cs
TSA -Technical Sales Assistant Produktové informace Konkurenční informace Technické možnosti produktů Best practices Case Studies Help Sell TSA Pro GCP & CP bezplatně, je vyžadována informace o obchodním případě 841 300 300 (volba 3 >> 4) 8:30 - 17:30 cztsa@microsoft.com
TAS - Technical advisory services Technické konzultace Spolupráce na konkrétních projektech Technické možnosti produktů Produktové informace Best practices Webcasts, on-line prezentace Help Develop & Deploy TAS Pro GCP prvních 40h zdarma 841 300 300 (volba 3 >> 5) 8:30 - 17:30 cztas@microsoft.com
Profesional Support & BCPS Řešení technických potíží Rozsah technické podpory je vše mimo MS Games a MS Hardware Help Solve Professional Support BCPS CP & GCP má nárok na 5 případů 841 300 300 (volba 3 >> 2) 8:00 - 20:00 czinfo@microsoft.com BCPS - Business Critical Phone Support Telefonická podpora při ohrožení produkce - primárního podnikatelského zaměření u zákazníka 841 300 300 (volba 3 >> 2) 8:00 - 20:00 czinfo@microsoft.com
Webová vysílání - webcast Lokální webcasty MSPP http://www.microsoft.com/cze/partner/trainingevents/webcasts/default.mspx Každé úterý 16:00 – 17:00 Pozvánka v Partnerském newsletteru a reminder MSDN http://www.microsoft.com/cze/msdn/webcasts/default.mspx Technet http://technet.microsoft.com/cs-cz/bb402964.aspx TAS - Technical advisory services Celosvětové webcasty MSPP-PLC https://partner.microsoft.com/US/trainingevents/training MSDN http://msdn.microsoft.com/en-us/aa570302.aspx http://www.microsoft.com/events/series/default.mspx Technet http://www.microsoft.com/emea/spotlight/ http://technet.microsoft.com/en-us/bb291010.aspx
Ukázky řešení http://www. microsoft Produktové ukázky (US) Podrobné technické ukázky jednotlivých produktů přístupné všem partnerům. Videa zákaznických řešení Virtuální počítače pro partnery na úrovni Certified a Gold Certified, které obsahují přizpůsobitelné ukázky firemních řešení, které lze využít při prodeji. Ukázkové simulace (Demo Showcase) (US) Demo Showcase 2007 - Demonstrační prostředí postavené na scénářích, výběr podle role, produktů (29), scénářů (25), Simulace Virtuální prostředí
PTS&SSP Team Komunita IW, IO Podpora partnerů v předprodejním cyklu - rozvoj technického a obchodního teamu partnera Skills Builder Příprava personalizovaného rozvojového plánu Rozvoj znalostí Podpora u klíčových obchodních případů Pomoc při přípravě a účast na prezentacích u zákazníků
Grantová podpora EU http://www.vzestup.cz Naše nabídka Vyhodnocení situace firmy z hlediska možnosti získat grant Poradenství pro získání dat pro sestavení Žádosti Provedení Studie proveditelnosti (Cost-Benefit analýza) Sestavení a podání Žádosti Ošetření výběrových řízení Konzultační pomoc při formální realizaci grantu (práce s náklady a podobně) Nejčastější otázky: Jak velká je podpora? Pro komerční firmy zpravidla 46%-48%, pro veřejný a neziskový sektor až 100% uznatelných nákladů. Co jsou to uznatelné náklady? Většina nákladů realizovaných po rozhodném datu (viz dále) mimo náklady specificky vyloučené (provize, osobní automobily, DPH u plátců a podobně). Od kterého momentu je možné projekt realizovat a na jeho náklady získat podporu? Většina programů umožňuje s projektem začít po podání žádosti a její kontrole na formální chyby, která trvá cca 2 týdny od podání. Některé programy umožňují uznávat náklady až po datu rozhodnutí o přiznání grantu. Tento fakt je znám předem. Jak velký může být podíl IT nákladů na celém grantovém projektu? Zpravidla pod 50%, ve výjimečných případech však až 100%. Je nutné u zakázek spolufinancovaných grantem dělat výběrová řízení? Ano, na všechny nákupy spolufinancované z veřejných zdrojů je třeba výběrové řízení. U nákupů soukromých subjektů, které nepřesáhnou 2.000.000 Kč a jejich podpora z veřejných zdrojů je menší než 50% je třeba výběrové řízení dle směrnice MPO (3 nabídky, dokumentace kritérií a celého výběru). Součástí naší nabídky je i poradenství pro tuto oblast. Je nutné nechat si napsat žádost agenturou, se kterou spolupracuje MS? Ne. Naše nabídka není ničím podmíněná a samozřejmě je možné ji využít jen částečně dle vlastního výběru. Kdy zákazníkovi o možnosti grantové podpory říct? Co nejdříve v obchodním cyklu, zároveň však po ověření základních podmínek jeho možnosti podporu čerpat, abychom se vyvarovali falešných nadějí. Jak dlouho celý proces trvá? Je třeba počítat s cca 8 týdny na vypracování žádosti (od první diskuse o grantu) a následně 4-5 měsíců od podání žádosti do jejího vyhodnocení. Proto je nutné dobře zvážit časování případného grantu a plánovaného obchodu. Jaká je minimální velikost projektu? Minimální velikost stejně jako ostatní nutné parametry grantového projektu jsou stanoveny individuálně v grantových výzvách. Pro granty investičního typu lze konstatovat, že minimální velikost projektu jako celku je obvykle nad 1 milion Kč. Je grantová pomoc společnosti Microsoft podmíněna nákupem jeho produktů? Ne. Není nutné nic nakupovat, platit nebo zahrnovat IT produkty do vlastního projektu. Samozřejmě vzhledem k zaměření společnosti Microsoft i jejich parterů je možné v oblasti IT využít konzultací i v této oblasti, opět to však není podmínka. Je Grantová pomoc nabízena i pro projekty mimo oblast IT Ano. Zde se však omezuje na pomoc s procesem žádání o grant a nelze zaručit poradenství k vlastnímu předmětu projektu. ...i víc a to vše ZADARMO Microsoft SMS&P
LOM (Large Opportunity manager) Práce na klíčových obchodních příležitostech v segmentu SMS&P zákazníků (cca 100-500 PC, s cenou min. 300.000 Kč) 1:1 asistence obchodním partnerům u zákazníka – podpora prodeje řešení i konzultace licenčních smluv Zajištění specializované podpory, prezentací ze strany spol. Microsoft Mapování potenciálu u zákazníků Jan Špůr, Peter Rus - práce na klíčových obchodních příležitostech v segmentu SMS&P zákazníků s cca 100-500 PC, s cenou min. 300.000 Kč - 1:1 asistence obchodním partnerům u zákazníka – podpora prodeje řešení i konzultace licenčních smluv (Open,Open Value, Select, EA) - zajištění specializované podpory, prezentací ze strany spol. Microsoft - mapování potenciálu u zákazníků U všech forem podpory je základní předpoklad, že o obchodní příležitosti vím, a proto se neváhejte na mě s dotazy nebo informacemi obrátit na kontakty uvedené níže. Peter Rus | Mob.:+420 724 720 215 | E-mail: v-perus@microsoft.com Jan Špůr | Mob.:+420 725 812 234 | E-mail: v-jaspur@microsoft.com
Možnosti předprodejní podpory TSA & TAS Team LiveMeetings, WebCasts Ukázky řešení PTS&SSP Team LOM (Large Opportunity manager) LiveMeetings, WebCasts Ukázky řešení EUGA (Grantová podpora EU) LOM (Large Opportunity manager)