TRASA MARALÁK Závišice-Štramberk-Lichnov(na vrcholu stoupání mezi Štramberkem a Lichnovem možno odbočit vlevo po cyklotrase – asfalt, tráva) – V Lichnově.

Řízení motorových vozidel

Stodůlky 1977 a 2007 foto Václav Vančura, 1977 foto Jan Vančura, 2007.
Železný TOMík 2014 trasy disciplín.
BOŘEŇ Česko.
Orientace ve městě.
Dopravní výchova 1. stupeň ZŠ
Rekonstrukce severních mostů
Rozdíly v pravidlech silničního provozu
AUTO : V obci Rybná nad Zdobnicí odbočit u motorestu (ukazatel Litice, nebo Česká Rybná), do obce Záchlumí. Zde u dřevěné kapličky (zvonice) obr.1 opustit.
Hodnocení Bezpečná cesta do školy. Organizace projektového dne • Datum konání žáci 8.A, 9.A,B žáci 6.A,B 7.A,B • Zahájení projektu.
Jak tunel Blanka promění okolí Pražského hradu
TRASA FULNECKÁ K1 Fulnek hotel Zlatý kříž K2 Bartošovice U rybníka
DOPRAVNÍ VÝCHOVA 4. ROČNÍK
Můžeme si to nyní společně připomenout . Vánoce 2009.
XXVIII. ročník dálkového pochodu
Lov černých skládek Týniště nad Orlicí a blízké okolí.
Vyhledávání dopravního spojení na internetu
Marketingový výzkum v dopravě Autobusová linka Praha - Brno
Klub českých turistů Bedřichov Jihlava pořádá XXXII. ročník dálkového pochodu „BEDŘICHOVSKÁ PADESÁTKA“ VYSTUP NA SVŮJ VRCHOL Start a prezentace z ATC Pávov:
Víceúčelové pruhy (Advisory cycle lane)
PODZIM POD ZELENOU HOROU memoriál Jiřího Sedláčka 30. ročník významné turistické akce ve dnech v Nepomuku.
Popis cesty do Chorvatska
Valné shromáždění Asociace U3V červen 2006, Zlín - Kostelec.
12. – 14. října 2012 PÁTEK Pivní pochod PPPPPP Podesáté Páteční Pěší Pivní Průzkumný Pochod – pěší trasa IVV - 10 km Nepomuk – Sokolovna.
Kam si vyšlápli turisté z Nepomuku s r p e n Nepomuk.
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny Autor:
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
Evakuace na kole, cíl neznámý Start od radnice MČ Praha 13 Sluneční nám. – Nové Butovice.
NÁZEV ŠKOLY: SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA VARNSDORF AUTOR: Marcela Kanisová, NÁZEV: VY_32_INOVACE_15_Dopravní výchova TÉMA:
Rozdíly v pravidlech silničního provozu
Bezpečnost silničního
13. dubna 2013 KČT Nepomuk zajistil autobusový zájezd na toto setkání.
Srdečně Vás zveme na pochod Ze Zbraslavic (nejen) do Zruče
K u d y n a a k c i a c o t a m k d e b u d e a u t e m a l e i j i n a k 112.6km, 1h17min Do centra 113.1km, 1h19min Do Bynova Poslední barák pod lesem,
 Mezní Louka leží v rekreační obci Mezná, v srdci národního parku České Švýcarsko.
STUDIE ROZVOJE DOPRAVY V AGLOMERACI CHOMUTOV-JIRKOV
ŽIDLOCHOVICE Procházka po naučné stezce Přírodního parku Výhon
Autor: Petr Kinšt; Základní škola Školní, Chomutov 2009
Mapa pořadatelů Moravskoslezské ligy v požárním útoku Michal Bílek, 03/2015.
Odkryj správnou dopravní značku a najdi pod ní písmeno.
stůj, dej přednost v jízdě
Název Dopravní výchova - křižovatky
Název Dopravní výchova - značky
Člověk a příroda Zeměpis Praktický zeměpis Topografický náčrt 2. část VY_32_INOVACE_02 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka.
Umíte se chovat na silnici?
Dopravní průzkum Petr Chocholouš.
Člověk a příroda Zeměpis Praktický zeměpis Topografický náčrt 1. část VY_32_INOVACE_01 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Katarzyna Nogolová. Autor obrázků Tomasz Nogol souhlasí se zveřejněním na Metodickém portálu.
Dětské dopravní hřiště Liberec
ŘÍZENÍ PROVOZU NA POZEMNÍCH KOMUNIKACÍCH Řízení provozu na pozemních komunikacích Provoz na pozemních komunikacích se řídí: - světelnými, případně i.
HIT sezony Nejlepší valašská hospoda 2011 Vyhlášení výsledků.
Demonstrace Sraz účastníků OS v u DOS (nám.W.Churchilla 2, Praha 3) v ulici U Rajské zahrady K budově DOS jedou tramvaje č.5 a č.26.
Srdečně Vás zveme na pochod Okolo Bohdanče, který se uskuteční který se uskuteční Start bude od 6:00 do 14:30 v sokolovně v Bohdanči u Zbraslavic.
Doprava Mgr. Prchalová Zdeňka SŠ, ZŠ a MŠ, Karviná Pro 2. stupeň ZŠS.
Příkazové Zákazové Upravující přednost Výstražné RISKUJ DOPRVANÍ ZNAČKY
VY_32_INOVACE_06_VÝCHOVA KE ZDRAVÍ_1_DOPRAVNÍ ZNAČKY Dětský domov, Základní škola praktická, Praktická škola, Školní jídelna a Školní družina, Duchcov,
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Kolín V., Mnichovická 62 AUTOR: Mgr. Eva Nováková NÁZEV: VY_32_INOVACE_11_ČAS2 TEMA: Dopravní značky (čtenářská gramotnost)
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
Název školy: ZŠ a MŠ Unkovice, příspěvková organizace
První Amcor Štafeton start na parkovišti firmy Amcor
D o z p n r.
Autor: PaedDr. Jana Čechová
Opatření ke zvýšení bezpečnosti silničního provozu v kraji
PRACOVNÍ LISTY DOPRAVNÍ ZNAČKY
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jaroslav Bartl Číslo
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Mgr
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
Vozíčkářské trasy KČT Labská stezka bez bariér, 18. –
Dětské dopravní hřiště Liberec
Název školy: ZŠ a MŠ Unkovice, příspěvková organizace

TRASA MARALÁK Závišice-Štramberk-Lichnov(na vrcholu stoupání mezi Štramberkem a Lichnovem možno odbočit vlevo po cyklotrase – asfalt, tráva) – V Lichnově doprava směr Bordovice – Frenštát p.R. - za aquaparkem doleva – kontrola K1 v restauraci Valašská rychta – dále podél řeky na kolem rest Za vodou – za rest. Na střelnici vlevo po zelené turistické značce – dále k rest. Žuchov – přes křižovatku rovně – podél lesa na Trojanovice-Bystré – vlevo restaurace Na Maraláku( kontrola K2) – Kunčice p.O. – Tichá – dále varianta za sucha ( asi ve 2/3 Tiché za autobusovou zastávkou doprava po žluté turistické značce, u statku doleva po žluté zn. - Měrkovice u zvoničky – Mniší) – varianta za mokra ( na konci Tiché doprava po cyklotrase Radegast směr Mniší ) V Mniší doprava směr Hukvaldy – nad Mniším vlevo směr Větřkovice – podél řeky Lubiny směr Příbor – V Příboře u nádraží doleva směr točna a Závišice-Paseky - Závišice Trasu si lze libovolně upravit dle vlastního zvážení, závazné jsou pouze průjezdy kontrolními stanovišti. Závišický pedál není závod, časový limit pro absolvování tras je do 16:00 hod. Akce se pořádá za běžného silničního provozu, každý cyklista se akce zúčastňuje na vlatní nebezpečí ! K1 Frenštát p.R. – restaurace Valašská rychta K2 Bystré – restaurace Na Maraláku 53 km K1 K2

TRASA BOROVEC Závišice – nad restaurací U Kremlů doleva – dále směr Paseky – Točna – Příbor – kolem nádraží směr náměstí – Příbor Katolický dům – za Policií ČR doprava – podjezdem směr Prchalov – na křižovatce doleva směr Prchalov – Prchalov ( kontrola K1 hospoda U Simprů ) – Borovec kolem rybníků po polní cestě nebo po asfaltové silnici do Závišic – Závišice hospoda U Kremlů Trasu si lze libovolně upravit dle vlastního zvážení, závazné jsou pouze průjezdy kontrolními stanovišti. Závišický pedál není závod, časový limit pro absolvování tras je do 16:00 hod. Akce se pořádá za běžného silničního provozu, každý cyklista se akce zúčastňuje na vlatní nebezpečí ! K1 Prchalov – hospoda U Simprů 15 km K1

TRASA KOTVICKÁ Závišice – Borovec – Sedlnice – na konci Sedlnice rovně – dále kolem Sedlničky směr Studénka – nádraží Studénka – před železničním přejezdem doprava po naučné stezce Kotvice – Albrechtičky – Petřvaldík – Petřvald – po staré cestě směr Mošnov – Skotnice ( kontrola K1 rest. U Žabáka ) – Prchalov – Borovec - Závišice Trasu si lze libovolně upravit dle vlastního zvážení, závazné jsou pouze průjezdy kontrolními stanovišti. Závišický pedál není závod, časový limit pro absolvování tras je do 16:00 hod. Akce se pořádá za běžného silničního provozu, každý cyklista se akce zúčastňuje na vlatní nebezpečí ! K1 Skotnice – restaurace U Žabáka 35 km K1

TRASA KOŠATKA Závišice – Borovec – Sedlnice – na konci Sedlnice rovně – dále kolem Sedlničky směr Studénka – nádraží Studénka – před železničním přejezdem doprava po naučné stezce Kotvice – Albrechtičky – Petřvaldík – na křižovatce rovně směr Košatka – Košatka ( kontrola K1 v rest. Na Hřišti) – po cyklotrase směr Stará Ves – při příjezdu do Staré Vsi odbočit dolela směr Brušperk – Fryčovice – Rychaltice – Hukvaldy( kontrola K2 Galerie Blanka v objektu Hotelu Hukvaldy ) – Horní Sklenov – Lubina – Příbor - Točna - Závišice Trasu si lze libovolně upravit dle vlastního zvážení, závazné jsou pouze průjezdy kontrolními stanovišti. Závišický pedál není závod, časový limit pro absolvování tras je do 16:00 hod. Akce se pořádá za běžného silničního provozu, každý cyklista se akce zúčastňuje na vlatní nebezpečí ! K1 Košatka – restaurace Na Hřišti K2 Hukvaldy – Galerie Blanka 15 km 50km K1 K2