Veselí nad Lužnicí – České Velenice

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Elektrotechnika Elektrické stroje a přístroje Elektromagnetické relé
Advertisements

Tisková konference MD a SŽDC
ITS v regionální dopravě Ing. František Kopecký KPM CONSULT, a.s.
4. železniční balíček 1.
Železniční doprava Lucie Váchová, OA.
APLIKACE ERTMS/ETCS v ČR
Nejmodernější zabezpečovací zařízení v železniční dopravě
Českomoravská záruční a rozvojová banka a evropské peníze.
Zákon č. 266/1994 o dráhách zákon upravuje
Speciální vozidla Dle předpisu SŽDC (ČD) S8
Elektromechanického staničního zabezpečovacího zařízení
Seminář: DOTACE NA ZATEPLENÍ, ZDROJE TEPLA A PASIVNÍ DOMY Výstaviště Č
Rozvoj ITS pro řízení dopravy v intravilánu
Projekt TROLLEY Dobrý den.
Čerpání prostředků OPD 1, investice SŽDC
Region Jihozápad bude mít v letech k dispozici téměř 18 miliard korun na podporu investičních projektů Dostupnost center -
Integrovaná doprava Plzeňska a veřejná doprava v Plzeňském kraji
Současnost a budoucnost tratí 171 a 173
Energetika.
INOVACE ROKU 2010 Měnič COMPACT CVK 27 kV pro filtračně-kompenzační zařízení bez transformátoru Ing. Ivan Malý
DRUHY DOPRAVY Lodní doprava Železniční doprava Letecká doprava
Činnost odboru centrální dokumentace v rámci SŽG Praha
ÚVOD DO ŽELEZNIC.
Modernizace záp. části ŽST.
Modernizace trati Ústí nad Labem – Kadaň-Prunéřov a nový model dopravy
ITS v regionální dopravě Ing. František Kopecký KPM CONSULT, a.s.
Úvod do MHD Trolejbusy: úvod.
Elektrotechnika Elektrické stroje a přístroje Elektromagnetické relé
Zákon o koncesních smlouvách a koncesním řízení ( koncesní zákon) – č. 139/2006 Sb. ze 14. března 2006, nabyl účinnosti 1. července 2006 Příprava zákona.
Železniční doprava Základní pojmy
OSOBNOST František Křižík Vypracovaly: Kateřina Nováková
Spolupráce s partnery – základ kvalitní odborné výuky Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.01/
Charakteristiky provozu trolejbusové dopravy
Návěstidla a návěsti D1 Předpis pro používání návěstí při organizování a provozování drážní dopravy.
Zákon o koncesních smlouvách a koncesním řízení ( koncesní zákon) – č. 139/2006 Sb. ze 14. března 2006, nabyl účinnosti 1. července 2006 Příprava zákona.
Úvod do pozemních komunikací
VLAKOTRAMVAJ V KARLSRUHE sestavil Michal Drábek pro Drážní společnost při ČVUT FD říjen 2007.
ŽST Jedlová.
Luhačovice, Priority železniční infrastruktury na Moravě v období 2014–2020 Ing. Mojmír Nejezchleb náměstek generálního ředitele pro modernizaci.
Železniční doprava Funkčnost – vize - budoucnost Inovace výuky regionálního rozvoje, CZ.1.07/2.2.00/
Projekty ITI pro zlepšení společného IDS Prahy a Středočeského kraje Ing. Radim Vysloužil.
Materiál je určen pro 1. ročník studijního oboru Provoz a ekonomika dopravy, předmětu Dopravní zeměpis, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Pauserová. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje.
Materiál je určen pro 1. ročník studijního oboru Provoz a ekonomika dopravy, předmětu Doprava a přeprava, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek.
Změny v tabulkách traťových poměrů. Změny v tabulce č. 01 Proti původní směrnici byly z tabulky vyjmuty údaje o zábrzdné vzdálenosti a údaje o délce vlaku.
NÁKLADY VEŘEJNÝCH ZAKÁZEK a MOŽNOSTI JEJICH KONTROLY IODA, z.s. ČVUT Fakulta dopravní.
Integrovaný dopravní systém pro oblast Českobudějovicka od
Dopravní kurz Vlakové cesty
Modernizace trati SŽDC č. 120
Diskusní příspěvek k tématu Kdo zastaví propad českého stavebnictví?
Tabulky traťových poměrů
Odborný seminář: Vliv čerpání finančních prostředků z OP PIK na konkurenceschopnost české ekonomiky Čerpání dotací z Operačního programu Podnikání a.
Strategické úkoly MD Pardubice
2. Ročník konference v rámci projektu Železniční doprava pro kraje
Unifikace trakčních napájecích soustav na sítích SŽDC a ŽSR
ENERGETICKÁ MATURITA 2016 PROVOZOVÁNÍ SÍTÍ VN PRÁCE POD NAPĚTÍM – PPN
Stav přípravy a realizace prioritních projektů železniční infrastruktury v regionu střední a východní Moravy Ing. Mojmír Nejezchleb VII. ročník mezinárodní.
Materiálně-technické podmínky železniční dopravy
Koněspřežná dráha České Budějovice - Linec (česká část)
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
Mechanická návěstidla a předvěsti ČSD
Efektivní dopravní obslužnost vybraného mikroregionu Jihočeského kraje
Informace o výzvách SC 1.1 a SC 1.2. IROP
Doženeme Evropu? Moderní železniční infrastruktura
Elektrická trakce na železnici
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
Železniční doprava 19. stol.
4. železniční balíček a ERTMS/ETCS
PŘÍPRAVA SOUBORU STAVEB PRAHA - KLADNO S ODBOČKOU NA LETIŠTĚ VÁCLAVA HAVLA KONFERENCE DOPRAVNÍ INFRASTRUKTURA
Zvyšování rychlostí na 200 km/h
Transkript prezentace:

Veselí nad Lužnicí – České Velenice ČVUT v Praze Fakulta dopravní Elektrizace trati č. 226 Veselí nad Lužnicí – České Velenice Jaromír Louma Praha 16.12.2008 Rozvoj železniční dopravy v podmínkách ČR

Seznámení s tratí Seznámení s tratí vznik trati v roce 1871 jako odbočka ze základní trasy Dráhy císaře Františka Josefa (Vídeň – Č. Budějovice – Plzeň) na Prahu přes Veselí nad Lužnicí celková délka trati 55 km jednokolejná, neelektrifikovaná, zastaralá vedena rovinatou krajinou Třeboňské pánve Praha 16.12.2008 Rozvoj železniční dopravy v podmínkách ČR

Praha 16.12.2008 Rozvoj železniční dopravy v podmínkách ČR Seznámení s tratí Stanice Km Veselí n. Lužnicí Vlkov n. Lužnicí 5 Frahelž 9 Lomnice n. Lužnicí 12 Lužnice 17 Třeboň 21 Třeboň lázně 23 Majdalena z. 31 Majdalena 33 Suchdol n. Lužnicí 39 Suchdol n. Lužnicí z. 40 Hrdlořezy 42 Dvory n. Lužnicí 44 Nová Ves n. Lužnicí 49 České Velenice 55 Gmünd NÖ 57 Praha 16.12.2008 Rozvoj železniční dopravy v podmínkách ČR

osobní přeprava na trati je téměř výhradně provozována Seznámení s tratí osobní přeprava na trati je téměř výhradně provozována motorovými jednotkami řad: 810 854 Praha 16.12.2008 Rozvoj železniční dopravy v podmínkách ČR

Technické vybavení Přejezdová zabezpečovací zařízení Mechanická s místní i dálkovou obsluhou stanice: Dvory nad Lužnicí, Hrdlořezy, Majdalena zastávka, Vlkov nad Lužnicí – hned 3x !!! Suchdol nad Lužnicí (foto: Rudolf Kuběna) Praha 16.12.2008 Rozvoj železniční dopravy v podmínkách ČR

Staniční zabezpečovací zařízení Technické vybavení Staniční zabezpečovací zařízení na hlavních a předjízdných kolejích – 2. kategorie často se vyskytují mechanická stavědla Traťové zabezpečovací zařízení na většině trati – 2.kategorie na úseku Nová Ves n. Lužnicí – České Velenice - telefonie Praha 16.12.2008 Rozvoj železniční dopravy v podmínkách ČR

Elektrizace Elektrizace Elektrizace železnice (v minulosti se používal termín elektrifikace železnice) je proces, kdy je železniční trať vybavována pevnými trakčními zařízeními, která slouží pro napájení hnacích vozidel elektrickou energií. Mezi pevná trakční zařízení patří: napájecí stanice, které jsou vybaveny elektrickým zařízením odpovídajícím příslušné napájecí soustavě u stejnosměrného napájení typicky - třífázový transformátor a můstkový usměrňovač u střídavého napájení typicky transformátor ve speciálním jednofázovém zapojení spínací stanice trakční (trolejové) vedení nebo napájecí (třetí) kolejnice Praha 16.12.2008 Rozvoj železniční dopravy v podmínkách ČR

Optimalizace Plánovaná elektrizace trati bude provedena v rámci plánované optimalizace. Fikce zdrojem web MDCR plánovaná realizace v období 2007- 2013 plánované investice 4 mld. Kč Realita realizace – nejdříve v horizontu 10 let nejaktuálnější projektová dokumentace je z června 2000 5. 3. 2008 – ustanovení hodnotících komisí vládou ČR pro posouzení a hodnocení nabídek uchazečů o veřejné zakázce v otevřeném řízení na optimalizaci tratě České Velenice – Veselí nad Lužnicí Praha 16.12.2008 Rozvoj železniční dopravy v podmínkách ČR

jenž by se daly směle označit za předelektrizační - výměny a instalace Optimalizace už v průběhu toku 2001 probíhaly mezi Veselím a Velenicemi stavební práce, jenž by se daly směle označit za předelektrizační - výměny a instalace nových závor a přestavba přejezdů samotných (Lomnice – Třeboň), kabelizace, odstraňování telegrafních drátů a sloupů a uřčité přípravy pro instalaci světelných návěstidel (Lomnice n. Lužnicí) současně byla postavena zcela nová budova zastávky Třeboň-lázně v Lomnici n. Lužnicí byly v roce 2002 vyměněny i výhybky (původní byly nahrazeny užšími) Železniční zastávka Třeboň lázně Praha 16.12.2008 Rozvoj železniční dopravy v podmínkách ČR

a Českými Velenicemi instalováno automatické hradlo Optimalizace v současné době probíhají na nádraží České Velenice stavební práce, které souvisí s elektrizací tratě č. 199 České Budějovice – České Velenice v návaznosti na elektrizaci tratě č. 199 bude mezi Novou Vsí n. Lužnicí a Českými Velenicemi instalováno automatické hradlo Stavební práce, České Velenice Praha 16.12.2008 Rozvoj železniční dopravy v podmínkách ČR

Ovlivnění trati č. 226 stavbou IV. koridoru Optimalizace Ovlivnění trati č. 226 stavbou IV. koridoru automatické hradlo ve stanici Lomnice n. Lužnicí odstranění všech mechanických přejezdových zabezpečovacích zařízení na úseku Veselí n. Lužnicí – Lomnice n. Lužnicí Praha 16.12.2008 Rozvoj železniční dopravy v podmínkách ČR

Děkuji Vám za pozornost Konec prezentace Děkuji Vám za pozornost

Nádraží Veselí nad Lužnicí

Nádraží České Velenice