Hmyz užitečný pro rostliny – OPAKOVACÍ TEST

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Hmyz s proměnou dokonalou
Advertisements

INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Hmyz v sadech a zahradách
Rámci projektu Digitální učební materiál vytvořený v rámci projektu: HUMANIZACÍ ŠKOLSTVÍ K ROVNÝM PŘÍLEŽITOSTEM CZ.1.07/1.4.00/ Dětský domov, základní.
Základní škola a Mateřská škola, Pavlice, okres Znojmo OP VK 1
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Zoologická zahrada Východ ZOO.
Elektronická učebnice - I
Organismy mírného pásu (střední Evropy)
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Test určování a zařazování hmyzu
HMYZ VE SLUŽBÁCH ČLOVĚKA
2 páry křídel, samice má na zadečku kladélko ( žihadlo),
Hmyz v lese Přírodopis VY_32_INOVACE_ sada, Př
Život jako leporelo, registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
Organismy v sadech a ovocných zahradách.
Bezobratlí v sadech a zahradách
Elektronická učebnice - II
Bezobratlí živočichové travních společenstev
Hmyz s proměnou dokonalou vajíčko – larva –kukla –dospělec zdroj:www
Bezobratlí.
Matěj Stach.  Ochrana užitkových organismů, materiálů, potravin i lidského zdraví před organismy, které se přemnožily nebo se vyskytují v místech, kde.
Volně žijící živočichové
Živočichové našich polí Hmyz 4. ročník
Bezobratlí živočichové
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
Ochrana rostlin - složky
Škola: Základní škola a Mateřská škola, Kostelní 560, Svoboda n. Úpou,
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Eva Fojtíková. Dostupné z Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA Přáslavice.
Číslo přílohy: VY_52_INOVACE_02_MOTÝL Autor:Mgr. Libuše Stonawská Předmět:Přírodověda Třída: 4. ročník Šablona projektu:V/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Monika Chudárková ANOTACE Materiál seznamuje žáky s běžnými druhy hmyzu, vyskytujícími.
Obratlovci obojživelníci.
EU-OPVK-CZ.1.07/1.4.00/ :III/2 VY_12_INOVACE_ ČLOVĚK A JEHO SVĚT NA I. STUPNI ZV-LMP (ČaS/I) Téma: Hmyz Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět.
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
 Materiál pro výuku přírodopisu v 6. ročníku základní školy praktické  Určeno pro interaktivní tabuli  Výklad nové látky – druhy hmyzu, stavba těla,
Brouci Třída: Hmyz vypracovala: Mgr. Monika Štrejbarová.
NÁZEV ŠKOLY: Speciální základní škola, Chlumec nad Cidlinou, Smetanova 123 AUTOR: Mgr. Václava Horniková NÁZEV: VY_32_INOVACE_133_Škodlivý hmyz TÉMA: Živá.
Včela medonosná Prvouka, 2. třída.
Autor: Mgr. Kadavá Jana Název: VY_32_INOVACE_18_Hmyz Téma: Hmyz
AUTOR: Mgr. Václava Horniková
Živočichové ve volné přírodě - hmyz
ČLOVĚK A JEHO SVĚT NA I. STUPNI ZV-LMP (ČaS/I)
Jméno autora Mgr. Stanislava Junková Datum vytvoření květen 2013
LOUKA živočichové.
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Člověk a jeho svět, Přírodověda, Rozmanitost přírody, Rostliny a živočichové.
AUTOR: Mgr. Václava Horniková NÁZEV: VY_32_INOVACE_132_Užitečný hmyz
Název školy Plavská škola Autor Mgr. Jana Kneřová Název
Anotace : Program slouží k procvičování a opakování přírodovědného učiva ve 4. ročníku.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr
Třídění živých organizmů 5. ročník
SŠ, ZŠ A MŠ, KARVINÁ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy
VY_32_INOVACE_09 09 Ze života včel autor: Mgr. Jana Kobylková
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu: Lenka Lehká
AUTOR: Mgr. Václava Horniková NÁZEV: VY_32_INOVACE_137_Botanika
Č. DUMu VY_32_INOVACE_02_13_Zvířata
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace
Výukový materiál VY_52_INOVACE_13_HMYZ_NA_POLI_V_PUDE
VY_52_INOVACE-22_Životní projevy- kontrolní otázky
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Ing. Iva Hlásková Číslo
Název školy Plavská škola Autor Mgr. Jana Kneřová Název
HMYZ S PROMĚNOU DOKONALOU
Výukový materiál VY_52_INOVACE_16_HMYZ-V LESE
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny
VY_52_INOVACE_71_Živočichové travních společenstev- učební text
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
Základní škola a Střední škola CREDO, o. p. s. Číslo projektu: CZ. 1
Hmyz s proměnou dokonalou
Transkript prezentace:

Hmyz užitečný pro rostliny – OPAKOVACÍ TEST

1. Jaké skupiny hmyzu užitečného pro rostliny znáš?

SKUPINY OPYLOVAČI DRAVÝ HMYZ PARAZITICKÝ HMYZ

2. Mezi opylovače patří: VČELA MEDONOSNÁ SLUNÉČKO SEDMITEČNÉ DRAVÝ ROZTOČ

Včela medonosná

3. V čem spočívá užitek dravého hmyzu pro rostliny? Opyluje rostliny. Živí se hmyzem, který parazituje na rostlinách. Parazituje na hmyzu, který parazituje na rostlinách.

OCHRANA ROSTLIN = ŽIVÍ SE ŠKODLIVÝM HMYZEM DRAVÝ HMYZ OCHRANA ROSTLIN = ŽIVÍ SE ŠKODLIVÝM HMYZEM SLUNÉČKO SEDMITEČNÉ, DRAVÝ ROZTOČ Phytoseilus persimilis, DRAVÝ ROZTOČ Amblyseius cucumeris, ....

4. V čem spočívá užitek opylovačů pro rostliny? Opylují rostliny. Živí se hmyzem, který parazituje na rostlinách. Parazituje na hmyzu, který parazituje na rostlinách.

OPYLUJÍ KVETOUCÍ ROSTLINY = UMOŽŇUJÍ OPLODNĚNÍ ROSTLIN OPYLOVAČI OPYLUJÍ KVETOUCÍ ROSTLINY = UMOŽŇUJÍ OPLODNĚNÍ ROSTLIN VČELA MEDONOSNÁ, ČMELÁK ZEMNÍ, ČALOUNICE MATEŘÍDOUŠKOVÁ, MOTÝLI,....

5. Jaký je rozdíl mezi parazitickým a dravým hmyzem. 6 5. Jaký je rozdíl mezi parazitickým a dravým hmyzem? 6. Co mají společného?

Biologická ochrana rostlin Parazitický hmyz parazituje Dravý hmyz loví Biologická ochrana rostlin

7. Vysvětli výhody biologické ochrany rostlin.

BIOLOGICKÁ OCHRANA ROSTLIN VÝHODY Nevzniká odolnost škůdce Žádné riziko ohrožení zdraví Nezatěžuje životní prostředí Nulová ochranná lhůta Zdroje obrázků: klipart a Smartart Microsoft Word