Lidé pro manželství nevhodní

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Otáčivé účinky síly PÁKA
Advertisements

ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
EU peníze školám Základní škola a Mateřská škola Tábor, Helsinská 2732 Název projektu: Moderní škola – naše budoucnost Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
EU peníze školám Základní škola a Mateřská škola Tábor, Helsinská 2732 Název projektu: Moderní škola – naše budoucnost Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Štěpánková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Příklady vztahů mezi populacemi
VY_52_INOVACE_02/1/18_Chemie
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Vzdělávací oblast: Umění a kultura Vzdělávací obor: Výtvarná výchova
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
VY_52_INOVACE_03/2/21_ZEMĚPIS
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Štěpánková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Metodický list Pořadové číslo:VY_32_INOVACE_II.C.05 Název pro školu:EU CH 05 Název materiálu:Směsi Autor:Mgr. Lukáš Kubíček Vzdělávací obor:Chemie Anotace:
Hormonální antikoncepce
Vývin člověka po narození Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Křivánková. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace.
VY_52_INOVACE_02/1/24_Chemie
prezentace pro 4. ročník ZŠ
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jitka Rybářová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Pavlína Marková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
VY_32_INOVACE_VkZ.8.15-Látky poškozující zdraví název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT zaměření VM:8. ročník – Člověk a zdraví -
Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Projekt MŠMT ČR EU PENÍZE ŠKOLÁM Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/
Vývoj člověka Ontogeneze.
Reprodukční zdraví a plánované rodičovství
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
AUTOREM MATERIÁLU A VŠECH JEHO ČÁSTÍ, NENÍ-LI UVEDENO JINAK, JE MGR. KAROLÍNA BERANOVÁ Projekt MŠMT ČREU PENÍZE ŠKOLÁM Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
L Vyjmenovaná slova po VY_32_INOVACE_Čj z 2
Vzdělávací materiál vytvořený v projektu OP VK Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Zlepšení.
Vývin člověka po narození 2 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Křivánková. Materiál zpracován v rámci projektu Implementace.
Národy světa Název školy
VY_32_INOVACE_ _Rozvoj klíčových kompetencí ve výchově ke zdraví v ročníku. Životní situace Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li.
Projekt MŠMT ČR EU PENÍZE ŠKOLÁM Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/
Metodický list Pořadové číslo: VY_32_INOVACE_I.A.03 Název pro školu: EU ČJ 03 II Název materiálu: Jaroslav Hašek Autor: Mgr. Barbora Baránková Vzdělávací.
Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Projekt MŠMT ČREU PENÍZE ŠKOLÁM Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Posilování celého těla 2
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Karolína Beranová Projekt MŠMT ČREU PENÍZE ŠKOLÁM Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
VY_32_INOVACE_09-2-1_Rozvoj klíčových kompetencí ve výchově ke zdraví v ročníku. Batole Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak,
VY_32_INOVACE_14_Jan Amos Komenský Název školy: Základní škola a Mateřská škola Křetín, okres Blansko, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07./1.4.00/
VY_52_INOVACE_02/1/36_Chemie PEVNÉ OXIDY Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Bohdan Hladký ŠABLONA: V/2 – Inovace a zkvalitnění.
VY_52_INOVACE_03/2/23_ZEMĚPIS Oceánie. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Vladan Chlumský ŠABLONA: III/2 – Inovace a.
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Karolína Beranová Projekt MŠMT ČREU PENÍZE ŠKOLÁM Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
Průběh porodu a šestinedělí
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
VY_32_INOVACE_ _Rozvoj klíčových kompetencí ve výchově ke zdraví v ročníku. Nebezpečné situace Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li.
VY_32_INOVACE_09-2-3_Rozvoj klíčových kompetencí ve výchově ke zdraví v ročníku. Domov a bydlení Autorem materiálu a všech jeho č ástí, není-li.
VY_52_INOVACE_02/1/17_Chemie VODÍK - procvičování Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Bohdan Hladký ŠABLONA: V/2 – Inovace.
VZÁJEMNÁ POLOHA KRUŽNIC
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2č. materiálu: VY_32_INOVACE_175.
VY_32_INOVACE_ _Rozvoj klíčových kompetencí ve výchově ke zdraví v ročníku. Poruchy příjmu potravy Autorem materiálu a všech jeho částí,
Smyslová ústrojí člověka
Vzdělávací oblast: Umění a kultura Vzdělávací obor: Výtvarná výchova
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
Transkript prezentace:

Lidé pro manželství nevhodní ŠABLONA: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_09-2-16_Rozvoj klíčových kompetencí ve výchově ke zdraví v 7. - 9. ročníku. Lidé pro manželství nevhodní Anotace Prezentace seznamuje žáky s druhy sexuálních deviaci, které jsou nevhodné pro partnera v manželství. Prezentaci lze použít i k zápisu z hodiny do sešitu. Vhodné pro žáky 8. ročníku. Vypracovala Mgr. Barbora Chaloupecká Oblast Člověk a zdraví Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Barbora Chaloupecká

Partner Neměli bychom zvolit partnera s nějakým typem odchylky ve vývoji sexuality Tito lidé: Za svou orientaci nemůžou, rozhoduje se o ni před narozením dítěte fingují na oko sňatek „kvůli lidem“ (4% homosexuálů)

!!!Lze léčit, ale ne vyléčit!!! Sex. deviace Pedofilie Fetišismus Exhibicionismus Sex. agresivita Sadismus Slídičství !!!Lze léčit, ale ne vyléčit!!! [cit. 2005-05-21]. Dostupný pod licencí Creative Commons na WWW: <http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Henri_de_Toulouse-Lautrec_048.jpg>

Léčba sex. deviací Psychoterapie – dostatečné uvědomění Farmakologická léčba – utlumení hormonů Operativní řešení – kastrace (pacient musí souhlasit), jen extrémní případy

Pozor Trestných činů se dopouštějí i ženatí muži a i otcové rodin – pro děti velký psychické dopad.

Výběr partnera Při výběru partnera bychom se také měli vyvarovat lidí s psychotickými rysy Hysterie Čl. příliš výbušný Cítí potřebu nejen své jednání usměrňovat

Výběr partnera Měli bychom se také vyvarovat lidem nadměrně požívající alkohol a jiné vědomí obluzující látky K soužití si tyto lidi vybírají lidé s nízkým sebehodnocením (nemají sílu se proti nim vzepřít)

Výběr partnera Lidé, kteří se vyhýbají práci někteří pracovat nemusí – dobré sociální podmínky (bohatství) Odpor k práci Nemají vůli seberealizace

Člověk pro kterého jsme se stali drogou Život pouze v jeho přítomnosti Upíná se k chvílím, kdy může být se svým partnerem O nikom jiným nemluví Neschopnost samostatného života

Volba životního partnera Všímáme si: Vztahu k rodičům Nedokáží se odpoutat k vlastí dospělosti Mají k rodičům závažné výhrady = chovají se k nim hrubě nebo se s nimi nestýkají

[cit. 2006-07-15]. Dostupný pod licencí Creative Commons na WWW: <http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Hru%C5%A1ka_Lubo%C5%A1_rodina.jpg>

Úkol Udělejte skupinky Nacvičte si ukázku z jednoho následujícího bodu: Čl. s hysterií Čl. příliš výbušný Lidé nadměrně požívající alkohol, jiné vědomí obluzující látky Lidé příliš úzkostní Člověk pro kterého jsme se stali drogou Lidé, kteří se vyhýbají práci