Řešení pro zvýšení loajality zákazníků, zvyšování efektivity obchodních aktivit Solutions for increasing customers' loyalty and efficiency of business.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Správa IT infrastruktury: lépe, snadněji, bezpečněji a levněji
Advertisements

MICROSOFT BUSINESS INTELLIGENCE Pavel Cach Solution Specialist: BI, Aplikace
Podnikové informační systémy Úvod
Informační systémy podnikové systémy CRM
Úvod do ESY Edita Marečková. Představení Exact Synergy Enterprise = ESY propojení jednotlivých oblastí podnikových IS „balík chytrých podnikových řešení“
Oracle BI APPS Oracle BI Applications are complete, pre-built BI solutions that help people at all levels of an organization better understand how their.
© 2009 IBM Corporation Lotus SW Přehled produktů Petr Kunc,
Internet jako nástroj vlivu ? Dana Bérová
Jiří Karpeta Platform Strategy Advisor Microsoft Czech Republic
Heterogenní serverové prostředí, správa, bezpečnost a interoperabilita Jak zajistit interoperabilitu v hererogenním serverovém prostředí? Jak spolupracuje.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 04Číslo.
© 2013 IBM Corporation Business Anayltics Jan Biheller Sales leader Business Analytics CR & SR.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU: Šablony – Gymnázium Tanvald ČÍSLO.
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_08_AJ_EP Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_ 007 Název školy Gymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr.Stanislava Antropiusová.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUM Business Communications/Inquiries 06C8 AutorLadislava Pechová Období.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUM Business Communications/Execution of Orders 06C14 AutorLadislava Pechová.
Nebezpečí webových aplikací Tomáš Strýček Invex Forum Brno
Příležitost pro partnery s Windows 7 Lukáš Křovák Produktový manažer divize Windows
Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Šablona/číslo materiálu:III/2 VY_32_INOVACE_AJK441 Jméno autora:Mgr.Soňa Nekvindová Třída/ročník4.ročník.
INTERNET VE STÁTNÍ SPRÁVĚ A SAMOSPRÁVĚ 2008 © Copyright IBM Corporation 2008 Správa obsahu v podání IBM 7. – 8. dubna 2008 ibm.com/cz/public Daniel Beneš.
Information Worker v období 2006/2007 People – ready business Drahoslav Dvořák Solution Specialist Microsoft.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUM Businessland / Making Contracts 06B16 AutorLadislava Pechová Období vytvořeníLeden.
Windows 7 & Internet Explorer 8 vývoj aplikací a kompatibilita Štěpán Bechynský, Ondřej Štrba Developer Evangelists
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUM Businessland / At the Hotel 06B9 AutorLadislava Pechová Období vytvořeníListopad.
Oracle BI APPS Oracle BI Applications are complete, pre-built BI solutions that help people at all levels of an organization better understand how their.
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_18_AJ_EP Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
Jak postupujeme vpřed v testování? Jak se nám daří vytvářet denní buildy? Stíháme opravovat chyby? Jak kvalitně chyby opravujeme?
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_10_AJ_EP Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
Vyjádření možnosti/pravděpodobnosti pomocí may, might, could, will
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_16_AJ_EP Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_05_AJ_EP Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_15_AJ_CM Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_09.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:
Podpora pro partnery zdroje pro obchodníky, studie návratnosti, případové studie atd. René Klčo Partner Account Manager.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
Tutorial: Obchodní akademie Topic: Logical Functions Prepared by: Mgr. Zdeněk Hrdina Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/ je.
Podpora rozvoje cizích jazyků pro Evropu 21. stol. INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
Potřebujete vybudovat business aplikaci? Pokryje dílčí obchodní potřeby určité skupiny zaměstnanců, jednoho nebo více týmů Bude vytvořena / připravena.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
A Job Interview By Dagmar Machů Škola: SOU Val. Klobouky Ročník: třetí Obor: Kuchař/číšník Název projektu: Zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Předmět:
Mgr. Alena Miklíčková. * Obrázky určené k popisu a srovnání * Soubor otázek k diskusi na dané téma * Jednotlivé otázky s ukázkami slovní zásoby * Zadání.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Lukáš Patka PFE. Microsoft Security Risk Assessment Identifikovat bezpečnostní rizika napříč IT infrastrukturou, aplikacemi, provozními procesy Zaměřen.
DESCRIBING A PHOTO, PICTURE, ART, PAST CONTINUOUS Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Institute of Technology And Business In České.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jan Rozsíval. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
FUTURE - GOING TO, FUTURE - USING PRESENT CONTINUOUS, FUTURE PLANS Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Institute of Technology.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-3.PT-20-Mezilidské vztahy Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
Scanservice a.s. | Náchodská 2397/23 | Praha 9 | Česká republika | D O C U M E N T I M A G I N G
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-2.PT-13-Vzdělávání Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_22_INOVACE_ 11 Jméno autora: Irena Moučková Název práce:
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuModerní škola Název školyStřední hotelová škola, s.r.o., Floriánské nám. 350, Kladno PředmětAnglický.
Tutorial:Business Academy Topic: Stock in trade Prepared by:Ing. Marcela Zlatníková Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/ je.
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
Aktivity CzT vůči TIC. VZDĚLÁVÁNÍ PRACOVNÍKŮ TIC Projekt: Rozvoj lidských zdrojů v oblasti CR formou dalšího vzdělávání Program: OPLZZ Cíl = zvýšení úrovně:
DIRECT MARKETING POSÍLENÍ ZNAČKY NA ZAHRANIČNÍM TRHU MIROSLAV NEČAS.
Business Inteligence – úvod
Big Data-Analytics.
charakteristiky údajů (Struktura, rozměry) – BI jako IS
Název vzdělávacího materiálu
I haven´t seen your ID card.
Metodický postup práce
Business intelligence shapes security
Informační systémy podnikové systémy CRM
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Travelling Kinds of transport you prefer and why (advantages, disadvantages…) Purposes for travelling (interesting places, learning languages…) Accomodation.
ŠABLONA 32 VY_32_INOVACE_10_25_Future Tenses Going to
Transkript prezentace:

Řešení pro zvýšení loajality zákazníků, zvyšování efektivity obchodních aktivit Solutions for increasing customers' loyalty and efficiency of business activities Martin Švík, ECM Community of Practice for Central and Eastern Europe 5/2012

Představení oblasti Content Analytics Možnosti využití Agenda Představení oblasti Content Analytics Možnosti využití Market Inteligence, Social Media Analytics, PR Monitoring, Call Center Analytics Dotazy

Základním stavebním prvkem je Content Analytics Je potřebné vyhledávat více než klíčová slova Analýza nestrukturovaného obsahu je nutností “Making unstructured data searchable is now a presumed primary interface for applications of all kinds, as well as for intranets and content repositories.” – Whit Andrews, Rita Knox Gartner “For many business process professionals, access to structured data, even when supported by BI or predictive analytics, lacks sufficient context for customer service, finance, and other areas where communications with customers involves many channels” – Craig Le Clair Forrester Enterprise Search Business Intelligence Content Analytics Konvergence směrem k oblasti Content Analytics Zvýšení významu textové analýzy Text Analytics “Early adopters of [text analytics] are already gaining a competitive advantage. Organizations that fail to do so will be at risk.” – Sue Feldman IDC “Every enterprise should understand how content analytics can produce answers to its critical questions; understanding this now will make it possible to exploit these tools as their availability proliferates.” – Rita Knox Gartner 3

Přístup nejen ke strukturovanému obsahu Content Data Většina obchodních informací se nachází mimo databáze Textová analýza přináší nové možnosti analýzy informací pro různá řešení a aplikace Co je textová analýza? Textová analýza (NLP*) popisuje množinu jazykových, statistických a samoučících se technik, které umožňují analýzu textu pro extrakci klíčových informací pro následnou business integraci 4 * NLP = Natural Language Processing

Analýza všech nejdůležitějších komunikačních kanálů IBM Content Analytics Analýza všech nejdůležitějších komunikačních kanálů Content Analytics Analyzer Crawler Parser Indexer ad ad PR

Market Intelligence – Řeší analýzy z pohledu marketingu IBM Content Analytics Market Intelligence – Řeší analýzy z pohledu marketingu Analýza konkurence ve veřejných portálech a firemních prezentacích Analýza kampaní – analýzy dotazníků, chování zákazníků, cílové skupiny, SMS kampaně, call center kampaně Analýza vstupních kanálů – call center, email, SMS, formuláře, web, diskuzní fóra, sociální sítě

PR Monitoring – Řešení pro okamžitou zpětnou vazbu trhu IBM Content Analytics PR Monitoring – Řešení pro okamžitou zpětnou vazbu trhu Monitoring portálů (idnes, ihned, pravda, banky, novinky, blesk …) Detekce klíčových slov Reakce na produkty, monitoring konkurence Sentiment - pozitivní, negativné reakce na produkt, společnost Analýza diskuzí Diskuzní fóra Příspěvky ke článkům

Social Media Analytics – Řeší analýzy sociálních sítí IBM Content Analytics Social Media Analytics – Řeší analýzy sociálních sítí Napojení na Twitter, Facebook, Google+ a další i privátní sociální sítě Analýzy a detekce příspěvků Detailní analýza profilů – pohlaví, věk, vzdělání, záliby atp. Detekce vztahů Detekce klíčových osob, kteří ovlivňují mínění ostatních Zpětná vazba – pozitivní, negativní reakce

Call Center Analysis – Analýza Call Center IBM Content Analytics Call Center Analysis – Analýza Call Center Přepis hovorů do textové podoby s následnou analýzou textové informace Analýza kvality agentů Kvalitativní analýza – zahájení hovoru, ukončení hovoru, detekce hovorových výrazů Kvantitativní analýza – počty aktivního upsellu Detekce konkurence v hovorech Detekce nespokojenosti zákazníka Offline Analýza Hledání souvislostí v historických hovorech Detekce klíčových slov – konkurence, živelné události, regionální informace, reakce na marketingové kampaně, politická situace

Podpora marketingových aktivit IBM Unica Podpora kampaní – před, v průběhu, zpětně Voice of the Customer Vyhodnocování v průběhu kampaní – názor - SMS kanál, formuláře Just in Time informace – customized marketingové kampaně

IBM Content Analytics

Banky Česká republika - FACETS

Demonstrace – Part of Speech

Vícedimensionální porovnání

Diskuzní forum - Banking - kazdorocny rast prispevkov v diskusiach

Banky / Produkty

Internetbanking – CZ/SK - najskor sa diskutovalo o internetbankingoch vsetkych bank - s prichodom ZUNO uz sa o internetbankingu hovori iba v spojitosti s nou a u inych bank to utichlo

Banky v diskuzích - najdiskutovanejsie banky su ZUNO a AXA

Počty příspěvků podle uživatelů

Zdroje informací

Podpora českého jazyka

Predikáty – pokročilá analýza

Autoklasifikace - vizualizace vztahů

Autoklasifikace dat – automatická detekce stavebních spořitelen

Připravené dashboardy

Dashboardy - definované výsledky

Martin Švík, IBM ECM CoP for CEE Otázky & odpovědi Děkuji za pozornost Martin Švík, IBM ECM CoP for CEE

Architecture