Rozcvička Urči typ funkce:

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Středový a obvodový úhel
Advertisements

Exponenciální funkce Exponenciální funkcí o základu a nazýváme každou část funkce, která je dána rovnicí: Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785,
Vzájemná poloha kružnice a přímky
Vzájemná poloha dvou kružnic
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Syblík. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Konstrukce lichoběžníku 1
Grafické násobení a sčítání úhlů
Sestrojení úhlu o velikosti 60° pomocí kružítka.
Rostoucí, klesající, konstantní
Základní konstrukce Rovnoběžky.
Dostupné z Metodického portálu www. rvp
Rozcvička Urči typ funkce:.
. Kvadratická funkce ° Narýsuj: -1 -1
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Konstrukce trojúhelníku
Rozcvička Urči typ funkce: Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným.
Soustava souřadnic Oxy
Mnohočleny Násobení Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Kamila Kočová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785,
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
procvičování základních anglických předložek pro určení místa
Soustava rovnic Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Syblík. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Syblík. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Kvadratická rovnice Kvadratickou rovnicí s jednou neznámou x je každá rovnice tvaru: ax2 + bx + c = 0 kvadratický člen absolutní člen lineární člen Dostupné.
Orofacionální cvičení I Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
Procvičování vlastnosti kvadratické funkce. Určete vlastnosti funkcí z minulého procvičování.
Exponenciální rovnice Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Kamila Kočová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: 1802–4785,
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Syblík. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Čihák Plzeň 2013, 2014 Funkce 10 Kvadratická funkce 2.
Ivana Kuntová, Pětiúhelník Přesná konstrukce velikosti strany pětiúhelníku ze zadaného poloměru opsané kružnice Ivana Kuntová,
Graf nepřímé úměrnosti
Vzájemná poloha dvou kružnic
Funkce Absolutní hodnota
(délka, obsah, objem, hmotnost, čas)
Komplexní čísla Grafický součet komplexních čísel Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Kamila Kočová. Dostupné z Metodického.
PROVĚRKY Převody jednotek času.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Graf kvadratické funkce
Rozklad čísel 6 – 10 – doplňování varianta A
Průběh funkce 2. M.
Lineární funkce VY_32_INOVACE_056_Lineární funkce
Dělení lomených výrazů
Příprava na lomené výrazy
Funkce s absolutní hodnotou Využití grafu funkce při řešení rovnic a nerovnic s absolutní hodnotou Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Kvadratická funkce – vrchol paraboly
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Graf nepřímé úměrnosti
Matematický milionář Foto: autor Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným.
Rozcvička Urči typ funkce:
Rozcvička Urči typ funkce:
Kvadratická rovnice Vlastnosti kořenů kvadratické rovnice
Dostupné z Metodického portálu www. rvp
Funkce Absolutní hodnota
Rostoucí, klesající, konstantní
Rozcvička Urči typ funkce:
Rostoucí, klesající, konstantní
Příprava na lomené výrazy
K U F R Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
Grafické násobení a sčítání úhlů
Název učebního materiálu
Převody jednotek délky - 2.část
Rozklad čísel od 1 do 10 Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným.
ZLOMKY pracovní listy Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Dušan Goš. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Procenta % Prezentace je zaměřená na procvičování procent užitím trojčlenky. Obsahuje celkem řešených 15 příkladů. Mgr. Eva Černá, Plzeň Autor © Eva Černá.
Desetinná čísla (1) Základní pojmy
Převody jednotek hmotnosti – 2. část
Tvary – přiřazování Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
Vzájemná poloha kružnice a přímky
Transkript prezentace:

Rozcvička Urči typ funkce: Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze

Rozcvička Doplň chybějící souřadnici: Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze

Kvadratická funkce x y Narýsuj graf funkce: Vlastnosti funkce 9 graf – parabola D(f) = R H(f) = 0;  vrchol paraboly v bodě V[0; 0] souměrná podle osy y klesající v D(f) = (-; 0 rostoucí v D(f) = 0;  x = 0 – nejmenší hodnota fce = minimum x x 4 x x x -3 -2 -1 2 3 Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze

Kvadratická funkce x y Narýsuj graf funkce: Vlastnosti funkce graf – parabola D(f) = R H(f) = (-; 0 vrchol paraboly v bodě V[0; 0] souměrná podle osy y rostoucí v D(f) = (-; 0 klesající v D(f) = 0;  x = 0 – největší hodnota fce = maximum Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze

Kvadratická funkce Rovnice: Vlastnosti kvadratické funkce graf – parabola D(f) = R parabola má vrchol V souměrná podle osy y je rostoucí i klesající má maximum nebo minimum Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze

Kvadratická funkce v závislosti na a je-li a>0, potom má kvadratická funkce vždy minimum Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze

Kvadratická funkce v závislosti na a je-li a<0, potom má kvadratická funkce vždy maximum Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze

Kvadratická funkce Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze

Kvadratická funkce Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze

Kvadratická funkce Narýsuj graf funkce f: y = - x2 urči největší hodnotu této funkce b) jaká je hodnota této funkce pro x = 2 c) pro která x je hodnota této funkce rovna (-1) d) v jakém intervalu je tato funkce rostoucí e) pro která x je hodnota této funkce největší Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze

Doplň hodnoty funkce y = 3x2 do tabulky: Kvadratická funkce Doplň hodnoty funkce y = 3x2 do tabulky: x - 3 1 2 -5 0,6 -0,8 -2 0,1 y Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze

Kvadratická funkce Doplň na místa otazníků taková čísla, aby uvedené body patřily do grafu kvadratické funkce: A[ 1 ; ? ] B[ 2 ; ? ] C[ -1 ; ? ] D[ 0,1 ; ? ] E[ ? ; 8 ] bod E nepatří do dané fce Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze

Kvadratická funkce Doplň na místa otazníků taková čísla, aby uvedené body patřily do grafu kvadratické funkce: A[ 1 ; ? ] B[ 2 ; ? ] C[ -1 ; ? ] D[ 0,1 ; ? ] E[ ? ; 8 ] Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze

Kvadratická funkce Doplň na místa otazníků taková čísla, aby uvedené body patřily do grafu kvadratické funkce: A[ 1 ; ? ] B[ 2 ; ? ] C[ -1 ; ? ] D[ 0,1 ; ? ] E[ ? ; 8 ] Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze

Kvadratická funkce Doplň na místa otazníků taková čísla, aby uvedené body patřily do grafu kvadratické funkce: A[ 1 ; ? ] B[ 2 ; ? ] C[ -1 ; ? ] D[ 0,1 ; ? ] E[ ? ; 8 ] Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze

Kvadratická funkce Na grafu kvadratické funkce y = ax2 leží bod A[ -3 ; -18 ] b) B[ -2 ; -10 ] c) C[ 2 ; 2 ] Urči čemu se rovná a. Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze

Kvadratická funkce Narýsuj: o -2 Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze

Kvadratická funkce - vrchol paraboly 2 -1 -2

Kvadratická funkce - vrchol paraboly Načrtni: 2 -1 Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze