Auto jako umělecké plátno očima odborníků z praxe.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
nahradí světelnou reklamu
Advertisements

Komunitní síť a mobilní služba (nejen) pro auta… Ondřej Švihálek,
Kompletní nabídka reklamních ploch na letišti Leoše Janáčka Ostrava Červen 2011.
Stavební veletrhy Brno 2012 Zvýšení efektu účasti
NABÍDKA REKLAMNÍCH PLOCH K PRONÁJMU
Využití ICT technologií pro posílení ekonomické a finanční gramotnosti
Propagace ve firmách Zlínského kraje
Hotel Saloon.
Mobilní přepážky Letiště Praha - Ruzyně. Všeobecné podmínky Přepážky jsou umístěny v příletové hale, dle žádosti na Terminálu 1 nebo Terminálu 2, vždy.
Reklama v taxíku Svezeme vaši reklamu v taxíku…. Reklama v taxíku … Zcela nový způsob propagace! … Oslovování pasažérů vozů taxi vaší reklamou přímo během.
Komenský by se radoval aneb škola hrou
C3 - Vodafone Confidential Classified on: Printed on: Vodafone + Seznam.cz: Mobilní internet a mobilní reklama 8. října 2009 Tomáš.
Agenda 2 PointPark Prague D1, budova DCD 1 8
DĚKUJEME NAŠIM PARTNERŮM ZÁKLADNÍ INFORMACE Noviny BRNOstudent CÍLOVÁ SKUPINAMLADÍ LIDÉ A STUDENTI NÁKLAD ks výtisků PERIODICITAměsíčník LOKALITAměsto.
Reklama v rozhodování firmy. Reklamní výdaje a jejich účinnost
MEDMORAVIA s.r.o. Včelařská stanice Rajhradice
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Číslo v digitálním archivu školy
Kanceláře k pronájmu Křižíkova 1377, Frýdek-Místek
Autoškola STOPKA Svět řidičů. Kdo jsme Autoškola Pánek vznikla v roce 1992, od roku 2008 nový obchodní název Autoškola STOPKA Autoškola Pánek vznikla.
1 Mobile Internet Fórum října Ekosystém internetové reklamy Cílení dle kontextu (klíčová slova, sekce) Reklamní formáty (bannery, text,
Služba provozu koncových stanic Co, jak, za kolik...
Studentské sdružení Jiří Hošek & Martin Haltmar IČO:
Soukromé osoby: Vyšší střední společenská třída Manažeři(rky) se sedavým zaměstnáním Sportovci Právnické osoby: Středně velké a velké nadnárodní společnosti.
Reklamní textil jako marketingový nástroj Reklama účinnější listopad 2007 Pavel Melek, Adoco s.r.o. www. REKLAMNI-TEXTIL.cz.
Téma lze vyučovat i v jiných oborech.
Mezinárodní autopůjčovna - auta na elektřinu nebo CNG -
Jak to celé vzniklo? Nejdříve jsme ve Finsku našli výrobce zajímavého zařízení, které když upadne, tak to pozná a někomu to zavolá. Řekli jsme si, to.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_RUBMO_ESTETIKA_20 Název materiálu: Reklama Tematická oblast: Estetika, 1. ročník Anotace: Prezentace slouží k výkladu.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKR LOUNY
Využití internetu a sociálních sítí v lesní pedagogice Jiří Dolejší
Obchodní akademie Liberec Ekonomické lyceum Propagační písemnosti a jejich vliv na poptávku po zboží Praktická odborná část maturitní zkoušky z korespondence.
Talent marketingových komunikací
Praha, 1. června 2012 Ministerstvo zemědělství Regionální potravina tisková konference.
Propagace Monika Ferdová, Radka Hejzlarová,
-v tržním hospodářství zaujímá klíčovou pozici
RU měsíčně bez fulltextového vyhledávání Všechny kontakty na jednom místě ověřených firem a institucí produktů a služeb
Podpora prodeje v MOB Maloobchod musí předat informace o své : společnosti, nabídce, cenách, cílové skupině zákazníků Podpora prodeje znamená cílenou komunikaci.
Aktivní motivace žáků ZŠ = jistota pro budoucnost řemesel CZ.1.07/1.1.04/ INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Tento projekt je spolufinancován Evropským.
Sídlo firmy: Dukelská 117/12, Vyškov TSM, spol. s r.o. se soustřeďuje na tvorbu, přípravu a realizaci odborných vzdělávacích akcí formou otevřených.
Reklama a její význam pro podnikání Draženov Blížejov Studánka září 2010.
Téma:Marketingová reklama pomocí Corelu Draw Vypracovala: Ing. Jana Wasserbauerová.
Propagace ve firmách Zlínského kraje
Talent marketingových komunikací. O firmě / instituci co je hlavním předmětem činnosti Výroba a prodej přívlastkového moravského vína na jakých trzích.
Podnikatelský záměr PoŠuK v.o.s. Radek Pospíšil & Kamil Šuška.
Talent marketingových komunikací. O firmě / instituci provozování sportovního centra ve Zlíně na Růmech (badmintonová hala) – schwinn cycling, alpinning,
Plán a plnění strategie sociální firmy Ergones na roky
Vytvořil Nick Guláš a 9.A. Dne 20. června 2013 jsme navštívili grafické studio RUDI, které se nachází v našem městě. Cílem naší exkurze bylo zjisti, jakým.
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
Destinační management TO Těšínské Slezsko
Pozlátková obecná tvrzení – reklamní strategie Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr.
8. Marketing.
Reklamní služby Zuzana Brestičová Petr Marvan Jan Walik.
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Simona Valachová Název: VY_62_INOVACE_2901_typy.reklamy Téma: Typy reklamy Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Možnosti reklamy a propagace Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97.
FINANČNÍ GRAMOTNOST REKLAMA ZPRACOVALA: MGR. IVA NOVOTNÁ SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA, ČESKÁ KAMENICE, JAKUBSKÉ NÁM. 113, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE.
PPC reklama pro B2B firmy Ing. Jana Žujová PPC specialist.
III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_ INOVACE _ 9 Jméno autora: Mgr. Marcela Chalúpková Datum: červen 2012 Ročník: 8. Vzdělávací.
Uvedení autoři, není-li uvedeno jinak, jsou autory tohoto výukového materiálu a všech jeho částí. Tento projekt je spolufinancován ESF a státním rozpočtem.
IMAGE - specifický obraz výrobku odráží očekávání veřejnosti POZOR! Aktuální percepce lidí bývají vždycky ovlivněny minulou zkušeností ! Podnik by měl.
EU_62_A_sada 1_07_M_Reklama_Pol Název školy Střední škola, Základní škola a Mateřská škola, Karviná, p. o. Autor Ing. Jana Poliačíková Anotace Materiál.
4. P – Promotion – komunikace Jde o komunikaci se zákazníkem. Pro komunikaci firma obvykle volí tzv. princip AIDA. A – Awareness (upoutání pozornosti),
kcnlacjkAaklvnmxdlkvm vlkmcl mk,.
Název společnosti Produkty a služby
MARKETINGOVÝ PLÁN PRO ROK 2009
VARIANTY A CENÍK REKLAMNÍHO ZVIDITELNĚNÍ
Piktogram reklama logo
NORTHWIND TRADERS Kdo jsme [Podtitulek brožury nebo motto společnosti]
Propagace, reklama VY_32_INOVACE_41_831
Transkript prezentace:

Auto jako umělecké plátno očima odborníků z praxe

 Naše společnost Trieste, a.s. vznikla v roce Sídlo společnosti je ve Vsetíně, na adrese Svárov 323.  Od roku 1999 máme vlastní největší pobočku ve Zlíně-Malenovicích. V roce 2001 jsme své místo působnosti rozšířili o pobočku v Praze a v roce 2003 nás můžete najít i v Ostravě, Brně a Olomouci. Jsme tedy společnost s celorepublikovou působností.

 Reklama je jakákoliv forma propagace výrobku, služby, společnosti, obchodní značky nebo myšlenky mající za cíl především zvýšení prodeje.

 auto-mobilní marketingovou kampaň zdarma můžete zahájit i Vy realizací polepů na Vašem vozidle. Kreativní profesionální převlek či polep nemá žádné omezení a je vizitkou Vaší firmy.  statická venkovní reklama (billboardy) a atypické reklamní plochy - štíty domů a budov, ploty či orientační systém pro navigaci k Vaší provozovně.  toto všechno je nejenom skvělá reklama, ale především ukázka úrovně Vaší společnosti.

Jedno polepené auto reklamou nahrazuje kolik billboardů?  Je umístěn na D1 = intenzita provozu neklesá pod aut za 24 hod. procentuální počet vzhlédnutí cca 30%  Je umístěn na běžné komunikaci = intenzita provozu neklesá pod aut za 24 hod. procentuální počet vzhlédnutí cca 24%  Je umístěn na budově, hale ve větším formátu = intenzita provozu neklesá pod aut za 24 hod. procentuální počet vzhlédnutí cca 87%  Je umístěn na autě procentuální počet vzhlédnutí cca 98% 3-5ks 4-7ks Více jak 8

 Cenově výhodnější než pronájem reklamních ploch  Reklama na autě může zůstat jak dlouho chceme, ale také ji můžeme kdykoliv změnit  Na auto se vleze více grafiky cca o 70% než reklamní plochu  Nejvíce viditelné umístění reklamy je na zadní části vozu a to při čekání v koloně ji můžou vidět až 5 auta najednou!

 1. místo: čekání v koloně37%  místo: chodci na chodníku33%  místo: auto stojí na parkovišti26%  4+5. místo: parkoviště vedle vysoké budovy4%

 Celopřevlek karoserie  Částečný polep karoserie(zadní část a boky)  Tištěná reklama  Řezaná reklama