Výuka anglického jazyka s interaktivní tabulí a e-learningem

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
EU PENÍZE ŠKOLÁM Učíme se pro život 2010 – 2013 reg. č. CZ 1.07/1.4.00/
Advertisements

Základní škola, Matice školské 3, České Budějovice
Vůdcovská zkouška – Gemini 2010 •Změna •Aktivnější zaměření programů, praxe •Potřeby Castorů –rozdílné znalosti (úroveň ČK) –různorodé oddíly –možné zaměření.
Projekt „Učme se podnikat!“ Žadatel: LAG Podralsko o.s.
POSPOLU Podpora spolupráce škol a firem se zaměřením na odborné vzdělávání v praxi T. Vencovská.
Zkušenosti s CMS Moodle na OPF SU František Koliba prezentace: Petr Korviny.
DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ PŘIJÍMACÍ ŘÍZENÍ • 2 přihlášky • termín odevzdání přihlášek: do • termín přijímacích zkoušek: 22. a 23. dubna.
Počítačové kurzy v rámci projektu TyfloEmployAbility Mgr. Radek Pavlíček, TyfloCentrum Brno, o. p. s.
Popis školících a informačních aktivit CERMATu
Matika krokem  Proč? - motivy vzniku
3MA382 Manažerská informatika projektové řízení
Podpora přírodovědného a technického vzdělávání v Jihomoravském kraji
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti.
TUL H 32 Setkání realizátorů inovace předmětů 3.
TUL H 32 Setkání realizátorů inovace předmětů 4.
Nové přístupy k využití ict ve výuce přírodovědných předmětů na základních školách CZ.1.07/1.1.07/
Psychologie pro manažery Projekt ESF v Opatření 3.3 Rozvoj celoživotního učení Registrační číslo projektu: CZ / /0018.
Inovace vzdělávacího programu Zahradní a krajinná tvorba Projekt OPVK, oblastní podpora 2.1.
Olomouc, RCO, 16. června 2008 ZÁVĚREČNÉ SETKÁNÍ A VYHODNOCENÍ VÝUKY PROJEKTOVÉHO ŘÍZENÍ NA VYBRANÝCH STŘEDNÍCH ŠKOLÁCH Projektové řízení na SPŠS Olomouc.
Informace o škole  Zaměření školy na Informační technologie, Elektrotechniku, Automatizační techniku a Strojírenství, studijní a učební obory.  Počet.
Mgr. Miroslav Kučera Mgr. Miroslav Kučera;
Základní škola, Brno, Štolcova 16
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Tento projekt je spolufinancován z Evropského sociálního fondu a státního rozpočtu České republiky.
Projekt ZŠ Staňkov. O projektu  Projekt pro žáky s poruchami učení  Dotace z ESF – ,- Kč  Doba trvání – 2 roky.
Projekt: Integrace na druhou - šk.r. 2010/2011 Plánované projektové aktivity PPP FM v nejbližším období: a)Aktivita č.1 - Společné dílny: pedagog - šk.
„Přírodní vědy moderně a interaktivně“ „Natural Sciences in Modern and Interactive Way“ Město Orlová.
Dělení se zbytkem 3 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
Informace pro studenty kombinovaneho studia AJ PEF, FLD, FŽP
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Jak hodnotíte služby Univerzitní knihovny ZČU? Porovnání provozů dílčích knihoven.
Realizace KA v rámci projektu„Nadané dítě.eu“ září 2010 bylo zahájeno na UHK vzdělávání pro pedagogické pracovníky MŠ a ZŠ v rámci realizace.
Výchovné problémy ZŠ Prezentace projektu č. CZ.1.07/1.3.03/
PRAHA & EU INVESTUJEME DO VAŠÍ BUDOUCNOSTI Soukromá vysoká škola ekonomických studií Lindnerova 575/1, Praha 8 16 Snímků Projekt CZ.2.17/3.1.00/34025.
Reg. číslo projektu: CZ.1.07/3.2.07/
Vzdělávání pro budoucnost Délka trvání – 20 měsíců Místo realizace – Olomoucký kraj projekt realizovaný v Olomouckém kraji – vpb.cepac.cz.
Podpora poradců Podpora poradců
CZ / /0390 Posílení role Odborového svazu KOVO při zvyšování adaptability jeho členů Příjemce dotace: OBSLUŽNÁ SPOLEČNOST,a.s. Partner: Odborový.
DALŠÍ VZDĚLÁVÁNÍ NA ŠKOLE. ANO, NE?
Ing. Pavel Halfar - IPH Servis
Využití počítačové techniky a internetu ve výuce ZSV Seminář pro učitele základů společenských věd a občanské výchovy.
Informace o projektech MVČR v oblasti vzdělávání ve veřejné správě 20. června 2011 Odbor řízení lidských zdrojů Oddělení rozvoje a vzdělávání.
Mgr. Eva Komínková Využití digitálních učebních materiálů z oblasti elektrotechniky a ICT v anglickém jazyce JAZ.
Digitální učební materiály GK DUM GK Projekt OPVK EU 1.5.
Oprogram Vkonkurenceschopnost Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Inovace výuky veterinárních studijních programů v oblasti bezpečnosti.
POTRAVINY A VÝŽIVA 2. ročník učebního oboru KUCHAŘ, ČÍŠNÍK třída K2
ZPŮSOBY KOMUNIKACE V PROJEKTU
Průběh realizace aktivit projektu TIME Průběh realizace aktivit projektu TIME Lenka Zábranská.
2 Martin Sedlák 3  výukový software  naučí pracovat s aplikacemi Microsoft Office Word, Excel a PowerPoint  rozsah – začátečníci i pokročilí.
Úvod Proč studovat informatiku?
Přijímací řízení na SPgŠ 2015 Pro školní rok 2015/2016.
PRŮBĚŽNÉ VÝSTUPY PROJEKTU Hrajeme si s řemesly CZ.1.07/1.1.06/ Operační program:Vzdělávání pro konkurenceschopnost Prioritní osa:Počáteční vzdělávání.
 Pilotní kurz pro pedagogy MUDr. Iveta Matějovská, CSc.
TUL H32 Představení projektu OPVK: „Inovace mezioborového studijního programu Ekonomika a Management se zaměřením na znalostní ekonomiku”
Projekt Digitální škola - její pozice v systému projektů na OA Orlová.
Nápadité studijní prostředíMediaSite na FMV VŠESnímek 1 MediaSite na Fakultě mezinárodních vztahů Vysoké školy ekonomické v Praze doc. Ing. Tomáš Kubálek,
2OP484 Manažerská informatika 4ÚvodSnímek 1 2OP484 Manažerská informatika 4 Úvod doc. Ing. Tomáš Kubálek, CSc.
Tvorba e-learningové aplikace pro výuku obchodního práva na oborech s ekonomickým zaměřením Jindřiška Šedová a kol. Masarykova universita Ekonomicko-správní.
ZÁVĚREČNÝ SEMINÁŘ 2. GLOBÁLNÍCH GRANTŮ JIHOMORAVSKÉHO KRAJE V RÁMCI OPERAČNÍHO PROGRAMU VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST
WOSA – výchovou a vzděláváním k občanské společnosti, reg. čís. CZ.1.07/1.1.32/ Žadatel: Sdružení obcí Sedlčanska Projektový manažer:Štěpánka Barešová.
KA 02 - Mentoring Ing. Jiří Pešan manažer KA 02. Mentoring Hlavním cílem této aktivity je zajistit škole a jejím pedagogům metodickou a technickou podporu.
I N V E S T I C E D O R O Z V O J E V Z D Ě L Á V Á N Í.
Nová závěrečná zkouška 2 Individuální projekt národní.
VŠICHNI MÁME STEJNOU CESTU
VŠICHNI MÁME STEJNOU CESTU
MONITOROVACÍ INDIKÁTORY
Název operačního programu:
Nové přístupy k využití ict ve výuce přírodovědných předmětů na základních, středních školách CZ.1.07/1.1.07/ CZ.1.07/1.1.07/
Š A B L O N Y II.
Transkript prezentace:

Výuka anglického jazyka s interaktivní tabulí a e-learningem Začátek: 1. 1. 2011 Konec: 30. 6. 2012 2 etapy: Přípravná – 6 měsíců 1. 1. – 30. 6. 2011 Realizační – 12 měsíců školní rok 2011–2012, tj. 1. 9. 2011 až 30. 6. 2012

Výuka anglického jazyka s interaktivní tabulí a e-learningem 3 aktivity: Příprava techniky a podpora lidských zdrojů pro použití interaktivní tabule a e-learningu při výuce jazyků Tvorba a aplikace sešitů pro interaktivní tabuli ve výuce jazyků Tvorba a aplikace e-learningových programů ve výuce jazyků

1. Příprava techniky a podpora lidských zdrojů Po celou dobu trvání projektu (Ing. Khom) Technika: Nákup (leden 2011): 1 interaktivní tabule 5 notebooků + MS Office 3 přístupové body pro bezdrátový internet Příprava Moodle (leden až červen 2011)

1. Příprava techniky a podpora lidských zdrojů Podpora učitelů: Kurz pro učitele (Ing. Khom) - 2 měsíce, v rozsahu 40 hodin, zúčastní se 5 učitelů. Kurz bude mít 2 části: "Promethean - software pro interaktivní tabuli" - 4 týdenní on-line kurz - 5 hodin týdně formou konzultací pomocí emailu nebo na webu v diskusi, celková délka - 20 hodin. "E-learning v Moodle" - 4 týdenní on-line kurz - 5 hodin týdně samostudium. Celková délka 20 hodin.

1. Příprava techniky a podpora lidských zdrojů Podpora učitelů: Odborná pomoc pro učitele (Ing. Khom) - 10 měsíců, 10 hodin měsíčně, 1 konzultant, celkem 100 hodin.

Příprava techniky a podpora lidských zdrojů Podpora žáků: Kurz pro žáky (Ing. Horák) - v rozsahu 40 hodin, zúčastní se 90 žáků. Kurz bude realizován v IKT a bude mít 2 části: "Promethean - software pro interaktivní tabuli" - 4 hodiny v učebně vybavené interaktivní tabulí + 16 hodin formou konzultací pomocí emailu nebo na webu v diskusi, celková délka - 20 hodin. "E-learning v Moodle" - 4 hodiny v učebně IKT + 16 hodin práce se žáky v kurzu v Moodle. Celková délka 20 hodin.

1. Příprava techniky a podpora lidských zdrojů Podpora žáků: Odborná pomoc pro žáky 10 měsíců, 10 hodin měsíčně, 3 učitelé (Ing. Horák, Mgr. Pecháčková, Ing. Kovář), celkem 300 hodin. Během trvání projektu budou mít žáci každý den možnost přijít do učebny IKT v době mezi 7:00-16:00 v pondělí až ve čtvrtek a 7:00-14:00 v pátek. Rozvrh hodin učitelů IKT bude nastaven tak, aby byl vždy v učebně příslušný odborný dozor. Žáci se mohou zeptat na cokoliv, co jim nebude jasné z technického hlediska při používání Moodle.

1. Příprava techniky a podpora lidských zdrojů Zapojené třídy: H2.T - 23 žáků, V2 - 21, H2.A - 21, H2.B - 18, K2.A - 20, K2.B - 22, celkem - 125 žáků. V 1. ročníku nástavby oboru Podnikání odhadujeme 15 účastníků, proto je stanovena velikost cílové skupiny na 140 žáků.

2. Tvorba a aplikace sešitů pro interaktivní tabuli Ing. Navrátilová Mgr. Vykoukalová Mgr. Žaludová

2. Tvorba a aplikace sešitů pro interaktivní tabuli Vytvoření 2 sad sešitů pro použití s interaktivní tabulí s pomocí software Promethean zaměřených na anglický jazyk. Výsledkem bude banka sešitů pro interaktivní tabuli určená k využití při výuce anglického jazyka. Ověření sešitů vytvořených pro interaktivní tabuli: V hodinách zrealizujeme výuku s použitím sešitů vytvořených pro interaktivní tabuli, zaznamenáme přínosy a problémy, analyzujeme je a promítneme do vytvořených sešitů.

2. Tvorba a aplikace sešitů pro interaktivní tabuli Výstupem budou: Sešity pro výuku angličtiny s pomocí interaktivní tabule. Celkem vytvoříme 28 sešitů pro interaktivní v minimálním rozsahu 840 stran, a to: 12 sešitů v rozsahu minimálně 360 stran pro třetí ročníky učebních oborů, z toho 6 pro učebnici v rozsahu každý 30-40 stran a 6 pro pracovní sešit v rozsahu každý 20-30 stran. 16 sešitů v rozsahu 480 stran pro 3. ročník studijních oborů Hotelnictví a Kosmetička a 1. ročník nástavby denního studia, 8 pro učebnici a dalších 8 pro pracovní sešit.

2. Tvorba a aplikace sešitů pro interaktivní tabuli Výstupem budou: Dokumenty, které budou u každé zapojené třídy sledovat: Účast v aktivitě: Prezenční listiny žáků - účastníků ověření. Ověření vytvořených sešitů pro interaktivní tabuli: Záznamy o průběhu hodin s použitím sešitů pro interaktivní tabuli se zaměřením na funkčnost a zapojení studentů, usnadnění/ztížení práce učitele. Analýza příčin problémů - v případě komplikací. Doplněné sešity - v případě nutných úprav.

3. Tvorba a aplikace e-learningových programů Ing. Navrátilová Mgr. Vykoukalová Mgr. Žaludová

3. Tvorba a aplikace e-learningových programů Vytvoření 3 celoročních výukových e-learningových programů/kurzů zaměřených na anglický jazyk: Vytvoříme e-learningové programy/kurzy v prostředí Moodle umístěné na školním portále, jeden pro 3. ročník učebních oborů, jeden pro 3. ročník studijních oborů a poslední pro 1. ročník denního nástavbového studia. Ověření e-learningových programů: Použijeme učebnu vybavenou PC a využijeme e-learningového obsahu při výuce, ale hlavně budeme pracovat s žáky mimo vyučování - komunikovat, kontrolovat odevzdané práce. Podle potřeby budeme lekce doplňovat.

3. Tvorba a aplikace e-learningových programů Výstupem budou: E-learningové programy/kurzy - 2 celoroční výukové e-learningové programy/kurzy zaměřené na anglický jazyk, které budou obsahovat 14 lekcí/témat: Úroveň 1 (3. ročník učebních oborů) - 6 tematických celků a opakování k závěrečným zkouškám Úroveň 2 (3. ročník studijních oborů a 1. ročník nástavbového studia) - 8 tematických celků

3. Tvorba a aplikace e-learningových programů Výstupem budou: Dokumenty, které budou u každé zapojené třídy sledovat: Účast v aktivitě: Prezenční listiny žáků - účastníků ověření. Ověření e-learningových programů: Statistika přístupů žáků do systému Moodle. Odevzdané domácí úkoly - uložené soubory. Záznam vzájemné komunikace v diskusních fórech jednotlivých kurzů.

Realizační tým Manažer projektu Koordinátor projektu PhDr., PaedDr., Bc. Oldřich Baďura Koordinátor projektu Ing. Martin Kovář

Realizační tým Lektor - podpora učitelů Konzultant - odborná pomoc pro učitele Ing. Miroslav Khom Lektor - podpora žáků Konzultant - odborná pomoc pro žáky Ing. Martin Horák Mgr. Julie Pecháčková Ing. Martin Kovář

Realizační tým Tvůrce a ověřovatel sešitů pro interaktivní tabuli Tvůrce a ověřovatel e-learningového obsahu Ing. Bohdana Navrátilová Mgr. Dagmar Vykoukalová Mgr. Tereza Žaludová