Jak si vedou značky českých mobilních operátorů v sociálních médiích aneb co může značka v SM získat Martin Jindra.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vstupte úspěšně na online trh ACOMWARE s.r.o. • Hvězdova 1689/2a, Praha 4 • Tel.: •
Advertisements

Vyhodnocení dotazníku – Barcamp Brno 2011 Magdaléna Katolická magdalena [at] marketingovevyzkumy.cz
Řešení pro zvýšení loajality zákazníků, zvyšování efektivity obchodních aktivit Solutions for increasing customers' loyalty and efficiency of business.
Kancelář Rady vlády pro záležitosti romské komunity při Úřadu vlády Agentura pro odstraňování sociálního vyloučení v romských lokalitách České Budějovice.
Český systém kvality služeb Ministerstvo pro místní rozvoj ČR
Vyhodnocení dotazníku – Barcamp Brno 2012 Magdaléna Katolická magdalena [at] marketingovevyzkumy.cz
Centrum pro rozvoj péče o duševní zdraví Veřejné zdraví - Lidská práva a péče o duševní zdraví v České republice Vzdělávání odborníků,státní správy a samosprávy.
Sociální sítě.
Rozbor a výsledky integrovaných mobilních kampaní Aktuálně.cz Ondřej Švihálek, Centrum Holdings 13. října 2010.
NÁRODNÍ ZNAČKA KVALITY KLASA Informace o výsledcích kampaně v letech
Aleš Chudý ředitel divize IW Microsoft Slovakia.
Sociologie – metody a techniky sociologického výzkumu
Computer Incident Response Capability
Ruber, Saitz.  Customer Relationship Management  Systémy pro řízení vztahů se zákazníky  Zjednodušeně : ◦ shromažďování ◦ zpracování ◦ využití informací.
Vedlejší specializace MARKETING (3MK)
Projekt empirického výzkumu
TOP CZ digitální trendy – 2014 Tomáš Veselý. Digitální inovace Co je zajímavé z pohledu inzerenta?
ISS Úvodní informace o kurzu Sekundární analýza Management sociálních dat a datové archivy Jindřich Krejčí.
Etapy práce na sociologickém výzkumu. 2 I. Formulace problému II. Rozhodnutí o populaci a vzorku III. Pilotní studie IV. Rozhodnutí o technice sběru dat.
Informační systémy podnikové systémy CRM
6. Řízení a monitoring procesů. Řízení, regulace, měření, monitoring, automatizaceve farmaceutickém průmyslu Řídicí systémy Měřicí a monitorovací systémy.
Analýza dat.
Jan Horna HorMart s.r.o. web2-0.cz web2-0.cz Sociální sítě aneb jak je využít pro vaši značku.
STRANA 1RWE Transgas ENERGIE BUDOUCNOSTI MÁ JEN JEDNO JMÉNO V Praze
Michal Bláha “NOVÉ” TRENDY V PÉČI O ZÁKAZNÍKA.
On-line reputation Adam Zbiejczuk (influencer.cz)
Malý exkurz do psychologie komunikace v souvislosti s externí komunikací Junáka Junák - svaz skautů a skautek ČR.
„Podpořeno grantem z Islandu, Lichtenštejnska a Norska v rámci Finančního mechanismu EHP a Norského finančního mechanismu prostřednictvím Nadace rozvoje.
Jak dotahovat věci do konce? Jak z ničeho udělat velkou věc? Co je nový marketing? Je důležitý sales? David Seibert.
Termín: 31. května 2011 Místo: Praha – konkrétní místu bude upřesněno SOCIÁLNÍ SÍTĚ V PRAXI pro BARY A RESTAURACE aneb nejnovější marketingové tipy na.
Sociální sítě a T-Mobile Czech Republic Martin Jaroš, vp marketingové komunikace, květen 2011.
Jak být či nebýt bit na Internetu? Pro firmy stále důležitější a stále složitější otázka.
Národní konference eTwinning 28. – 30. dubna 2011 Praha Petr Chaluš.
Vlastní hodnocení školy
Využití sociálních sítí k rychlému přenosu informací Mgr. Jan Vetchý Mediální konzultant, společnost SOVA NET, s.r.o
Aktivní a věcná komunikace je základem kvality každodenně poskytovaných služeb. V Sodexo ji rozdělujeme na několik stupňů, které umožní věnovat se různé.
ČESKÉ ILCO a CRC duben Sdružení stomiků OstravaOpavaZlínNový Jičín EOA IOA České ILCO Světová asociace Doc. Kleinwächter bývalý prezident Evropská.
Get Social. Do Business. ©2011 IBM Corporation IBM Connections přehled produktu Tomáš Vávra Petr Kunc.
Vývoj výrobku Firmy musí pružně reagovat na změny ( v lidských potřebách, technologii, technice, v počtu a síle konkurence,…) a vyvíjet nové výrobky. Novými.
Jak efektivně využívat nástroje monitoringu médií.
VY_32_INOVACE_EKO_06 MARKETINGOVÝ VÝZKUM I. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
Konference „Inovace a technologie v rozvoji regionů“ Inovace a marketingový výzkum Duben 2004 / Příspěvek v diskusi / RNDr. Tomáš Raiter / obchodní ředitel,
Sociální sítě I Výpočetní technika. jméno autoraMgr. Petr Jonáš název projektu Modernizace výuky na ZŠ Česká Lípa, Pátova ulice číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
Ad Awareness Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Rozhodovací proces, podpory rozhodovacích procesů
Vodafone - případová studie „Integrace Společenské odpovědnosti (CR) do firmy“ Přemysl Filip Senior Manager Společenské odpovědnosti Listopad 2007, VŠE.
Národní koordinační skupina pro digitální vysílání v ČR Ing. Zdeněk Duspiva NKS 2008.
STŘEP české centrum pro sanaci rodiny Podpůrné služby pro ohrožené a náhradní rodiny z pohledu NNO Nadační fond J &T, PSP ČR,
VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG
Vedoucí práce: Ing. Pavel Štrach, Ph.D et Ph.D Autorka: Bc. Michaela Hozdeková, DiS.
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
2OP484 Manažerská informatika 4Office doplňkySnímek 1 2OP484 Manažerská informatika 4 SharePoint 2015 a další nástroje Co nebylo ve skriptech
JAK SPOLUPRACOVAT? DOKÁZALI TO JINÍ, TAK MY TAKÉ! Petr Janeček Ekonomická fakulta Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích.
Nová závěrečná zkouška 2 Individuální projekt národní.
Přednáška Akce: Přednášející: Ing. Zdeněk Čežík | Konzultant managementu a podnikových procesů | TFM Výzvy Facility managera.
Technologie dopravních průzkumů Ing. Martin Langr Prezentace projektů – nový studentský projekt.
Nová témata v SCLLD Mgr. Jiří Hrubý MAS Bobrava, z.s.
IKT SOCIÁLNÍ SÍTĚ Zpracovala: Mgr. Věra Kreuzová Speciální základní škola, Česká Kamenice, Jakubské nám. 113, příspěvková organizace.
7 klíčových metrik online marketingu a proč vám pomohou zlepšit váš business Jiří Malý
Content marketing Hripsime Zohrabyan
ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Martin Havlena
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Jak na PR (absolutní základ)
Využití sociálních sítí pro propagaci regionálních potravin
Dopady a efekty dobře zvládnutého brandu People Management Forum 2016
Jak využít sociální média v komunikaci sportovních organizací
Informační systémy podnikové systémy CRM
Podnikatelské koncepce
, Olomouc.
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Transkript prezentace:

Jak si vedou značky českých mobilních operátorů v sociálních médiích aneb co může značka v SM získat Martin Jindra

Význam značek se mění a roste

SM přináší značce zcela nový rozměr

SM = obousměrná vazba • Zcela nový kanál pro komunikaci zákazník  značka • Značka je zákazníkům blíž, tzn…

Značka v SM • Naslouchat a reagovat • Komunikovat otevřeně a „na rovinu“ • Vytvářet a udržovat komunitu • Připravit pro komunitu zajímavý obsah • Myslet na blaho zákazníka

1) Péče o zákazníka • Vyšší zásah zákazníků • Komfortní prostředí pro zákazníka • Levnější provoz

2) Brand tracking • awareness (počet zmínek, sdílení) • positioning (klíčová slova, asociace, recenze) • loyalty (množství fans) • engagement (ambasadoři, ochota sdílet)

3) Vyhodnocování kampaní • Nastavit správná klíčová slova • Vyhodnocovat sentiment • Množství zmínek, sdílení, zhlédnutí

4) Zpětná vazba, podněty • Inovace, vylepšení, testování • Zádrhel: redistribuce příslušným oddělením

5) Alertování • Výpadky, chyby, testování • -> crowdsourcing

Výzkum: značky operátorů v SM • 4Q 2010 a 1Q 2011 • Monitoring zmínek přes Ataxo Social Insider • Kvantitativní sběr a kvalitativní analýza • deduplikovaných zmínek • U ¼ ručně určen sentiment