Projekt EU – OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PLAYBOY Kalendar 2007.
Advertisements

EU PENÍZE ŠKOLÁM Učíme se pro život 2010 – 2013 reg. č. CZ 1.07/1.4.00/
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost • V roce 2012 se Střední odborné učiliště zapojilo do Operačního programu Vzdělání pro konkurenceschopnost.
JAK MLUVÍ ZVÍŘATA II. Bc. Jana Vaňkátová
Vítáme Vás!! Závěrečná konference projektu OPVK oblast podpory Zvyšování kvality ve vzdělávání Centrum podpory EtV v Olomouckém kraji 5. června.
Číslo a název šablony klíčové aktivity
Nové přístupy k využití ict ve výuce přírodovědných předmětů na základních školách CZ.1.07/1.1.07/
Projekt EU Kvalitní a efektivní výuka zdravotně postiženého žáka – základní krok do života CZ 1.07/1.2.33/ Číslo aktivity: 02 ZLEPŠOVÁNÍ PODMÍNEK.
„Kvalitní a efektivní výuka zdravotně postiženého žáka
Základní škola, Slavkov u Brna, Malinovského 280
*Zdroj: Průzkum spotřebitelů Komise EU, ukazatel GfK. Ekonomická očekávání v Evropě Březen.
PROJEKT EU „Kvalitní a efektivní výuka zdravotně postiženého žáka – základní krok do života“ CZ 1.07/1.2.33/ Číslo aktivity: 03 ČLOVĚK A PŘÍRODA.
Projekt EU - OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost.
Strukturované učení PROJEKT EU
Spektra zatížení Milan Růžička 1 Dynamická pevnost a životnost
Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Individuální projekt „Plánování sociálních.
Koňská farma Vysoká, Chrastava u Liberce. Pobyt zaměřený na poznávání a ochranu přírody – stromů, květin, bylin, domácích a exotických zvířat, ošetřování.
Termín: vždy první středa v měsíci Začátek: 9 30 hod Vstupné: 20,-Kč - výstava čertů vyrobených rodiči s dětmi doma Termín: začátek prosince - Mikulášská.
– PŘEDŠKOLÁČEK. Jak dlouho si ještě můžeme dovolit připravovat dnešní děti ve včerejších školách s předvčerejšími metodami na zítřejší.
Ručně vyráběný kalendář 2014 »» výsledky hlasování ««
Prezentace právních klinik STREET LAW – PRÁVO PRO KAŽDÝ DEN
Projekt: Integrace na druhou - šk.r. 2010/2011 Plánované projektové aktivity PPP FM v nejbližším období: a)Aktivita č.1 - Společné dílny: pedagog - šk.
Nové možnosti v gymnaziálním vzdělávání Martin Mach.
INFORMAČNÍ SCHŮZKA S RODIČI DĚTÍ PŘEDŠKOLNÍHO VĚKU
Číslo a název šablony klíčové aktivity
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“
Dělení se zbytkem 2 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
„Přírodní vědy moderně a interaktivně“ „Natural Sciences in Modern and Interactive Way“ Město Orlová.
Dělení se zbytkem 3 MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA
MODERNÍ A KONKURENCESCHOPNÁ ŠKOLA reg. č.: CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola, Šlapanice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace Masarykovo nám.
ARITMETICKÁ POSLOUPNOST I
Informační schůzka ŠANCE – před - po 1. výzvě.
Projektový den Střední školy elektrotechnické, Ostrava, Na Jízdárně 30, příspěvkové organizace Mária Borovská Ostrava, TIME (tréninkové, inovační,
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
PORADENSKÉ PRACOVIŠTĚ POMÁHÁ INKLUZÍVNÍMU VZDĚLÁVÁNÍ ŽÁKŮ ZÁKLADNÍ ŠKOLY.
Projekt EU - OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Jak se cítím… A –hurá už jsem tady B – já to zvládnu C – proč zrovna já jsem vyvolený.
MULTIKULTURNÍ VZDĚLÁVÁNÍ ŠANCE PRO EVROPU. PROJEKT V OBLASTI PODPORY PRIORITNÍ OSY 1.2 – ROVNÉ PŘÍLEŽITOSTI VE VZDĚLÁVÁNÍ VE ZLÍNSKÉM KRAJI PODÁNO 29.
projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ předpověď počasí na 13. května 2014.
2. pracovní seminář internetizace knihoven Michal Šperling Euredis, a. s. Dne:
ROZPOČET PROJEKTU Kvalitní a efektivní výuka zdravotně postiženého žáka -základní krok do života Registrační číslo:CZ.1.07/1.2.33/
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. Předpověď počasí na
předpověď počasí na 14. května 2009 OBLAČNOST 6.00.
CHCI BÝT JAKO VY ZŠ VELTRUSY Projekt schválený Zastupitelstvem Středočeského kraje v rámci 2. výzvy 2. globálního grantu v oblasti podpory 1.2 Rovné příležitosti.
Podpora poradců Podpora poradců
Rozvoj klíčových kompetencí ve všech ročnících nižšího gymnázia formou terénních cvičení TENTO PROJEKT BYL SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A.
Projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ. projekt PŘEDPOVĚĎ POČASÍ.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Projekt EU – OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost
11. prosince 2014 Třídní schůzka 4.C. › Zítra tj se žáci prvního stupně fotí na vánoční sadu fotografií s kalendářem. (250 Kč) › Pondělí
Oprogram Vkonkurenceschopnost Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Inovace výuky veterinárních studijních programů v oblasti bezpečnosti.
Autor: Miroslav Přichystal Datum: Ročník: 7. ročník
Průběh realizace aktivit projektu TIME Průběh realizace aktivit projektu TIME Lenka Zábranská.
Název projektu: Inovace praktického vzdělávání Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.28/ Zahájení realizace: Ukončení realizace :
Základní škola a Mateřská škola, Podolí příspěvková organizace 1.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Návrh a realizace modulového systému dalšího vzdělávání učitelů v MSK Magdalena Chmelařová Opava 2008.
Masarykova základní škola
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Test určování a zařazování členovců
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Test určování a zařazování hmyzu
 Pilotní kurz pro pedagogy MUDr. Iveta Matějovská, CSc.
KA 02 - Mentoring Ing. Jiří Pešan manažer KA 02. Mentoring Hlavním cílem této aktivity je zajistit škole a jejím pedagogům metodickou a technickou podporu.
ZÁVĚREČNÝ SEMINÁŘ 2. GLOBÁLNÍCH GRANTŮ JIHOMORAVSKÉHO KRAJE V RÁMCI OPERAČNÍHO PROGRAMU VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST
VŠICHNI MÁME STEJNOU CESTU
Šablony OP VVV a podpora nadání
„KVALITNÍ A EFEKTIVNÍ VÝUKA ZDRAVOTNĚ POSTIŽENÉHO ŽÁKA
Dva jsou víc než jeden CZ.1.07/1.2.23/
Název projektu: „NEBOJME SE TECHNIKY" výukové programy pro rozvoj technické gramotnosti žáků ostravských.
Transkript prezentace:

Projekt EU – OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost KVALITNÍ A EFEKTIVNÍ VÝUKA ZDRAVOTNĚ POSTIŽENÉHO ŽÁKA – základní krok do života

ČLOVĚK A PŘÍRODA Číslo aktivity: 03 Mgr.Jana Vykouková

Cíl aktivity Podporovat přirozenou zvídavost žáků Získat nové vědomosti o přírodě Dokázat přírodu chránit Zkušenosti z přírody využít v běžném životě Zkušenosti využít v praxi na přírodovědných pobytových výjezdech Pozorovat a poznávat přírodu v delším časovém úseku Realizace moderního vyučování v prostředí přírody Realizace moderního vyučování o přírodě

Tematicky zaměřené celky Jaro v přírodě Léto v přírodě Podzim v přírodě Zima v přírodě Příroda a já Vodní království Školní zahrada Ekohraní Návštěva záchranné stanice AVES Výtvarné dílny v přírodě

Výstup klíčové aktivity Žáci se naučí pracovat v jiném prostředí Školní zahrada Les Rybník Pole Sad ZOO, AVES

Výstup klíčové aktivity Z každého tématu vzniknou výstupy Např. Vlastnoručně vyrobené kalendáře Krmítka, budky Obrázky, koláže Figurky Díla z hlíny Fotodokumentace Videozáznamy Pracovní listy

Výstup klíčové aktivity Třídní portfolio – za každou třídu Materiál ověřený v rámci běžné výuky Práce žáků Fotografie výrobků Fotografie výpěstků

Výstup klíčové aktivity Beseda – plnění enviromentálních programů 8 besed ve škole nebo mimo školu AVES, možno i jiné organizace fotodokumentace

Výstup klíčové aktivity Tématické návštěvy AVES Podle dohodnutých termínů Výběr témat

Výstup klíčové aktivity Přírodovědné pobytové výjezdy 4 výjezdy v průběhu projektu 5 denní pobyty Doprovodné akce

Výstup klíčové aktivity Inspirativní portfolia vyučujících – 6 ks Pracovní listy Přípravy – plánování činnosti Vhodný materiál – obrázky, text,tabulka, omalovánka… Doporučené www stránky Programy na IT Evaluační dotazníky pro hodnocení

Výstup klíčové aktivity Oblast environmentální výchovy Oblast Člověk a příroda 10 kusů osvědčení v rámci DVPP

Výstup klíčové aktivity Výsledky workschopu na konci projektu Moderní vyučování v přírodě – písemný materiál Fotodokumentace Archivace na DVD

Rámcový časový harmonogram rok 2012 3 4 5 6 9 10 11 12 Jaro v přír. Léto v přír. Podzim v př. Zima v přír. Příroda a já Vodní králov. Školní zahr. Ekohraní AVES VV dílny v př.

Rámcový časový harmonogram rok 2013 4 5 6 9 10 11 12 Jaro v přír. Léto v přír. Podzim v př. Zima v přír. Příroda a já Vodní králov. Školní zahr. Ekohraní AVES VV dílny

Zápis o průběhu aktivity

Ukládání fotodokumentace po ukončení tematického okruhu Fotoalbum Kvalitní a efektivní výuka Člověk a příroda Jaro v přírodě 1.S 25.3.12 Setí 30.3.12 Květy na .. 4.S 5.S Léto v přírodě Podzim v přírodě ICT Strukturované učení

Ukládání anotace po ukončení tematického okruhu Tiskopisy Kvalitní a efektivní výuka Člověk a příroda Anotace Jaro v přírodě 1.S 25.3.12 Setí 30.3.12 Květy na .. 4.S 5.S Léto v přírodě Podzim v přírodě Pracovní list ICT Strukturované učení

Nejbližší akce a termíny 26. 3. 7,00 hod schůzka pedagogů s garanty klíčových aktivit Do 30.4. 13,00 hod odevzdat zápisy, výstupy, fotodokumentaci z tématu „Jaro v přírodě“ a „Příroda a já“

Děkuji za pozornost