Projekt EU – OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost KVALITNÍ A EFEKTIVNÍ VÝUKA ZDRAVOTNĚ POSTIŽENÉHO ŽÁKA – základní krok do života
ČLOVĚK A PŘÍRODA Číslo aktivity: 03 Mgr.Jana Vykouková
Cíl aktivity Podporovat přirozenou zvídavost žáků Získat nové vědomosti o přírodě Dokázat přírodu chránit Zkušenosti z přírody využít v běžném životě Zkušenosti využít v praxi na přírodovědných pobytových výjezdech Pozorovat a poznávat přírodu v delším časovém úseku Realizace moderního vyučování v prostředí přírody Realizace moderního vyučování o přírodě
Tematicky zaměřené celky Jaro v přírodě Léto v přírodě Podzim v přírodě Zima v přírodě Příroda a já Vodní království Školní zahrada Ekohraní Návštěva záchranné stanice AVES Výtvarné dílny v přírodě
Výstup klíčové aktivity Žáci se naučí pracovat v jiném prostředí Školní zahrada Les Rybník Pole Sad ZOO, AVES
Výstup klíčové aktivity Z každého tématu vzniknou výstupy Např. Vlastnoručně vyrobené kalendáře Krmítka, budky Obrázky, koláže Figurky Díla z hlíny Fotodokumentace Videozáznamy Pracovní listy
Výstup klíčové aktivity Třídní portfolio – za každou třídu Materiál ověřený v rámci běžné výuky Práce žáků Fotografie výrobků Fotografie výpěstků
Výstup klíčové aktivity Beseda – plnění enviromentálních programů 8 besed ve škole nebo mimo školu AVES, možno i jiné organizace fotodokumentace
Výstup klíčové aktivity Tématické návštěvy AVES Podle dohodnutých termínů Výběr témat
Výstup klíčové aktivity Přírodovědné pobytové výjezdy 4 výjezdy v průběhu projektu 5 denní pobyty Doprovodné akce
Výstup klíčové aktivity Inspirativní portfolia vyučujících – 6 ks Pracovní listy Přípravy – plánování činnosti Vhodný materiál – obrázky, text,tabulka, omalovánka… Doporučené www stránky Programy na IT Evaluační dotazníky pro hodnocení
Výstup klíčové aktivity Oblast environmentální výchovy Oblast Člověk a příroda 10 kusů osvědčení v rámci DVPP
Výstup klíčové aktivity Výsledky workschopu na konci projektu Moderní vyučování v přírodě – písemný materiál Fotodokumentace Archivace na DVD
Rámcový časový harmonogram rok 2012 3 4 5 6 9 10 11 12 Jaro v přír. Léto v přír. Podzim v př. Zima v přír. Příroda a já Vodní králov. Školní zahr. Ekohraní AVES VV dílny v př.
Rámcový časový harmonogram rok 2013 4 5 6 9 10 11 12 Jaro v přír. Léto v přír. Podzim v př. Zima v přír. Příroda a já Vodní králov. Školní zahr. Ekohraní AVES VV dílny
Zápis o průběhu aktivity
Ukládání fotodokumentace po ukončení tematického okruhu Fotoalbum Kvalitní a efektivní výuka Člověk a příroda Jaro v přírodě 1.S 25.3.12 Setí 30.3.12 Květy na .. 4.S 5.S Léto v přírodě Podzim v přírodě ICT Strukturované učení
Ukládání anotace po ukončení tematického okruhu Tiskopisy Kvalitní a efektivní výuka Člověk a příroda Anotace Jaro v přírodě 1.S 25.3.12 Setí 30.3.12 Květy na .. 4.S 5.S Léto v přírodě Podzim v přírodě Pracovní list ICT Strukturované učení
Nejbližší akce a termíny 26. 3. 7,00 hod schůzka pedagogů s garanty klíčových aktivit Do 30.4. 13,00 hod odevzdat zápisy, výstupy, fotodokumentaci z tématu „Jaro v přírodě“ a „Příroda a já“
Děkuji za pozornost