VENKOVSKÁ TURISTIKA V ČESKÉ REPUBLICE

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PŘEDPOKLADY ÚSPĚCHU NA TRZÍCH V GLOBÁLNÍM SVĚTĚ
Advertisements

Venkovská turistika a certifikace
Odborné studium s širokým uplatněním v účetnictví, správě podnikových financí i ve vlastní podnikatelské činnosti.
Možnosti dotací a grantů pro CR v roce • Projektová dokumentace • Souhlas stavebního úřadu • Vyřešené majetkové vztahy k nemovitostem • Prostředky.
Český systém kvality služeb Ministerstvo pro místní rozvoj ČR 2. ročník Regionální konference cestovního ruchu Karlovy Vary 16. prosince 2013.
Enterprise Europe Network ČR a Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR Úspěšná spolupráce.
Český systém kvality služeb Ministerstvo pro místní rozvoj ČR
Co s trhem SBS aneb trh SBS je trh jako každý jiný
PODNIKEJTE S NÁMI Václav Stárek Priority 2012 Priority 2012  rovné podmínky v podnikání  Tripartita  Podvýbor pro cr  Kolegium  novela.
 1990 – Demetrios Lambrou  Každoroční rozšiřování nabídky destinací  Více nových i stálých klientů  Silnější katalogy.
Spotřebitelský poradní výbor a spotřebitelské organizace
Jak podnikat v cestovním ruchu ?
14. září Jihočeská hospodářská komora (JHK) byla založena JHK je sdružení podnikatelů, které působí nezávisle na politických stranách,
Mikroregion Úhlava Marketingová značka jako nástroj udržitelného rozvoje.
Národní program podpory cestovního ruchu 2010 – 2013 Podprogram Cestovní ruch pro všechny 16. února 2010.
Projekt č. 310 Evropská konkurenceschopnost pražské podnikatelské samosprávy Střední podnikatelský stav Ing. Martina Holíková ,
Beskydy pro všechny Výroční konference CIP EQUAL 19. listopadu, Praha Jarmila Šagátová KAZUIST, spol. s r.o., Třinec.
„VZDĚLÁVÁNÍ V CESTOVNÍM RUCHU“ „KARTA HOSTA“. „VZDĚLÁVÁNÍ V CESTOVNÍM RUCHU“ - 8 vzdělávacích kurzů - prezenční a distanční forma studia (e- learning)
OECD a finanční vzdělávání Stálá mise České republiky při OECD v Paříži Prof. Ing. Karel Dyba, CSc., velvyslanec Třetí mezinárodní konference k finanční.
Vymezení Fiche Podpora podnikání v oblasti cestovního ruchu.
Výzkumy CzechTourism Fórum cestovního ruchu listopadu 2011
Hospodářská komora hlavního města Prahy Partnerství je součást zdravého podnikání Prezentace pro Městskou část Praha 13.
Podpora nevládních a neziskových organizací v oblasti cestovního ruchu
Efektivní internetový marketing David Špinar, H1.cz s.r.o.
Kratochvil Nezbytné znalosti podnikatele ve venkovské turistice Ing. Marie Stříbrná Podnikatelské minimum a další aspekty Právní minimum Standard.
Národní konference kvality ve veřejné správě – Brno 2013
1 Etika podnikání Společenská odpovědnost organizací Ing. Jaroslav Prachař – výkonný ředitel, Korektní podnikání, o.s CEBRE – Kam směřuje Společenská.
Cykloturistika Produkty Služby Infrastruktura Propagace.
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Česká republika: bezpečná a cenově stále příznivá.
 POTENCIÁLNÍ ROZVOJOVÉ MOŽNOSTI VYSOČINY Pobytová turistika v ekologicky nezatížené přírodě Městská kulturně-poznávací turistika.
Soukromá střední škola pro marketing a ekonomiku podnikání, s. r. o.
Nadacepartnerstvi.cz cyklistevitani.cz Cyklisté vítáni Konference Společně správným směrem - spolupráce s partnery i médii Ostrava, 10. prosince 2009 Certifikace.
Český systém kvality služeb Prezentace projektu Ministerstvo pro místní rozvoj ČR na podporu cestovního ruchu Velké Losiny –
Představení portálu Čeknito / přední pozice na slovenském a českém internetu více jak registrovaných uživatelů rychle rostoucí komunita.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
CZ / /0003 Digitalizace – digitální vysílání jako nová technologie a nový trh Hermes o.s. Czech Digital Group, Newton College Jan Vávra,
Způsob spolupráce mezi studenty a malými a středními podniky.
MARKETINGOVÝ MIX.
Proč být členem profesní tlumočnické organizace?
Cestovní kanceláře a agentury
Venkovská turistika podnikatelské minimum
Ing. Jaromír BERÁNEK MAKROEKONOMICKÉ SOUVISLOSTI V CESTOVNÍM RUCHU.
Zákon roku 2014 Tomáš Babáček Ambruz & Dark Deloitte Legal Nejlepší (a nejhorší) legislativní počin pro podnikatelské prostředí v ČR.
Local parks o.s. Zimní sporty a wellness Boží Dar - Klínovec.
Hotelový provoz VY_INOVACE_Kaluzova_ Organizace hájící zájmy hotelů. Tento výukový materiál byl zpracován v rámci projektu EU peníze středním školám.
Ing. Dagmar Parmová. Kdo jsme? Asociace průvodců České republiky, r. s. 460 individuálních členů z celé ČR, 22 přidružených členů (právnické osoby) –
Sdružení Český ráj Destinační management v TR Český ráj.
Destinační management TO Poodří - Moravské Kravařsko Konference Kunín 9. června
Vývoj TIC po roce 1989 a jejich současné postavení v systému cestovního ruchu Ostrava, Ing. Pavel Attl, Ph.D., katedra cestovního ruchu, VŠH.
Kanadská obchodní komora v České republice Březen 2016.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S1_17.
MINISTERSTVO PRO MÍSTNÍ ROZVOJ ČR Go / Regiontour Brno 15. ledna 2015 Podpora a spolupráce A.T.I.C.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu : CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_19.
Systém trvale udržitelného rozvoje podnikání pro město Aš Skupina 4.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu : CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_18.
Autor: Bc. Jana LehárováObor: Ekonomika a podnikání Datum: Ročník: IV. Předmět: Cestovní ruch Střední škola oděvní, služeb a ekonomiky Červený.
12/04/2010 Zámek Loučeň Ing. Pavel Vinohradník Oblast cestovního ruchu v ROP Střední Čechy.
Karta Toulavka 2017.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Regionální operační program NUTS II Jihozápad
Český systém kvality služeb Ministerstvo pro místní rozvoj ČR
Agroturistika a venkovská turistika
20 let
Venkovská turistika 2017 Spolupráce SVTA a ATIC.
turistická oblast v srdci Čech
Klasifikace hotelů a ubytovacích zařízení
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Základní pojmy v cestovním ruchu, podnikání v cestovním ruchu, činnosti a povinnosti cestovní kanceláře.
PROGRAM ROZVOJE VENKOVA
Transkript prezentace:

VENKOVSKÁ TURISTIKA V ČESKÉ REPUBLICE Petr Novák Svaz venkovské turistiky VENKOVSKÁ TURISTIKA V ČESKÉ REPUBLICE úvod

Mnoho nových možností, ale málo praktických zkušeností a kapitálu. Vývoj po roce 1989 Mnoho nových možností, ale málo praktických zkušeností a kapitálu. První úspěch přinesla nabídka jednoduchých malých kempů pro návštěvníky z Nizozemí, kteří přijeli díky katalogům ECEAT.

ECEAT CZ (Evropské centrum pro eko agro turistiku) Představení ECEAT CZ (Evropské centrum pro eko agro turistiku) www.eceat.cz - člen ECEAT International, www.eceat.org projekt ECEAT QUALITY = ekologická certifikace podniků v celé Evropě v ČR cca 140 certif. podniků

Svaz venkovské turistiky založen v roce 1997 od roku 2000 intenzivní propojení s ECEAT CZ od roku 2005 zřetelnější oddělení obou organizací

Svaz venkovské turistiky od roku 2000 provádění certifikace ubytovacích zařízení (pověření od MMR) je členem Eurogites sdružuje ubytovatele a příznivce venkovského cestovního ruchu reprezentuje v ČR 169 řádných členů, 1384 lůžek a 339 kempovacích míst - je členem Svazu obchodu a cestovního ruchu

Svaz venkovské turistiky Certifikace ubytovacích zařízení v kategorii ubytování v soukromí (PRIVAT) tabulka pro označení objektu certifikát s upřesněním standardu kvality

Svaz venkovské turistiky Další aktivity spolupráce na vydávání příruček pro laickou i odbornou veřejnost poradenská činnost

Svaz venkovské turistiky Legislativa, aneb Jak se nám v Čechách podniká: Ubytování - pronájem nebo podnikatelská činnost? - nutnost platit minimální daň - rostoucí platby na zdravotní a sociální pojištění - hrozba registračních pokladen (ve stravování) pojištění proti úpadku (v případě širší nabídky) zmatečné a zbytečně přísné hygienické předpisy nový zákoník práce Živnostníci jsou „obtížný hmyz“, čišelo ze všech rozhodnutí minulé vlády. Ta současná je v demisi a jaká bude ta budoucí je zatím ve hvězdách. Doufáme že lepší.

Svaz venkovské turistiky © Svaz venkovské turistiky Problémové schéma venkovské turistiky © Svaz venkovské turistiky

Současný globální cestovatel - cestování na poslední chvíli - změna destinací – místo „letadlem daleko“ často „po zemi blízko“ - cestování s hrozbou individuální dovolená s vysokou přidanou hodnotou, autenticita, hedonismus (požitkářství) - zájem o ČR jako novou členskou zemi EU - pozitivní odezva na „eko“ Popis cestovatele Web je nejdůležitějším propagačním kanálem marketingu cestovního ruchu! Arthur Oberascher, ředitel Rakouské Centrály Cestovního ruchu.

Svaz venkovské turistiky www.farmholidays.cz www.ruraltourism.cz Propagace kapacit venkovského ubytování www.prazdninynavenkove.cz + rezervační servis pro hosty a ubytovatele www.farmholidays.cz www.ruraltourism.cz

Titulní stránka je nejdůležitější stránka z celé webové prezentace. Vratislav Kuška Titulní stránka je nejdůležitější stránka z celé webové prezentace. Podle jejího VZHLEDU A OBSAHU se návštěvník rozhoduje, jestli navštíví další stránky, nebo jestli odejde na jinou, pro něj zajímavější webovou prezentaci, jejíž titulní stránka ho "chytne za srdce" tak, že chce vědět více. Popis cestovatele

Nezáleží tolik na tom, co se prodává, jako na tom, jak se to prodává! Vratislav Kuška Nezáleží tolik na tom, co se prodává, jako na tom, jak se to prodává!  Ani to nejlepší zboží se neprodává samo, jak se ke své škodě přesvědčilo mnoho podniků, majících nejlepší výrobky a neúčinný marketing. Ne nejlepší výrobek, nebo služba, vítězí. Nejlépe marketingově nabízený výrobek nebo služba vítězí! Popis cestovatele

Žijeme v mediálním věku, kdy o úspěchu nerozhodují fakta, Vratislav Kuška Žijeme v mediálním věku, kdy o úspěchu nerozhodují fakta, ale jejich mediální obraz. Nezáleží na tom, jaké jsou nabídky a jaká je prezentace, ale na tom,  jakým DOJMEM nabídky a jejich prezentace na možné zákazníky působí.  DOJEM je v marketingu nejdůležitější POJEM. Nevyvolá-li reklama správný DOJEM, je jen hnojem. Popis cestovatele

Děkuji Vám za pozornost. Petr Novák tel. +420 775 664 575 info@svazvt.cz www.svazvt.cz Děkuji Vám za pozornost.