Zeměpis na našem gymnáziu

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základy Společenských Věd
Advertisements

Christina Bočáková 3. ročník
Klára Třmínková 3.A březen o ZSV jako vědní disciplína o Učební plán o Profesoři o Společenskovědní seminář o Pomůcky o Učebna.
Aneb jak se ho učíme Jan Prousek 3. ročník březen 2012
Výuka dějepisu na naší škole
Výuka cizích jazyků a výměnné pobyty naši školy - němčina
 Vyučující  Prostory na výuku  Učební pomůcky  Počty vyučovaných hodin  Zájezdy do zahraničí  Anglický kurz.
Výuka anglického jazyka
AUTOR: Mgr. Josef Zhorný ANOTACE: Připravená hra slouží jako souhrnné opakování výukového bloku Jižní a Střední Amerika – Mexiko. Studenti se rozdělí na.
Jižní Amerika – Laplatské státy
Český jazyk a literatura
Výuka na gymnáziu U Balvanu
Jádrové a periferní oblasti
Petr Blažek, Septima, prosinec 09
AUTOR: Mgr. Josef Zhorný ANOTACE: Připravená hra slouží jako souhrnné opakování výukového bloku Jižní a Střední Amerika – Obecně SG. Studenti se rozdělí.
Hospodářský zeměpis ve výuce oboru Podnikání. Obecný cíl výuky předmětu: formování geografického myšlení porozumění hospodářství v jeho územních souvislostech.
ČLOVĚK A PŘÍRODA Zeměpis
Rozvoj klíčových kompetencí ve všech ročnících nižšího gymnázia formou terénních cvičení TENTO PROJEKT BYL SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A.
Rozmístění obyvatelstva na Zemi
Prezentace školy. (Lucie Antošová). Historie školy Na dnešním Václavském náměstí (dříve nazývaném Otakarovo) byl postaven na poč. 15. st. gotický kostel.
Školní atlas světa ☺ fyzické a obecně zeměpisné mapy
AUTOR: Mgr. Josef Zhorný ANOTACE: Připravená hra slouží jako souhrnné opakování výukového bloku Jižní a Střední Amerika – Brazílie a Argentina. Studenti.
Ohniska neklidu v současném světě
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Bc. Jana Kloučková
Jihomoravský kraj.
VLIV ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ NA NAŠE ZDRAVÍ Autor: Mgr. Helena Nováková Škola: Základní škola Slušovice, okres Zlín, příspěvková organizace Registrační číslo.
Stupeň rozvoje států světa
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Bc. Jana Kloučková
Využití počítače ve výuce zeměpisu Školení SIPVZ – úroveň S Školitel: Antonín Jalovec.
Elektronická učebnice - I
Česká republika: povrch, poloha
AUTOR: Mgr. Josef Zhorný ANOTACE: Připravená hra slouží jako souhrnné opakování výukového bloku Světový oceán. Studenti se rozdělí na stejně početné skupiny,
Autor: Mgr. Helena Nováková
Určování zeměpisné polohy – zeměpisná šířka VY_32_INOVACE_18 Sada 4
AMERIKA Poloha světadílu III2-Z7-I-01
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU – 6-31_ poloha_rozloha_CR
Identifikátor materiálu: EU - x - x
AUTOR: Mgr. Josef Zhorný ANOTACE: Připravená hra slouží jako souhrnné opakování výukového bloku Jižní a Střední Amerika – Andské země. Studenti se rozdělí.
Zvětrávání.
Člověk a příroda Zeměpis Praktický zeměpis Měřítko mapy 4 VY_32_INOVACE_07 Sada 4 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213 Vypracoval:
Zeměpis světadílů Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Bc. Jana Kloučková.
Afrika – poloha, rozloha
Výuka informatiky Gymnázium Šlapanice.
Vzdělávací obor: Zeměpis Třída:VI. A Vyučující: Mgr
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Česká republika: hospodářství, zemědělství, průmysl
Speciální základní škola a mateřská škola Litomyšl, 9. května 1181, Litomyšl Vzdělávací oblast: Umění a kultura Název: Hudební slovník 15. část.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti.
VY __III/2__ INOVACE __237. Autor DUMAlena Kopřivová Datum (období) vzniku DUM Ročník a typ školy6. ročník základní školy praktické ŠVP„Učíme.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Název školy: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV
Číslo materiálu: VY 32 INOVACE 4/07 
Název školy: Základní škola T. G
Světové oceány ČLOVĚK A PŘÍRODA/ ZEMĚPIS/ 2012
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
Autor: Mgr. Zdeněk Hanuš VY_32_INOVACE_54_Moravský kras
Poloha České republiky
VY_32_INOVACE_19_Moravský kras
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
VY_32_INOVACE_ Členění zemského povrchu I. Autor
TÉMA: Akordy ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/
Autor: Mgr. Michaela Čapková Datum: Název: VY_52_INOVACE_09_ZEMĚPIS
Severní Amerika - Kanada
Základní škola a Praktická škola Dvůr Králové nad Labem
Škola Katolické gymnázium Třebíč, Otmarova 22, Třebíč Název projektu
Školní výlet - moravský kras
Zpracovala: Mgr. Kateřina Holá
Co začíná tam, kde končí naše země?
Transkript prezentace:

Zeměpis na našem gymnáziu Oktáva 2008/2009 , Jan Maryško

Kdo u nás vyučuje zeměpis??? Mgr. Josef Báča Mgr. Pavel Jareš

A kde se zeměpis učí??? Učebna číslo 1 …

Jaká je časová dotace zeměpisu??? nižší stupeň vyšší stupeň třída Prima Sekunda Tercie Kvarta počet hodin 2 třída Kvinta 1. ročník Sexta 2. ročník Septima 3. ročník Oktáva 4. ročník počet hodin 2 1

Co se v zeměpisu probírá???

Co se v zeměpisu probírá???

Naše pomůcky a učebnice… Školní atlas světa Učebnice pro 4. ročník Příprava k maturitě

Biologicko-zeměpisný kurz Každým rokem se během května část studentů kvarty vydává na biologicko-zeměpisný kurz do Jedovnice, která leží v Moravském krasu. Za necelý týden se studentům většinou podaří za doprovodu profesorů navštívit mnoho zajímavých míst… Za zmínění určitě stojí jeskyně Balcarka, Sloupsko-Šošuvské jeskyně, Macocha a mnoho dalších. Studenti se také účastní povídání dědy Šebely ve větrném mlýně v Rudicích, kde si prohlíží také nejstarší dochovanou huť Františku, Santiniho kostel ve Křtinách a mnohá další místa. V době přesunů na jednotlivá místa „kvartáni“ poznávají vše, co kolem nás roste, kvete, běhá nebo se plazí. Pobyt kvarty na Moravě je vždy zakončen prohlídkou Brna.

A toto je správný příklad studenta zeměpisu…  Děkuji za pozornost…