Poslechneme píseň: Jediná

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Měkké a tvrdé slabiky ‒ procvičujeme společně
Advertisements

MĚKKÉ SOUHLÁSKY Český jazyk 2. ročník
Poslechneme píseň: Díky. Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk a literatura
Křížovky s VS po M II. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Ž ivot je škola Dostal jsi t ě lo. M ůž eš je mít rád nebo nenávid ě t, ale je tvou jedinou jistotou, ž e je budeš mít a ž do konce ž ivota.
Automatická presentace se zvukem
Tvrdé slabiky Český jazyk 2. ročník
Český jazyk 1. ročník Čtení - doplňovačky.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Psaní Ě Človíčku na slovíčko ZŠ a MŠ Olšovec, přísp. org.
Metodický list Pořadové číslo: VY_32_INOVACE_I.B.07 Název pro školu:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_441_Tvrdé a měkké slabiky AUTOR: Mgr. Dagmar Petřeková ROČNÍK,
ČESKÝ JAZYK 1. ROČNÍK Čtení - slabiky Jana Štadlerová ZŠ Věšín.
Škola: Základní škola a Mateřská škola Nečtiny, Nečtiny 39 Název: VY_32_INOVACE_SADA02_ČESKÝ JAZYK_DUM13 Předmět: Český jazyk Ročník: 2. Klíčová.
Hrátky s abecedou Á, bé, cé, čé, voda teče,
Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?. Dikt át L6 ex4 1. Rád ____ rozhlas.
KLIKACÍ PRAVOPIS PRO DRUHÁKY Párové souhlásky Mgr. M.Schallenbergerová
Poslechneme píseň: Mně se zdá. Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?
Název školy: Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny Autor:
Číslo v digitálním archivu školy
Souhlásky měkké Mgr. Vladimíra Mikulášková ZŠ Jenišovice VY_32_INOVACE_191.
F ONETIKA 2. Č ESKÁ ABECEDA Abeceda: A, B, C, Č, D, Ď, E, F, G, H, CH, I, J, K, L, M, N, Ň, O, P, Q, R, Ř, S, Š, T, Ť, U, V, W, X, Y, Z, Ž Česká písmena:
Český jazyk Přehled dělení hlásek- samohlásky a souhlásky 3. ročník ZŠ praktická Mgr. Lenka Šťovíčková 32_INOVACE-04-sada 2-17 Projekt ZŠ, MŠ a PrŠ Karlovy.
Název školy: Základní škola a mate ř ská škola Doma ž lice, Msgre B. Staška 232, p ř ísp ě vková organizace Autor: Mgr. Dana Dufková Název : VY_12_INOVACE_28_Karel.
Jméno autoraMgr. Stanislava Junková Datum vytvořeníleden 2013 Ročník2. Vzdělávací oblast obor tematický okruh Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk a.
Petr s Pavlem byli na lyžařském výcviku. Oba si pěkně zalyžovali a navíc bylo i hezké počasí. Sjezdovky byly upravené a mimo ně bylo až 60 cm sněhu.
Seznámení se s hláskami a jejich dělení
Výuka elementárního čtení a psaní podle genetické metody
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
Věděli jste, ....
VLASTIVĚDA vypracovala: Mgr
Jméno autora Mgr. Stanislava Junková Datum vytvoření leden 2013 Ročník
Tvrdé a měkké souhlásky
Písmeno ď, ť, ň Slabiky dě, tě, ně, di, ti, ni
Český jazyk 2 . ročník PŘEHLEDY
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Jméno autora Mgr. Stanislava Junková Datum vytvoření prosinec 2012
EU_32_sada 2_08_PV_Podnebí, podnebné pásy_Duch
Přírodní krajiny - test
Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
K U F R Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
Rozvoj řeči u dítěte z hlediska foneticko-fonologické roviny
VY 32 INOVACE 361.
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_234_ČJ2
Phonological Exercise 7
Odpouštěj....
TŘÍDNÍ SCHŮZKY
Český jazyk 3 Opakování 2. třídy.
JARNÉ KVETY.
Život ekosystému (E. Kušniarová)
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
Podpora začínajících učitelů Klíče k úspěchu začínajícího učitele
Skupiny di – dy ti – ty ni - ny
Název školy: ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek
Tvrdé a mäkké spoluhlásky
Název školy: ZŠ Kouřim, Okružní 435 Autor: Jana Ležalová Název materiálu:VY_32_Inovace_40_Samohlásky a souhlásky Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/
SCHOPNOSTI ČLOVĚKA Psychologie 4. S.
Tvrdé a měkké souhlásky
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
10 pravidel, jak řídit správně e-shop
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ PARDUBICE - SPOŘILOV AUTOR: MGR
Odpouštěj....
(český jazyk pro 1. ročník)
ŠKOLA V PŘÍRODĚ ÚBORSKO
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola T. G. Masaryka,
Dělení souhlásek, souhlásky tvrdé Název projektu: OP VK
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Transkript prezentace:

Poslechneme píseň: Jediná

Kdo je tady? Kdo má domácí úkol?

L6 stránka 15

Umíte spelovat ě? Nikdy nespelujeme ě po: c, č, j, l, ř, s, š, z, ž

Umíte spelovat ě? Nikdy nespelujeme ě po: c, č, j, l, ř, s, š, z, ž Místo ě spelujeme e: ce, če, je, le, ře, se, še, ze, že Nikdy nespelujeme ě po: h, ch, k

Umíte spelovat ě? Nikdy nespelujeme ě po: c, č, j, l, ř, s, š, z, ž Místo ě spelujeme e: ce, če, je, le, ře, se, še, ze, že Nikdy nespelujeme ě po: h, ch, k Protože h + ě > ze, ch + ě > še, k + ě > ce

Umíte spelovat ě? Kde spelujeme ě? Spelujeme ě po: b, (f), m, p, v (labials) bě, (fě), mě, pě, vě d, n, t (dentals) dě, ně, tě

Umíte spelovat i a y? Kde spelujeme oba i a y? Kde spelujeme jenom i (a nikdy nespelujeme y)? Kde spelujeme jenom y (a nikdy nespelujeme i)?

Umíte spelovat i a y? Kde spelujeme oba i a y?

Umíte spelovat i a y? Kde spelujeme oba i a y? Po: b, d, l, m, n, p, s, t, v, z bi, di, li, mi, ni, pi, si, ti, vi, zi by, dy, ly, my, ny, py, sy, ty, vy, zy

Umíte spelovat i a y? Kde spelujeme jenom i (a nikdy nespelujeme y)?

Umíte spelovat i a y? Kde spelujeme jenom i (a nikdy nespelujeme y)? Po: c, č, j, ř, š, ž ci, či, ji, ři, ši, ži

Umíte spelovat i a y? Kde spelujeme jenom y (a nikdy nespelujeme i)?

Umíte spelovat i a y? Kde spelujeme jenom y (a nikdy nespelujeme i)? Po: h, ch, k, r hy, chy, ky, ry