Dřepování a výskoky.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ZŠ T. Stolzové Kostelec nad Labem
Advertisements

Gravitační síla ve vesmíru
Název úlohy: 2.4 II. Newtonův zákon
Pohybová (kinetická) energie
Látky a tělesa, síla Měření síly.
Síla - opakování Síla je vektorová veličina, její jednotka je Newton (kg.m.s-2). Síla má pohybové a deformační účinky. Pokud na těleso působí nenulová.
Vypracoval: Petr Hladík IV. C, říjen 2007
Síla Výslednice navzájem rovnoběžných sil 1. díl F1 F3 F5 F6 F4 F2
O roli pružiny při měření síly
Fyzika Účinky síly.
Síla a její měření Pojem síla - znalosti ze 6. ročníku
Newtonovy pohybové zákony
INERCIÁLNÍ A NEINERCIÁLNÍ VZTAŽNÉ SOUSTAVY
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Fyzika Síla a její měření.
TLAK PLYNU Z HLEDISKA MOLEKULOVÉ FYZIKY.
Síla.
Měření síly Všechna tělesa jsou přitahována k Zemi gravitační silou.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Název úlohy: 2.8 Archimedův zákon
Výpočet vztlakové síly VY_52_INOVACE_32 Sada 2
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
Gravitační síla a hmotnost tělesa
Gravitace (gravitační síla, tíhová síla)
Petře, jakou máš hmotnost?
ŠkolaStřední průmyslová škola Zlín Název projektu, reg. č.Inovace výuky prostřednictvím ICT v SPŠ Zlín, CZ.1.07/1.5.00/ Vzdělávací.
Mohou tři síly dohromady dávat nulu?
Gravitační síla, gravitační pole Země
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
SVALOVÁ SOUSTAVA 5. ROČNÍK.
Gravitace.
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
Bilanční centrum Ing. Pavel Brychta, CSc. ředitel Bilančního centra
Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona III/2VY_32_inovace _614 Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUM Businessland / Company Structure 06B1 AutorLadislava Pechová Období vytvořeníŘíjen.
Název úlohy: 5.14 Archimedův zákon.
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
Skládání sil opačného směru
ZŠ, Týn nad Vltavou, Malá Strana
Poděkování: Tato experimentální úloha vznikla za podpory Evropského sociálního fondu v rámci realizace projektu: „Modernizace výukových postupů a zvýšení.
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorIng. Ivana Brhelová Název šablonyIII/2.
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
Rovnováha dvou sil (Učebnice strana 43 – 45)
1 Škola: Gymnázium, Brno, Slovanské náměstí 7 Šablona: III/2 – Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT – Název projektu: Inovace výuky na GSN prostřednictvím.
Autor: Mgr. Libor Sovadina
Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín Mgr. Pavla Šrubařová AUTOR: Mgr. Pavla Šrubařová VY_22_INOVACE_AKON_15_Human_body.
Gravitační síla a hmotnost tělesa Pokračovat. Gravitační síla Každé těleso přitahuje všechny předměty na svém povrchu i ve svém okolí. Každá dvě tělesa.
Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Portál eVIM Impuls síly.
Č.projektu : CZ.1.07/1.1.06/ Portál eVIM 3. Newtonův zákon.
Elektronické učební materiály – II. stupeň Fyzika 7 Autor: Mgr. Zuzana Vimrová 1. Co je potřeba na všech obrázcích?
Svalová soustava VY_32_INOVACE_06-03 Ročník: 5. Vzdělávací oblast:
BOHATÉ A CHUDÉ REGIONY SVĚTA
1. Fyzik Fyzikální veličina se zn. m ….. má tvar, velikost, barvu
V anglickém i českém znění (s trochou latiny) 
NEWTONOVY ZÁKONY Tato práce je šířena pod licencí CC BY-SA 3.0. Odkazy a citace jsou platné k datu vytvoření této práce. VY_32_INOVACE_20_29.
Biomechanika srdečněcévní soustavy a konstitutivní modelování
Vznik nové fáze.
Projekt: Cizí jazyky v kinantropologii - CZ.1.07/2.2.00/
Jednotka síly. Gravitační síla. Vypracoval: Lukáš Karlík
Antropomotorika PhDr.Radek Vobr, Ph.D.
Název školy: Základní škola Chomutov, Písečná 5144 Název materiálu: VY_22_INOVACE_07_Minoan Palace of Knossos_hz2 Číslo projektu: CZ 1.07/1.4.00/
Zbyšek Nádeník IT manager
Fyzika 7.ročník ZŠ Pohybová a polohová energie tělesa Creation IP&RK.
Název vzdělávacího materiálu Je stejná gravitace na zemi i na měsíci?
Předpřítomný čas Present perfect tense
Transkript prezentace:

Dřepování a výskoky

Graf 1 Jak byl tento graf s pomocí Force plate – plošného siloměru získán? Víme, že pokusná osoba váží těsně přes 80 kg. Co dělala pokusná osoba v časech: 0-0,7 0,7 – 1,2 1,3-1,6 1,8 – 2,1 Nápověda: Které části odpovídají tomu, že Neo působil na váhu silou větší než je jeho tíha? Kdy na váhu nepůsobil? Člověk (Neo) si stoupne na váhu. Vynuluje se. Pak se odrazí, provede bojový výkop a dopadne zpátky. Zdroj:

http://www. jordanstrength http://www.jordanstrength.com/elastic-strength-development-the-biomechanics-and-neurophysiology-of-the-jump/

rychlost http://breakingmuscle.com/strength-conditioning/biomechanics-and-newton-s-laws-force-time-curves-and-human-movement

Graf 2 Zdroj: Pavel Bohm, Dřepování na plošném siloměru.

Jumping on the force plate http://physics242.wordpress.com/2013/10/07/jumping-on-the-force-plate-a-net-force-activity/ http://breakingmuscle.com/strength-conditioning/biomechanics-and-newton-s-laws-force-time-curves-and-human-movement http://www.jordanstrength.com/elastic-strength-development-the-biomechanics-and-neurophysiology-of-the-jump/ http://marcocardinale.blogspot.cz/2008/11/vertical-jump-tests-how-to-perform.html http://www.hughston.com/hha/a_15_4_1.htm