Kritický stav jaderného reaktoru

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Monte Carlo N-Particle Code System
Advertisements

Využití výpočtového kódu MCNP v reaktorové fyzice
ZŠ CHOMUTOV, ZAHRADNÍ 5256 SPOLEČNÉ VZDĚLÁVÁNÍ Libuše Slavíková 2. června 2016.
1 Změny financování regionálního školství Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy Karmelitská 7, Praha 1 tel.:
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR:Mgr. Tomáš.
Ing. Veronika Dostálková MBA POTŘEBY – ZÁKLAD CELÉ EKONOMIKY Podnik a podnikání 3. ročník Srpen 2012.
Úzkostné poruchy DAVID BERNARD. Volba tématu  Téma bylo zvoleno na základě:  zájmu o danou problematiku  pohybu v oblasti úzkostných poruch  osobních.
Tercie Rovnice Rovnice – lineární rovnice postup na konkrétním příkladu.
VY_32_INOVACE_84. ANOTACE Materiál je vytvořen pro žáky 3. ročníku oboru OPERÁTOR DŘEVAŘSKÉ A NÁBYTKÁŘSKÉ VÝROBY a pro žáky 2. ročníku NÁSTAVBOVÉHO STUDIA.
Význam diferenciálních rovnic převzato od Doc. Rapanta.
Předmět didaktiky chemie. Cíl: Seznámení s prostředky materiálními i immateriálními, kterými je možné mladého člověka vychovávat a vzdělávat Podstata.
Anotace : Materiál je určen pro žáky 6. ročníku. Prezentace slouží k rozšíření učiva o síle jako odvozené fyzikální veličině. Žák si připomene a prohloubí.
Projekt Zvyšování kvality života uživatelů sociálních služeb se zdravotním postižením ve Zlínském kraji je spolufinancován Evropským sociálním fondem prostřednictvím.
Ú s t e c k ý k r a j Dopravní obslužnost 2008 aneb po celém Ústeckém kraji bez auta Ústí nad Labem, snímek 1 Krajský úřad Ústeckého kraje.
Sociální práce na obcích v rámci ORP - Zákon o sociálních službách.
Č ÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV: VY_32_INOVACE_03_04_M8_Hanak AUTOR: Ing. Roman Hanák TÉMA: Výrazy Základní škola Libina, p ř ísp ě vková.
PŘÍPRAVA PROJEKTŮ NA ZŠ Autor: Jana Bartoňová.  Fondy EU  Programové období  Zkušenosti s projekty v OPVK +dokumenty  Benefit7  Programové období.
Soudní proces s O. J. Simpsonem
Krajský akční plán vzdělávání Středočeského kraje
Demoverze QI Informace pro partnery DCC
Lomené algebraické výrazy
Odborný výcvik ve 3. tisíciletí
Lomené algebraické výrazy
Fyzika I Test IV Těleso o hmotnosti m a rychlosti v dojede setrvačností do vzdálenosti s. Určete koeficient tření, m=? 2. Koef.
Vlastnosti technických materiálů-rozdělení
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Příspěvek na konferenci
NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_09_M7_Hanak
NÁZEV: VY_32_INOVACE_02_18_M7_Hanak TÉMA: Celá čísla
Vídeňský kongres a Svatá aliance
Název prezentace (DUMu):
Rozpisy témat a odevzdávárny
* Zlomky a smíšená čísla Matematika – 7. ročník *
Matematické modelování toku neutronů v reaktorech VVER
VY_32_INOVACE_90.
ZAL – 8. cvičení 2016.
Dan Humpál, Jan Batysta Garant: Ing. Lenka Heraltová
Kvadratické nerovnice
Lineární funkce.
Lomené algebraické výrazy
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
METODIKA POUŽITÍ KRITÉRIÍ PŘI ZUŽOVÁNÍ POČTU LOKALIT RNDr
Název prezentace (DUMu): Elektrický výkon
Odborný výcvik ve 3. tisíciletí
Odhalení příčin studijních neúspěchů u studentů EF TUL a jejich řešení
Přípravné soustředění studentů vybraných oborů 1
Algebraické výrazy: lomené výrazy
Autoevaluace z pohledu
NÁZEV: VY_32_INOVACE_04_14_M9_Hanak
NÁZEV: VY_32_INOVACE_09_02_F7_Hanak TÉMA: Pohyb tělesa
Lomené výrazy (8) Dělení
Střední škola obchodně technická s. r. o.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
Centrum výzkumu Řež s.r.o. Výzkum a vývoj v jaderné energetice
Lomené algebraické výrazy
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO)
NÁZEV: VY_32_INOVACE_04_06_M9_Hanak TÉMA: Lomené výrazy
Podmínky života v přírodě
NÁZEV ŠKOLY: ZAKLADNÍ ŠKOLA KOLÍN V., MNICHOVICKÁ 62
Sčítání a odčítání racionálních čísel
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
NÁZEV: VY_32_INOVACE_03_18_M8_Hanak TÉMA: Druhá mocnina a odmocnina
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_24_19 Fyzika,
Lomené výrazy (9) Složené lomené výrazy
STŘEDOŠKOLSKÁ ODBORNÁ ČINNOST
Co je hotové a moc se o tom neví
18X1ED – Inovace dopravních cest
„Postup města Chrudim k udržitelnému rozvoji pomocí MA 21“
Co už vím o fyzice mikrosvěta
Zákon setrvačnosti VY_32_INOVACE_FYZ_1_28
Transkript prezentace:

Kritický stav jaderného reaktoru Autoři: Lenka Homolová Lucie Jahodová Jana B. Hejduková

Náš úkol? Co jsme k tomu potřebovali? Jak to probíhalo? Jak to vypadalo? Co jsme se dozvěděli? Jaký je závěr?

Náš úkol? Zjistit kritičnost jaderného reaktoru: Co je to? Fyzikální podmínky Koeficient násobení

Co jsme potřebovali? uvodni kometar 1 1 -10.4 -1 6 -7 tmp=1.0341E-07 imp:n=1 2 2 -0.7310 1 2 -3 4 -5 6 -7 tmp=4.8817E-08 imp:n=1 1 cz 0.46 *2 px -0.55 *3 px 0.55 *4 py -0.55 *5 py 0.55 *6 pz -50 *7 pz 50 m1 92235.24c 0.010124 92238.24c 0.323209 8016.24c 0.666667 m2 1001.04c 2 8016.04c 1 mt2 lwtr.62c kcode 50000 1.0 10 150 c ksrc 0 0 0

Jak to probíhalo?

Jak to vypadalo?

Určení teplotních změn

Podmoderovaný stav a přemoderovaný stav

Co má vliv na kritičnost? K čemu nám výpočty slouží?

Děkuji za pozornost! 