Sada : Člověk a jeho společnost VY_32_INOVACE_ 08 Dějepis _9.ročník_16

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Protektorát Čechy a Morava
Advertisements

Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka Projekty SIPVZ Multimediální svět Projekt SIPVZ 2006.
Čtvrtek Středozemní moře & historie holocaustu v českých zemích.
Člověk a společnost Dějepis Světové války Pod vládou hákového kříže VY_32_INOVACE_20 Sada 2 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka.
NÁZEV: PROTEKTORÁT ČECHY A MORAVA
ROZBITÍ ČESKO – SLOVENSKA PhDr. Jana Žáková
Okupace Československa
Co se mohlo změnit v životě Čechů po obsazení Německem?
Protektorát Čechy a Morava
Vlna odporu, která se rozšířila v českém národě a kterou nezastrašilo ani preventivní zatýkání předpokládaných odpůrců nacismu v rámci akce Albrecht I.
17. Listopad 1989 Monika Štěpánková, 2. I.
Jméno autora: Mgr. Věra Kocmanová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_ INOVACE _07_CJL_3 Ročník: II. Český jazyk a literatura Vzdělávací oblast:
DRUHÁ SVĚTOVÁ VÁLKA.
FORMOVÁNÍ PROTIHITLEROVSKÉ KOALICE 1941
Člověk a společnost Dějepis 20. století Vědci a technici pro válku nebo mír VY_32_INOVACE_01 Sada 23 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
STÁTNÍ SVÁTEK 17. listopadu
Pokud člověk odejde z vlasti, jakými způsoby může i tak bojovat proti okupantům v jeho vlasti?
1. SVĚTOVÁ VÁLKA
Základní škola a Mateřská škola, Šumná, okres Znojmo OP VK 1
VÝZNAMNÉ UDÁLOSTI 20. STOLETÍ V ČR – prezentace a pracovní list Občanská výchova Praktická škola jednoletá nebo dvouletá ZŠ speciální – 2. stupeň.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: MGR. SOŇA KYSELOVÁ Název materiálu: VY_12_INOVACE _ D.9.A.21_zaver_svetove_valky Ročník: devátý.
DĚJEPIS 8. a 9. ročník Autor: Miroslav Janata Škola: ZŠ,PŠ a MŠ Česká Lípa VY_32_INOVACE_17_ 19_opakování 1. sv ě tová válka.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Blanka Žánová Název DUM: VY_32_Inovace_ světová válka Téma: Člověk a jeho svět - Dějiny ČR Číslo.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Blanka Žánová Název DUM: VY_32_Inovace_ Opakování Téma: Člověk a jeho svět - Dějiny ČR Číslo projektu:
První světová válka. Před válkou – nová spojenectví TROJDOHODA Velká Británie + Francie + Rusko TROJSPOLEK Německo + R-U = Centrální mocnosti + Itálie.
II.světová válka - úvod Název sady materiálů: Dějepis pro 9. ročník Název materiálu: VY_32_INOVACE_D_9_2820_II_světová_válka_úvod Autor: Mgr. Kočíř Petr.
Škola: ZŠ Hýskov, Školní 112, Hýskov Autor: Mgr. Iveta Kohoutová Název: VY_32_INOVACE_2A_12_Druhá světová válka Téma: Vlastivěda Datum tvorby:
II. SVĚTOVÁ VÁLKA, VLÁDA KSČ Anotace: Materiál je určen k výuce vlastivědy ve 5. ročníku ZŠ. Seznamuje žáky se situací za doby okupace Československa,
Tento výukový materiál byl vytvořen v rámci projektu EU peníze školám. Základní škola a Mateřská škola Veřovice, příspěvková organizace Kód materiálu:
AUTOR: Marcela Kaderová
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
Protektorát Čechy a Morava.
VY_32_Inovace_ Arnošt Lustig Český jazyk 9. ročník
Sada : Člověk a jeho společnost VY_32_INOVACE_ 08 Dějepis _9.ročník_19
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy
Válka u nás 1. část.
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Sada : Člověk a jeho společnost VY_32_INOVACE_ 08 Dějepis _6.ročník_01
VY_32_INOVACE_08_Nebezpečí nového válečného konfliktu
SITUACE V PROTEKTORÁTU
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
Sada : Člověk a jeho společnost VY_32_INOVACE_ 02 Dějepis _8.ročník_09
Sada : Člověk a jeho společnost
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Formování naší státnosti do roku 89 Autor: Mgr. Ludmila Dvořáková
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Kolín V., Mnichovická 62
Sada : Člověk a jeho společnost VY_32_INOVACE_ 08 Dějepis _9.ročník_13
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
2. světová válka Základní škola a Mateřská škola Kateřinice, okres Vsetín projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ Č. DUMu: VY_32_INOVACE_07_15_Česká historie.
Zánik první republiky.
Druh učebního materiálu
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: MGR
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Sada : Člověk a jeho společnost VY_32_INOVACE_ 08 Dějepis _6.ročník_10
Sada : Člověk a jeho společnost VY_32_INOVACE_ 05 Dějepis _8.ročník_02
Základní škola a Mateřská škola Mlečice, příspěvková organizace Autor:
AUTOR: Marcela Kaderová
Sada : Člověk a jeho společnost VY_32_INOVACE_ 05 Dějepis _8.ročník_01
Sada : Člověk a jeho společnost VY_32_INOVACE_ 05 Dějepis _8.ročník_05
Sada : Člověk a jeho společnost VY_32_INOVACE_ 05 Dějepis _8.ročník_07
Sada : Člověk a jeho společnost VY_32_INOVACE_ 05 Dějepis _8.ročník_04
Anotace: Seznámení se s obdobím 2. světové války
Sada : Člověk a jeho společnost VY_32_INOVACE_ 08 Dějepis _6.ročník_09
Sada : Člověk a jeho společnost
Sada : Člověk a jeho společnost VY_32_INOVACE_ 05 Dějepis _7.ročník_15
1. Ve kterém roce vypukla 1. světová válka
Sada : Člověk a jeho společnost VY_32_INOVACE_ 05 Dějepis _7.ročník_16
Transkript prezentace:

Sada : Člověk a jeho společnost VY_32_INOVACE_ 08 Dějepis _9.ročník_16 Základní škola, Hrádek 203 Projekt: CZ.1.07/1.400/21.1220 Sada : Člověk a jeho společnost VY_32_INOVACE_ 08 Dějepis _9.ročník_16 Život za okupace Autor: Mgr. Radka Kocábová Anotace: Co vše se dělo v Československu. Materiál slouží k projekci na interaktivní tabuli.

Němci si z českých zemí učinili kolonii, kterou nazvali PROTEKTORÁT. 15. března 1939 zahájili Němci pochod na bezbranné Československo. Byl to konec samostatného státu. Ihned po obsazení naší země začalo zatýkání a pronásledování všech , kteří se postavili na odpor. Byly postaveny KONCENTRAČÍ TÁBORY. (továrny na smrt) Zjisti jak se nazývala německá tajná policie. 1 6 8 2 5 7 ------------------------- 1-e, 2-a, 3-ř, 4-g,5-p, 6-s , 7-o, 8-t,

houfnice protiletadlové kanóny ponorka bombardéry tanky

Tajenka: Jak se nazývalo násilné obsazení cizího území vojskem? Jaké prostředky se používaly pod vodou? Jaké prostředky se pohybovaly pomocí pásu? Nacisti lidi v koncentračních táborech m……. Tisíce našich mladých lidí bylo nasazeno na ……v továrnách. Jaké zbraně se používaly ve vzduchu? Jak se jinak říkalo okupantům? N…… Největší koncentrační tábor u nás?

Citace: Dostupný z www:http://cs. wikipedia Citace: Dostupný z www:http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:SBDs_and_Mikuma.jpg[online] 11.8.2012,14:23[citace:2012-08-11],Dostupný z www: http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Submarine_attack_(AWM_304949).jpg [online]11.8.2012,14:30[citace:2012-08-11],Dostupný z www: http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Soviet_Offensive_Moscow_December_1941.jpg[online]11.8.2012,14:44],Dostupný z www:http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:M101_105mm_Howitzer.jpg [online]11.8.2012,15:10[citace:2012-08-11],Dostupný na www:http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Bofors_40_mm_in_Saint_Petersburg.jpg[online]11.8.2012,15:26[citace:2012-08-11 Řešení: Tajenka- okupace 1) ponorky, 2) tanky, 3) mučili, 4) práci, 5 ) letadla 6) nacisti, 7) Terezín