Dynamické procesy v řízení Definice procesů v řízení

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Advertisements

11/20141 Vyhodnocení rizikového proces Přednáška k předmětu: Počítačová podpora řízení Předmět : Počítačová podpora řízení K126 POPR Obor : E ZS, 2014,
10/20131 Vztahy řídicích zásahů Obsah předmětu: Počítačová podpora řízení Předmět : Počítačová podpora řízení K126 POPR Obor : E ZS, 2013, K126 EKO Přednášky/cvičení.
9/2012Přednáška č. 11 Dynamické procesy v řízení Předmět: Počítačová podpora řízení K126 POPR Obor E ZS, 2012, K126 EKO Přednášky/cvičení : doc.Ing. P.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_16_AJ1G Ročník: II. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_06_AJ3E Ročník: II. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
9/2013Přednáška č. 11 Dynamické procesy v řízení Předmět: Počítačová podpora řízení K126 POPR Obor E ZS, 2013, K126 EKO Přednášky/cvičení : doc. Ing. P.
2. přednáška Databáze, využití MS Excel
11/2011Přednáška č. 31 Řízení sestaveného modelu Obsah předmětu: Počítačová podpora řízení Předmět : Počítačová podpora řízení K126 POPR Obor : E ZS, 2011,
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_20_AJ3E Ročník: II. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
10/2007Přednáška č. 21 Modelované procesy (parametrizace) Matematické modelování (MM) Předmět : Matematické modelování ZS, 2007 Přednášky/cvičení : Doc.
Kolik je hodin? What time is it?. Jak se tam dostanu? How do I get there?
12/2003Přednáška č. 51 Vyhodnocení změny struktury modelu Předmět: Modelování v řízení MR 11 (Počítačová podpora) Obor C, Modul M8 ZS, 2003, K126 EKO Předn./Cvič.:
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Slovesné časy v angličtině
12/2011Přednáška č. 51 Obsah předmětu: Počítačová podpora řízení Předmět : Počítačová podpora řízení K126 POPR Obor : E ZS, 2011, K126 EKO Přednášky/cvičení.
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_19_AJ1G Ročník: IV. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Komunikace Interrogative pronouns VY_22_INOVACE_05 Sada 2 Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka.
10/2011Přednáška č. 21 Sestavení struktury modelu stárnutí objektu Obsah předmětu: Počítačová podpora řízení Předmět : Počítačová podpora řízení K126 POPR.
MPH_FMAN Finanční management Jaro 2012
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_08_AJ2V Ročník: I. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
9/2010Přednáška č. 11 Modifikovaný Dynamický Model v aplikaci výuky POPR Předmět: Počítačová podpora řízení K126 POPR Obor E ZS, 2008, K126 EKO Přednášky/cvičení.
Reported questions Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Romana Petrová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_ INOVACE_17_Vazba „going to“ AUTOR: Bc. Petra Baťová ROČNÍK, DATUM:
11/2011Přednáška č. 41 Obsah předmětu: Počítačová podpora řízení Předmět : Počítačová podpora řízení K126 POPR Obor : E ZS, 2011, K126 EKO Přednášky/cvičení.
Číslo: VY_32_INOVACE_15_09 Digitální učební materiál vznikl v rámci projektu "Inovace + DVPP", EU peníze do škol, CZ.1.07/1.4.00/ Název: Present.
Hodnocení výstupů dynamických modelů Obsah předmětu: Počítačová podpora řízení Předmět : Počítačová podpora řízení K126 POPR Obor : E LS, 2015, K126 EKO.
9/2009Přednáška č. 11 Modifikovaný Dynamický Model v aplikaci výuky POPR Předmět: Počítačová podpora řízení K126 POPR Obor E ZS, 2008, K126 EKO Přednášky/cvičení.
9/2009Přednáška č. 11 Modifikovaný Dynamický Model v aplikaci výuky POPR Předmět : Počítačová podpora řízení K126 POPR Obor E ZS, 2009, K126 EKO Přednášky/cvičení.
Rekapitulace obsahu Obsah předmětu: Počítačová podpora řízení Předmět : Počítačová podpora řízení K126 POPR Obor : E LS, 2015, K126 EKO Přednášky/cvičení.
10/2009Přednáška č. 31 Sestavení výpočtu modelu Obsah předmětu: Počítačová podpora řízení Předmět : Počítačová podpora řízení K126 POPR Obor : E ZS, 2009,
Jméno autora: Mgr. Olga Bayerlová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_12_AJ3E Ročník: II. Anglický jazyk Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jan Rozsíval. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jan Rozsíval. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jan Rozsíval. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_22_INOVACE_9 Jméno autora: Irena Moučková Název práce:
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_22_INOVACE_ 11 Jméno autora: Irena Moučková Název práce:
Základní škola Třemošnice, okres Chrudim, Pardubický kraj Třemošnice, Internátní 217; IČ: , tel: , emaiI:
Adjectives expressing people´s qualities, a job interview Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblastSlovní zásoba.
CHARLES UNIVERSITY IN PRAGUE faculty of mathematics and physics Jazyk C# a platforma.NET ZS 2015/2016 Pavel Ježek
Rekapitulace obsahu Obsah předmětu: Počítačová podpora řízení Předmět : Počítačová podpora řízení K126 POPR Obor : E LS, 2016, K126 EKO Přednášky/cvičení.
1 Change Management Přednáška k předmětu: Počítačová podpora řízení Předmět : Počítačová podpora řízení K126 PPR1 Obor : E LS, 2016, K126 EKO Přednášky/cvičení.
Obsah a úvod do předmětu: Počítačová podpora řízení
Autor: Mgr. Kateřina Suková
Dynamické procesy v řízení Definice procesů v řízení
Change Management Přednáška k předmětu: Počítačová podpora řízení
Řízení v dynamickém modelu
What do you have to think about when planning something?
KCH/SWMOS.
Informační modelování budov (BIM)
First Conditional – tvar a použití
Potravinářské zbožíznalství
Zdravotnický management
Reporting as a Part of DSS
Název vzdělávacího materiálu
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Název vzdělávacího materiálu
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Autor: Mgr. Kateřina Suková
VY_32_INOVACE_Spo_III 11 Text: U6B Kids
Název vzdělávacího materiálu
VY_32_INOVACE_Kup_III_01 VOLNÝ ČAS
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
Informační modelování budov (BIM)
Modifikovaný Dynamický Model v aplikaci výuky POPR
Reported questions 1. Wh- questions
Dynamické procesy v řízení Definice procesů v řízení
Obsah a úvod do předmětu: Počítačová podpora řízení
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Obsah a úvod do předmětu: Počítačová podpora řízení
Transkript prezentace:

Dynamické procesy v řízení Definice procesů v řízení Obsah a úvod do předmětu: Počítačová podpora řízení Dynamické procesy v řízení Definice procesů v řízení Předmět: Počítačová podpora řízení K126 PPR1 Obor E LS, 2019, K126 EKO Přednášky/cvičení: doc. Ing. P. Dlask, Ph.D. aaaa

Program přednášky doplnění úvodu do seminářů (požadavky…) Obsah a úvod do předmětu: Počítačová podpora řízení Program přednášky doplnění úvodu do seminářů (požadavky…) program cvičení (obsah, cíle, …) teoretický základ praktická aplikace rekapitulace podkladů pro cvičení Excel Tipy závěr, dotazy, rekapitulace

Komunikace Nevím všechno. Co nevím, budu se snažit zjistit. Ptejte se. Obsah a úvod do předmětu: Počítačová podpora řízení Komunikace Nevím všechno. Co nevím, budu se snažit zjistit. Ptejte se. Aktivita Vás posune, pasivní zůstanou. Kdo má svoji vizi, může ji uskutečnit. Komunikace je nezbytná. O čem se nemluví, o tom se neví. Problémy se dají řešit Student není nádoba, kterou je třeba naplnit, ale pochodeň, kterou je třeba zapálit Jan Amos Komenský

Let’s go to the models…

Why Modelling? Model: will help you determine whether your idea is going to work or needs modifying. allows you to test your solution quickly and cheaply. you could ask your client / customer if the design is what they are looking for? Testing here: Source: http://www.technologystudent.com/prddes1/prddex1.html

Proč ANO? ověřování funkčnosti celků nemožnost realizovat maketu nemožnost realizovat pokus finanční náročnost pokusu časová náročnost pokusu … https://www.youtube.com/watch?v=PvJHjnELVSM

Všechno je model - matrixovská projekce - věříme okolním podnětům (?) - tvoříme si vlastní modely - …všichni jsme model - žijeme v matrixu (?)