Školní vzdělávací program CONSTANTIA – SAPIENTIA – PIETAS – VIRTUS VYTRVALOST – MOUDROST – SPRAVEDLNOST – UŠLECHTIOST.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Střední zdravotnická škola v Karviné. oslavila v roce let své existence vybudovala si tradici kvalitní odborné školy její brány již opustilo přes.
Advertisements

Cíle dějepisné výuky, dějepisné kurikulum, RVP a výuka dějepisu Přednáška č. 4 AR 2014/2015.
KATEDRA CHEMIE Fakulta pedagogická Západočeské univerzity v Plzni 2016.
Název vzdělávacího materiálu Vypracoval: Ing. Jméno Příjmení, měsíc 2013 Název školy Obchodní akademie a Střední odborné učiliště Veselí nad Moravou Název.
Cílem projektu Školní a webové informační centrum je nabídnout žákům učivo základní školy zpracované v elektronické podobě. Učivo budou mít žáci k dispozici.
Hodnocení kvality vzdělávání škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem Zvyšování kompetencí vedoucích pracovníků Liberec 20. srpna 2012 Hodnocení.
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace AUTOR:Mgr. Jana Vaňková NÁZEV: VY_32_INOVACE_02A_18_LESY MÍRNÉHO PÁSU TEMA:Přírodní obraz.
Chcete se něco dozvědět o naší škole? Potom …VstupteVstupte.
A.Učební plán B.Metody výuky C.Aktivity školy A.Učební plán Výběr předmětů Dělení studijních skupin.
Matematika v Š VP pro gymn á zia Peter Krupka. RVP - novinky  Výchovné a vzdělávací strategie  Rámcový učební plán  Vzdělávací oblasti (ne předměty)
Motivační seminář projektu Motivační seminář projektu „Motivace žáků ke studiu technických předmětů“
Vztahy a pravidla soužití - škola. ZPRACOVAL Mgr. Alena Jakubcová ŠKOLA ZŠ Bor, Školní 440, , příspěvková organizace TÉMA Umění, kultura, sport,
Název projektu: Moderní škola Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Škola: Základní škola, Česká Lípa, Školní 2520, p.o. Číslo klíčové aktivity:
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Přijímací řízení pro školní rok 2012/2013 Krajský úřad Pardubického kraje odbor školství, kultury a tělovýchovy oddělení organizační a vzdělávání.
ZÁVĚREČNÝ SEMINÁŘ 2. GLOBÁLNÍCH GRANTŮ JIHOMORAVSKÉHO KRAJE V RÁMCI OPERAČNÍHO PROGRAMU VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST
Maturita 2017 YMNÁZIUM BLANSKO Základní informace o maturitní zkoušce v roce 2017.
VZDĚLÁVACÍ SYSTÉM Vzdělávání v ČR a EU.
Gymnázium Brno-Řečkovice, Terezy Novákové 2
Environmentální vzdělávání
Maturita 2017.
MÍSTNÍ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ ORP Náměšť nad Oslavou
Maturitní zkoušky 2014 ke dni
Hodnocení kvality vzdělávání škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem EDUCA 2011 MY JOBS Porada ředitelů Liberec
Základní učební dokumenty
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_inovace 7_07
Příprava na multikulturní výchovu pro učitele a učitelky MŠ
Krajská síť environmentálních
Plánování ve školní tělesné výchově
Učitel s rozhledem – žák se šancí
VÝUKA V PŘÍRODĚ Mgr. Luboš Medek
TÉMA: Intervaly ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost
Název vzdělávacího materiálu
KAP, 25. září 2017, Krajský úřad SK
Název: VY_32_INOVACE_VVP_8A_14F Škola:
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 2_88
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_sada 2_94
GVID – MATURITA 2018 aktuální stav – říjen 2017.
Teorie a metodika výchovy 2. lekce Hodnoty ve výchově
Křesťanství a středověká Evropa
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 7_09
Volby v ČR Název školy: ZŠ Salvátor
Didaktika přírodopisu 1 Sem.8 – Mezipředmětové vztahy
Maturity 2017/2018 listopad 2017 L. Jíša.
Vzdělávací oblast: Člověk a společnost
Maturita 2018.
Vítáme vás na Dni otevřených dveří
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
Strategie digitálního vzdělávání na pomoc při změnách kurikula
VOLITELNÉ VYUČOVACÍ PŘEDMĚTY ve 4. ročníku šk. roku 2018/19
Gymnázium Brno-Řečkovice, Terezy Novákové 2
Co dělá Olomoucký kraj pro podporu polytechnického vzdělávání?
Digitální gramotnost Informatické myšlení
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
Gymnázium, Český Krumlov
vedoucí odd. pro kurikulum odborného vzdělávání
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 2_35
Gymnázium Na Vítězné pláni, Praha 4
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO)
Podpora práce učitelů Podpora budování kapacit pro rozvoj základních pre/gramotností v předškolním a základním vzdělávání.
Podpora práce učitelů Podpora budování kapacit pro rozvoj základních pre/gramotností v předškolním a základním vzdělávání.
reg. číslo projektu: ​ CZ /0.0/0.0/17_052/
Badatelská činnost žáků MŠ, ZŠ, SŠ, VŠ
Podpora práce učitelů Podpora budování kapacit pro rozvoj základních pre/gramotností v předškolním a základním vzdělávání.
EU – „Učíme se ze života pro život“
GVID – MATURITA 2019 aktuální stav – říjen 2018.
Gymnázium INTEGRA BRNO – pár nápadů a inspirací
Gymnázium view Zpracovali: Šlégelová Eliška, Paluška Jan, Marko Filip, Jelínková Tereza, Marková Klára 2018/2019.
Gymnázium J. V. Jirsíka Fráni Šrámka 1193/23, České Budějovice
Transkript prezentace:

Školní vzdělávací program CONSTANTIA – SAPIENTIA – PIETAS – VIRTUS VYTRVALOST – MOUDROST – SPRAVEDLNOST – UŠLECHTIOST

Studijní obory KKOV 79-41-K/41– gymnázium všeobecné čtyřleté (od 1. 9. 2009) KKOV 79-41-K/81– gymnázium všeobecné osmileté (od 1. 9. 2007)  Studijní forma vzdělávání: denní

Charakteristika školy Název školy: Gymnázium, Prachatice, Zlatá stezka 137 Kontakty: telefon: +420 388 402 111 web: www.gympt.cz e-mail: zikmund@gympt.cz Zřizovatel školy: Jihočeský kraj U Zimního stadionu 1952/2 370 71 České Budějovice IČO: 70890650 telefon: 386 720 111

Ředitel školy: Mgr. Alexandr Zikmund Zástupce ředitele: Mgr. Jana Dejmková Koordinátor ŠVP: Mgr. Miroslava Telingerová

Průřezová témata Tabulace učebního plánu Osobnostní a sociální výchova k myšlení v evropských a globálních souvislostech Mediální výchova Environmentální výchova Multikulturní výchova Tabulace učebního plánu Nižší gymnázium Vyšší gymnázium a čtyřleté studium

Osobnostní a sociální výchova Zařazeno v předmětech český jazyk anglický jazyk německý jazyk francouzský jazyk výtvarná výchova tělesná výchova fyzika biologie

Výchova k myšlení v evropských a globálních souvislostech Zařazeno v předmětech německý jazyk fyzika občanský a společenskovědní základ dějepis český jazyk francouzský jazyk biologie anglický jazyk hudební a výtvarná výchova

Environmentální výchova Zařazeno v předmětech tělesná výchova fyzika biologie zeměpis anglický jazyk německý jazyk francouzský jazyk

Multikulturní výchova Zařazeno v předmětech český jazyk anglický jazyk německý jazyk francouzský jazyk zeměpis občanský a společenskovědní základ výtvarná výchova tělesná výchova

Mediální výchova Zařazeno v předmětech český jazyk a literatura informatika občanský a společenskovědní základ dějepis

Tabulace učebního plánu Vzdělávací oblast Vzdělávací obor   Předmět PRIMA SEKUNDA TERCIE KVARTA ŠVP Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk a literatura 17 Český jazyk 5 4 Cizí jazyk 13 Cizí jazyk 1 3 9 Cizí jazyk 2 Matematika a její aplikace Matematika a její aplikace 18 Informační a komunikační technologie  Informační a komunikační technologie 2 Informatika 1 Člověk a společnost Dějepis 8 Výchova k občanství Občanská výchova 0,5

Vzdělávací oblast Vzdělávací obor Předmět 122 29 30 31 32   Předmět PRIMA SEKUNDA TERCIE KVARTA Člověk a svět práce Svět práce 1 Občanská výchova 0,5 Člověk a příroda Fyzika 7,5 2 1,75 1, 75 Chemie 5,5 Přírodopis 5,75 Biologie Člověk a zdraví Výchova ke zdraví Zeměpis Umění a kultura Hudební výchova 4 Výtvarná výchova 6 Tělesná výchova 9 3 Digitální technologie Laboratorní cvičení z: biologie, fyziky, chemie a zeměpisu 122 29 30 31 32

Tabulace učebního plánu Vzdělávací oblast Vzdělávací obor   Předmět KVINTA 1.ROČNÍK SEXTA 2.ROČNÍK SEPTIMA 3.ROČNÍK OKTÁVA 4.ROČNÍK ŠVP Jazyk a jazyková komunikace Český jazyk a literatura 17 Český jazyk 4 5 Cizí jazyk 12 Anglický jazyk 3 Cizí jazyk 2 Matematika a její aplikace Matematika a její aplikace 14,5 4,5 Informatika a informační a komunikační technologie  Informatika a informační a komunikační technologie Informatika 1 Člověk a společnost Dějepis 8 2 Občanský a společensko-vědní základ Občanský základ

Int. – obor je integrován v předmětech Vzdělávací oblast Vzdělávací obor   Předmět KVINTA 1.ROČNÍK SEXTA 2.ROČNÍK SEPTIMA 3.ROČNÍK OKTÁVA 4.ROČNÍK Člověk a svět práce Int. OZ Člověk a příroda Fyzika 7,5 2,5 Chemie 7,0 2 Biologie 8,5 1 Geologie Geografie 6,5 Zeměpis Umění a kultura  Hudební obor 4 Vol. Hudební výchova Výtvarný obor Výtvarná výchova Člověk a zdraví Tělesná výchova 8 Výchova ke zdraví TV BI Volitelné vzdělávací aktivity Volitelné předměty 14 Semináře viz komentář k učebnímu plánu 132 34 30 Int. – obor je integrován v předmětech Vol. – volitelný předmět (žáci si vybírají po buď HV nebo VV)