MAP II – klíčová aktivita 4

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
LOGISTIKA NOVÉ MATURITNÍ ZKOUŠKY TELČ CERMAT - Centrum pro zjišťování výsledků vzdělávání
Advertisements

Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR. Realizace projektu: –
5. Klíčové kompetence a základní dovednosti Stanoviska sociálních partnerů.
Představení projektu „Zvyšování kvality základního vzdělávání na území ORP Otrokovice“ Reg. č. CZ.1.07/1.1.00/
IX. Krajská konference k primární prevenci rizikového chování Prima třída PRIMA Gymnázium Ladislava Jaroše Holešov Mgr. Zdeněk Hrnčiřík.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
- vše pro úspěšný nábor nových řidičů 1 REGIONÁLNÍ SEKTOROVÁ DOHODA ÚSTECKÝ KRAJ v oblasti autodopravy, výchovy a vzdělávání.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a Státním rozpočtem České republiky Výuka cizích jazyků s akcentem na kombinované studium a.
Klíčová aktivita 2 Systém vzdělávání Mgr.Regina Jonášová Praha
Spolupráce Vězeňské služby NGO na Slovensku / možnosti a zaměření v oblasti drogových služeb / Olga Škvařilová, Sdružení Podané ruce Brno, CZ TWINNING.
MAP rozvoje vzdělávání v SO ORP Neratovice 2. Setkání Řídícího výboru MAP Neratovice 20. června 2016, MěÚ Neratovice.
Evropské jazykové portfolio v praxi TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.
Ustavující zasedání Řídícího výboru MAP Tanvaldsko Tvorba Místního akčního plánu rozvoje vzdělávání na území ORP Tanvald.
Systémová podpora procesů transformace systému péče o ohrožené rodiny a děti Pardubice, 25. říjen 2012 MPSV.
KRAJSKÝ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ PLZEŇSKÉHO KRAJE Aktuální informace.
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY CENTRUM PRIMÁRNÍ PREVENCE SEMIRAMIS o.s. Mgr. Simona Krajíčková.
Projekt „Diagnostika stavu znalostí a dovedností žáků v česko–slovenské příhraniční oblasti se zaměřením na jejich rozvoj“ Fyzika pro 3. stupeň Autor:
3. zasedání Řídícího výboru projektu Místní akční plán pro ORP Jablunkov reg. č. CZ /0.0./0.0/15_005/ září 2016 od 14:00.
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ ČESKÉ BUDĚJOVICE ÚSTAV PODNIKOVÉ STRATEGIE Autor bakalářské práce: Jitka Macháčková Vedoucí bakalářské práce: Ing.
Rozvoj žákovských kompetencí pro 21. století
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování
MÍSTNÍ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ ORP Náměšť nad Oslavou
Komplexní systém hodnocení
Komplexní systém hodnocení
Jednání pracovních skupin k tvorbě Ročního akčního plánu (RAP)
Procesní management v oddělení logistiky
EVALUACE v OP RLZ PaedDr. Jaromír Krejčí Mgr. Jana Ostrýtová MŠMT.
Pozvánka na kulatý stůl „Proč řezat a brousit už nestačí - moderní přístupy a technologie ve vzdělávací oblasti Člověk a svět práce “ pořádaný.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115
Hlavní město praha a integrace cizinců
Podpora krajského akčního plánování
STANDARDY KVALITY V SOCIÁLNÍCH SLUŽBÁCH „SKSS“
VY_32_INOVACE_09_Činnost litosféry na Zemi Autor: Mgr. Milan Javůrek
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115
Workshop projektu systémová podpora sociální práce v obcích na téma:
Ráček.
Pozvánka na kulatý stůl „Centrum robotiky – partner v polytechnickém vzdělávání “ pořádaný v rámci MAP pro ORP Plzeň Robotika Příležitost pro školu Obavy.
Rešerše.
CZ.1.07/1.4.00/ Autor Šárka Jurášová Škola
Klíčová témata projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Jednání Odborné pracovní skupiny MAP ORP Litvínov
Název: Pozvánka DUM:VY_32_INOVACE_VII_3_17
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_03_TRIDENI_OVOCE Název materiálu:
Základní škola zárubova v praze 12
MODERNIZACE ODBORNÉHO VZDĚLÁVÁNÍ
Obsah projektu MUDr. Jan Stuchlík
MAP II. MAP Praha 12 pokračuje
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
Aktuální informace o projektu IKAP
Ustavující setkání Řídícího výboru MAP,
Inkluzivní a kvalitní vzdělávání v územích se sociálně vyloučenými lokalitami
Místní akční plán rozvoje vzdělávání na Písecku II
Podpora práce učitelů Podpora budování kapacit pro rozvoj základních pre/gramotností v předškolním a základním vzdělávání.
Podpora práce učitelů Podpora budování kapacit pro rozvoj základních pre/gramotností v předškolním a základním vzdělávání.
MAP rozvoje vzdělávání v SO ORP Neratovice
„Podpora procesu transformace pobytových sociálních služeb v Moravskoslezském kraji II“, reg. č. CZ.1.04/3.1.00/A ZÁVĚREČNÁ KONFERENCE Ostrava.
Hroznatova akademie 11. října 2018
Tento projekt je spolufinancován EU: CZ /0.0/0.0/17_047/
Podpora práce učitelů Podpora budování kapacit pro rozvoj základních pre/gramotností v předškolním a základním vzdělávání.
„Místní akční plán II“ (map ii) rozvoje vzdělávání v území ORP Ostrov č. projektu CZ /0.0/0.0/17_047/ Lidická 1407 Ostrov.
Akční plán - plánované společné aktivity
VY_32_INOVACE_SA4A_9 DUM 9. realizace aktivity pro 2
Řídící výbor – , hod. Městský úřad Český Krumlov projekt „MAPII – ORP Český Krumlov“ reg. č. CZ /0.0/0.0/17_047/
Ustavující jednání Řídícího výboru MAP II, Praha 1
Aktuální informace o MAP vzdělávání na Broumovsku II
STŘEDOŠKOLSKÁ ODBORNÁ ČINNOST
ZŠ Ostrava-Hrabůvka, Klegova 27 příspěvková organizace
(Zasedací místnost MAS Království – Jestřebí hory, o.p.s., Úpice)
Výměna dobré praxe v rámci projektu „Domovník-preventista“
Transkript prezentace:

MAP II – klíčová aktivita 4 MAP II – klíčová aktivita 4.6 Turistický průvodce ORP Ostrov v cizím jazyce

Popis aktivity: žáci v průběhu roku zmapují jedno či více turisticky zajímavých míst v okolí školy a vytvoří jejich prezentaci jak v elektronické podobě, tak i v tiskové podobě. Přednostně tyto výstupy vytvoří v anglickém jazyce, případně i v jiných cizích jazycích. Na závěr se sejdou žáci všech zúčastněných škol na společné prezentaci, kde představí své vybrané turistické cíle. MAP II – klíčová aktivita 4.6 - Turistický průvodce ORP Ostrov v cizím jazyce

Účastníci: Realizátor aktivity – ZŠ Ostrov, Májová Zapojené školy – ZŠ a MŠ Jáchymov - ZŠ a MŠ Pernink Školy, které mají zájem o zapojení – ZŠ a MŠ Ostrov, Myslbekova ??? MAP II – klíčová aktivita 4.6 - Turistický průvodce ORP Ostrov v cizím jazyce

Časový harmonogram: 2019 úvodní schůzka výběr žáků a lokalit sběr podkladů a fotografování lokalit 2020 zpracování podkladů do prezentací workshopy tvůrců (žáci a učitelé) 2021 práce na brožuře prezentace na školách tisk a distribuce brožury 2022 závěrečná schůzka zhodnocení projektu MAP II – klíčová aktivita 4.6 - Turistický průvodce ORP Ostrov v cizím jazyce

Přínos pro žáky: - rozvoj kompetencí v jazykové gramotnosti - rozvoj kompetencí ve čtenářské gramotnosti - rozvoj kompetencí v mediální gramotnosti - rozvoj kompetencí v oblasti ICT MAP II – klíčová aktivita 4.6 - Turistický průvodce ORP Ostrov v cizím jazyce