SOCIÁLNÍ SÍTĚ JAKO PARTNER PRO NEZISKOVKY Gabriela Sedláčková

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
On-line komunikace, sociální sítě a propagace vědy
Advertisements

Sociální média pro eshopy: Hračka, nebo nové zisky?
Teď do Česka přišel crowdfunding. Princip crowdfundingu (skupinového financování) 1. Máte skvělý nápad, chybí vám ale peníze. Zaregistrujte.
ô BARVY ŽIVOTA odkaz: Pozitivní noviny AInformace o projektu SENIOŘI K POČÍTAČŮM! (pro další šíření v médiích) ● POZITIVNÍ NOVINY jsou tvůrcem.
OLE-onlinelearning Studium odkudkoli a kdykoli
Využití potenciálu mobilního kanálu

 Městská hromadná doprava ve Žďáru nad Sázavou zabezpečuje přepravní potřeby na území města čtrnácti autobusovými linkami (1A-1D, 2A, 2B, 3A-3C, 4A-4C,
 Webové stránky v dnešní době představují nejlevnější a nejúčinnější formu seriózní reklamy pro poradce!  Dejte o sobě vědět! A o tom, co umíte!  Možnost.
Propagace a reklama na facebooku
Best Online Media Mediální zastoupení 21 webů zejména z oblasti informačních technologií připravuje internetové reklamní kampaně na míru a nyní uvádí ve.
Kampaň Nahá celebrita Martin Kožíšek, Manažer pro internetovou bezpečnost.
U ŽIVATELÉ F ACEBOOKU ČTOU ZPRÁVY, I KDYŽ NECHTĚJÍ Střední škola Kostka, s.r.o. Mgr. Libor Čada |
Školení zaměstnanců web + intranet v Praze.
MAPA ÚSPĚCHU. Neslavíme úspěchy jen těch největších a nejmocnějších Sdružení CZECH TOP let sleduje firmy a společnosti působící v České republice.
Prezentace a komunikace projektů Donátor a neziskovka  Smluvní vztah = oboustranné partnerství  Donátor Vám peníze nedává, ale investuje.
Představujeme službu Samepage
Internetový obchod s tváří Setkání s Pavlem Zendulkou ze společnosti Armed Store s.r.o. Případová studie Armed Store1.
Jan Horna HorMart s.r.o. web2-0.cz web2-0.cz Sociální sítě aneb jak je využít pro vaši značku.
On-line reputation Adam Zbiejczuk (influencer.cz)
Název firmy/nápadu Jméno a příjmení všech spolumajitelů firmy/nápadu
Jak dotahovat věci do konce? Jak z ničeho udělat velkou věc? Co je nový marketing? Je důležitý sales? David Seibert.
Využití internetu a sociálních sítí v lesní pedagogice Jiří Dolejší
Jak vzniká zpráva Podpora využití ICT ve výuce průřezových témat na základních školách (CZ.1.07/1.1.00/ )
Reklama na internetu zdarma ne všude je třeba platit Radek Volf |
Sociální síť Sociální síť, zvaná též společenská síť, komunitní síť či komunita, anglicky social network, je propojená skupina lidí, kteří se navzájem.
Reklama a její význam pro podnikání Draženov Blížejov Studánka září 2010.
Využití sociálních sítí k rychlému přenosu informací Mgr. Jan Vetchý Mediální konzultant, společnost SOVA NET, s.r.o
Nové funkce v novém Skliku
Trendy a Inspirace pro internet v roce 2010 LžDr. Patrick Zandl.
LIDÉ DÁVAJÍ LIDEM Všude jsou jen lidé – individuální dárci, firemní dárci, úředníci….. Lidé dávají dary, když jsou o to požádáni. Jakmile darují, musíme.
ČTK a státní správa komunikace v zájmu veřejnosti.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_246 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Vzestup online komunikace, nová komunikace s hostem.
Poplašné zprávy a otravná pošta Poplašné zprávy  Hoax: Poplašná zpráva, která varuje před neexistujícím nebezpečím Falešná zpráva žádající o pomoc.
Vícezdrojové financování Jitka Nesrstová Nadace VIA / Sdružení VIA.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_245 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
2OP381 Manažerská informatika 1
Komunikace s rodiči.
SOCIÁLNÍ SÍTĚ.
SPORT & SOCIAL MEDIA Tomáš Hodboď
Název firmy/nápadu Jméno a příjmení všech zakladatelů projektu
Než začnete podnikat Kdo je můj klient. Kdo je můj klient? S touto otázkou souvisí spousta dalších: Jak velký je „můj trh“? Je tam pro mě místo? Kolik.
Sociální sítě v našem životě Umíte používat Facebook?
Naše skutečná a online identita - bezpečný internet ZŠ a MŠ Město Touškov.
VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG
Prezentace a komunikace projektů Donátor a neziskovka  Smluvní vztah = oboustranné partnerství  Donátor Vám peníze nedává, ale investuje.
Josef Bělehrádek, DiS Možnosti usnadnění a efektivnější práce v aplikaci Acta Publica.
PPC reklama pro B2B firmy Ing. Jana Žujová PPC specialist.
Možnosti a překážky digitálního fundraisingu Pavla Gomba, UNICEF ČR.
… do Česka přišel crowdfunding. Jak to začalo… „Máme s klukama kapelu, nemůžeš se zeptat ňákejch firem, jestli by nám nedali peníze? Dáme.
Moderní nástroje komunikace a jejich využití Jiří Vanke Ondřej Čermák.
Efektivní komunikace – cesta k úspěchu Modul II - Komunikace
Jméno a příjmení všech zakladatelů projektu
Content marketing Hripsime Zohrabyan
Pij s rozumem: Vyhodnocení webu a FB 2015.
SOCIÁLNÍ SÍTĚ.
Jak na PR (absolutní základ)
Využití sociálních sítí pro propagaci regionálních potravin
Média - jak s nimi a jak na ně?
Jak využít sociální média v komunikaci sportovních organizací
SOCIÁLNÍ SÍTĚ Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy
Sociální sítě a multimédia v Hrádku nad Nisou
Městská knihovna jevišovice
Přečtěte si o tom vše Příspěvky Microsoft SharePointu
MARKETING V NEZISKOVÉM SEKTORU
5. SEMINÁŘ SLM ČR Algesia o.s. Michala Filipová Hodonín,
Jméno a příjmení všech zakladatelů projektu
Reklama na sociálních sítích
Transkript prezentace:

SOCIÁLNÍ SÍTĚ JAKO PARTNER PRO NEZISKOVKY Gabriela Sedláčková

zmonitorovalo 75% české populace je online Denně 3,5 hodiny na internetu Lidé sledují více médií najednou Přes 50% lidí je online při sledování TV Dohledávání a komentování zmonitorovalo Fakta – anketa SPIRu Namotivování potenciálních klientů, proč je důležité sledovat sociální média – protože dnes jsou lidé neustále online a komentují vše, k čemu se dostanou

To, že na SM nejste, neznamená, že se o Vás nemluví… (navázat na předchozí slide)… to, že nejste na sociálních médiích (ať už Vy osobně nebo Vaše firma) ještě neznamená, že se tam o Vás nemluví.

Co mu chcete říct? Kdo je váš klient?

NALÁKEJTE FANOUŠKY Oslovte stávající příznivce e-mailem / newsletterem Odkaz na Facebook si vložte do e-mailového podpisu Propojte s Facebookem webové stránky Zapojte Facebook do reklamy (bilboardy, tisk, youtube…) Spusťte reklamu Lákejte prostřednictvím fanoušků další a další a…

UDRŽTE SI FANOUŠKY Informujte fanoušky o novinkách u Vás Informujte je o novinkách v oblasti zájmu Občas jim dopřejte možnost něco vyhrát Zapojte je jinak (sázky, otázky, poděkování…) A především na ně včas reagujte!

KDYŽ ZÍSKÁTE PARTNERA / SPONZORA Přidejte si jej do oblíbených stránek „to se mi líbí“ Poděkujte mu na jeho FB stránce Poděkujte mu na Vaší FB stránce a označte jej v příspěvku „@“ (Poděkujte mu v soukromé zprávě a požádejte ho o sdílení) Sdílejte jeho zajímavé příspěvky (tematicky související) Nezapomínejte na něj o významných událostech

případová studie

BUĎTE V KONTAKTU S DÁRCI / DOBROVOLNÍKY Pokud Vám někdo něco daruje, pravděpodobně předpokládá, že za to něco dostane, nebo minimálně, že s ním zůstanete v kontaktu. Ukažte dárcům, jak využíváte jejich peněz / darů Poděkujte jim Informujte je o Vašich cílech a výsledcích Zjistěte preference dárců

VYBERTE SOCIÁLNÍ SÍŤ PRO PROPAGACI

UVEĎTE CRFD KAMPAŇ JAKO ZNAČKU # Umožněte uživateli vyhledat vaši kampaň Vyzývejte své příznivce a dárce k použití „hashtagu“ Vybírejte krátké, chytlavé a jedinečné hashtagy

JAK PSÁT CRFD PŘÍSPĚVKY Přibližně 20% vašich příspěvků by se mělo soustředit na to, aby uživatel ihned přispěl Dejte možnost dárci pohlédnout „za oponu“ Ukazujte mu pravidelně posuny / výsledky / úspěchy Buďte konkrétní Podělte se o příběhy příznivců (pomohl někdo sbírat peníze?)

případové studie

ETICKÝ KODEX KOMUNIKACE NA SOCIAL MEDIA 1. Pište kdykoliv, když máte co říct 2. Nelžete 4. Nebojujte a nejděte do ofensivy 5. Odpovídejte na dotazy trpělivě 6. Přiznejte chybu, sjednejte nápravu 8. Pište, jak vám zobák narost!

NEJLEPŠÍ NEZISKOVKY NA FACEBOOKU … inspirujte se! 1. www.facebook.com/TED 2. www.facebook.com/invisiblechildren 3. www.facebook.com/NPR 4. www.facebook.com/unicef 5. www.facebook.com/USOlympicTeam