PŘÍPRAVA SOUBORU STAVEB PRAHA - KLADNO S ODBOČKOU NA LETIŠTĚ VÁCLAVA HAVLA KONFERENCE DOPRAVNÍ INFRASTRUKTURA 2019 16.5.2019.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Tisková konference MD a SŽDC
Advertisements

Ing. Karel Havlíček – ředitel odboru příspěvkových programů
Strategie dopravy MD ČR
Zábřeh, cyklostezka na opuštěném tělese dráhy
občanská koalice Nádraží v centru říjen 2006
Železniční spojení Praha – Kladno s odbočkou na Letiště Václava Havla
Projekt TROLLEY Dobrý den.
Čerpání prostředků OPD 1, investice SŽDC
DOPADY ZPROVOZNĚNÍ MĚSTSKÉHO OKRUHU NA INTENZITY AUTOMOBILOVÉ DOPRAVY LISTOPAD 2005.
Modernizace záp. části ŽST.
Malá Chuchle – Lahovice
Pokrok v Implementaci OP Infrastruktura Progress in implementation of OP Infrastructure stav implementace k Monitorovací výbor RPS,
Ing. Tomáš Čoček, Ph.D. 1. náměstek ministra dopravy
ŽST Jedlová.
Seminář MD ČR, Alena Heinišová Ekonomické hodnocení investičních akcí na SŽDC, s.o.
Stav realizace a přípravy dálnice D11 na území České republiky Ing. Jan Kroupa Generální ředitel ŘSD ČR.
MINISTERSTVO PRO MÍSTNÍ ROZVOJ ČR Ing. Klára Dostálová, náměstkyně pro řízení sekce regionálního rozvoje Ing. Tomáš Sklenář, ředitel odboru územního plánování.
Priority dopravních staveb na území Ústeckého kraje a dopravní obslužnost PZ Kulatý stůl Ing. Jakub Jeřábek, vedoucí oddělení dopravní obslužnosti.
INTEGROVANÝ REGIONÁLNÍ OPERAČNÍ PROGRAM (IROP) - možnost získání FINANČNÍ PODPORY pro pořízení územně plánovacích dokumentů - alokace 46 mil. EUR 1.
O čem to bude Úvod do informačního systému Ing. Radan Kasal
Územní studie silnice II/380 Sokolnice - Čejč Vstupní jednání s obcemi, ORP, úřady územního plánování a stavebními úřady Krajský úřad Jihomoravsk ého kraj.
Seminář RHSD JMK Aktuální situace v dopravě Ing. Václav Horák, náměstek hejtmana srpen 2012 Pohled JMK na priority dálničních a silničních staveb pro současné.
Zkušenosti z projednání nové trasy vedení 400 kV Jiří Steinbauer ELEKTROTRANS, a.s. Konference Palác Žofín
Luhačovice, Libor Lukáš Statutární náměstek hejtmana Zlínského kraje Řídící výbor KOMUNIKAČNÍ INFRASTRUKTURY Zlínského kraje.
VYHLÁŠENÍ 1. VÝZVY POPRVÉ V ČESKÉ REPUBLICE Regionální operační program regionu soudržnosti Střední Morava 2007 – 2013 Tisková konference – Zlín
Jednání řídícího výboru - Modernizace KNL
Nové nařízení TEN-T a zařazení systému RS ČR do sítě TEN-T Ministerstvo dopravy Odbor strategie.
Jednání řídícího výboru - Modernizace KNL
CYKLOSTEZKA VARHANY Ing. Jiří Samšiňák projektový manažer města Česká Lípa.
Snižování podpory z hlediska příjmů projektů – pozice OP Doprava
Rozpočet hl. m. Prahy 2017 (Tisková konference dne ) prof. Ing. Eva Kislingerová, CSc. náměstkyně primátorky hl. m. Prahy
REKONSTRUKCE A VÝSTAVBA SILNIC V PARDUBICKÉM KRAJI Ing. Jan Kroupa generální ředitel ŘSD ČR PREZENTACE ŘSD.
Rokytka - rozvoj území cyklostezka Stavba číslo: 8268.
Informace o stavu přípravy trasy metra I.D
Modernizace trati SŽDC č. 120
Tabulky traťových poměrů
Odborný seminář: Vliv čerpání finančních prostředků z OP PIK na konkurenceschopnost české ekonomiky Čerpání dotací z Operačního programu Podnikání a.
Snídaně starostů , Jedlí
Strategické úkoly MD Pardubice
Směrnice č. V-2/2012 Směrnice upravující postupy Ministerstva dopravy, investorských organizací a Státního fondu dopravní infrastruktury v průběhu přípravy.
Novinky z IROP.
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav podnikové strategie
Komise pro investice, územní plánování a životní prostředí
Koncepce rozvoje sítě a finanční výhledy
Stav přípravy a realizace prioritních projektů železniční infrastruktury v regionu střední a východní Moravy Ing. Mojmír Nejezchleb VII. ročník mezinárodní.
Územní studie silnice II/416 Žatčany – Slavkov u Brna
PŘÍPRAVa A REALIZACE projektů IROP
Hasičský záchranný sbor Zlínského kraje
Projektová dokumentace „Pěší stezka - lokalita Šance“ byla podpořena z rozpočtu Moravskoslezského kraje v rámci dotačního programu na přípravu projektové.
Aktuální informace z činnosti Pracovní skupiny Inovace
UK FTVS - Výstavba první a druhé etapy sportovního kampusu Veleslavín
Doženeme Evropu? Moderní železniční infrastruktura
SAR Konference: 10 VIZÍ PRO STAVEBNÍ ROZVOJ PRAHY A ČR
ředitel odboru strategie
HOSPODÁŘSKÁ KOMORA ČESKÉ REPUBLIKY
Moravské dopravní fórum
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
ZÁSADY ÚZEMNÍHO ROZVOJE PLZEŇSKÉHO KRAJE
PREZENTACE ŘSD VIII. ročník konference MORAVSKÉ DOPRAVNÍ FÓRUM
4. železniční balíček a ERTMS/ETCS
Tisková konference – Metro D
Rychlá spojení Příprava pilotních projektů
Průběžné výsledky přípravy VRT
Příprava, výstavba a provozování vysokorychlostních tratí (VRT)
Zvyšování rychlostí na 200 km/h
Spojení Prahy, letiště a Kladna v širším kontextu
Rozvoj dopravní infrastruktury z pohledu Hospodářské komory ČR
Studie proveditelnosti nové trasy Praha – Beroun / Hořovice
227. Žofínské fórum Ing. Tomáš Čoček, Ph.D.
Vlakem z Prahy na letiště
Transkript prezentace:

PŘÍPRAVA SOUBORU STAVEB PRAHA - KLADNO S ODBOČKOU NA LETIŠTĚ VÁCLAVA HAVLA KONFERENCE DOPRAVNÍ INFRASTRUKTURA 2019 16.5.2019

Investor: Správa železniční dopravní cesty, s. o Investor: Správa železniční dopravní cesty, s.o. Stavební správa západ Zpracovatel: METROPROJEKT Praha a. s. SUDOP PRAHA a.s. KONFERENCE DOPRAVNÍ INFRASTRUKTURA 2019

STUDIE PROVEDITELNOSTI V květnu 2015 byla dokončena Aktualizace studie proveditelnosti Železniční spojení Prahy, Letiště a Kladna. Centrální komise Ministerstva dopravy dne 7.7.2015 schválila k další přípravě variantu R1spěš. V květnu 2019 bylo dokončeno Doplnění studie proveditelnosti k připomínkám a jsou zpracovávány ZP. varianta R1spěš KONFERENCE DOPRAVNÍ INFRASTRUKTURA 2019

ŽELEZNIČNÍ SPOJENÍ PRAHY, LETIŠTĚ VÁCLAVA HAVLA PRAHA A KLADNA Na základě schválení přípravy varianty R1spěš byl celý projekt rozdělen do 6 dílčích staveb: Rekonstrukce zabezpečovacího zařízení Praha-Smíchov - Hostivice Modernizace trati Praha-Bubny (včetně) – Praha-Výstaviště (včetně) Modernizace trati Praha-Výstaviště (mimo) – Praha-Veleslavín (mimo) Modernizace a novostavba trati Praha-Veleslavín (vč.) – Praha-Letiště Václava Havla (vč.) Modernizace trati Praha-Ruzyně (mimo) – Kladno (mimo) Modernizace trati Kladno (včetně) – Kladno-Ostrovec (včetně) Jako samostatné stavby, které nebyly součástí studie proveditelnosti, jsou připravovány: Modernizace Masarykova nádraží Rekonstrukce Negrelliho viaduktu KONFERENCE DOPRAVNÍ INFRASTRUKTURA 2019

ŽELEZNIČNÍ SPOJENÍ PRAHY, LETIŠTĚ VÁCLAVA HAVLA PRAHA A KLADNA, aktuální stav přípravy KONFERENCE DOPRAVNÍ INFRASTRUKTURA 2019

Modernizace trati Praha-Bubny (včetně) – Praha-Výstaviště (včetně) Délka stavby je 1580m (kladenská trať) Souhrnná délka estakád je 983 m Součástí stavby jsou zast. Praha-Bubny a zast. Praha-Výstaviště Probíhá územní řízení Předpokládaný termín realizace 2022 - 2024 KONFERENCE DOPRAVNÍ INFRASTRUKTURA 2019

Modernizace trati Praha-Bubny (včetně) – Praha-Výstaviště (včetně) KONFERENCE DOPRAVNÍ INFRASTRUKTURA 2019

Modernizace trati Praha-Bubny (včetně) – Praha-Výstaviště (včetně) zast. Praha-Výstaviště KONFERENCE DOPRAVNÍ INFRASTRUKTURA 2019

Modernizace trati Praha-Bubny (včetně) – Praha-Výstaviště (včetně) estakáda Bubny – Výstaviště s možností podstaveb KONFERENCE DOPRAVNÍ INFRASTRUKTURA 2019

Modernizace trati Praha-Bubny (včetně) – Praha-Výstaviště (včetně) zast. Praha-Výstaviště KONFERENCE DOPRAVNÍ INFRASTRUKTURA 2019

Modernizace trati Praha-Výstaviště (mimo) – Praha-Veleslavín (mimo) Celková délka stavby: 6 282 m Délka povrchové úseku: 645 m Celková délka tunelového komplexu: 5 637 m Délka úseku raženého metodou TBM: 2 753 m Součástí stavby je podpovrchová ŽST Praha-Dejvice Aktuálně probíhá zpracování DUR Předpokládaný termín realizace 2025 - 2029 KONFERENCE DOPRAVNÍ INFRASTRUKTURA 2019

Modernizace trati Praha-Výstaviště (mimo) – Praha-Veleslavín (mimo) Na přelomu roku 2018 a 2019 byly v dotčené oblasti realizovány v rámci geotechnického průzkumu geologické vrty hluboké až 80 m. Na základě geofyzikálních měření bylo posouzeno riziko ovlivnění Fyzikálního ústavu AV ČR, pracoviště Cukrovarnická. Bylo prověřeno několik variant tras v úseku Praha-Dejvice – Praha-Veleslavín KONFERENCE DOPRAVNÍ INFRASTRUKTURA 2019

Modernizace trati Praha-Výstaviště (mimo) – Praha-Veleslavín (mimo) KONFERENCE DOPRAVNÍ INFRASTRUKTURA 2019

Modernizace trati Praha-Výstaviště (mimo) – Praha-Veleslavín (mimo) KONFERENCE DOPRAVNÍ INFRASTRUKTURA 2019

Celková délka stavby: 11 199 m Modernizace a novostavba trati Praha-Veleslavín (včetně) – Praha-Letiště Václava Havla (včetně) Celková délka stavby: 11 199 m Délka modernizace stávající trati: 5 959 m Délka novostavby: 5 240 m Celková délka tunelů: 907 m Součástí stavby jsou: ŽST Praha-Veleslavín zast. Praha-Liboc ŽST Praha-Ruzyně zast. Praha-Dlouhá Míle ŽST Praha-Letiště Václava Havla Aktuálně probíhá zpracování DUR Předpokládaný termín realizace 2024 - 2028 KONFERENCE DOPRAVNÍ INFRASTRUKTURA 2019

Modernizace a novostavba trati Praha-Veleslavín (včetně) – Praha-Letiště Václava Havla (včetně) Terminál BUS a P+R Dlouhá Míle KONFERENCE DOPRAVNÍ INFRASTRUKTURA 2019

Modernizace a novostavba trati Praha-Veleslavín (včetně) – Praha-Letiště Václava Havla (včetně) ŽST Praha-Letiště Václava Havla KONFERENCE DOPRAVNÍ INFRASTRUKTURA 2019

Modernizace a novostavba trati Praha-Veleslavín (včetně) – Praha-Letiště Václava Havla (včetně) ŽST Praha-Letiště Václava Havla KONFERENCE DOPRAVNÍ INFRASTRUKTURA 2019

ŽELEZNIČNÍ SPOJENÍ PRAHY, LETIŠTĚ VÁCLAVA HAVLA PRAHA A KLADNA, aktuální stav přípravy ostatních staveb Modernizace trati Praha-Ruzyně (mimo) – Kladno (mimo) zpracována DUR, probíhá územní řízení předpokládaný termín realizace 2022 - 2024 Modernizace trati Kladno (vč.) - Kladno-Ostrovec (vč.) Rekonstrukce zabezpečovacího zařízení Praha Smíchov – Hostivice Realizováno v roce 2018 KONFERENCE DOPRAVNÍ INFRASTRUKTURA 2019

DĚKUJI ZA POZORNOST Ing. Kamil Bednařík METROPROJEKT Praha a. s. bednarik@metroprojekt.cz KONFERENCE DOPRAVNÍ INFRASTRUKTURA 2019 16.5.2019