Autor: Hana Štrosová, Základní škola a Mateřská škola Jivina

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Desetinná čísla 2.část.
Advertisements

Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
DESETINNÁ ČÍSLA.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Blanka Kafková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Znalostio zlomcích.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
ICT M 5.R. Desetinná čísla
Desetinná čísla - úvod.
Za předpokladu použití psacích potřeb
ICT M 5.R. Počítáme s velkými čísly
Pozor, čárka I..
77.1 Desetinná čísla se třemi desetinnými místy
VY_32_INOVACE_16- Smrk ztepilý Přírodověda - 4. ročník Miloslava Bucharová, Základní škola a Mateřská škola Jivina Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze.
VY_32_INOVACE_05- Růže šípková Přírodověda - 5. ročník Miloslava Bucharová, Základní škola a Mateřská škola Jivina Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze.
Zápis slovních úloh VY_32_INOVACE_28_Zapis_slovnich_uloh Matematika - 3. ročník Veronika Biskupová, Základní škola a Mateřská škola Jivina Vytvořeno v.
VY_32_INOVACE_04- Lípa srdčitá Přírodověda - 5. ročník Miloslava Bucharová, Základní škola a Mateřská škola Jivina Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze.
VY_32_INOVACE_47_Tulacka Tulačka Český jazyk - 2. ročník Hana Štrosová, Základní škola a Mateřská škola Jivina Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze.
Slovní úloha 1.třída VY_32_INOVACE_44_Opakovani_petim_1tr Matematika a její aplikace, 1.ročník Autor: Veronika Biskupová, Základní škola a Mateřská škola.
Autor: Mgr. Marie Hartmannová
VY_32_INOVACE_48_Mala_nocni_hudba Jazyk a jazyková komunikace – český jazyk – orientace a porozumění textu 3. ročník – Malá noční hudba Autor: Hana Štrosová,
DESETINNÁ ČÍSLA 2 Čtení čísel NÁZEV ŠKOLY
VY_32_INOVACE_36_Slovni_druhy_opakovani Jazyk a jazyková komunikace- Český jazyk , Slovní druhy - opakování 3. ročník Autor: Veronika Biskupová, Základní.
Řády čísel– Matematika, 2.ročník
VY_32_INOVACE_18_obvodtrojúhelníku
VY_32_INOVACE_26_Slovni_druhy_uvod Jazyk a jazyková komunikace
Výživa 1.ročník VY_32_INOVACE_47_Vyziva1 Prvouka - 1. ročník
VY_32_INOVACE_03 – Krtek obecný Přírodověda - 5. ročník
VY_32_INOVACE_11- Borovice lesní Přírodověda - 4. ročník
VY_32_INOVACE_21- Strakapoud velký Přírodověda - 4. ročník
Autor: Hana Štrosová, Základní škola a Mateřská škola Jivina
VY_32_INOVACE_05– Rovinné útvary, 2. ročník
Stín a polostín VY_32_INOVACE_44_Stin_a_polostin
VY_32_INOVACE_03 - psaní u, ú, ů Český jazyk 2. ročník
Kočka domácí - opakování VY_32_INOVACE_34_Kocka_domaci_opakovani
zpracovaný v rámci projektu
Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“
VY_32_INOVACE_14- Jedle bělokorá Přírodověda - 4. ročník
VY_32_INOVACE_02- hrách setý Přírodověda - 5. ročník
Krkonoše VY_32_INOVACE_41_Krkonose
Římské číslice – Matematika, 3.ročník
Římská čísla – Matematika 3.ročník
VY_32_INOVACE_27_Slovesa
Opakování geometrie - pojmy VY_32_INOVACE_33_Opakovani_geometrie
Cesta do školy VY_32_INOVACE_56_Cesta_do_skoly Prvouka - 2. ročník
VY_32_INOVACE_32_Zavedeni_nasobeni Matematika - 2. ročník
VY_32_INOVACE_23_Nasobeni_10_100_1000
Učíme se poznávat hodiny II, 3. ročník
VY_32_INOVACE_01 – Kružnice, matematika, 3. ročník
VY_32_INOVACE_12- Buk lesní Přírodověda - 4. ročník
VY_32_INOVACE_10- Vlaštovka obecná Přírodověda - 5. ročník
Opakovací pětiminutovky VY_32_INOVACE_34 _Opakovaci_petiminutovky
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
VY_32_INOVACE_33_Zajmena Jazyk a jazyková komunikace –
OP VK oblast podpory 1.4 s názvem Zlepšení podmínek
VY_32_INOVACE_27_Ucime_se_hodiny Matematika a její aplikace,
VY_32_INOVACE_37_Castice
Opakovací test z přírodovědy-4/1
VY_32_INOVACE_32- Magické čtverce Matematika - 3. ročník
Planeta Země VY_32_INOVACE_ 27_Zeme vlastivěda, 4.,5. ročník
Dělení čísla dvojciferného číslem jednociferným
VY_32_INOVACE_33_Pes_domaci_opakovani Přírodověda - 4. ročník
AUTOR: Bc. Leona Vejrostová
AUTOR: Bc. Leona Vejrostová NÁZEV: VY_32_INOVACE_11_11_ Zlomky
Překlad, otázka, zápor, doplňování, Anglický jazyk – 5. ročník –
Autor: Hana Štrosová, Základní škola a Mateřská škola Jivina
Bažant obecný.
VY_32_INOVACE_42_Slovni_druhy_jinak
Rozvinutý zápis čísel VY_32_INOVACE_14 –matematika, 4. ročník
Název projektu: Zkvalitnění výuky cizích jazyků
Transkript prezentace:

Desetinné zlomky VY_32_INOVACE_39_Desetinne_zlomky Matematika a její aplikace, opakování 5.ročník Autor: Hana Štrosová, Základní škola a Mateřská škola Jivina Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“ OP VK oblast podpory 1.4 s názvem Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách

Zlomky se jmenovatelem 10,100,1 000 atd. se nazývají desetinné zlomky 7 15 159 52 3 Každý desetinný zlomek můžeme zapsat jako desetinné číslo. 10 100 10 1 000 100

Na prvním místě vpravo za desetinnou čárkou jsou desetiny. Přečti desetinná čísla: 0,7 – nula celá sedm desetin 2,6 – dvě celé šest desetin 3,8 – 4,7 – 0,8 – 5,3 – 0,5 -

Na druhém místě vpravo za desetinnou čárkou jsou setiny. Přečti desetinná čísla: 0,02 - nula celá dvě setiny 1,45 - jedna celá čtyřicet pět setin 9,70 - 4.04 - 0,74 - 5,55 - 7,05 -

Zapiš Jedna celá šest desetin – Patnáct celých osm setin – Nula celá dvacet tři setin – Sedm celých dvě setiny – nula celá padesát tři setin – Pět celých osmdesát jedna setina – Dvacet sedm celých čtyři setiny – Jedna celá, jedenáct setin -

Základní údaje o DUM Autor DUM: Hana Štrosová, Základní škola a Mateřská škola Jivina, Jivina 9 294 14 Období vytvoření DUM: 1. a 2. pololetí šk. roku 2010/2011 Ročník: pátý Vzdělávací oblast: Matematika a její aplikace Vzdělávací obor: matematika Tematický okruh : Čísla do tisíce Téma: Desetinné zlomky DUM byl vytvořen jako doprovodný materiál pro prezentaci a procvičování v předmětu matematika v pátém ročníku ZŠ. Je určen k prezentaci pomocí datového projektoru nebo předvedení na monitorech žáků. Lze ho využít i pro procvičování do žákovských sešitů , stejně tak ho lze zaslat mailem žákům, kteří v době procvičování učiva chyběli.

Textová část je vlastní Použité zdroje: Textová část je vlastní