Člověk a technika – TEPELNÉ STROJE

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Pořadové číslo projektu CZ.1.07/1.1.18/ „Řemesla s techniky začneme od píky“ Datum vytvoření: Datum ověření ve výuce: Ročník:
Advertisements

 Podíl objemu a termodynamické teploty plynu je při stálém tlaku konstantní. ? Jaké je znění Gay – Lussacova zákona ?  Objem určitého množství plynu.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_IVT_1_KOT_02_CISELNE_SOUSTAVY.
SPALOVACÍ MOTORY. Jsou to stroje (tepelné motory), ve kterých se přeměňuje tepelná energie vzniklá hořením paliva na energii pohybovou. Palivo spalují.
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Zdeněk Šmíd Název materiálu: VY_32_INOVACE_2_FYZIKA_12.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a praktická škola Arkadie, o. p. s
Základní škola Zlín, Nová cesta 268, příspěvková organizace
Název školy ZŠ a MŠ Březno Název: Autor: Mgr. Petr Pištěk
Člověk a jeho svět Vlastivěda Evropa – pohoří
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Školní Stará Boleslav
ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
Název školy: Základní škola Netvořice
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a praktická škola Arkadie, o. p. s
Název školy ZŠ a MŠ Březno Název: Autor: Iveta Plíšková
Digitální učební materiál
AUTOR: Mgr. Lenka Rousová NÁZEV: VY_32_INOVACE_3B_13
NÁZEV ŠKOLY: MŠ a ZŠ, Veselí nad Moravou
EVROPSKÁ UNIE.
Tepelné motory Motory s vnějším spalováním parní stroj parní turbína
Téma: Rakousko Číslo projektu: 02
Název školy: MŠ a ZŠ, Veselí nad Moravou, Kollárova 1045
NAŠE VLAST – Česká republika
Název školy Autor: Název: Téma: Číslo projektu: ZŠ a MŠ Březno
Základní škola Zlín, Nová cesta 268, příspěvková organizace
Základní škola Zlín, Nová cesta 268, příspěvková organizace
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a praktická škola Arkadie o. p. s
Téma: Německo Číslo projektu: 02
Základní škola Zlín, Nová cesta 268, příspěvková organizace
F-Pn-P055-cocka_Spojka PAPRSKOVÁ OPTIKA 5. SPOJNÁ ČOČKA.
Člověk a technika – TEPELNÉ STROJE
Člověk a technika – TEPELNÉ STROJE
F-Pn-P056-cocka_Rozptylka
F-Pn-P065-Zorny_uhel_a_lupa
Člověk a technika – TEPELNÉ STROJE
Člověk a záření – DETEKCE IONIZUJÍCÍHO ZÁŘENÍ
Člověk a technika – TEPELNÉ STROJE
Člověk a technika – TEPELNÉ STROJE
Kubické elementární buňky
F-Pn-P068-Mikroskop PAPRSKOVÁ OPTIKA 9. MIKROSKOP.
Člověk a technika – OPTICKÉ PŘÍSTROJE
Člověk a technika – TEPELNÉ STROJE
Člověk a technika – TEPELNÉ STROJE
SPECIÁLNÍ TEORIE RELATIVITY
Základní poznatky – KMITÁNÍ A VLNĚNÍ
Člověk a technika – ELEKTŘINA A MAGNETISMUS
Člověk a technika – OPTICKÉ PŘÍSTROJE
Základní poznatky – KMITÁNÍ A VLNĚNÍ
Elektronika – POLOVODIČOVÉ SOUČÁSTKY
Elektronika – POLOVODIČOVÉ SOUČÁSTKY
Elektronika – POLOVODIČOVÉ SOUČÁSTKY
Člověk a voda – VODNÍ STAVBY
Člověk a voda – VODNÍ STROJE
Základní škola Zlín, Nová cesta 268, příspěvková organizace
Člověk a voda – VODNÍ STAVBY
Člověk a voda – VODNÍ STROJE
Člověk a voda – HYDROSTATIKA
SKLÁDÁNÍ VEKTOROVÝCH VELIČIN
Sdělovací technika– POLOVODIČOVÉ SOUČÁSTKY
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
Člověk a technika – ELEKTŘINA A MAGNETISMUS
Člověk a technika – ELEKTŘINA A MAGNETISMUS
Člověk a technika – ELEKTŘINA A MAGNETISMUS
Člověk a technika – ELEKTŘINA A MAGNETISMUS
Člověk a technika – ELEKTŘINA A MAGNETISMUS
Člověk a technika – ELEKTŘINA A MAGNETISMUS
Člověk a technika – ELEKTŘINA A MAGNETISMUS
Člověk a technika – ELEKTŘINA A MAGNETISMUS
Člověk a technika – PRINCIPY PŘÍSTROJŮ
1. Homogenní gravitační pole - VRHY
Transkript prezentace:

Člověk a technika – TEPELNÉ STROJE F-Pn-P007-Raketovy_pulzacni_motor Člověk a technika – TEPELNÉ STROJE RAKETOVÝ PULZAČNÍ MOTOR Možnosti výklad animace o prezentaci konec

Nápor proudícího vzduchu otevře pružnou membránu a vzduch vstupuje do spalovací komory.

Proudící vzduch přisává palivo, které je zapáleno jiskrou elektrické svíčky. Následuje exploze s expanzí.

Zvýšený tlak ve spalovací komoře uzavírá membránu. Spaliny tryskají ven jedinou možnou cestou. Tím vzniká reaktivní efekt zadní trysky. Zvýšený tlak ve spalovací komoře uzavírá membránu.

Po vyhoření paliva a poklesu tlaku ve spalovací komoře nápor proudícího vzduchu opět otevře pružnou membránu a vzduch vstupuje do spalovací komory. ...tím se cyklus uzavírá...

Prezentace Raketový pulzační motor Zdroje a použitá literatura: In Betzingen produziert: Höhenleitwerke und Tragflächen für V1 Raketen. [online]. [cit. 2012-01-13]. Dostupné z: http://wernerfrueh.de/trag.htm V-1 flying bomb. In: Wikipedia: the free encyclopedia [online]. San Francisco (CA): Wikimedia Foundation, 2001- [cit. 2012-01-13]. Dostupné z: http://en.wikipedia.org/wiki/V-1_flying_bomb Prezentace byla vytvořena v rámci projektu: „Přechod na komplexní multimediální výuku na Gymnáziu Jaroslava Vrchlického v Klatovech“