NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENE3OV

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ZÁJMENA- osobní, přivlastňovací a předmětová
Advertisements

Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Předmět: A nglický jazyk Tematická oblast: Slovesa.
To have got - negative Anglický jazyk VY_32_INOVACE_376, 19. sada, AJ2 ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují používání slovesa to have got.
Zájmena (osobní) I have got / We have got Angličtina 7. ročník
BÝT (kladný a záporný oznamovací způsob)
1 To have got - questions Anglický jazyk VY_32_INOVACE_377, 19. sada, AJ2 ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují používání slovesa to have.
gramatika BÝT - otázka VY_22_INOVACE_41
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Pořadové číslo: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: II/2 Sada: VY_22_INOVACE_AJ.3.04 Ověření.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_08
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_09 
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY AUTOR: SIMONA ŠTRANCOVÁ, DIS. NÁZEV: VY_32_INOVACE_663_SLOVESO_MÍT_OTÁZKA TÉMA: VÝKLAD SLOVESA.
ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují používání sloves v přítomném čase prostém ve větách oznamovacích, slovní zásobu tematického okruhu volný.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_18
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA2_04
Elektronická učebnice – l
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Mgr. Libuše Kocourková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Škola1. ZŠ T. G. Masaryka Milevsko AutorMgr. Lenka Soldátová ČísloVY_32_INOVACE_76 NázevSome and any Téma hodinyUžití some and any ve větách PředmětAnglický.
Describing people Anglický jazyk VY_32_INOVACE_364, 19. sada, AJ2
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_ INOVACE_16_MINULÝ ČAS „TO HAVE GOT“ AUTOR: Bc. Petra Baťová ROČNÍK,
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY AUTOR: SIMONA ŠTRANCOVÁ, DIS. NÁZEV: VY_32_INOVACE_661_SLOVESO_MÍT_KLAD TÉMA: VÝKLAD SLOVESA.
To have got - affirmative Anglický jazyk VY_32_INOVACE_375, 19. sada, AJ2 ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují používání slovesa to have.
Gramatika Slovesa – mít (vlastnit)
VY_32_INOVACE_49 VERB TO HAVE GOT AFFIRMATIVE.
Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov Bc. Lucie Ševčíková VY_22_INOVACE_2.2.1 AJ6,7g_3 Téma: Sloveso to be - hra Číslo.
VY_32_INOVACE_52 VERB TO HAVE GOT NEGATIVE.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Since, for Název sady: Project 3 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hnátnice, okres Ústí nad Orlicí DATUM: AUTOR: Jana Hofrichterová NÁZEV: VY_32_INOVACE_18_Have got TÉMA SADY: Anglický.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr. Tereza Černá Název materiálu:VY_32_INOVACE_01_16_Present simple I. (be, have) Číslo projektu:
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Have got- question Název sady: Project 1 Číslo projektu:
ANOTACE: Určeno žákům 1.stupně ZŠ Procvičení otázek a záporu ve 3. os.j.č., použití tvarů DOES, DOESN´T. Použitá slovesa : like, eat, drink. Snímky 2-4.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Present perfect - negative Název sady: Project 3 Číslo projektu:
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Word order Název sady: Project 1 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ AUTOR: Mgr. Hana Kletečková NÁZEV:VY_32_INOVACE_ K 05 Přivlastňovací zájmena – 5. tř.
Anotace: Určeno pro 4. a 5.ročník ZŠ Zpracováno jako opakovací test, příp. jako příprava na test, k učebnici ENGLISH 5, ENGLISH 4, Milena Kelly, Angličtina.
VY_32_INOVACE_Sei_I_09 TO HAVE – affirmative and negative forms Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání.
Have got Autorka: Mgr. Bohumila Navrátilová Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU PENÍZE ŠKOLÁM.
No, but I´ve visited India and it has been a great experience. Elektronické učební materiály - II. stupeň Anglický jazyk Autor: Marcela Vojtíšková Have.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Anglický jazyk Autor: Marcela Vojtíšková What are you doing now?
Prezentace Powerpoint 1 Prezentace vznikla v rámci projektu Škola 21. století, reg. číslo: CZ.1.07/1.3.06/ , který realizuje ZŠ a MŠ Lomnice nad.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ To be - otázka Název sady: Project 1 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV AUTOR: PaedDr. Milena Holcnerová NÁZEV:VY_22_INOVACE_18_AJ8_PRESENT TENSES TEMA:PRESENT TENSES ČÍSLO PROJEKTU:
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Have got Název sady: Project 1 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
VY_32_Inovace_ Have got-negative Project1
Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště
Autor: Mgr. Renata Václavíčková
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Název školy: Autor: Mgr. Věra Tománková
AUTOR: Bc. Leona Vejrostová
Charakteristika výukového materiálu
VY_32_ Present simple - negative Project 1
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Mgr. Věra Tománková Project 2
AUTOR: Mgr. Linda Tůmová NÁZEV: VY_32_INOVACE_07_AJ_15
VY_32_Inovace_ Present perfect Project 3
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV
She has got blond hair, green eyes and freckles.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENE3OV
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
NÁZEV: VY_32_INOVACE_11 ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENE3OV
AUTOR: Mgr. Marcela Lazáková NÁZEV ŠKOLY:
AUTOR: Mgr. Iveta Hejtmánková
Lekce 20 – Opakování Naučili jsme se 4
Possessive adjectives
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENE3OV
Název školy: Speciální základní škola Louny, Poděbradova 640,
Transkript prezentace:

NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENE3OV AUTOR: PaedDR. Milena Holcnerová NÁZEV:VY_22_INOVACE_20_AJ5_SLOVESO MÍT4 TEMA: TO HAVE 4 ČÍSLO PROJEKTU: OPVK 1.4

Anotace Materiál je určen pro výuku anglického jazyka v 5. ročníku ZŠ. Žáci si osvojují a procvičují tvary slovesa mít v kladných větách pro osoby v jednotném i množném čísle. Věty říkají nebo je píší na tabuli a bezprostředně kontrolují. Doplní v cvičení správný tvar slovesa a zkontrolují. Použité zdroje: učebnice Project 1 Tom Hutchinson, Oxford http://office.Microsoft.com

On má psa. He has got a dog. Dle obrázků tvoř věty o tom, co kdo má. ……………………………………………………… He has got a dog.

Oni mají knihu. ………………………………………………………………. They have got a book.

Ono má vejce. ………………………………………………………. It has got an egg.

Oni mají hru. …………………………………………………………. They have got a game.

Ona má tašku. …………………………………………………………….. She has got a bag.

They have got a bag and a ball. Oni mají tašku a míč. ………………………………………………………………………………………….. They have got a bag and a ball.

On má klobouk. …………………………………………………………… It has got a hat.

I have got a pencil and an exercise book. Já mám tužku a sešit. I have got a pencil and an exercise book. …………………………………………………………….

My máme tři míče. We have got three balls. ………………………………………………………………………………..

On má kameru. ………………………………………………………………………….. He has got a camera.

Já mám květinu. I have got a flower. …………………………………………………………………………………

Ona má dlouhý krk. It has got a long neck. …………………………………………………………………………… It has got a long neck.

Ona má chobotnici. …………………………………………………………………………. She has an octopus.

Ona má telefon. ………………………………………………………………… She has got a phone.

Ono má peníze. ……………………………………………………………… It has got some money.

Ona má dort. …………………………………………………………… She has got a cake.

On má stavebnici. ……………………………………………………… He has got bricks.

They have got a house and a cat. Oni mají dům a kočku. They have got a house and a cat. ………………………………………………………………………..

Já mám počítač. ………………………………………………………………………. I have got a computer.

Ono má rybu. It has got a fish. …………………………………………………………………

On má knihu. ……………………………………………………….. He has got a book.

Já mám košík. ………………………………………………………………….. I have got a basket.

On má dlouhý chobot. It has got a long trunk. ……………………………………………………………………….. It has got a long trunk.

They have got a house and a cat. Doplň věty z předešlého procvičení: It has got a fish. I have got a basket. She has got a phone. He has got a camera. He has got a book. It has got some money. We have got three balls. She has got a cake. They have got a house and a cat. She has got an octopus. He has got a dog. It has got a long trunk. It has got a long neck. They have got a game. She has got a bag.