Informace o společnosti

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Úvodní studie pro Q&X Trading (Technica Solutions)
Advertisements

Lidský kapitál a investice do vzdělání Ing. Václav Leinweber, MBA.
Pilsen Steel s.r.o. Procesní přistup, PQM -vyhodnocení
Tvorba cen v maloobchodě
Služby jako fenomén dnešní doby. Úloha služeb Rozvoj terciéru Podniky obohacují svou nabídku o doprovodné služby Servis je něco více než jen dodávka Společnost.
Balance Score Card (BSC) v řízení dodavatelských systémů
Výrobce toroidních komponentů značky
Ing. Daniel Konczyna U Prostředí marketingu Ing. Daniel Konczyna U
MALOOBCHOD - VYMEZENÍ SPECIFICKÉ FUNKCE MALOOBCHODU:
Projekt Zvýšení kvality vzdělávání na Středním odborném učilišti obchodním Prostějov prohloubením spolupráce s regionálními zaměstnavateli a rozvojem kariérového.
12. OPERATIVNÍ MANAGEMENT
Registrační číslo: CZ.1.07/1.3.00/
Roneli – franchisa ve stavebnictví. Roneli (staví např. na Ukrajině, v Rusku, Kazachstánu a Gruzii) Generální dodávky staveb - stavby občanské, průmyslové,
Průzkum společnosti Ernst & Young mapuje společné podnikatelské znaky, ale i aktuální problémy.
Vítejte ve firmě LESÁK-ZEMAN s.r.o. Brno Tradice 1 8 let Certifikát systému jakosti ISO
Koncepce marketingového řízení
-v tržním hospodářství zaujímá klíčovou pozici
Martin Sloup Jiří Kučera Natalia Rubinova Jindřich Štefan.
Základy ekonomie Seminář 4. Trh a tržní mechanismus.
Str. 27.  peněžní částka účtovaná za výrobek nebo službu  vyjadřuje hodnotu výrobku nebo služby  přináší firmě příjmy - jako jediná ze 4P (výrobek,
AirPackage s.r.o. Zakladatel: Jan Falta. Podnikatelský záměr  prodej technického řešení pro bezpilotní stroje  dominantní dodavatel technologie na trhu.
Projekt Zvýšení kvality vzdělávání na Středním odborném učilišti obchodním Prostějov prohloubením spolupráce s regionálními zaměstnavateli a rozvojem kariérového.
Agentura BESTa Promotion. Firmy využívají řadu nástrojů na podporu prodeje. Profesionální pomoc a organizace jsou zde nezbytné.Specializované agentury.
NÁKLADY, VÝNOSY, HOSPODÁŘSKÝ VÝSLEDEK II.
1.Obsah marketingového řízení
Výukový materiál vytvořený v rámci projektu „EU peníze školám“ Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění.
Vzor titulní strany: Sociální služby 2. ročník Studijní obor: Sociální činnost Každý nový snímek musí mít logo a název projektu včetně čísla!!! Rozložení.
 P1 - Strategické plánování  P2 - Systém managementu jakosti a legislativy  P3 - Řízení informací  P4 – Audity.
Přednáška: DISTRIBUCE Distribuce - soubor všech podniků a jednotlivců, kteří se stanou vlastníky nebo budou nápomocni při převodu vlastnictví produktů.
MARKETINGOVÝ MIX DISTRIBUCE.
Zdroj: KOVANICOVÁ, D. Abeceda účetních znalostí pro každého.
Leaderem ve schopnosti být společensky zodpovědný ? Libor Malý, Adato Paradigma o.s
Autor: ING. HANA MOTYČKOVÁ
Citibank Bert Pijls Člen představenstva a ředitel retailové banky.
ABC, s.r.o. Na Okraji 6 Praha 10. Historie společnosti 1992 – založení společnosti 1992 – založení společnosti 1995 – sloučení se společností AB Real.
SPACE ANALÝZA.
Petr Štoček, SPZ, part 11 Strategie prodeje textilního zboží Ing. Petr Štoček LS 2005/ 2006 FT, TM3.
14. Informace vládnou sv ě tu Úloha ICT p ř i ř ízení podniku rb.
Projekt 8.B. Co je to ESAB? Společnost ESAB je přední světový výrobce svařovacích a řezacích zařízení a přídavných svařovacích materiálů. Jejich inovační.
Evropské daňové právo Podnikatelský plán Michal Radvan
Mobilní řešení prodeje Michal Pavlorek
Model strategie marketingového mixu
Marketing Cena Jana Madejová, Ludmila Lichnovská, Monika Suchopárková,
Struktura podnikatelského plánu
Daňové aspekty využívání zaměstnaneckých výhod Autor: Frederik Frey Vedoucí: Ing. et Ing. Pavel Semerád, Ph.D.
Návrh opatření ke zlepšení pozice firmy na trhu. Cíl práce stanovit postavení firmy IMPRESS Znojmo, a.s. na trhu zjistit postavení plechovky mezi ostatními.
Podnikatelský plán Vzor a struktura.
OBCHOD JAKO VÝZNAMNÝ ZAMĚSTNAVATEL Seminář Udržitelnost pro výrobu a obchod Marta Nováková prezidentka SOCR ČR.
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Navrhování a hodnocení technického produktu z hlediska.
EJPOVICE Výstavba obytné zóny. Umístění Ejpovic: Plzeňský kraj, okres Rokycany.
CS ES SS GS Cíle společnosti KOITO CZECH pro rok Navýšení ziskovosti, Nové zakázky Nové zakázky & Splnění střednědobého obchodního plánu zavedením.
1. Úvodní hodina – Postavení a činnost CK. Činnost CK a CA Zákon o živnostenském podnikání Podmínky provozování CK Podmínky provozování CA.
MARKETING 4 Distribuce a Cena. Prodejní cesty spotřebního zboží Výrobce Spotřebitel agent velkoobcho dník maloobcho dník velkoobcho dník maloobcho dník.
Rodina a zaměstnání Henry Schein Česká republika
Finsko k možnostem obchodní spolupráce
Setkání s výchovnými poradci
POKART spol. s r.o. provozovna: POKART spol. s r.o. Holešovská 1677
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Valašské Klobouky, květen 2013
Autor: Ing. Sikorová Renata
Společnost Adventure Works Plán prodeje na rok 2008
Marketingové strategie
Ekonomika organizací Cíle organizace.
Ing. Veronika Dostálková MBA
Adventure Works – prodejní návrh <rok>
Informace o společnosti
ABC, s.r.o. Na Okraji 6 Praha 10.
Transkript prezentace:

Informace o společnosti Linda Martin 1. viceprezident Celosvětový prodej 24. března 2003

Zaměření na vysokou kvalitu Naše vize Zaměření na vysokou kvalitu

Historie společnosti 1979 Byla založena společnost Adventure Works. 1983 Na trh byla uvedena řada kempinkového vybavení. 1987 Otevřena první reprezentační prodejna. 1991 Na trh byla uvedena řada vybavení pro vodní sporty. 1995 Otevřena padesátá reprezentační prodejna. 2003 Příjmy přesáhly sto miliónů dolarů.

Obchodní informace Největší výrobce vybavení pro volný čas Příjmy sto třicet milionů dolarů 21 400 zaměstnanců po celém světě

Obrat z prodeje

Výroba probíhá v Portlandu Výroba Společnost Adventure Works vyrábí 52 % zboží, které nabízí ve svém maloobchodním prodeji. Kempinkové vybavení Výroba probíhá v Portlandu Stany 47 % Spací pytle 23 % Batohy 18 % Vařiče 12 % Vodní sporty Výroba probíhá v Tampě Vybavení pro veslování 37 % Izolační vybavení 32 % Obuv 31 %

Obchodní cíle Udržení konkurenceschopnosti Poskytování bezchybné podpory zákazníkům Zajištění rychlých a přesných dodávek výrobků Zvyšování produktivity práce zaměstnanců Maximalizace návratnosti investic

Organizační diagram

Finanční data