Člověk a technika – TEPELNÉ STROJE

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
 Avantgardní umělecký směr  Vznikl v Itálii, silně se prosadil také v Rusku  Odmítá jakékoli tradice v umění i v kultuře  Schvaloval válku jako jediný.
Advertisements

Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyGymnázium, Soběslav, Dr. Edvarda Beneše 449/II Kód materiáluVY_32_INOVACE_32_12 Název materiáluSublimace.
Filip Leden. Historie využití vodní páry v parním stroji Základem parního stroje byl pohyb pístu v uzavřeném válci způsobený přiváděnou párou z parního¨kotle.Vylepšení.
Střední průmyslová škola a Střední odborné učiliště Uničov, Školní 164.
Anotace Výukový program pro žáky 8. ročníku na 2. stupni ZŠ. Téma:Vylučovací soustava – ledviny. Možnost využití: interaktivní tabule.
SPALOVACÍ MOTORY. Jsou to stroje (tepelné motory), ve kterých se přeměňuje tepelná energie vzniklá hořením paliva na energii pohybovou. Palivo spalují.
Anotace Materiál je určen pro výuku předmětu Motorová vozidla u studijního oboru Autotronik a příbuzných učebních a studijních autooborů. Inovuje výuku.
Šablona 32 VY_32_INOVACE_17_30_Pascalův zákon a hydraulika.
Tepelné motory.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Zdeněk Šmíd Název materiálu: VY_32_INOVACE_2_FYZIKA_12.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
TEPELNÉ MOTORY.
SPALOVACÍ MOTORY (HISTORIE)
Člověk a jeho svět Vlastivěda Evropa – pohoří
Bez vody není život AUTOR: Mgr. Aleš Skála
Tlak plynu v uzavřené nádobě
Název školy: Základní škola Netvořice Autor:. Mgr
ČÍSLO PROJEKTU: OPVK AUTOR: Mgr. Jana Neugebauerová
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
Sada 1 Člověk a příroda MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a praktická škola Arkadie, o. p. s
PČ_141_Dřevo_Dlabání dřeva
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Měření délky.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze středním školám
NÁZEV ŠKOLY: MŠ a ZŠ, Veselí nad Moravou
Procenta kolem nás Jednoduché úrokování VY_42_INOVACE_34_01.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Název školy: MŠ a ZŠ, Veselí nad Moravou, Kollárova 1045
Základní škola Zlín, Nová cesta 268, příspěvková organizace
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a praktická škola Arkadie o. p. s
Téma: Německo Číslo projektu: 02
F-Pn-P071-Michelsonuv_pokus
F-Pn-P055-cocka_Spojka PAPRSKOVÁ OPTIKA 5. SPOJNÁ ČOČKA.
Člověk a technika – TEPELNÉ STROJE
F-Pn-P056-cocka_Rozptylka
Člověk a záření – DETEKCE IONIZUJÍCÍHO ZÁŘENÍ
Člověk a technika – TEPELNÉ STROJE
Člověk a technika – TEPELNÉ STROJE
Kubické elementární buňky
F-Pn-P068-Mikroskop PAPRSKOVÁ OPTIKA 9. MIKROSKOP.
Člověk a technika – OPTICKÉ PŘÍSTROJE
Člověk a technika – TEPELNÉ STROJE
Člověk a technika – TEPELNÉ STROJE
SPECIÁLNÍ TEORIE RELATIVITY
Základní poznatky – KMITÁNÍ A VLNĚNÍ
Člověk a technika – ELEKTŘINA A MAGNETISMUS
F-Pn-P066-Dalekohledy PAPRSKOVÁ OPTIKA 7. DALEKOHLEDY.
Člověk a technika – OPTICKÉ PŘÍSTROJE
Základní poznatky – KMITÁNÍ A VLNĚNÍ
Člověk a technika – TEPELNÉ STROJE
Člověk a voda – VODNÍ STAVBY
Člověk a voda – VODNÍ STROJE
Základní škola Zlín, Nová cesta 268, příspěvková organizace
Člověk a voda – VODNÍ STAVBY
Člověk a voda – VODNÍ STROJE
Člověk a jeho svět Vlastivěda Evropa – vodstvo
Člověk a voda – HYDROSTATIKA
SKLÁDÁNÍ VEKTOROVÝCH VELIČIN
Sdělovací technika– POLOVODIČOVÉ SOUČÁSTKY
Člověk a technika – ELEKTŘINA A MAGNETISMUS
Člověk a technika – ELEKTŘINA A MAGNETISMUS
2. Centrální gravitační pole
Člověk a technika – ELEKTŘINA A MAGNETISMUS
Člověk a technika – ELEKTŘINA A MAGNETISMUS
Člověk a technika – ELEKTŘINA A MAGNETISMUS
Člověk a technika – ELEKTŘINA A MAGNETISMUS
Člověk a technika – ELEKTŘINA A MAGNETISMUS
Člověk a technika – ELEKTŘINA A MAGNETISMUS
Člověk a technika – PRINCIPY PŘÍSTROJŮ
Transkript prezentace:

Člověk a technika – TEPELNÉ STROJE F-Pn-P002-Parni_stroj Člověk a technika – TEPELNÉ STROJE PARNÍ STROJ Možnosti výklad animace o prezentaci konec

Z kotle přichází vysokotlaká pára. Tzv. šoupátko přivádí páru na jednu stranu pístu. Pára z minulého cyklu je odváděna do výfuku. Pára tlačí na píst.

Vysokotlaká pára tlačí na píst. Píst se posouvá a koná práci.

Posouvající píst v závěru své dráhy začne přesouvat pístek šoupátka.

Pára z minulého cyklu je odváděna do výfuku. Posunutím šoupátka se zavře původní cesta páry a pára začne být směrována na druhou stranu pístu. Pára z minulého cyklu je odváděna do výfuku.

Vysokotlaká pára tlačí na píst. Píst se posouvá zpět a opět koná práci.

Před koncem dráhy píst opět posune šoupátko, které změní směr páry.

Přesunutím šoupátka se celý cyklus uzavírá a začíná se opakovat. ...tím se cyklus uzavírá...

Prezentace Parní stroj Zdroje a použitá literatura: Lokomotivní parní stroj. In: Wikipedia: the free encyclopedia [online]. [cit. 2012-01-13]. Dostupné z: http://cs.wikipedia.org/ wiki/Lokomotivní_parní_stroj StaréTraktory.cz: Lokomobily a parní oračky. [online]. [cit. 2012-01-13]. Dostupné z: http://www.staretraktory.cz/index.php/ lokomobily-a-parni-stroje/lokomobily/ Prezentace byla vytvořena v rámci projektu: „Přechod na komplexní multimediální výuku na Gymnáziu Jaroslava Vrchlického v Klatovech“