Matematické operace Velká násobilka.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Doudleby Autor : Mgr. Jana Blažková Téma : Násobilka v oboru do 100 Název : VY_32_INOVACE_20_DĚLENÍ 6-9 Číslo.
Advertisements

Anotace Žáci se pomocí prezentace seznamují s čtením a psaním číslice 8 a procvičují pravo-levou orientaci. Autor Mgr. Lenka Cílková Datum vytvoření únor.
Mocniny Mocniny desetinných čísel.
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
AUTOR: Mgr. Danuše Lebdušková
Matematické operace Velká násobilka.
AUTOR: Mgr. Danuše Lebdušková
KUŽEL 6 - Výpočet objemu NÁZEV ŠKOLY
Číslicová technika.
ZLOMKY II. – opakování pojmů a postupů při početních operacích
Početní operace v oboru přirozených čísel
Druhá odmocnina Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Kamila Kočová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:
Druhá odmocnina Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Kamila Kočová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
Základní škola J. E. Purkyně a Základní umělecká škola Libochovice
Vypočítej a zaokrouhli
Druhá odmocnina Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Kamila Kočová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
Jak středověcí obchodníci násobili pomocí svých prstů?
Počítání se závorkami 15 + (9+6)+10 = (12-8) = = 56.
Násobilka se zvířaty 9x Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Násobilka se zvířaty 7x Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Matematické operace do
Sčítání do 100 (s přechodem přes základ)
Početní výkony se závorkami
ZVÍŘATA SEVERNÍ AMERIKY
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Vladimír.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Příkazy IF a SELECT CASE
Násobení čísly 10 a 100 VY_32_Inovace_14TK-1 Mgr
Matematické operace Velká násobilka.
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Vypočítej obsah podlahy obývacího pokoje. 4 m Obývací pokoj
Faktoriál a kombinační číslo.
Autor: Mgr. Pavla Jeníková Název projektu: Moderní škola
Autor: Mgr. Pavla Jeníková Název projektu: Moderní škola
Násobíme, dělíme 3 2 Druháci a matematika 18
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Brandýs n. L. – Stará Boleslav, Školní 291
VY_32_INOVACE_19_18_odčítání do 100 s přechodem desítky
18 Matematické hádanky – násobení a dělení
Násobení a dělení číslem 5
Středověká velká násobilka
Násobilka se zvířaty 5x Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Má země Česká republika.
Posuň čárku 2.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Tlak – výpočty příkladů
Napětí a proud v obvodech
Petře, co znamená tenhle trojúhelník?
Matematika 2. ročník - sčítání a odčítání Název materiálu
ZVÍŘATA SEVERNÍ AMERIKY
Autor: Mgr. Jitka Šteflová
Matematické operace Velká násobilka.
Písmenková skladačka Mgr. Jana Kupková.
NÁZEV ŠKOLY:ZŠ Dolní Benešov
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Zbečno 23, okres Rakovník
46 OBVOD A OBSAH LICHOBĚŽNÍKU.
Název školy: ZŠ a MŠ Březno
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
Matematické operace Velká násobilka.
SČÍTÁME A ODČÍTÁME DO 5 S KAMARÁDEM
Sčítání a odčítání racionálních čísel
Užití Pythagorovy věty
PROCVIČUJEME SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ DO 5 VYBER SI LIBOVOLNÉ POLÍČKO.
18 VÝRAZY S PROMĚNNÝMI.
20.1 Malá násobilka - násobení
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
Matematika 1. ročník Rozklad č. 6.
Vy_32_Inovace_14_Rozklad výrazů na součin
Matematika 2 Sčítání a odčítání do 20.
Transkript prezentace:

Matematické operace Velká násobilka

Matematická rozcvička

Poznáš město na obrázku? Pokud ne, nevadí. Výsledky příkladů ti napoví.

Vypočítej příklady, výsledky seřaď vzestupně a přiřaď k nim uvedené písmenka. 3 ∙ 721 = __ L 4 ∙ 659 = __ Y 3 ∙ 736 = __ O 8 ∙ 288 = __ A 6 ∙ 357 = __ A 7 ∙ 308 = __ R 5 ∙ 423 = __ K 9 ∙ 269 = __ R 3 ∙ 754 = __ Y 6 ∙ 382 = __ V 5 ∙ 444 = __ V __ < __ < __ < __ < __ < __ < __ < __ < __ < __ < __ __

ŘEŠENÍ

3 ∙ 721 = 2163 L 4 ∙ 659 = 2636 Y 3 ∙ 736 = 2208 O 8 ∙ 288 = 2304 A 6 ∙ 357 = 2142 A 7 ∙ 308 = 2156 R 5 ∙ 423 = 2115 K 9 ∙ 269 = 2421 R 3 ∙ 754 = 2262 Y 6 ∙ 382 = 2292 V 5 ∙ 444 = 2220 V 2115 < 2142 < 2156 < 2163 < 2208 < 2220 < 2262 < 2292 < 2304 < 2421 < 2636 A R L O V Y K

2115 < 2142 < 2156 < 2163 < 2208 < 2220 < 2262 < 2292 < 2304 < 2421 < 2636 A R L O V Y K