Grombířová Veronika Šimková Nikol Trnčáková Kristýna

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VZNIK A VÝVOJ PROJEKTU Mezinárodní festival dokumentárních filmů o lidských právech Jeden svět Projekt Vzdělávání o lidských právech s použitím dokumentárních.
Advertisements

Projekt „Učme se podnikat!“ Žadatel: LAG Podralsko o.s.
POSPOLU Podpora spolupráce škol a firem se zaměřením na odborné vzdělávání v praxi T. Vencovská.
PROJEKTY A AKTIVITY konference Nástrahy a nebezpečí kyberprostoru Mgr. Lukáš Látal.
ECVET v Programu celoživotního učení
Čítárny.cz – Web o dětských knížkách a čtenářství Veronika Peslerová Olomouc, červen 2007.
REFORMA MATURITNÍ ZKOUŠKY v roce 2011 Informace pro předsednictvo Unie školských asociací ČR - CZESHA (Telč, )
Reagují fakulty připravující učitele na vznik RVP? Jana Coufalová.
Poradenský proces v programech všeobecné primární prevence rizikového chování Markéta Exnerová Vedoucí Centra primární prevence Semiramis o.s. PPRCH 2009.
Ultimate Juggling Squad o. s. žonglérská skupina prezentuje Tomáš Zahradník 22. ledna 2013Ultimate Juggling Squad o. s. | 2.
Typologie vyučovacích hodin v ekonomickém vzdělávání, použitá kritéria a závěry pro zvyšování kvality výuky © prof. Ing. Ondřej Asztalos, CSc.
Výuka soudobých dějin problémy a perspektivy Ústav pro studium totalitních režimů Praha.
Název projektu: Průvodce světem Multimédií CZ.1.07/3.2.06/ reg. č.: CZ.1.07/3.2.06/ Vzdělávací moduly - obsah 21.
 Pomoci zpříjemnit pomalu plynoucí čas dlouhodobě hospitalizovaným pacientům  Zprostředkovat pacientům kontakt s „venkovním“ prostředím  Podpořit dobrou.
Rada VŠ - Komise pro přípravu učitelů řešení problematiky strukturovaného studia učitelství - šetření na vysokých školách.
Představení klubu manažerů
V ROŽNOVĚ SI NASLOUCHÁME
SETKÁNÍ S ŘEDITELI STŘEDOČESKÉHO KRAJE květen 2011
Implementace ECVET v České republice. HLAVNÍ ZÁSADY ECVET Nástroj k podporování mobility Využití v počátečním i dalším vzdělávání Podpoření stáží v ČR.
Vlastní hodnocení školy
Kreativní tvorba studentů uměleckoprůmyslových škol zaměřená na průmyslovou výrobu.
Spolupráce knihoven paměťových institucí ve Zlínském kraji Jan Kaňka | Krajská knihovna Františka Bartoše Zlín.
407 – Vzdělávání pro 21. století Žadatel: Learning Society, občanské sdružení Kontaktní osoba: PhDr Lenka Emrová Mobil: e- mail :
Tento projekt je spolufinancován ESF a státním rozpočtem ČR Číslo projektu – CZ /0024 Zřízení vzdělávacího střediska zařazeného do sítě Science.
SPOLUFINANCOVÁNO Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉHO FONDU PRO REGIONÁLNÍ ROZVOJ
0350 – Podpora nových vzdělávacích metod v systému vzdělávání ČMKOS Žadatel: ČMKOS Partner: AIVD Mgr. Dušan Martinek
Popularizace výsledků dopravního výzkumu CZ.1.07/2.3.00/
Výroční zpráva za rok 2014 Vysokoškolské vzdělávací programy Bakalářské studium Magisterské studium Studijní obor Ekonomika – řízení lidských zdrojů.
Archiv výtvarného umění Shromažďuje Zpracovává Zpřístupňuje dokumenty a informace o současném výtvarném umění.
MAS = místní akční skupina = organizace, která vnikla na místní úrovni, sdružuje místní obyvatele, zájmová sdružení, spolky, obce, podnikatele, zemědělce.
1 Činnost komise IVIG v roce 2006 CPVŠK 2006, Olomouc,
Závěrečné setkání Nové Dvory, 26. – Bc. Lucie Chládková Bc. Kristýna Juhová Mgr. Lenka Karbanová Bc. Markéta Kovářová Bc. Jana Vavříková.
Druhy výzkumů z hlediska času Ladislav Rabušic
Podnikání a kulturní odlišnosti Úvodní seminář podzim 2008 Boris Janča
Současnost a budoucnost univerzitního vzdělávání seniorů v ČR Konference o seniorském vzdělávání na českých vysokých školách, Kostelec-Zlín
WOSA – výchovou a vzděláváním k občanské společnosti, reg. čís. CZ.1.07/1.1.32/ Žadatel: Sdružení obcí Sedlčanska Projektový manažer:Štěpánka Barešová.
GEOGRAFICKÉ PROJEKTY SE ZAMĚŘENÍM „GEOGRAFIE PRO PRAKTICKÝ ŽIVOT I JINÉ ŠKOLNÍ PŘEDMĚTY“ MARIE NOVOTNÁ ZČU V Plzni
OBČANSKÁ NAUKA ZÁKLADY SPOLEČENSKÝCH VĚD. Základní informace předmět se vyučuje na nižším i vyšším gymnáziu na vyšším gymnáziu možnost volby semináře.
Zkvalitnění výuky německého jazyka na Vyšší odborné škole Zahradnické v Mělníku CZ.1.07/2.1.00/
KLÍČ Klíčové kompetence v počátečním vzdělávání Barbara Čechová Výzkumný ústav pedagogický v Praze.
Č ESKÁ ZEMĚDĚLSKÁ UNIVERZITA V P RAZE  Založena v roce 1906  6 fakult  studentů  Univerzita třetího věku Strategie CSR na ČZU  Výzkumná univerzita.
Co je program Mládež v akci? Největší evropský grantový program na podporu NEFORMÁLNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ.
Koncept CSR na ČZU. Představení členů týmu  Monika Hezinová (ČZU)  Denisa Sládková (ČZU)  Štěpán Pospíšil (ČZU)  Dominika Petrová ( VŠE)  Filip Simon.
NOVÁ KOMUNIKAČNÍ PLATFORMA JIHOMORAVSKÝCH PAMĚŤOVÝCH INSTITUCÍ Brněnská pobočka České archivní společnosti Jiří Dufka.
DĚJEPIS. Základní informace předmět se vyučuje na nižším i vyšším stupni na vyšším gymnáziu možnost volby semináře Kapitoly z dějepisu - dvouletý - jednoletý.
Galerie - prostor pro zábavu i vzdělávání nabídka programů pro střední školy a možnosti spolupráce.
 Dobrovolný svazek od roku 2000  9 obcí  Rozloha 205 km2  Cca obyvatel.
Integrace cizinců v Jihomoravském kraji Zasedání Rady pro rozvoj lidských zdrojů 21. září 2010.
Možnosti mládeže v zahraničí 6. listopadu 2008 Škola ekonomiky a cestovního ruchu Sdružení na podporu mezinárodního přátelství „Slunce“, o. s.
Evropský program Monika Mrňávková Silvie Pýchová Centrum Euroguidance NAEP.
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Přeštice.
Pracovní schůzka aktérů integrace - příprava navazujícího projektu „Jihomoravské regionální centrum na podporu integrace cizinců 2010“ 30. září 2009 EVROPSKÝ.
Adopce na dálku. Mnozí z nás často mívají pocit, že pomoc jednoho nic nezmůže. Není tomu tak. Pomoc každého jednotlivce je důležitá.
Učitelé pro učitele UPROU ( ). UPROU  Tento projekt je spolufinancován Evropským sociální fondem (75%) a státním rozpočtem ČR (25%).  OP RLZ.
Projekty PANTu v oblasti česko-polských vztahů rok 2011 Z periferie impéria do svobodné Evropy aneb proměny českých a polských vztahů k Rusku v novodobých.
Vzájemnou spoluprací neromských a romských žáků k odstranění rasismu a xenofobie ve školách a ve společnosti.
AKTION Česká republika – Rakousko spolupráce ve vědě a vzdělávání Eva Šimková Brno,
Minikonference Gymnázium Brno - Řečkovice 17.červen 2010
Muzeum Josefa Hyláka v radnicích
Vít Richter (využití podkladů kol. P. Mazáčové a L. Nivnické)
Místní Akční Plán rozvoje vzdělávání
11. Portfolio dítěte Portfolio je uspořádaný soubor prací dítěte shromážděný za určité období, které poskytuje informaci o výsledcích dítěte, průběhu učení.
Plánování prvních kroků
3 ROKY ZKUŠENOSTÍ NA ŠKOLÁCH
Česká národní koalice pro digitální pracovní místa
Pedagogická knihovna J. A. Komenského
Cyklus kvality z pohledu kariérového poradenství
Motivace Technika Obavy Spolupráce 3D Stroje
Vzdělávací aktivity ÚSTR
Mgr. Michaela Brábníková Památník Lidice
Transkript prezentace:

Grombířová Veronika Šimková Nikol Trnčáková Kristýna STOPY TOTALITY Grombířová Veronika Šimková Nikol Trnčáková Kristýna

Občanské sdružení Zapomenutí Občanské sdružení Zapomenutí je nezávislou občanskou organizací Jejím cílem je podpořit alternativní vzdělávací aktivity a zprostředkovat spolupráci Dalším cílem organizace je propojit tyto aktivity s podobnými aktivitami v zahraničí

Nejnovější aktivitou občanského sdružení Zapomenutí je projekt Stopy totality, zaměřený na zkoumání období od roku 1948 do roku 1989 Projekt Stopy totality využívá převážně postupy ověřené projektem Zmizelí sousedé

Projekt Stopy totality je určen pro žáky ve věku 12-19 let Žáci se aktivně podílí na pátrání Výpovědi i dokumenty budou v rámci projektu uchovány a zpracovány samotnými účastníky Účastnické školy si mohou objednat úvodní přednášku lektorů Centra pro orální historii Ústavu pro soudobé dějiny. V rámci projektu také školy budou moci navštívit archiv Ústavu pro studium totalitních režimů

Možné postupy 1. Rozhovory s pamětníky 2. Studium místních archivních záznamů, dobového regionálního a místního tisku 3. Porovnávání s archivními databázemi a dokumenty 

Témata k projektu 1. Podepiš! 2. Slyšeli jste Svobodku?! 3. Akce K

Výstava jako výstupní práce V rámci celostátního projektu Stopy totality vznikne putovní autorská výstava. Jednotlivé panely výstavy představí výsledky dlouhodobé práce žákovských a studentských skupin na projektu Panely přiblíží příběhy lidí, se kterými se žáci v průběhu projektu setkali. Tyto panely autorsky navrhnou samy školní skupiny 

Semináře K projektu jsou zařazeny i jednotlivé semináře pro průvodce, kterými jsou jednotlivci z řad žáků a studentů K dispozici jsou i semináře pro učitele a školu, kde se mohou dozvědět více informací k projektu, zásady oral history a také jak postupovat při práci s prameny a archiváliemi

Zdroje http://www.stopytotality.org/ http://www.ceskatelevize.cz/ct24/regiony/1 70683-totalita-ocima-studentu-zalozena- na-osobnich-pribezich/

Děkujeme za pozornost