Energie ZŠ Velké Březno.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
FYZIKA 8.Ročník Práce 01 – MECHANICKÁ PRÁCE.
Advertisements

Výpočet práce z výkonu a času. Účinnost
Tomáš Prejzek ZŠ T. Stolzové Kostelec nad Labem září 2011
MECHANICKÁ ENERGIE souvisí s konáním mechanické práce polohová energie
Základní škola Zlín, Nová cesta 268, příspěvková organizace
Základní škola a Mateřská škola Tábor, Helsinská 2732
Práce. Výkon Práce Jakou představu ve vás vyvolá slovo práce?
Tento materiál byl vytvořen jako učební dokument projektu inovace výuky v rámci OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost VY_32_INOVACE_C2 – 04.
ZŠ Rajhrad Ing. Radek Pavela
Mechanická práce a energie
Co je to pohyb ZŠ Velké Březno. Co budu na konci hodiny znát? Poznám definici pohybu a klidu. Zjistím, že pohyb je relativní. Pochopím význam pojmu vztažná.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Práce ZŠ Velké Březno. Co budu na konci hodiny znát? Poznám fyzikální veličinu práce. Naučím se práci vypočítat. Poznám jednotku práce.
ŠkolaZákladní škola Zlín, Nová cesta 268, příspěvková organizace Vzdělávací oblastČlověk a příroda Vzdělávací oborFyzika 8 Tematický okruhPráce a energie.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115 Autor: Mgr. Karolína Hadrbolcová Materiál: VY_52_INOVACE_PV14.33 Téma: Práce jako.
PRÁCE , VÝKON VY_32_INOVACE_01 - PRÁCE, VÝKON.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu
Energie LC.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
Elektrické jevy III. Elektrická práce, výkon, účinnost
Základní škola Zlín, Nová cesta 268, příspěvková organizace
Šíření tepla prouděním a zářením
Tíhová síla a těžiště ZŠ Velké Březno.
Mechanická práce Ludmila Ciglerová.
22.1 Mechanická práce, výkon, příkon
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo smlouvy: 4250/21/7.1.4/2011 Číslo klíčové aktivity: EU OPVK 1.4 III/2 Název klíčové aktivity: Inovace a zkvalitnění.
Práce, výkon Energie Teplo Poznej fyzika
Základní škola, Ostrava – Poruba, Porubská 831, příspěvková organizace Registrační číslo projektu – CZ.1.07/1.4 00/ Název projektu – BRÁNA JAZYKŮ.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
PaedDr. Jozef Beňuška
Výkon ZŠ Velké Březno.
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: Soňa Brunnová Název materiálu: VY_32_INOVACE_11_MECHANICKA.
Energie Střední odborná škola Otrokovice Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je PaedDr. Pavel Kovář Dostupné.
Polohová energie ZŠ Velké Březno.
Elektrolýza ZŠ Velké Březno.
Hlasitost zvuku, hluk a ochrana před ním
Vedení tepla (kondukce)
Teplo ZŠ Velké Březno.
Shrnutí učiva I Autor: Mgr. Barbora Pivodová Škola: Základní škola Slušovice, okres Zlín, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.38/
Elektrický proud a elektrické napětí
Práce, výkon. Struktura prezentace otázky na úvod teorie příklad využití v praxi otázky k zopakování shrnutí.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola při dětské léčebně, Janské Lázně, Horní promenáda 268 Autor: Mgr. Svatava Juhászová Datum: Název:
Název školy: Základní škola Městec Králové Autor: Mgr.Jiří Macháček Název: VY_32_INOVACE_02_F8 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Téma: Výkon Anotace:
 Anotace: Materiál je určen pro žáky 8. ročníku, slouží k naučení nového učiva. Vysvětlení, kdy těleso má polohovou (potenciální) energii, na čem polohová.
Elektronické učební materiály – II. stupeň Fyzika 8
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_24_01 Mechanická.
Hustota a její měření.
DUM:VY_32_INOVACE_IX_1_16 Práce Šablona číslo: IX Sada číslo: I
VY_32_INOVACE_15 15 ENERGIE autor: Mgr. Miroslava Mahdalová
Elektrické spotřebiče
Autor: Mgr. M. Vejražková VY_32_INOVACE_05_Práce
Práce ve fyzikálním slova smyslu
NÁZEV ŠKOLY: 2. ZÁKLADNÍ ŠKOLA, RAKOVNÍK, HUSOVO NÁMĚSTÍ 3
Výkon: výpočty příkladů z praxe
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Francová Alena
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Tomáš.
Test – (parní stroj) 1) Vysvětli, proč je parní stroj označován jako parní. 2) Popiš, jak vzniká v parním stroji pára a k čemu slouží. 3) Dochází v parním.
Autor: Mgr. Svatava Juhászová datum: Název: VY_52_INOVACE_01_FYZIKA
Energie VY_32_INOVACE_05_Energie Autor: Pavlína Čermáková
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
Název materiálu: VY_52_INOVACE_F8. Vl
Průměrná rychlost ZŠ Velké Březno.
Výpočet práce z výkonu a času, Účinnost
VY_32_INOVACE_F8-004 FYZIKA 8.ROČNÍK ENERGIE Název školy
Práce ve fyzikálním slova smyslu
Výkon: výpočty příkladů z praxe
Fyzika 7.ročník ZŠ Pohybová a polohová energie tělesa Creation IP&RK.
Změna vnitřní energie.
Energie.
Transkript prezentace:

Energie ZŠ Velké Březno

Co budu na konci hodiny znát? Pochopím význam pojmu energie Zjistím jednotku energie Naučím se rozlišovat mezi jednotlivými formami enerige

Opakování vědomostí K čemu slouží fyzikální veličina výkon? Je konána práce, jestliže se snažíme roztlačit zabržděný automobil? Vypočítej práci, kterou vykonal Jirka, když zvedl pytel o hmotnosti 45 kg do výšky 0,5 m.

Co je to energie? Energie je fyzikální veličina, která vyjadřuje schopnost tělesa konat práci. Jednotkou energie je joule nebo kilowatthodina.

Správný fyzikální zápis energie E = 5 W

Jaké jsou druhy energie? Existuje více druhů energii Světelná Elekrická Jaderná Chemická Mechanická Energie nejde ani vyrobit ani zničit. Lze ji pouze přetvořit na jiný druh energie.