DUM / VYDMUCHOV/ ŠEBESTÍK/ ICT/ 2012

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_ICT_II_S2_15.
Advertisements

Základní škola Jindřicha Pravečka Výprachtice 390 Reg.č. CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Bc. Alena Machová.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Informatika 8 Autor: Bc. Pavel Šiktanc Vkládání hypertextových odkazů Co se všechno naučíme??? Co je to hypertextový.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_06 Magnetické.
Autor:Ing. Pavel Brož Předmět/vzdělávací oblast:Informační a komunikační technologie Tematická oblast:Práce se standardním aplikačním programovým vybavením.
VY_52_INOVACE_02_Práce, výkon, energie Základní škola Jindřicha Pravečka Výprachtice 390 Reg.č. CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Bc. Alena Machová.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_30-03 Název školy Střední průmyslová škola stavební, České Budějovice, Resslova 2 AutorRNDr.
Základní škola a Mateřská škola generála Pattona Dýšina, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Lenka Dolanová NÁZEV: VY_32_Inovace_7A_04 TÉMA: Násobení ČÍSLO.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Autor: Mgr. Jana Kuhnová Datum : Název: VY_32_INOVACE_03_ČESKÝ JAZYK
Jízdní řády VY_32_INOVACE_19
Název školy: Základní škola a mateřská škola Dolní Bojanovice, okres Hodonín příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Označení materiálu:
ArchiCAD nástroj Střecha 1
EU_12_sada1_19_Inf_Excel_1_Šeb
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Zábava na internetu
AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_05_09 sociální role
Hra k zopakování a procvičení učiva (Test znalostí)
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Informační a komunikační technologie
Informační a komunikační technologie
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
ArchiCAD nástroj Deska
Vzdělávací oblast: Člověk a příroda
Název materiálu: Přihlášení ke službě Edu Live
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Autor: Ing. Ksandrová Lenka
Autor: Ing. Ksandrová Lenka
Informační a komunikační technologie
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Hra ke zopakování či procvičení učiva:
Informační a komunikační technologie
Název školy: Základní škola a mateřská škola Dolní Bojanovice, okres Hodonín příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Označení materiálu:
Má země Česká republika.
Informační a komunikační technologie
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
PRV 3 – Neživá příroda Název školy Plavská škola Autor
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
Hra ke zopakování či procvičení učiva:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_24_13 Střídavé.
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková NÁZEV: VY_32_INOVACE_M_06_Hra 3 TEMA: Hra 3
Název: VY_32_INOVACE_ICT_7B_12B Škola:
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková NÁZEV: VY_32_INOVACE_Vl_03_Vodstvo ČR
Rovnice HRA.
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Matematika + opakování a upevňování učiva
Název školy: Základní škola a mateřská škola Dolní Bojanovice, okres Hodonín příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Označení materiálu:
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Hra ke zopakování či procvičení učiva:
Informační a komunikační technologie
Hra ke zopakování či procvičení učiva:
Putování s karboxylem Vytvořily: Denisa Andělová & Kateřina Malcová.
Transkript prezentace:

DUM / VYDMUCHOV/ ŠEBESTÍK/ ICT/ 2012 Informační a komunikační technologie Výukové programy Jak pracovat s programem TS Vlastivěda IV. ročník Vypracoval: Mgr. Zdeněk Šebestík

Naučíme se pracovat ve výukovém programu TS Vlastivěda 1. Ve složce Výukové programy klikneme na zástupce programu Vlastivěda.

V úvodním okně klikneme na:

ÚVODNÍ OBRAZOVKA S NABÍDKOU Postupně si prohlédneme jednotlivé oddíly.

Po kliknutí na Výuka, se nám otevře okno s kapitolami. Učitel zadá kapitolu k výkladu, popř. pro prostudování. Příklad – Karel IV.

Encyklopedie - slouží k doplnění a ověření poznatků. Napíšeme hledaný pojem. Nebo vybereme z rejstříku. Cyril

Testy – ověříme si, jak jsme zvládli učivo dané kapitoly. Vybereme odpověď. Potvrdíme výběr.

Hry – formou hry si procvičíme učivo. Hra na principu Člověče, nezlob se. Začátek hry. Výběr témat. Hru mohou hrát 2 hráči.

Klikneme na kostku (hodíme), dalším klikem kostku zastavíme a objeví se otázka. Po správné odpovědi se posuneme o daný počet políček kupředu, popř. při nesprávné odpovědi o několik políček zpět. Vyhrává ten, kdo dříve dosáhne cíle.

Ukončení programu – zatáhneme za stuhu.

Otevřete si program Vlastivěda Samostatná práce: Otevřete si program Vlastivěda a spusťte si hru: U lovce mamutů.

Zdroj: Výukový program TS Vlastivěda