Základní škola a mateřská škola Šaratice, okres Vyškov

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VY_52_INOVACE_PRV.3.19_Česká republika_pracovní list
Advertisements

Téma (název prezentace) Autor Metodický popis (anotace)
Mezinárodní integrace
Střední zdravotnická škola, Národní svobody Písek, příspěvková organizace Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM:VY_32_INOVACE_BERGMANNOVA_18.
Označení vzdělávacího materiálu (kód):VY_52_INOVACE_PŘV.5.34 Název školy: Základní škola a Mateřská škola Byšice, okres Mělník Název programu: Operační.
MEZINÁRODNÍ SPOLEČENSTVÍ
VY_52_INOVACE_Z.9.36-hospodářské organizace ve světě-prezentace
ANTISEMITISMUS A NACIONALISMUS
Obyvatelstvo a sídlo.
Starověká Palestina.
Obyvatelstvo – struktura národnostní a náboženská
OBYVATELSTVO A SÍDLA.
VY_32_INOVACE_15_Státy evropské unie (1) (2) (SADA ČÍSLO 6)
ČLOVĚK A PŘÍRODA Zeměpis
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Bc. Jana Kloučková
Náboženství - opakování
Základní škola a Mateřská škola, Šumná, okres Znojmo OP VK 1
Evropská Unie.
Arabové a jejich výboje
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:
PYRAMIDA Celá čísla.
Hra k zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Název školy : Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov Svoboda nad Úpou, okres Trutnov Autor : Mgr. Irena Nešněrová Datum : červen.
OBYVATELSTVO A SÍDLA.
Geografie Věda, která zkoumá krajinnou sféru (od 6 – 70 km pod zemským povrchem – až po 30 km nad zemským povrchem) Jaký je svět kolem nás? Proč je plný.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Anotace: Pomocí soutěže si žáci zábavnou formou procvičí probrané učivo. Autor: Mgr. Renata Kubíčková (Autor) Jazyk: Čeština Očekávaný výstup: Má základní.
EVROPSKÁ UNIE OFICIÁLNÍ VZNIK EU 1993 Současná politická společnost má neustálou potřebu se sdružovat. Sdružení jako hlavní myšlenku má i Evropská.
ANOTACE Materiál je určen k získání znalostí o jižní Asii a následně k procvičení a upevnění získaných poznatků. V úvodní výkladové části se žáci seznámí.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Blanka Žánová Název DUM: VY_32_Inovace_ Česká republika – součást společenstva hospodářsky vyspělých.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Titul. Vladimír Mikulík. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací.
A-1.  studentům a učitelům:  základních,  středních,  vysokých škol  zájemcům o přírodní vědy Dle aktuálních potřeb je možné využít:  celého rozsahu.
Název školy ZŠ Zlonice, okres Kladno Adresa školy Komenského 305, Zlonice Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ , Moderní škola Číslo materiálu v sadě VY_32_INOVACE_04_01_07.
Metodický list Hra je určena pro dva týmy.
EVROPA EVROPSKÁ UNIE VY_32_INOVACE_07-48 Ročník: VIII. ročník
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
Základní škola a mateřská škola Šaratice, okres Vyškov V/2 – Inovace a zkvalitnění výuky v oblasti přírodních věd VY_32_INOVACE_118 Jméno autora: Mgr.
Datum:   Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Sandra Tichá Název materiálu: VY_32_INOVACE_ VO.7.B.13_lidska_prava_opakovani Datum: Ročník: sedmý.
Název školy ZŠ a MŠ, Jilemnice, Komenského 103, příspěvková organizace
Stát Definice, funkce, typy.
III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost   
Česká republika – součást společenstva hospodářsky vyspělých států
Porušování lidských práv
III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT
Základní škola a mateřská škola, Šaratice, okres Vyškov
A Z KVÍZ Svět na prahu novověku. A Z KVÍZ Svět na prahu novověku.
Křesťanství a středověká Evropa
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
VY_32_INOVACE_20_ČR – člen mezinárodních organizací
Základní škola a mateřská škola, Šaratice, okres Vyškov
Základní škola a mateřská škola Šaratice, okres Vyškov
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ ŠTĚTÍ, OSTROVNÍ 300 AUTOR: MGR
Téma (název prezentace)
Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
VY_32_INOVACE_06-18 Testové otázky k tématu Vylučovací soustava
Základní škola a mateřská škola, Šaratice, okres Vyškov
Název školy: Speciální základní škola, Louny Poděbradova640, příspěvková organizace Autor: Mgr. Erika Pospíšilová Název materiálu: VY__32_INOVACE_18_IV_Z6_Riskuj.
Základní škola a mateřská škola Šaratice, okres Vyškov
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov
Základní škola a mateřská škola Šaratice, okres Vyškov
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Základní škola a mateřská škola Šaratice, okres Vyškov
Transkript prezentace:

Základní škola a mateřská škola Šaratice, okres Vyškov V/2 – Inovace a zkvalitnění výuky v oblasti přírodních věd VY_32_INOVACE_120 Jméno autora: Mgr. Gita Vespalcová Datum vytvoření: Březen 2012 Ročník: 9. základní školy Vzdělávací oblast: Člověk a příroda Vzdělávací obor: Zeměpis Tematický okruh: Zeměpis 6. – 9. ročník Téma: Co si pamatujeme? – AZ kvíz

Metodický list Hra je určena pro dva týmy. Ty si postupně vybírají otázky z hlavní nabídky. Cílem hry je spojit všechny strany trojúhelníku. Po kliknutí na šestiúhelník s číslem se dětem objeví otázka. Po zodpovězení si děti otazníkem zkontrolují správnost své odpovědi a dvojšipkou se vrátí zpět na hlavní nabídku. Šestiúhelník změní barvu a místo čísla se objeví „N“. Kliknou-li ještě jednou, barva se změní na světle oranžovou (tým A), další kliknutí zbarví šestiúhelník do hněda (tým B). Jestliže je odpověď špatná, nechají děti šestiúhelník označený jako „N“ (náhradní otázky). Náhradní otázku si hned v dalším kole může vzít tým, který je na řadě s výběrem.

Náhradní otázky jsou na boku, týmy si libovolně vybírají. Kliknutí na náhradní otázku jim otevře zdánlivě prázdnou stránku. Kliknutí na „i“ (informace) se jim objeví otázka. Kliknutí na „?“ jim ukáže odpověď. Na stránce jsou vždy tři náhradní otázky a náhradní odpovědi, které se objevují po kliknutí na jednotlivé ikonky. Kliknutí na dvojšipku je vrátí na hlavní výběr. Barevně si označí získané políčko. Náhradní otázky mohou využít víckrát. Týmy pokračují do vybrání všech otázek. Vítězí ten, kdo spojil všechny tři strany trojúhelníku. Správné řešení je opatřeno hypertextovým odkazem. Otevře se po kliknutí na odpověď a dětem se objeví internetové stránky s doplňujícími fakty a obrázky. Odkazy nejsou u náhradních otázek.

G N A B Co si pamatujeme? AZ kvíz

G B A N N A B N O N B A B N N S N A B Č A N B V A N B A B N P A B A N T N A B A N N B M N A B A B J N K N B A B I N A A R N B A N Ú B H A N B A D N B E A N B B F N A A U N B

Globalizace Jak se nazývá časoprostorové smršťování světa, propojování pohybu lidí, zboží a informací? G

oPEC Jak zní zkratka pro země vyvážející ropu? O

V Bruselu Kde sídlí Rada Evropské unie? B

Schengenský prostor Jak se označuje území většiny evropských států, kde k přechodu hranic nejsou zapotřebí pasy? S

V Ústavě České republiky Kde je v rámci České republiky zakotvena ochrana lidských práv? Ú

Č

Varšavská smlouva Jak se jmenovala dnes už neexistující vojenská organizace, která sdružovala státy bývalého východního bloku? V

pogrom Jak se označuje rasově zaměřené pronásledování Židů, které má své počátky v hlubokém středověku? P

Ateisté Jak se označují lidé, kteří nevěří v boha? A

terorismus Jak označujeme násilné akty zaměřené proti civilnímu obyvatelstvu? T

národ Jak označujeme skupinu lidí, která má společný jazyk, kulturu, tradice a území? N

M

Judaismus Jak se jmenuje nejstarší náboženství, které uznávalo pouze jednoho boha, vzniklo v Palestině? J

Rada vzájemné hospodářské pomoci Jak se nazývá dnes už neexistující ekonomické společenství států bývalého východního bloku? R

HRUBÝ DOMÁCÍ PRODUKT Jak se označuje celková finanční hodnota získaná za dané časové období na určitém území? H

islám K jakému náboženství byste přiřadili tyto pojmy: Mohamed, Mekka, Alláh, muslimové. I

křesťanství Jak se jmenuje nejrozšířenější světové náboženství? K

dekolonizace Jak se nazývá proces osamostatňování koloniálních držav ve 20. století? D

etnografie Jak se nazývá věda, která se zabývá studiem zvyků, hudby a umění v určitých lidských společenstvích? E

federace Jak se nazývá druh státu, který je tvořen několika svéprávnými státy? F

UNESCO Jak se jmenuje mezinárodní organizace, která dohlíží na ochranu přírodních a kulturních památek? U

Náhradní otázky 1 Jak se jmenuje nejmladší český národní park? České Švýcarsko (2000). Jak se jmenuje náboženství uznávající pouze jednoho boha? Monoteismus.

Náhradní otázky 2 Jak se označuje záměrné vyčleňování určité skupiny obyvatel? Segregace . Jak se nazývá sdružení bývalých svazových republik Sovětského svazu? Společenství nezávislých států.

Náhradní otázky 3 Ve kterém evropském státě existuje nejstarší parlament? Island, od 10. století. Jak se nazývá politika rasového odloučení typická pro Jihoafrickou republiku? Apartheid.

Požité symboly Microsoft Office - klipart