Matematické operace Velká násobilka.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Doudleby Autor : Mgr. Jana Blažková Téma : Násobilka v oboru do 100 Název : VY_32_INOVACE_20_DĚLENÍ 6-9 Číslo.
Advertisements

Anotace Žáci se pomocí prezentace seznamují s čtením a psaním číslice 8 a procvičují pravo-levou orientaci. Autor Mgr. Lenka Cílková Datum vytvoření únor.
Mocniny Mocniny desetinných čísel.
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
AUTOR: Mgr. Danuše Lebdušková
Matematické operace Velká násobilka.
AUTOR: Mgr. Danuše Lebdušková
KUŽEL 6 - Výpočet objemu NÁZEV ŠKOLY
ZLOMKY II. – opakování pojmů a postupů při početních operacích
Početní operace v oboru přirozených čísel
Druhá odmocnina Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Kamila Kočová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:
Druhá odmocnina Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Kamila Kočová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
Základní škola J. E. Purkyně a Základní umělecká škola Libochovice
Vypočítej a zaokrouhli
Druhá odmocnina Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Kamila Kočová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
Počítání se závorkami 15 + (9+6)+10 = (12-8) = = 56.
Násobilka se zvířaty 9x Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Násobilka se zvířaty 7x Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Matematické operace do
Sčítání do 100 (s přechodem přes základ)
Početní výkony se závorkami
ZVÍŘATA SEVERNÍ AMERIKY
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Vladimír.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Příkazy IF a SELECT CASE
Násobení čísly 10 a 100 VY_32_Inovace_14TK-1 Mgr
Matematické operace Velká násobilka.
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
Vypočítej obsah podlahy obývacího pokoje. 4 m Obývací pokoj
Faktoriál a kombinační číslo.
Autor: Mgr. Pavla Jeníková Název projektu: Moderní škola
Autor: Mgr. Pavla Jeníková Název projektu: Moderní škola
Násobíme, dělíme 3 2 Druháci a matematika 18
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Brandýs n. L. – Stará Boleslav, Školní 291
VY_32_INOVACE_19_18_odčítání do 100 s přechodem desítky
18 Matematické hádanky – násobení a dělení
Násobení a dělení číslem 5
Středověká velká násobilka
Násobilka se zvířaty 5x Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Má země Česká republika.
Posuň čárku 2.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Tlak – výpočty příkladů
VY_32_Inovace_ Písemné sčítání v oboru do 100
Napětí a proud v obvodech
Petře, co znamená tenhle trojúhelník?
Matematika 2. ročník - sčítání a odčítání Název materiálu
ZVÍŘATA SEVERNÍ AMERIKY
Autor: Mgr. Jitka Šteflová
Matematické operace Velká násobilka.
Písmenková skladačka Mgr. Jana Kupková.
NÁZEV ŠKOLY:ZŠ Dolní Benešov
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Zbečno 23, okres Rakovník
46 OBVOD A OBSAH LICHOBĚŽNÍKU.
Název školy: ZŠ a MŠ Březno
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
AUTOR: Mgr. Lenka Dolanová NÁZEV: VY_32_Inovace_7A_13 TÉMA: Násobení
SČÍTÁME A ODČÍTÁME DO 5 S KAMARÁDEM
Sčítání a odčítání racionálních čísel
Užití Pythagorovy věty
PROCVIČUJEME SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ DO 5 VYBER SI LIBOVOLNÉ POLÍČKO.
Matematické operace Velká násobilka.
18 VÝRAZY S PROMĚNNÝMI.
20.1 Malá násobilka - násobení
Hra (AZ kvíz) ke zopakování či procvičení učiva:
Matematika 1. ročník Rozklad č. 6.
Vy_32_Inovace_14_Rozklad výrazů na součin
Matematika 2 Sčítání a odčítání do 20.
Transkript prezentace:

Matematické operace Velká násobilka

Matematická rozcvička

Poznáš město na obrázku? Pokud ne, nevadí. Výsledky příkladů ti napoví.

Vypočítej příklady, výsledky seřaď vzestupně a přiřaď k nim uvedené písmenka. 4 ∙ 36 = __ E 7 ∙ 23 = __ Á 3 ∙ 42 = __ Č 2 ∙ 69 = __ Á 6 ∙ 26 = __ V 8 ∙ 17 = __ K 5 ∙ 28 = __ T 9 ∙ 15 = __ S 6 ∙ 22 = __ E 8 ∙ 19 = __ O 2 ∙ 73 = __ B 3 ∙ 47 = __ Ř __ < __ < __ < __ < __ < __ < __ < __ < __ < __ < __ < __ __

ŘEŠENÍ

Vypočítej příklady, výsledky seřaď vzestupně a přiřaď k nim uvedené písmenka. 4 ∙ 36 = 144 E 7 ∙ 23 = 161 Á 3 ∙ 42 = 126 Č 2 ∙ 69 = 138 Á 6 ∙ 26 = 156 V 8 ∙ 17 = 136 K 5 ∙ 28 = 140 T 9 ∙ 15 = 135 S 6 ∙ 22 = 132 E 8 ∙ 19 = 152 O 2 ∙ 73 = 146 B 3 ∙ 47 = 141 Ř 126 < 132 < 135 < 136 < 138 < 140 < 141 < 144 < 146 < 152 < 156 < 161 Č E S K Á T Ř B O V

126 < 132 < 135 < 136 < 138 < 140 < 141 < 144 < 146 < 152 < 156 < 161 Č E S K Á T Ř B O V