Intenzivní podpora škol

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Strategické plánování rozvoje územních celků a neziskové organizace Zuzana Guthová, Rosa - společnost pro ekologické informace a aktivity.
Advertisements

Dotyková zařízení ve výuce​ KA4 Evaluace
Vytvoření a podpora Lokálního partnerství pro sociálně vyloučenou lokalitu Přichystalova 70 Sdružení Podané ruce, o.s.
Představení projektu CZ.1.04/3.1.03/ Individuální vzdělávání poskytovatelů sociálních služeb v oblasti zavádění standardů kvality, strategického.
Strategické plánování v obcích (Víme, kam jdeme) Zlín
Projekt 3.3 „Partnerství pro budoucnost“. Úvodní informace o projektu Projekt byl úspěšně předložen Karlovarským krajem v rámci výzvy SROP, priority 3.
Hodnocení škol a ředitelů zřizovatelem – Zlínským krajem
Aktivity v rámci projektu „Zvýšení kvality řízení na Krajském úřadu Plzeňského kraje” Seminář pro věcně příslušné zaměstnance a zastupitele PK Strategie.
Autoevaluace školy ZŠ pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami s.r.o. Aviatiků 462, Ostrava-Hrabůvka Mgr. René Macháč.
Projekt Zkvalitnění vzdělávání pedagogických pracovníků v oblasti udržitelného rozvoje na školách Jihočeského kraje RČ: CZ.1.07/1.3.06/
Strategie regionu, obce. Strategický plán rozvoje Má úzký vztah k územnímu plánu Měl by být flexibilní, slaďuje představy subjektů Vymezeny perspektivní.
KURIKULUM S Podpora plošného zavádění školních vzdělávacích programů v odborném vzdělávání.
SETKÁNÍ PRACOVNÍCH SKUPIN MAP vzdělávání ORP ŠUMPERK Mgr. Ivana Hanáková, Mgr. Martin Kuchtík.
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Kladno MAP je místní akční plán vzdělávání, který bude prioritně zaměřen na rozvoj kvalitního a inkluzivního vzdělávání.
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ve městě Brně Aktuální informace k realizaci projektu MAP 9. březen 2016.
Místní akční plán vzdělávání ORP Svitavy. Název projektu: Místní akční plán vzdělávání ORP Svitavy Reg. číslo: CZ /0.0/0.0/15_005/ Realizátor.
Projekt: „Aktualizace Střednědobého plánu rozvoje sociálních služeb na území ORP Veselí nad Moravou “ Bc. Gabriela Fellingerová 1. Veřejné setkání 1. října.
MAP rozvoje vzdělávání v ORP Kralupy nad Vltavou 2. Setkání Řídícího výboru 21. června 2016, MÚ Kralupy nad Vltavou.
SETKÁNÍ ŘÍDÍCÍHO VÝBORU MAP vzdělávání ORP ŠUMPERK Mgr. Ivana Hanáková, Mgr. Martin Kuchtík.
Metodická pomoc realizátorům MAP zejména v oblasti podpory kvalitního a společného vzdělávání dětí a žáků.
IPs Strategické řízení a plánování ve školách a v územích Hlavní cíl projektu Zlepšit strategické řízení a plánování ve školách a v území prostřednictvím.
Strategické řízení a plánování ve školách a v územích
Strategické řízení a plánování ve školách a v územích
Strategické řízení a plánování ve školách a v územích
Strategické řízení a plánování
VÍTÁME VÁS NA SPOLEČNÉM SETKÁNÍ PARTNERSTVÍ MAP ORP BEROUN
Místní Akční Plán rozvoje vzdělávání
Místní akční plán vzdělávání MAP rozvoje vzdělávání na území Prahy 8
Strategické řízení a plánování ve školách a v územích –
Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování
5. zasedání Řídícího výboru projektu Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Český Těšín, reg. č. CZ /0.0./0.0/15_005/ února 2017.
Krajský akční plán vzdělávání Středočeského kraje
Strategie regionu, obce
Místní akční plán vzdělávání MČ Praha 3
Úvodní konference projektu UNIV 2 KRAJE, PRAHA
Místní akční plány rozvoje vzdělávání
KURIKULUM S Podpora plošného zavádění školních vzdělávacích programů v odborném vzdělávání.
Budování kapacit pro rozvoj škol II
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO) Celostátní seminář ředitelů středních průmyslových škol.
Strategické řízení a plánování ve školách a v územích
Strategické řízení a plánování ve školách a v územích –
Bc. Petra Karbanová Krajská metodička projektu APIV B
Model intenzivní podpory
Kvalita a akční plánování rozvoje vzdělávání. kvalita a akční plánování rozvoje vzdělávání.
Aktuální informace o projektu
KA 05 Evaluace CZ /0.0/0.0/15_001/
Vítejte na třetí místní konferenci
Vítejte na třetí místní konferenci Strategické řízení a plánování
Od MAP I k MAP II v Plzeňském kraji
Prezentace KAP Jihomoravského kraje
Strategické řízení a plánování ve školách a v územích
Datum konání: 5. února 2018 Místo konání: Velké Meziříčí, JUPITER club
Strategické řízení a plánování ve školách a v územích
Model intenzivní podpory
Strategické řízení a plánování ve školách a v územích Ústí nad Labem
Konference projektu SRP pro Plzeňský a Karlovarský kraj
Model intenzivní podpory
Klíčové aktivity projektu
MŠ Dvouletky, Praha 10 v projektu SRP
Model intenzivní podpory
Vzdělávací program pro širší vedení škol
Vítejte na třetí místní konferenci Strategické řízení a plánování
Strategické řízení a plánování ve školách a v územích
Strategické řízení a plánování ve školách a v územích
Řídicí výbor DDM Monet v Praze 12
Základní škola a mateřská škola ANGEL V Praze 12
Model intenzivní podpory
Místní akční plán rozvoje vzdělávání pro Prahu 12
Model intenzivní podpory
Transkript prezentace:

Intenzivní podpora škol Spolupráce konzultanta rozvoje školy a školního koordinátora rozvoje IPs Strategické řízení a plánování ve školách a v územích

Cíl intenzivní podpory Kompetentní, sebevědomé vedení školy, které zná potřeby rozvoje školy a pedagogického sboru, definuje srozumitelné a realistické strategické cíle, plánuje a realizuje adekvátní a efektivní řešení.

Co přinese školám zapojení do intenzivní podpory Zmapování a analýza současného stavu školy, Ujasnění, kam má škola směřovat a jaké jsou její priority - cílový stav, Nalezení cesty k dosažení žádoucího stavu vzdělávání ve škole, Vytvoření realistického akčního plánu rozvoje školy a plánu rozvoje pedagogických pracovníků, Zefektivnění výchovných a vzdělávacích aktivit ve škole, vč. zájmového vzdělávání, Zapojení místní komunity do rozvoje školy (MAP), Vyhledání externích finančních zdrojů pro realizaci aktivit.

Zapojení škol – etapy a fáze podpory Podpora každé zapojené školy je 20 měsíců (2 školní roky) 1. pololetí – identifikace rozvojových potřeb školy Výstup: Analytická zpráva Rozvojové potřeby školy 2. pololetí – definování strategických cílů a vizí Výstup: Školní akční plán 3. a 4. pololetí: implementace opatření ŠAP, evaluace Výstup: Evaluační zpráva o pokroku školy, reflektivní zpráva za organizaci

Základní vzdělávací program pro širší vedení škol (prezenční, distanční 48 hod – 8 seminářů x 6 hodin) Vzdělávací modul Kultura školy Vzdělávací modul Vedení a řízení změny ve školách, Vzdělávací modul Strategické řízení a plánování ve školách Vzdělávací modul Pedagogické vedení

Co získá škola Manuály Manuál strategického řízení a plánování ve školách, Manuál profesního rozvoje PP pro školy, Manuál individuální pomoci pro školy, Manuál koučování pro ředitele, Manuál benchlearningu pro školy.

Výstupy společné práce KRŠ a ŠKR v 1. roce podpory

Strategický pán rozvoje školy Obsah Úvod Stručná charakteristika školy Plánovací období Analýza organizace, SWOT analýza Analýza vnějšího prostředí školy Stanovení mise Stanovení vize Strategické cíle Akční plán na období 2018 - 2022 Evaluace a aktualizace strategického plánu Plán seznámení se strategií a její propagace Závěr

Co získá škola ve druhém roce podpory školy Podpora vedení školy formou mentoringu a koučinku při realizaci vytvořeného akčního plánu Možnost zapojení do benchlearningové sítě škol Metoda zvyšování kvality práce a efektivity řízení škol, Spolupráce mezi zapojenými školami, Vzájemné učení a sdílení dobré praxe, Databáze škol zapojených do benchlearningové sítě.

Děkuji za pozornost. PaedDr. Jarmila Blažková konzultant rozvoje školy v projektu SRP KA Individuální pomoc Strategické řízení a plánování ve školách a v územích – SRP