Strategické řízení a plánování

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ANIMACE škol Šumperk, Slovníček pojmů „bruselština“ MAS – „místní akční skupina“ IROP – „integrovaný regionální operační program“ OP VVV –
Advertisements

SEMINÁŘ PRO ŽADATELE VÝZEV č. 02_16_023 a 02_16_023 Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – Šablony pro MŠ a ZŠ I.
Asistenti pedagoga pro žáky se sociálním znevýhodněním a jejich role ve škole.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR. Realizace projektu: –
PROJEKTY ZAMĚŘENÉ NA VZDĚLÁVÁNÍ DOSPĚLÝCH Dříve realizované projekty PALMIF – 3 projekty (Fond aktivních opatření trhu práce) PALMIF – 3 projekty (Fond.
Představení projektu „Zvyšování kvality základního vzdělávání na území ORP Otrokovice“ Reg. č. CZ.1.07/1.1.00/
IX. Krajská konference k primární prevenci rizikového chování Prima třída PRIMA Gymnázium Ladislava Jaroše Holešov Mgr. Zdeněk Hrnčiřík.
Projekt: Cesta rozvoje středních škol v JmK CZ.1.07/1.3.10/ název operačního programu: OP VK číslo prioritní osy: 7.1 název prioritní osy: Počáteční.
Grantový projekt OP VK oblast podpory 1.3 DVPP škol a školských zařízení Mozaika nových inspirací pro pedagogy mateřské školy CZ.1.07/1.3.02/
Klíčová aktivita 2 Systém vzdělávání Mgr.Regina Jonášová Praha
1. Setkání (nejen) křesťanských pedagogů litoměřické diecéze Myšlenka a smysl setkávání pedagogů „Naši učitelé nesmějí být podobni sloupům u cest, jež.
Základní škola a Mateřská škola, Osečná, okres Liberec, příspěvková organizace -základní škola žáků, 35 sociálně znevýhodnění žáků -mateřská škola.
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY CENTRUM PRIMÁRNÍ PREVENCE SEMIRAMIS o.s. Mgr. Simona Krajíčková.
Proč je dobré požádat o prostředky ze šablon. Je to jednoduché Není to souboj o peníze – vyjdou na každou školu Žádost o podporu i zprávy o realizaci.
Představení výzvy Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – Šablony pro MŠ.
Inkluzivní vzdělávání pro Olomoucký kraj
VZDĚLÁVACÍ SYSTÉM Vzdělávání v ČR a EU.
Individuálně, ale společně a jinak
Edukace žáků na praktických a speciálních školách KPG/4028
Dokument KAP MSK - obsah
Platformy projektu KAP LK
SPOLEČNÉ VZDĚLÁVÁNÍ V KONTEXTU OP VVV
Členská schůze MAS Nepomuk,
Příprava na multikulturní výchovu pro učitele a učitelky MŠ
Šablony pro SŠ a VOŠ 21. září 2017 Doksy Mgr. Lucie Ptáková
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Podmínky výchovně vzdělávacího procesu ve školní TV
KAP, 25. září 2017, Krajský úřad SK
Kvalita-Inkluze-Poradenství-Rozvoj (KIPR)
Průběh čerpání - Šablony pro SŠ/VOŠ I..
3. Metody pedagogické diagnostiky
Program celoživotního učení Comenius
Návrhy možných inkluzivních opatření pro MAP ORP Litvínov
MODERNIZACE ODBORNÉHO VZDĚLÁVÁNÍ
Průběh tvorby Školních akčních plánů (ŠAP) v Libereckém kraji
Informace k přednášce a semináři k předškolní pedagogice Jarní semestr 2016 Zora Syslová.
Školní poradenské pracoviště
INFORMATIVNÍ SCHŮZKA STŘEDA 22.ČERVNA 2017
MAP II. MAP Praha 12 pokračuje
Vzdělávání v Praze Hlavní město Praha podporuje řadu projektů s cílem zvýšit kvalitu vzdělávání zaměření na instituce zřizované Hlavním městem Praha pomoc.
vzdělávání dětí a žáků s odlišným mateřským jazykem
Žáci se speciálními vzdělávacími potřebami
A jako ASISTENT PhDr. Jitka Kendíková
ASISTENT PEDAGOGA V MALOTŘÍDNÍ ŠKOLE
FORMY PRÁCE S TALENTOVANÝMI ŽÁKY
Aktuální informace o projektu IKAP
Ustavující setkání Řídícího výboru MAP,
Předcházející pedagogická praxe a nadějná současnost
ÚVODEM… PORADA ŘEDITELŮ ŠKOL A ŠKOLSKÝCH ZAŘÍZENÍ ZŘIZOVANÝCH LIBERECKÝM KRAJEM 12. prosince 2018 I Liberec.
2. setkání platformy: .d Tvorba Školské inkluzivní koncepce Libereckého kraje Manažer aktivit projektu: Bc. Jakub Lang
Centra kolegiální podpory
Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi
Model intenzivní podpory
CENTRA VZDĚLÁVÁNÍ PRO UDRŽITELNOU BUDOUCNOST
Místní akční plán rozvoje vzdělávání na Písecku II
Zkušenosti Gymnázia, Praha 5, Na Zatlance 11
MAP rozvoje vzdělávání v SO ORP Neratovice
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO)
Realizace projektu na 7. základní škole a mateřské škole Plzeň
Model intenzivní podpory
Úvodní přednáška pro 1. ročník
IPs APIV_B Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi
Místní akční plán rozvoje vzdělávání v Území ORP Plzeň
Akční plán - plánované společné aktivity
Šablony I a jejich realizace
Vzdělávací kurzy Rodinného Integračního Centra zaměřené na problematiku poruch autistického spektra
Model intenzivní podpory
Model intenzivní podpory
ZŠ Ostrava-Hrabůvka, Klegova 27 příspěvková organizace
Diagnostika dítěte předškolního věku
Transkript prezentace:

Strategické řízení a plánování ve školách a v územích 11. 10. 2018 Klášter Teplá CZ.02.3.68/0.0/0.0/15_001/0000283

„Naše zkušenosti s realizací šablon“ CZ.02.3.68/0.0/0.0/15_001/0000283

Šablony pro 7. MŠ Plzeň Personální podpora – Školní asistent podpora dětí ohrožených školním neúspěchem pomoc při organizaci a vlastním konání akcí v MŠ pomoc přímo ve třídách – nepedagogická podpora pomoc s administrativou – uč. více času na individuální práci s dětmi DVPP – Osobnostně sociální rozvoj pedagogů MŠ (16 hod.) rozvoj sebepoznání a osobních kvalit předcházení syndromu vyhoření velmi přínosný seminář – poznávání sebe sama i kolegyň, „tmelení kolektivu“ DVPP – Čtenářská pregramotnost (16 hod.) profesní růst PP v dané oblasti - utřídění a prohloubení vědomostí možnost praktického využití daných metod a strategií vytváření integrovaných bloků vycházejících z příběhů a práce s textem, motivace dětí, praktické návrhy činností DVPP – Specifika práce s dvouletými dětmi (24 hod.) 2 pracovnice – příprava na zřízení třídy pro dvouleté děti specifika a vývojové zvláštnosti tohoto věku, podmínky pro vzdělávání, osobnost pedagoga, RVP PV a vzdělávání dvouletých dětí uplatnění poznatků v praxi

ŠABLONY pro 91. MŠ I. DVVP - Společné vzdělávání - Inkluze v MŠ pomoc v orientaci v legislativě náhled na tvorbu IVP velká pomoc pro naši MŠ - speciální třída + integrace dětí se speciálními vzdělávacími potřebami   Logopedický kurz - primární logopedická prevence ve školství 4 pedagogické pracovnice (nyní na každé třídě MŠ alespoň 1 logopedický asistent) využití poznatků v individuální práci s dětmi i při řízených činnostech zaměřených na prevenci logopedických vad Sdílení zkušeností pedagogů z různých škol prostřednictvím vzájemných návštěv   nahlédnutí do jiných mateřských škol - výzdoba, uspořádání tříd zhlédnutí výchovně vzdělávacích činností diskuze o formách a metodách vzdělávání předškolních dětí s učitelkami navštívené třídy pozitivní zkušenost, uplatnění některých prvků ve své práci Odborně zaměřená tematická setkávání a spolupráce s rodiči dětí v MŠ využití odborníků z řad rodičů, ZŠ zvolení velkého počtu Šablon    

11. 10. 2018 ŠABLONY pro 91. MŠ II. DVVP - Matematická pregramotnost a Polytechnické vzdělávání   v návaznosti na slabiny, které vyplynuly z dotazníku Nové metody ve vzdělávání předškolních dětí využití zkušených pedagogických pracovnic k podpoře začínajících učitelek Využití ITC ve vzdělávání možnost získat tablety pro MŠ, naučit se s nimi pracovat při společné i individuální práci využití při diagnostice dětí Projektový den ve škole   Projektový den mimo školu využití odborníků, možná z řad rodičů? Odborně zaměřená tematická setkávání a spolupráce s rodiči dětí v MŠ dobré zkušenosti, ohlasy rodičů

Děkujeme za pozornost Bc. Martina Přindová, 7 Děkujeme za pozornost Bc. Martina Přindová, 7. mateřská škola, Kralovická 7, příspěvková organizace Bc. Iveta Burešová, 91. mateřská škola Plzeň, Jesenická 11, příspěvková organizace CZ.02.3.68/0.0/0.0/15_001/0000283