Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO)

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Podpora plánování rozvoje sociálních služeb formou založení odborných partnerství CZ.1.04/3.1.03/
Advertisements

Národní projekt Úspěšný ředitel Model vzdělávání vedoucích pracovníků škol a školských zařízení.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR. Realizace projektu: –
Představení projektu „Zvyšování kvality základního vzdělávání na území ORP Otrokovice“ Reg. č. CZ.1.07/1.1.00/
Podpora metodických a koordinačních jednání terénních sociálních pracovníků v Litvínově 05/2011 Kateřina Dosoudilová.
Projekt: Cesta rozvoje středních škol v JmK CZ.1.07/1.3.10/ název operačního programu: OP VK číslo prioritní osy: 7.1 název prioritní osy: Počáteční.
Podpora odborných partnerství v sociálních službách, existuje ano či ne?
Tematické setkání KAP Jihomoravského kraje Metodická podpora KAP pro intervenci Rozvoj škol jako center CŽU (dalšího profesního vzdělávání) Jana Bydžovská,
1 Dotační řízení na realizaci aktivit v oblasti primární prevence rizikového chování Krajské projekty Konference k oblasti primární prevence Praha
Systémová podpora procesů transformace systému péče o ohrožené rodiny a děti Pardubice, 25. říjen 2012 MPSV.
KRAJSKÝ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ PLZEŇSKÉHO KRAJE Aktuální informace.
TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY CENTRUM PRIMÁRNÍ PREVENCE SEMIRAMIS o.s. Mgr. Simona Krajíčková.
Individuálně, ale společně a jinak
Základní údaje p-kap, KAP
Rozvoj žákovských kompetencí pro 21. století
Dokument KAP MSK - obsah
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování
Ing. Kateřina Lichtenberková
Platformy projektu KAP LK
Školy jako centra celoživotního učení KAP MSK
Aktuální informace o KAP a MAP
Vyšší odborná škola a Střední škola, Varnsdorf, příspěvková organizace
Hlavní město praha a integrace cizinců
Podpora krajského akčního plánování
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování
Implementace Krajského akčního plánu Jihočeského kraje I
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.

Gymnasium Jižní Město Praha
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO) Celostátní seminář ředitelů středních průmyslových škol.
Návrhy možných inkluzivních opatření pro MAP ORP Litvínov
MODERNIZACE ODBORNÉHO VZDĚLÁVÁNÍ
EQF a Národní soustava kvalifikací v České republice
Průběh tvorby Školních akčních plánů (ŠAP) v Libereckém kraji
Spolupráce ASZ a města Břeclav Mgr. Břetislav Fiala
Strategické řízení a plánování ve školách a v územích
První tisková konference ministra Josefa Dobeše
Strategické řízení a plánování ve školách a v územích
Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi
MAP II. MAP Praha 12 pokračuje
Mentoring jako forma profesní podpory začínajícího učitele
A jako ASISTENT PhDr. Jitka Kendíková
Centralizované rozvojové projekty 2017
Konference ke čtenářské gramotnosti Spolupracující partneři
STRATEGIE AGE MANAGEMENTU V ČESKÉ REPUBLICE CZ.1.04/5.1.01/
Aktuální informace o projektu IKAP
PROCES STANDARDIZACE SOCIÁLNÍ PRÁCE V LOVOSICÍCH
2. setkání platformy: .d Tvorba Školské inkluzivní koncepce Libereckého kraje Manažer aktivit projektu: Bc. Jakub Lang
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v Jihočeském kraji
Místní Akční Plán rozvoje vzdělávání
Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi
Inkluzivní a kvalitní vzdělávání v územích se sociálně vyloučenými lokalitami
Model intenzivní podpory
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO)
CENTRA VZDĚLÁVÁNÍ PRO UDRŽITELNOU BUDOUCNOST
Místní akční plán rozvoje vzdělávání na Písecku II
MAP rozvoje vzdělávání v SO ORP Neratovice
reg. číslo projektu: ​ CZ /0.0/0.0/17_052/
Model intenzivní podpory
Vzdělávací program pro širší vedení škol
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO)
Strategické řízení a plánování
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO)
IPs APIV_B Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi
Akční plán - plánované společné aktivity
Šablony I a jejich realizace
Model intenzivní podpory
Počítač ve škole a MŠMT Mgr. Jaroslav Faltýn
Model intenzivní podpory
ZŠ Ostrava-Hrabůvka, Klegova 27 příspěvková organizace
Transkript prezentace:

Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO) reg. číslo projektu: CZ.02.3.68/0.0/0.0/17_052/0008363

Tři možnosti zapojení pro školy Kabinety Management Začínající učitel

Klíčová aktivita Kabinety

Učitelé budou moci v kabinetech být aktivním členem sítě pedagogů stejné odborné kvalifikace v jednotlivých krajích, oblastech podílet se na plánu rozvoje příslušné vzdělávací oblasti a její koncepci, a to národní, krajské i oblastní úrovni prohlubovat cíleně svou odbornou kvalifikaci

Vertikální členění kabinetů NÁRODNÍ KABINET 14 AŽ 20 ČLENŮ Zahájení činnosti listopad 2018 KRAJSKÝ KABINET 2 AŽ 8 ČLENŮ Zahájení činnosti březen 2019 OBLASTNÍ KABINET 3 AŽ 6 ČLENŮ Zahájení činnosti jaro 2019 ŠKOLNÍ KABINET

Krajské kabinety KRAJSKÝ KABINET 2 – 8 členů Krajská kolokvia 2x ročně Připomínkování modelu SYPO Stálý člen – odborný krajský metodik Stálý člen – člen krajského kabinetu Stálý člen – zástupce ŠPP (školní speciální psycholog) Síťování PP Krajské workshopy KRAJSKÝ KABINET 2 – 8 členů Lektorské činnost Skupinová a individuální intervize Oblastní člen metodických kabinetů (počet dle oblastí v kraji) Přenos informací mezi kabinety Partnerské kooperace

Krajské metodické kabinety:

Oblastní kabinety Pravidelné workshopy Stálý člen – odborný krajský metodik Síťování pedagogů Skupinové intervize OBLASTNÍ KABINET 3 – 6 členů na školu a vzdělávací oblast Podněty k činnosti krajského a národního kabinetu Oblastní člen metodických kabinetů (počet dle oblastí v kraji) Konzultační a lektorská činnost Partnerská kooperace

Horizontální členění kabinetů Období pilotáže – III. 2018 – XII. 2020 Tři pilotované kabinety Revize pilotáže – IX. 2020 – XII. 2020

Období implementace: I. 2021 - V. 2022

KAP a SYPO - spolupráce Platforma pro sdílení informací Sdílený harmonogram aktivit Personální průniky – sdílení osob Společné plánování – rozvoj oblasti

Klíčová aktivita Management

Přínosy – usnadníme práci Ředitelé budou moci čerpat ze znalostí, zkušeností a osvědčených postupů ředitelů škol, účastnit setkání ředitelů ze stejného druhu školy a sdílet s nimi aktuální záležitosti k řešení, využít osobních konzultací s kolegy, čerpat ze sdílených nástrojů pro management školy, které vznikly v projektech, které byly realizovány v předchozích letech …

Přínosy – inspirujeme Pomůžeme jim zdokonalit znalosti a dovednosti pro aktualizaci vize, mise a strategie jejich školy. Proniknou více do kritérií kvalitní školy ČŠI. Získají nové nástroje pro efektivní řízení pedagogického procesu a nové podněty pro budování kultury a klimatu školy. Pomůžeme jim najít cestu k zatraktivnění jejich školy pro zájemce o vzdělávání i zaměstnání.

Harmonogram činností Model 2018-2019 - návrh modelu 2020-2022 - ověření/revize modelu Vlastní podpora 2018 - návrh podpory 2018-2022 – pilotáž/revize Stálá konference ředitelů 2018 – ustanovení 2018-2020 – pilotáž/revize 2021-2022 – implementace

Klíčová aktivita Začínající učitel

Aktivity Vytvoření Modelu systému podpory začínajících učitelů ve spolupráci s uvádějícím učitelem a vedením školy Vzdělávání pro výše jmenované skupiny: prezenční a e-learningové, workshopy, on-line podpora

KA Začínající učitel Harmonogram: 2018 – návrh Modelu systému podpory ZU 2019 – návrh a vytvoření vzdělávání 2019 – 2022 – realizace vzdělávání; revize 2019 – 2021 – pilotáž/revize systému 2021 – 2022 – implementace systému

Děkuji za pozornost Mgr. Lenka Burganová Odborný krajský metodik Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů – SYPO   GSM: +420 770 171 676 E-mail: burganova@nidv.cz