Vzorový projekt pro ZŠ.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost • V roce 2012 se Střední odborné učiliště zapojilo do Operačního programu Vzdělání pro konkurenceschopnost.
Advertisements

POSPOLU Podpora spolupráce škol a firem se zaměřením na odborné vzdělávání v praxi T. Vencovská.
Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Individuální projekt „Plánování sociálních.
LLP Comenius Evropská jazyková cena Label Petr Chaluš.
CHCI BÝT JAKO VY ZŠ VELTRUSY Projekt schválený Zastupitelstvem Středočeského kraje v rámci 2. výzvy 2. globálního grantu v oblasti podpory 1.2 Rovné příležitosti.
ŠPP Školní poradenská pracoviště Moravskoslezského kraje - východisko, koncepce - krajská síť a organizační struktura - metodika - vzdělávání
Ing. Petr Czekaj, Mgr. Zdeněk Karásek Velké Karlovice, Vytváření strategických partnerství na trhu práce v MSK.
I N V E S T I C E D O R O Z V O J E V Z D Ě L Á V Á N Í Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Vzdělání a vzdělanost a podpora zaměstnanosti
BUDOUCNOST Úspěch pro každé dítě. Ve znamení inkluzivního vzdělávání.
Představení výzvy Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – Šablony pro MŠ a ZŠ I.
Název kapitoly Název podkapitoly Text Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání Seminář pro žadatele IROP.
Podpora mateřských a základních škol formou šablon
Avízo výzvy č.02_16_022 Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování - Šablony pro MŠ a ZŠ I Ing. Sylva Sládečková, Magistrát města Ostravy,
Představení výzvy Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – Šablony pro MŠ a ZŠ I MAS Rokytná, o.p.s. Srázná Moravské Budějovice.
Šablony  Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání  Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy  Výzva č. 02_16_022 Podpora škol formou projektů.
Workshop – KAP Pk Návrh Šablon pro SŠ a VOŠ Pardubice, 29. srpna 2016.
Představení výzvy Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – Šablony pro MŠ a ZŠ I MAS Oslavka, o.p.s. sídlo: Masarykovo náměstí
SPOLEČNÁ ŘEŠENÍ PRO LEPŠÍ UČENÍ reg. č. CZ.1.07/1.1.00/ LOKÁLNÍ STRATEGIE ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ ŽÁKŮ OHROŽENÝCH ŠKOLNÍM NEÚSPĚCHEM v lokalitě ORP Karviná.
VÝSTUPY Z DOTAZNÍKOVÉHO ŠETŘENÍ POTŘEB MATEŘSKÝCH ŠKOL A ZÁKLADNÍCH ŠKOL pro ORP ŠUMPER Mgr. Ivana Hanáková.
Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost v Ústeckém kraji Most
Alfa Human Service Alfa Human Service, I INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ Přátelská školka CZ.1.07/1.2.00/ Výměna.
Příprava žádosti a realizace projektu. Sestavení projektu Dotazník – prosinec 2015, leden 2016 Identifikace potřeb školy Vyhodnocení dotazníku a zaslání.
Učitelé pro učitele UPROU ( ). UPROU  Tento projekt je spolufinancován Evropským sociální fondem (75%) a státním rozpočtem ČR (25%).  OP RLZ.
Metodická pomoc realizátorům MAP zejména v oblasti podpory kvalitního a společného vzdělávání dětí a žáků.
Bc. Michaela Augustová MAS Znojemské vinařství, z.s. Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – Šablony ZŠ a MŠ I.
STŘED O.S. CENTRUM PREVENCE A POMOCI Projekt podpořený z OP VK – IP oblast podpory 1.2.
Cíl a identifikace výzvy
Šablony.
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Olomouckého kraje
MAP – Místní akční plán ORP RK
VÍTÁME VÁS NA SPOLEČNÉM SETKÁNÍ PARTNERSTVÍ MAP ORP BEROUN
Místní Akční Plán rozvoje vzdělávání
Individuální projekt OP VVV
Realizace vašich potřeb prostřednictvím OP VVV
Šablony OP VVV a podpora nadání
Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi
Představení projektu Základní informace Cíle projektu Klíčové aktivity Realizované aktivity Připravované aktivity.
Analýza potřeb škol Většina škol rozvíjí inkluzívní vzdělávání prostřednictvím činností spadajících do základní nebo mírně pokročilé úrovně. Inkluzívní.
Plán vzdělávacích aktivit
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
IMPLEMENTACE KRAJSKÉHO AKČNÍHO PLÁNU
Název projektu: Ve škole po škole
Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování
Strategické řízení a plánování ve školách a v územích –
Realizace potřeb regionálního školství pomocí šablon
Šablony pro SŠ a VOŠ výzva I
Šablony II Výzva č. 02_18_063 a 02_18_064 OP VVV Semináře MAS,
Bc. Petra Karbanová Krajská metodička projektu APIV B
Výzva č. 02_18_06 OP VVV Pro žadatele
Podpora výchovných poradců 2018
TRADICE UPLATNĚNÍ DOPRAVNÍ DOSTUPNOST ŠIROKÁ NABÍDKA TECHNICKÝCH OBORŮ
Šablony II Výzva č. 02_18_063 a 02_18_064.
Setkání kariérových poradců
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v JčK
Š A B L O N Y II.
Šablony I a jejich realizace Hradec Králové/Pardubice/Liberec
Prezentace KAP Jihomoravského kraje
Základní škola. Základní škola a Mateřská škola, Nová Ves, okres Liberec, příspěvková organizace.
Odborník ve školní praxi
Workshop 2: Šablony pro střední a vyšší odborné školy
Význam a přínos šablon pro málotřídní školy
Implementace Krajských akčních plánů rozvoje vzdělávání
Příklady dobré praxe realizace šablon
Vzorový projekt pro gymnázia
Řídicí výbor DDM Monet v Praze 12
Vzorový projekt pro ZŠ.
MAS MORAVSKOTŘEBOVSKO A JEVÍČSKO o.p.s.
Financování digitálního vzdělávání z OP VVV
Transkript prezentace:

Vzorový projekt pro ZŠ

Údaje Počet žáků školy: 450 Počet zapojených pedagogických pracovníků: 8 Náklady na uvedené aktivity: 606 032 Kč Celková alokace na projekt ze šablon: 1 425 000 Kč

Využité šablony Školní kariérový poradce Vzdělávání pedagogických pracovníků – DVPP Sdílení zkušeností pedagogů z různých škol/školských zařízení prostřednictvím vzájemných návštěv Tandemová výuka Zapojení odborníka z praxe do výuky Klub pro žáky ZŠ Projektový den ve škole/mimo školu Komunitně osvětová setkávání

Školní kariérový poradce – 0,1 úvazku, 24 měsíců 125 592 Kč

Školní kariérový poradce Uvedená aktivita umožňuje nastavit systém podpory rozvoje nadání a je vhodná pro koordinaci činností pedagogů (např. při identifikaci) a pro výměnu zkušeností. Dále aktivita umožňuje zapojení rodičů. Školním kariérovým poradcem je pedagogický pracovník školy. „Při úvazku 0,1 připraví a zrealizuje měsíčně dvě individuální setkání se žáky. Jedno individuální setkání se žáky lze v měsíci nahradit workshopem pro pedagogy/rodiče za účelem získání kompetencí pedagogů/rodičů při identifikaci nadání/potenciálu každého žáka, nebo za účelem přípravy školního systému identifikace a podpory nadání.“

Vzdělávání pedagogických pracovníků (DVPP) – 16x 55 680 Kč

Vzdělávání pedagogických pracovníků ZŠ – DVPP v rozsahu 8 - 80hodin Uvedená aktivita slouží k získání nebo zvyšování kompetencí pedagogických pracovníků v dané oblasti. OP VVV neumožňuje vytváření a podporu pouze elitních skupin žáků a vyčleňování jiných. Rozvoj nadání předpokládá, že nadaným může být každý žák. Vhodné kurzy najdete na níže uvedeném odkazu: https://www.nidv.cz/media/materialy/sablony/SABLONY_II_Katalog_NID V_rijen_2018.pdf Příklady kurzů: Systematický úvod do problematiky nadání Vyhledávání a identifikace nadání Rozvoj nadaného žáka v běžné škole

Sdílení zkušeností – 2x 18 020 Kč

Sdílení zkušeností pedagogů z různých škol/školských zařízení prostřednictvím vzájemných návštěv Spolupráce v celkové době trvání min. 16 hodin spočívá v provedení minimálně dvou návštěv vybraného pedagoga z vysílající základní školy během 10 po sobě jdoucích měsíců, ve kterých probíhá výuka, v hostitelské škole. Smyslem je získání a přenos příkladů dobré praxe. Polovina z 16 hodin je vyhrazena návštěvám pedagoga z vysílající základní školy na hostitelské škole. Jedna z oblastí, ve které mohou být rozvíjeny znalosti a dovednosti: nadaní žáci ve výuce/vzdělávání.

Tandemová výuka – 8x 65 200 Kč

Tandemová výuka Aktivita je určena pro dva pedagogy, kteří společně naplánují a zrealizují 10 vyučovacích hodin v průběhu pěti po sobě jdoucích měsíců, ve kterých probíhá výuka. Uvedená aktivita umožňuje působení 2 pedagogů v rámci výuky. Díky uvedené aktivitě mohou pedagogové posílit individualizaci výuky a v jejím průběhu se mohou více věnovat jednotlivým žákům/účastníkům při rozvoji jejich potenciálu v daném předmětu.

Zapojení odborníka z praxe – 8x 88 240 Kč

Zapojení odborníka z praxe do výuky Uvedená aktivita umožňuje působení pedagoga a odborníka z praxe v rámci výuky/vzdělávání. Díky uvedené aktivitě mohou pedagogové posílit individualizaci výuky/vzdělávání a v jejím průběhu se mohou více věnovat jednotlivým žákům/účastníkům při rozvoji jejich potenciálu v daném předmětu.

Klub pro žáky – 4x 71 332 Kč

Klub pro žáky ZŠ Klub se zřizuje pro minimálně 6 žáků/účastníků, z nichž minimálně 2 jsou ohroženi školním neúspěchem. I nadaný či mimořádně nadaný žák/účastník může být identifikován jako žák ohrožený školním neúspěchem. Připomínáme, že výběr žáků ohrožených školním neúspěchem je plně v kompetenci ředitele školy. V návaznosti na principy OP VVV ovšem nesmí dojít k samostatnému vyčlenění nadaných/mimořádně nadaných žáků do specializovaného „elitního“ klubu. Nízký počet žáků v klubu umožňuje vedoucímu klubu individuální přístup všem žákům, tj. žákům běžným, i žákům se speciální vzdělávací potřebou včetně nadaných. Hlavním principem klubů je umožnit vedoucímu klubu (pedagogovi) v neformálním prostředí mimo výuku při nízkém počtu žáků získat či prohloubit své kompetence ve vedení a vzdělávání heterogenní skupiny žáků, které pak bude moci uplatnit i v běžné výuce.

Projektové dny – 16x + 16x 174 224 Kč

Projektový den ve škole/mimo školu Činnosti je vhodné přizpůsobit individuálním potřebám žáků tak, aby mohl každý zažít úspěch. Pedagog může využívat různé obtížnosti úloh/úkolů a přizpůsobovat je konkrétním potřebám žáka. Každý žák přispěje k výsledku, což může pozitivně působit na sociální klima v dané skupině/třídě. V uvedené aktivitě společně působí pedagog a odborník z praxe. Projektový den 4 x 45 minut Projektovou výuku vedou společně pedagog a odborník z praxe

Komunitně osvětová setkání – 2x 7 744 Kč

Komunitně osvětová setkávání V rámci aktivity je zorganizováno volnočasové komunitní osvětové setkání s rodiči, přáteli školy a veřejností za pomoci odborníka nebo odborného týmu. Uvedená aktivita může sloužit k propagaci či k upozornění na nezbytnost tématu podpory rozvoje potenciálu (nadání) každého žáka/účastníka. Aktivita může být využita pro rozšíření povědomí o dané oblasti a pro širší diskusi o ní.

Rozvoj potenciálu každého žáka Kariérový poradce Vzdělávání Sdílení zkušeností Tandemová výuka Zapojení odborníka z praxe Klub pro žáky Projektové dny Komunitně osvětová setkávání

Odkaz Na níže uvedeném odkazu najdete další informace o možnostech využití šablon pro rozvoj podpory nadání každého žáka. https://www.nidv.cz/media/materialy/projekty/strategicke_rizeni/Inspir omaty/INSPIROMAT_11_Priklady-dobre-praxe-realizace-sablon.pdf