Prezentace výzkumu Zbiroh 2018

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Typy otázek v dotazníku
Advertisements

Počítač při sběru informací. CATI Computer Assisted Telephone Interviewing - (telefonické dotazování za pomoci počítače)  CATI studio  Speciálně vyškolení.
Středisko náhradní rodinné péče o. s. Závěry zahraničního výzkumu Projekt Centrum podpory NRP je realizován.
Internet a televize - rivalové nebo partneři? Klubový večer SPIR , klub Avion.
VÝUKOVÝ MATERIÁL V RÁMCI PROJEKTU OPVK 1.5 PENÍZE STŘEDNÍM ŠKOLÁM ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:ROZVOJ VZDĚLANOSTI ČÍSLO ŠABLONY:
Petr Adamus.  Vycházíme z předpokladu, že osoby s autismem trpí poruchami chování, protože prostředí a většina technik učení nepočítá s jejich individuálními.
Respond & Co, Masná 3A, Ostrava 1, , telfax : , Anketní výzkum u uživatelů výrobku Prostenal.
Milan Šmíd - Tisková konference UPC UPC European Television Survey české detaily Co ještě ukázal panevropský televizní průzkum UPC?
10 let výzkumu informačních potřeb veřejnosti Ing. Jaroslav Svoboda MV ČR.
Satelit – nadpozemské řešení digitalizace TV příjmu červen 2009.
Postoje k mobilnímu marketingu Alena Ivánková Research Project Manager, MEDIARESEARCH 13/10/2010 – Mobile Internet Forum.
Etapy práce na sociologickém výzkumu. 2 I. Formulace problému II. Rozhodnutí o populaci a vzorku III. Pilotní studie IV. Rozhodnutí o technice sběru dat.
Moderní způsob zjišťování postojů veřejnosti k veřejné hromadné dopravě osob Ing. Zdeněk Strádal.
Tv a net Pravidla licencování IPTV Kam kráčí české telekom. sítě Srní
Webové stránky obcí jako zdroj informací pro občany Mgr. Andrej Kyselica Oddělení statistiky výzkumu, vývoje a informační společnosti Český statistický.
Výsledky průzkumu a náměty pro inovaci předmětu FINANCE Doc. Ing. Mária Režňáková, CSc.
semestrální práce z předmětu mab
Co jsou to multimédia Bohumil Bareš.
9.Komunikace.
Základní služby Internetu
Aplikace DVB-T Český Telecom, a.s.. 2 Agenda DVB-T MHP Platforma ČTc DVB-T MHP Platforma ČTc – aplikace Shrnutí cílů společnsti Český Telecom, a.s.
Podnikání na Internetu letní semestr 2004 Jana Holá VIII.
Vybrané výsledky výzkumu: „Sledování trendů v oblasti veřejných informačních služeb“ Internetová a neinternetová populace versus veřejná správa Konference.
EVALUACE REALIZACE ICT STRATEGIE EVALUACE ŠKOLY listopad 2006 (c) Radek Maca.
Setkání účastníků neformálního konsorcia Brno Praha
ČESKÝ STATISTICKÝ ÚŘAD Na padesátém 81, Praha 10 Využívání služeb e-governmentu jednotlivci ISSS 2007, Hradec Králové Andrej.
ISSS 2008 VÝZKUM INFORMAČNÍCH ZDROJŮ Duben 2008 / Prezentace syndikovaného výzkumu pro vybrané Krajské úřady / Jan Tuček / STEM/MARK, a.s.
Vyhodnocení ankety „Kde a jak hledáte odborné informace?“
1 Tisková konference Newton House, Praha, Prezentace výsledků projektu: Výzkum chování potencionálních zákazníků na digitálním trhu v ČR "Digitalizace.
Aktuální trendy na trhu televizních přístrojů
Nobody’s Unpredictable Partie Duel Nečas vs. Paroubek.
Čtenáři a čtení v ČR (2007) společný projekt Ústavu pro českou literaturu AV ČR, v. v. i., a Národní knihovny ČR s finanční podporou Ministerstva kultury.
Satelit = HDTV do každé domácnosti září Limity pro rozvoj HDTV Dostupnost signálu HDTV Vybavenost domácností televizory zobrazujícími HDTV Cenová.
Sexualita uživatelů pervitinu a Subutexu
ČESKÝ STATISTICKÝ ÚŘAD Na padesátém 81, Praha 10 Šetření o využívání informačních technologií ve veřejné správě Konference ISSS 2006.
MARKETINGOVÝ MIX.
KAM UTÍKAJÍ TV DIVÁCI Červen 2009 / Ředitel společnosti: Jan Tuček / Client Service Manager: Petr Zvára / STEM/MARK, a.s.
TV Share Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
TECHNIKY SBĚRU DAT KVANTITATIVNÍ KVALITATIVNÍ VÝZKUM VÝZKUM
Miroslav Skokan IT Security Consultant
Marketingový průzkum Milan Mrázek Matematika & Business
Metody sociálního výzkumu 5. blok Denní studium LS 2007/
Víte proč?.
Marketing sportu obecná část
Typy výzkumu  Kvantitativní  Kvalitativní  Smíšený  První zkoumá kolik lidí si co myslí atd …  Druhý co přesně si lidé myslí  Třetí je kombinací.
Metody sociálního výzkumu 3. blok Denní studium LS 2008/ blok.
Divák musí vědět, kdy a proč by měl investovat do nové televize Marcel Procházka Ředitel regulace a strategie DVB-T2 Televizní digitalizace
VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG
Měření sledovanosti obrazovek připojených k internetu Tomáš Bičík INNOVATION DAY, 7. října 2015.
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Simona Valachová Název: VY_62_INOVACE_2901_typy.reklamy Téma: Typy reklamy Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Univerzita Palackého v Olomouci Centrum prevence rizikové virtuální komunikace PdF UP v Olomouci Mgr. Kamil Kopecký, Ph.D. & Mgr. Veronika Krejčí
Výzkumné komunity / Privátní panely / Výzkum trhu Firemní dárcovství Radek Jiřičný Research Director
Svátek sv. Valentýna TÉMA PRŮZKUMU: Svátek sv.Valentýna 2016 – bleskový průzkum REALIZÁTOR: SANEP s.r.o. VÝBĚR RESPONDENTŮ: kvótní výběr TYP.
Využití Big Data pro analýzu sledovanosti TV Petr Nemeth České Radiokomunikace a.s.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Televize v konzumaci médií suverénně vede
Komunikační chyby řídících pracovníků v Českém statistickém úřadu
Závěrečná zpráva ze sociologického výzkumu
Projekt GDA návrh PR podpory etapa: červen – srpen
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku Autorka bakalářské práce: Martina Jakubcová.
PORTFOLIO PEDAGOGA – DATA Z RYCHLÉHO ŠETŘENÍ NIDV 2016 Mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogů , Praha Tomáš Machalík.
Projekt GDA PR aktivity v realizaci
Co dokážeme připravit pro HbbTV v ČR?
DOTAZNÍK Zásady tvorby dotazníku Termín návratnosti
Přínos přechodu na DVBT-T2 pro koncové uživatele
Firemní dárcovství Radek Jiřičný Research Director
Metody a techniky výzkumu II.
Obecná bezpečnost vybraných druhů potravin
Děti a rádio Michal Kormaňák Account Director Ipsos Public Affairs
Český rozhlas - DAB+ Zbiroh 2018.
Transkript prezentace:

Prezentace výzkumu Zbiroh 2018

ZADÁNÍ A CÍLE PRŮZKUMU Dochází k využívání „netelevizní nabídky“ Jaké divácké skupiny HbbTV využívají, jakou formou a kdo jsou jejich běžnými uživateli? Je si běžný divák vědom rozdílů mezi televizním vysíláním jako takovým a službami HbbTV? Užívání moderních technologií klade i vyšší nároky na ochranu spotřebitele, neboť může dojít k omezení ochrany soukromých údajů, případně problémům spojeným s přímou platbou za prémiový obsah prostřednictvím platebních karet. Druhý okruh otázek by tak měl byl zaměřen na to: Pociťují diváci určité hrozby či rizika? Jaké je chování diváků – spotřebitelů, užívajících technologie, které nabízejí mnohem širší škálu komerční komunikace .

Design průzkumu Populace: uživatelé internetu ve věku 16 a více let s televizorem v domácnosti, kteří alespoň občas sledují televizi. Výběr respondenta: kvótní výběr z databáze respondentů Českého národního panelu, který čítá přibližně 70 tisíc respondentů. Metoda: Computer Assisted Web Interviewing (CAWI) Nástroj sběru dat: dotazník obsahující uzavřené i otevřené otázky. Termín sběru dat: 23. březen – 3. duben 2018. Počet sesbíraných dotazníků zařazených ke zpracování: 2015 dotazníků. .

.

Detailní výsledky Divák a HbbTV Divák a Smart TV Povědomí o HbbTV Uživatelské chování Divák a Smart TV Penetrace Využívání služeb Rizika spojená s užíváním Smart TV a HbbTV

Povědomí o HbbTV .

Sociodemografické hledisko .

Typy televizních přístrojů v domácnosti

Četnost užívání HbbTV .

Četnost užívání HbbTV .

Užívání funkcí .

Oblíbenost programů

Sociodemografické hledisko .

Smart TV a uživatelé

Důvod pořízení

Důvod nepořízení 

Sociodemografické hledisko

Nejoblíbenější funkce Smart TV

Sledování lineárního vysílání na Smart TV

Lineární vysílání x služby nabízené Smart TV

Lineární vysílání x služby nabízené Smart TV

Ochota platby za služby

Důvod nevyužívání placených služeb

Interaktivní reklama

Povědomí o personalizované reklamě

Povědomí o rizicích

Srovnání se zahraničím Polsko Maďarsko Německo

.

.

.

.

.

.

Shrnutí Běžně užívaná platforma. Obliba „netelevizní nabídky“ Využívání zejména zpětného shlédnutí pořadu. Blíže na www.rrtv.cz

Děkuji za pozornost. Mgr. Bc. Bc. Jiří Hadaš, MBA Úřad Rady pro rozhlasové a televizní vysílání tel. 221 012 052; 604 41 86 34 e-mail: hadas.j@rrtv.cz