Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ČAS A JEHO MĚŘENÍ Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
Advertisements

LOGICKÉ DVOJICE Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Gošová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
PŘIŘAĎ FOTOGRAFII K OBRÁZKU aktivita
MYŠ Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Alena Doušová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného.
Převody – jednotky délky
Druhá odmocnina Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Kamila Kočová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
PÉČE O ZDRAVÍ Obrázek dostupný z:
Druhá odmocnina Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Kamila Kočová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
RYBA Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Alena Doušová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného.
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Druhá odmocnina Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Kamila Kočová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
STEJNÉ Pracovní listy Poznáš, které obrázky jsou stejné? Najdi je a spoj. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Fišer.
ČLOVĚK – NAŠE TĚLO Pracovní listy
Násobilka se zvířaty 9x Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Násobilka se zvířaty 7x Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Ruský obrázkový slovník XXIV. Povolání - профессия
Obst und Gemüse Obr. 1 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jaroslava Zámostná. Dostupné z Metodického portálu
BAREVNÉ TVARY Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je RNDr. Radomíra Kučerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Poznávačka - sudokopytníci a lichokopytníci
Ověř si své znalosti z živočišné říše!
Ruský obrázkový slovník XXII Kolektivní sporty –коллективныe спортa
Skládání sil, rovnováha sil
KOČKA Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Alena Doušová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného.
Ruský obrázkový slovník XLI Ve škole – В школе
Ruský obrázkový slovník XII Domácí spotřebiče – Техника для кухни
Najdi rozdíl II. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
PUZZLE Podpora výuky o stálých a tažných ptácích
Pracovní listy – vnitřní orgány a kostra
Barvy a tvary A Pracovní list určený pro rozvoj zrakového vnímání a abstraktně vizuálního myšlení Postup práce: Spoj čarou stejné trička – jedno je barevné,
Násobilka se zvířaty 5x Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Orofacionální cvičení I
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková NÁZEV: VY_32_INOVACE_M_02_Zlomky
Pořadí obrázků – domeček
Hyperoskulační kružnice elipsy
PROVĚRKY Převody jednotek délky - 2.část
Převody délky MATEMATIKA
Pracovní list - pocity a emoce Jméno: …………………………
Porovnávání obrázků Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zdeněk Hanzelín. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
Ruský obrázkový slovník IV Rodina − семья
Ruský obrázkový slovník XXX. Slovesa A
Ruský obrázkový slovník XX Hudba – музыка
Ruský obrázkový slovník XL Kontinenty a oceány – Континенты и океаны
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Ruský obrázkový slovník XVII Části těla a hlavy – тела и головы
Autorem materiálu a všech jeho částí je Irena Nemetová
Vyberte správně definiční obor funkce podle obrázku
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Najdi a přiřaď tělo k hlavě zvířete
Ivana Kuntová, Pětiúhelník Přesná konstrukce velikosti strany pětiúhelníku ze zadaného poloměru opsané kružnice Ivana Kuntová,
ČLOVĚK – VNITŘNÍ ORGÁNY A KOSTRA
Pracovní listy – vnitřní orgány a kostra
UŽITEČNÁ ZVÍŘATA A ROSTLINY 2
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Body Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
DESETINNÁ ČÍSLA DESETINNÉ ZLOMKY
SČÍTÁME A ODČÍTÁME DO 5 S KAMARÁDEM
Převody – jednotky délky
Ruský obrázkový slovník XIX Místnosti – комнату
Převody jednotek hmotnosti – 2. část
MLÁĎATA ZVÍŘAT PREZENTACE
M O T Ý L Í L O T O 3 Najdi stejného motýla!
Pořadí obrázků – auto Postup práce:
Definiční obor funkce Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
Kvadratická rovnice Vlastnosti kořenů kvadratické rovnice
Převody jednotek obsahu - 2.část
Vyberte správně definiční obor funkce podle obrázku
Definiční obor funkce Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Hra Znáš některé dopravní značky?
Transkript prezentace:

Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze. 3 6 ZLOMKY 1 2 1 2 1 4 12 5 Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.

Rozdělíme-li celek na části – dostaneme POJEM ZLOMEK Rozdělíme-li celek na části – dostaneme ZLOMKY + = Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.

Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze. Z ČEHO SE SKLÁDÁ ZLOMEK 3 4 ČITATEL /počet dílů/ ZLOMKOVÁ ČÁRA JMENOVATEL /na kolik dílů je celek rozdělen/ Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.

Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze. JAK MOHU DĚLIT CELEK? 1 Celek mohu rozdělit vždy jen na stejný počet stejných částí. 1 4 1 4 1 2 1 3 1 3 1 3 1 2 1 4 1 4 Na kolik polovin mohu rozdělit celek? Na kolik třetin mohu rozdělit celek? Na kolik čtvrtin mohu rozdělit celek? Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.

Je-li čitatel stejný jako jmenovatel, je zlomek roven jedné. VELIKOST ZLOMKU Je-li čitatel stejný jako jmenovatel, je zlomek roven jedné. 7 8 1 1 = = 4 1 = Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.

Je-li čitatel menší než jmenovatel, je zlomek menší než jedna. VELIKOST ZLOMKU Je-li čitatel větší než jmenovatel, je zlomek větší než jedna. Je-li čitatel menší než jmenovatel, je zlomek menší než jedna. 7 2 1 > 3 4 1 < Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.

Který zlomek je větší než jedna? ÚKOL č. 1 Který zlomek je větší než jedna? 5 2 2 3 8 12 4 7 Měl jsi to dobře? 7 9 7 6 5 3 1 2 Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.

Který zlomek je menší než jedna? ÚKOL č. 2 Který zlomek je menší než jedna? 4 7 8 2 3 2 4 8 Měl jsi to dobře? 3 5 9 5 6 7 2 7 Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.

Který z uvedených zlomků je největší? ÚKOL č. 3 Který z uvedených zlomků je největší? 1 3 1 4 1 8 Měl jsi to dobře? Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.

Který z obrázků nevyjadřuje polovinu celku? A/ B/ C/ ÚKOL č. 4 Který z obrázků nevyjadřuje polovinu celku? A/ B/ C/ Měl jsi to dobře? Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.

Takové zlomky nemají smysl. Celek na 0 částí rozdělit nemůžeme ZAPAMATUJ SI: 8 6 =0 Je-li v čitateli nula, je výsledek také nula. Takové zlomky nemají smysl. Celek na 0 částí rozdělit nemůžeme Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.

ZDROJ OBRÁZKŮ: [cit.2009-11-21]dostupné pod licencí Creative Commons – na http://commons.wikimedia.org/. http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Torta.jpg [cit.2009-11-21]dostupné pod licencí Public domain – na http://www.pdclipart.org/. http://www.pdclipart.org/displayimage.php?album=108&pos=147