A B C D 1 2 -1 4 3 -5 Do buňky D1 vložíme vzorec =SUMIF(A1:C1 ; “>0”)

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VÝPOČET OC.
Advertisements

Vypracovala: Monika Čáslavská
GRAMATIKY Bori · Brkos 2011.
Stěžejní funkce MS Excel 2007/2010, jejich ovládání a možnosti využití
ČÍSLICOVÁ TECHNIKA BOOLEOVA algebra
Matematická logika Použití Výrok Pravda a nepravda Logické funkce
Výpočetní technika Akademický rok 2008/2009 Letní semestr Mgr. Petr Novák Katedra informatiky a geoinformatiky FŽP UJEP
KIV/ZI cvičení 11 Tomáš Potužák. Procvičení funkcí I Příklad 1 – Do buňky E3 zapíšeme vzorec =C3*$C3+C$3 a zkopírujeme ho do buněk E2, D3 a D2. Co bude.
KIV/ZI cvičení 8 Tomáš Potužák.
Gymnázium Jiřího Ortena KUTNÁ HORA
 K čemu slouží: Sečte všechna čísla v oblasti buněk. Sečtou se čísla, logické hodnoty a čísla zapsaná v textové podobě přímo do seznamu argumentů funkce.
Název projektuInovace ŠVP na OA a JŠ Třebíč Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivityIII/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
 př. 7 výsledek postup řešení Vypočti velikost obsah trojúhelníku ABC. A[-2;1;3], B[0;1;3], C[-2;1;-1]
Absolutní odkaz  Někdy při kopírování vzorců potřebujeme, aby se některé odkazy neměnily.  K takovému účelu slouží absolutní odkazy, které mají podle.
DalšíPředchozíTÉMA: M. K a d l e c o v á M. K a d l e c o v á.
Výpočetní technika Akademický rok 2010/2011 Letní semestr Mgr. Petr Novák Katedra informatiky a geoinformatiky FŽP UJEP
Název projektuInovace ŠVP na OA a JŠ Třebíč Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivityIII/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Výpočetní technika Akademický rok 2009/2010 Letní semestr Mgr. Petr Novák Katedra informatiky a geoinformatiky FŽP UJEP
Výroková logika (analytické myšlení, úsudky)
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_248 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Výukový program: Obchodní akademie Název programu: Logické funkce Vypracoval:Mgr. Zdeněk Hrdina Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
Vzorec v buňce v tabulkovém procesoru Vzorec v buňce v tabulkovém procesoru Microsoft ® Excel Zpracovala : Dana Lišková 4.B
Dominik Šutera ME4B. NOR NAND je způsob grafického vyjádření příslušnosti prvků do množiny a vztahů mezi množinami.
Škola: Střední škola právní – Právní akademie, s.r.o. Typ šablony: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Projekt: CZ.1.07/1.5.00/
Tabulkový procesor. Tabulkový procesor pokročilé funkce filtrování a řazení dat formuláře podmínky a podmíněné formátování export a import dat.
Oprava chybného znaku v souborech xml. Když hlásí webová kontrolní služba pro IS VaVaI (kontrola před odesláním dat do RIV) upozornění, že máte v souboru.
Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorIng. Ivana Brhelová Název šablonyIII/2.
př. 6 výsledek postup řešení
Výpočetní technika Akademický rok 2008/2009 Letní semestr Mgr. Petr Novák Katedra informatiky a geoinformatiky FŽP UJEP
Rozdíl čtverců.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Výrazy s proměnnými Mgr. Petra Jelínková.
Výpočetní technika Akademický rok 2010/2011 Letní semestr Mgr. Petr Novák Katedra informatiky a geoinformatiky FŽP UJEP
ZÁKLADY ČÍSLICOVÉ TECHNIKY
MS ACCESS Databáze pro každého. Základní pojmy  Data  určitá fakta, vztahující se k objektům z reálného světa, uložená v paměti počítače  Informace.
Maturitní okruh 16: TABULKOVÝ PROCESOR
Druhá mocnina rozdílu.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Informatika – tabulkový procesor Autor: Bc. Pavel Šiktanc MS EXCEL 2010 Co se všechno naučíme??? Číselné formáty.
ABC 1rohlíky150 2housky260 ……… 10rohlíky331 Napište vzorec, kterým určíte celkový odběr rohlíků.
Základní škola a Mateřská škola, Liberec, Barvířská 38/6, příspěvková organizace Název : VY_32_inovace_08 Informatika - MS Excel – MIN, MAX Autor: Pavlína.
Tabulkový procesor Použití nejběžnějších funkcí v Excelu, datové funkce, funkce uvnitř funkcí Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak,
Adresování. Proč adresovat Při změně dat Excel přepočítá všechny výpočty, kde se změněné buňky objevily Kopírování vzorců – Usnadnění výpočtů kde se vzorec.
Informatika – Práce se vzorci. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT.
KIV/ZD cvičení 3 Tomáš Potužák.
Základy MS Excel Vytvoření tabulky.
minimalizace kombinační logické funkce Karnaughovou mapou
Lenka Forstová Lucie Pelikánová
MS Excel – Absolutní odkaz
VY_32_INOVACE_VJ31.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Pro žáky naší školy více – Na míru píšeme učebnice VY_32_INOVACE_VJ24 Excel – funkce Randbetween Předmět 
MATEMATIKA Obsah přednášky. Opakování, motivační příklady Funkce.
MATEMATIKA Obsah přednášky. Opakování, motivační příklady Funkce.
VY_32_INOVACE_VJ40.
Povrch krychle a kvádru.
MATEMATIKA Obsah přednášky. Opakování, motivační příklady Funkce.
Popis kvádru:. Popis kvádru: Vlastnosti kvádru: Kvádr má 8 stěn. Kvádr má 8 vrcholů. Kvádr má 12 hran. Kvádr má 1 dolní podstavu. Kvádr má 1 horní.
MS Excel – Relativní odkaz
MS EXCEL – tabulkový procesor
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
MATEMATIKA Obsah přednášky. Opakování, motivační příklady Funkce.
Úvod do prostředí Upraveno pro verzi 2007
Základní škola T. G. Masaryka, Bojkovice, okres Uherské Hradiště
Povrch krychle a kvádru.
MS Excel – opakování Příklady řešte bez použití PC
Dělení lomených výrazů
Vzorce na úpravu výrazů
A B C Do buňky B1 vložíme vzorec =KDYŽ(A1>0 ; A1 ; -A1) Vzorec zkopírujeme do sloupce B.
A B C D
Sčítání lomených výrazů
minimalizace kombinační logické funkce Karnaughovou mapou
Transkript prezentace:

A B C D 1 2 -1 4 3 -5 Do buňky D1 vložíme vzorec =SUMIF(A1:C1 ; “>0”)

A B C D 1 2 -1 4 3 -5 Do buňky D1 vložíme vzorec =SUMIF(A1:C1 ; “>0”)

A B C D 1 2 -1 3 4 -5 Do buňky D1 vložíme vzorec =SUMIF(A1:C1 ; “>0”)

A B C D 1 2 -1 4 3 -5 Do buňky D1 vložíme vzorec =SUMIF(A1:C1 ; “>0”; A3:C3)

A B C D 1 2 -1 4 3 -5 Do buňky D1 vložíme vzorec =SUMIF(A1:C1 ; “>0”; A3:C3)

A B C D 1 2 -1 4 3 -5 Do buňky D1 vložíme vzorec =SUMIF(A1:C1 ; “>0”; A3:C3)

A B C D 1 2 -1 -2 4 3 -5 Do buňky D1 vložíme vzorec =SUMIF(A1:C1 ; “>0”; A3:C3)

A B C 1 Jablka 14 2 Hrušky 9 3 15 4 10 Do buňky C1 vložíme vzorec =SUMIF(A1:A4 ; “Jablka”; B1:B4)

A B C 1 Jablka 14 2 Hrušky 9 3 15 4 10 Do buňky C1 vložíme vzorec =SUMIF(A1:A4 ; “Jablka”; B1:B4)

A B C 1 Jablka 14 2 Hrušky 9 3 15 4 10 Do buňky C1 vložíme vzorec =SUMIF(A1:A4 ; “Jablka”; B1:B4)

A B C 1 Jablka 14 2 Hrušky 9 3 15 4 10 Do buňky C1 vložíme vzorec =SUMIF(A1:A4 ; “Jablka”; B1:B4)

A B C 1 Jablka 14 24 2 Hrušky 9 3 15 4 10 Do buňky C1 vložíme vzorec =SUMIF(A1:A4 ; “Jablka”; B1:B4)

A B C 1 3 2 Do buňky C1 vložíme vzorec =A(A1:B2 B2:B3>3 ; 2<3)

A B C 1 3 2 Do buňky C1 vložíme vzorec =A(A1:B2 B2:B3>3 ; 2<3)

A B C 1 3 2 Do buňky C1 vložíme vzorec =A(2>3 ; 2<3)

A B C 1 3 NEPRAVDA 2 Do buňky C1 vložíme vzorec =A(2>3 ; 2<3)

A B C 1 5 -5 2 8 -3 3 -7 Do buňky C1 vložíme vzorec =A(A(A1>B1;B2>A2);$B$3<$A$3)

A B C 1 5 -5 2 8 -3 3 -7 Do buňky C1 vložíme vzorec =A(A(A1>B1;B2>A2);$B$3<$A$3)

A B C 1 5 -5 NEPRAVDA 2 8 -3 3 -7 Do buňky C1 vložíme vzorec =A(A(A1>B1;B2>A2);$B$3<$A$3)

A B C D 1 2 -1 4 3 Do buňky C1 vložíme vzorec =SUMA(A1:B2 A2:B3 ; $A$2) Vzorec zkopírujeme do sloupce C

A B C D 1 2 -1 9 4 3 C1 =SUMA(A1:B2 A2:B3 ; $A$2) SUMA(A1:B2 A2:B3) = 5 SUMA($A$2) = 4

A B C D 1 2 -1 9 4 6 3 C2 =SUMA(A2:B3 A3:B4 ; $A$2) SUMA(A2:B3 A3:B4) = 2 SUMA($A$2) = 4

A B C D 1 2 -1 9 4 6 3 C3 =SUMA(A3:B4 A4:B5 ; $A$2) SUMA(A3:B4 A4:B5) = 0 SUMA($A$2) = 4

A B C D 1 2 -1 3 Do buňky C1 vložíme vzorec =NEBO(A1:B1) Vzorec zkopírujeme do sloupce C

A B C D 1 2 -1 3 =NEBO(A1:B1) Číselné vyjádření logických hodnot: NEPRAVDA = 0 PRAVDA = jakékoli číslo různé od 0

A B C 1 2 -1 PRAVDA 3 NEPR. C1: =NEBO(A1:B1) => NEBO({2; -1}) C2: =NEBO(A2:B2) => NEBO({0; 1}) C3: =NEBO(A3:B3) => NEBO({0; 0})