VY_32_INOVACE_04_Nerosty a horniny

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Rudy Vzdělávací oblast : Člověk a jeho svět Člověk součást přírody
Advertisements

Mgr. Miloslava Pucandlová ZŠ Sadová, 1756, Čáslav
HORNINY A NEROSTY Přírodověda 5. ročník Gabriela Mikulková 2013.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Inovace a zkvalitnění výuky projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Mgr. Miloslava Pucandlová ZŠ Sadová, 1756, Čáslav
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
Těžba nerostných surovin ve světě
Autor: Mgr. Ilona Nováková
Nerosty Anotace: Kód: VY_52_INOVACE_Přv-Z 4.,6.07
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Přírodověda Ročník :
PRŮMYSL.
Nerosty a horniny Energetické suroviny.
ROZDĚLENÍ Žáci si učivo přečtou a zapíší do sešitu
Nerudní suroviny 5. ročník
Horniny a nerosty. Na výběr máte ze tří možností. Pokud se pro jednu z nich rozhodnete, najeďte na ni šipkou myši a klikněte. Bude-li Vaše odpověď chybná,
NEROSTY A HORNINY – 5. roč. Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního.
Nerostné bohatství 4. ročník
Jižní amerika Nerostné suroviny
2. část – neživá příroda Z á kladn í š kola Nový Jič í n, Komensk é ho 68, př í spěvkov á organizace EU – OPVK 1.4. – Inovativně ke konkurenceschopnosti.
Na výb ě r máte ze dvou mo ž ností. Pokud se pro jednu z nich rozhodnete, naje ď te na ni šipkou myši a klikn ě te. Bude-li Vaše odpov ěď chybná, z ů.
Elektronické učební materiály – 1. stupeň Společnost Autor: Mgr. Lenka Radošová.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Jana Dobrá Název DUM: VY_32_Inovace_ Minerály (nerosty) a horniny Název sady: Člověk a jeho svět 4. ročník.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Eva Fojtíková. Dostupné z Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA Přáslavice.
VY_52_INOVACE_ČLAPŘ_08_JF HORNINY A NEROSTY PŘÍRODOVĚDA PRO 4
Kvíz „Spoj strany“- Kameny. Tabulka Jak se jmenuje tato hornina a z jakých nerostů se skládá?
Energetické suroviny Název školyPlavská škola AutorMgr. Jitka Hýsková, DiS. Název VY_32_INOVACE_13_PŘ5 _Energetické suroviny - uhlí TémaPŘ 5 Název školyPlavská.
Neživá příroda Nerosty a horniny.
NEŽIVÁ PŘÍRODA - HORNINY
CZ.1.07/1.4.00/ Autor Šárka Jurášová Škola
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
Nerudní suroviny 5. ročník
Zdroje surovin a jejich obnovitelnost
VY_32_INOVACE_15_Kočka domácí
VY_32_INOVACE_01_32_NERUDNÍ SUROVINY
Člověk a jeho svět (Prvouka pro 3. ročník)
Přírodověda pro 4. a 5. ročník
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
VY_32_INOVACE_08_Člověk a energie
VY_32_INOVACE_04_32_ENERGETICKÉ SUROVINY (PALIVA)
Těžební průmysl AUTOR: Mgr. Aleš Skála
VY_32_INOVACE_19_ČR – součást společenstva hospodářsky vyspělých států
VY_32_INOVACE_18_Výprava do vesmíru I.
Název materiálu: Nerostné suroviny
VY_32_INOVACE_13_Nerostné bohatství
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
Nerudní suroviny 5. ročník
Těžební průmysl.
VY_32_INOVACE_18_Orientace v krajině
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Jméno autora výukového materiálu Soňa Maruničová
VY_32_INOVACE_06_Vyvození písmene L
Jak lidé využívají přírodu
VY_32_INOVACE_20_ČR – člen mezinárodních organizací
Autor: Andrea Kolářová
VY_32_INOVACE_11_ČR – demokratický stát
VY_32_INOVACE_02_Věta, z čeho je složena
HORNINY A NEROSTY VY_32_INOVACE_XVII-C-01.
VY_32_INOVACE_01_Poloha České republiky
VY_32_INOVACE_04_Rozmanitost přírody-lesy v ČR
NEŽIVÁ PŘÍRODA voda vzduch teplo a světlo horniny a nerosty půda.
Název DUM: VY_32_INOVACE_XVI_1_14_Horniny a nerosty
Základní škola a Mateřská škola Libáň, okres Jičín
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
VY_52_INOVACE_19_ Živá a neživá příroda
Hydrosféra koloběh vody v přírodě
VY_32_INOVACE_20_Slabiky začínající písmeny M, L, P, S
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
NEŽIVÁ PŘÍRODA Základní škola a Mateřská škola Kateřinice, okres Vsetín projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ Č. DUMu VY_12_INOVACE_01_32_Člověk a příroda.
Jméno autora výukového materiálu Soňa Maruničová
VY_32_INOVACE_07_Olomoucký kraj
Transkript prezentace:

VY_32_INOVACE_04_Nerosty a horniny NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Hrabová, okres Šumperk, příspěvková organizace AUTOR: Eva Vysoudilová NÁZEV: VY_32_INOVACE_04_Nerosty a horniny TEMA: Přírodověda pro 4. a 5. ročník ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/21.2151

ANOTACE Části neživé přírody – horniny a nerosty, jejich výskyt, nerostné suroviny a jejich třídění. Určeno pro práci na interaktivní tabuli. Vypracováno dne 4. 9. 2012

Povrch Země Povrch planety Země tvoří a Nalezneme je i na dně nerosty horniny. Povrch planety Země tvoří a Nalezneme je i na dně Na pevnině jsou nejlépe pozorovatelné ve V nížinách jsou většinou pokryty Horniny jsou složeny z moří a oceánů. vysočinách. půdou. nerostů.

Nerostné suroviny Nerudní suroviny : Rudy: pískovec písek žula vápenec Nerudní suroviny : Rudy: Energetické suroviny ( paliva): železné rudy- magnetit drahé kovy- zlato, stříbro pevná - uhlí kapalná - ropa plynná – zemní plyn

Nerostné suroviny Vylušti správné názvy nerostných surovin a přiřaď je ke správným skupinám: LÍUH, TOZLA, SKOPÍVEC, LAŽU, TITNEMAG, BROSTŘÍ, PARO, PEVÁNEC, SEKPÍ, NÍZEM NYPL

Správné řešení Nerudní suroviny : pískovec, písek, žula, vápenec Rudy: magnetit, zlato, stříbro Energetické suroviny ( paliva): uhlí, ropa, zemní plyn

Citace Obrázky – www. office.com