ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Doudleby Autor : Mgr. Jana Blažková Téma : Násobilka v oboru do 100 Název : VY_32_INOVACE_20_DĚLENÍ 6-9 Číslo.
Advertisements

Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Milan Urbášek Dostupné z Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA Přáslavice.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Číslo v digitálním archivu školyVY_32_INOVACE_M6_04 Sada DUMMatematika 6 Předmět Matematika Název materiálu Sčítání a odčítání do bez přechodu desítek.
Geometrická tělesa Matematika a její aplikace (matematika pro 2. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Název prezentace (DUMu): Geometrická posloupnost – řešené příklady
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
VY_32_INOVACE_06_ Násobení a dělení čísly 10 a 100
Písemné sčítání a odčítání do milionu
Číslo v digitálním archivu školy
Sčítání do 20 s přechodem přes desítku
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
Početní operace v oboru přirozených čísel
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost   
AUTOR: Petr Vejrosta NÁZEV: VY_32_INOVACE_04_01 Dělitel a násobek
CZ / / Číslo projektu MŠMT:
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ NOVOVĚK
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
Matematická gramotnost Znaky dělitelnosti
VY_32_Inovace_2.3.6 Sčítání do 20 s přechodem přes 10 s číslem 4
Autor: Mgr. Irena Pohořalá
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
VY_32_INOVACE_29_Deleni_se_zbytkem Matematika - 3. ročník
Dělení se zbytkem VY_32_INOVACE_54_Deleni_se_zbytkem
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Matematika a její aplikace, Matematika, Čísla a početní operace, Násobilka.
Sčítání desetinných čísel
ZŠ Praktická a ZŠ Speciální Uherský Brod Projekt číslo CZ /1. 4
Procvičení a upevnění učiva
CZ / / Číslo projektu MŠMT:
Násobení jednociferného a dvojciferného čísla ( s 0 na místě jednotek)
Číslo v digitálním archivu školy
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
Procvičování – složené zlomky, zlomky a desetinná čísla
Digitální učební materiál
Sada 2 Matematika MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Autor: Mgr. Pavla Jeníková Název projektu: Moderní škola
Č. DUMu: VY_32_INOVACE_05_oběhový systém
Č. DUMu: VY_32_INOVACE_12_soustava vylučovací
Jméno autora: Mgr. Alena Mášová
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Zbečno 23, okres Rakovník
Autor: Mgr. Irena Pohořalá
VY_32_Inovace_2.3.4 Sčítání do 20 s přechodem přes 10 s číslem 6
Vzdělávací oblast: Matematika a její aplikace
VY_32_Inovace_ Písemné sčítání v oboru do 100
OBSAH KRUHU VY_42_INOVACE_15_02.
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy
Vnitřní a vnější úhly v trojúhelníku
VY_32_INOVACE_05_ Počítání do 5 Autor
VY_32_INOVACE_06_ Násobení a dělení čísly 10 a 100
Č. DUMu: VY_32_INOVACE_03_soustava pohybová
Název školy: ZŠ a MŠ Březno
Č.DUMu: VY_32_INOVACE_10_první pomoc
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Písemné sčítání a odčítání do
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
AUTOR: Mgr. Lenka Dolanová NÁZEV: VY_32_Inovace_7A_13 TÉMA: Násobení
Druh učebního materiálu
Sčítání a odčítání racionálních čísel
Autor : Mgr. Venuše Nováková Název materiálu:
VY_32_INOVACE_03_ Písemné sčítání a odčítání do 1000
Č. DUMu: VY_32_INOVACE_19_písemné dělení dvojciferným dělitelem
AUTOR: Mgr. Lenka Rousová NÁZEV: VY_32_INOVACE_3A_05
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
AUTOR: Mgr. Lenka Štěrbová
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
MATEMATIKA PRO 1. ROČNÍK Geometrické tvary
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Transkript prezentace:

ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/21.0961 Matematika pro 1. stupeň č. DUMu: VY_32_INOVACE_12_Písemné sčítání do 1000 s přechodem Jméno autora: Mgr. Alena Mášová

Anotace: Prezentace slouží k procvičování písemného sčítání do 1000 s přechodem, k procvičování sudých a lichých čísel, k seřazování čísel od nejmenšího čísla po největší. Možnost cvičení tisknout jako pracovní listy. Je určena pro žáky 5. ročníku ZŠP. Období vytvoření vzdělávacího materiálu – únor 2012.

Seřaď výsledky od největšího čísla po nejmenší: Vypočítej: 368 676 859 144 593 796 295 397 5 8 1 9 7 8 6 3 Seřaď výsledky od největšího čísla po nejmenší: ___________________________________

Řešení - seřaď výsledky od největšího čísla po nejmenší: Řešení - vypočítej: 368 676 859 144 593 796 295 397 5 8 1 9 7 8 6 3 373 684 860 153 600 804 301 400 Řešení - seřaď výsledky od největšího čísla po nejmenší: 860, 804, 684, 600, 400, 373, 301, 153

Seřaď výsledky od nejmenšího čísla po největší: Vypočítej: 329 894 592 446 763 614 826 529 80 50 30 70 37 86 75 83 Seřaď výsledky od nejmenšího čísla po největší: ________________________

Řešení - seřaď výsledky od nejmenšího čísla po největší: Řešení - vypočítej: 329 894 592 446 763 614 826 529 80 50 30 70 37 86 75 83 409 944 622 516 800 700 901 612 Řešení - seřaď výsledky od nejmenšího čísla po největší: 409, 516, 612, 622, 700, 800, 901, 944

Vypočítej: Z výsledků vypiš čísla: sudá: _____________________ 603 158 537 491 724 519 677 335 238 212 109 370 228 384 128 379 Z výsledků vypiš čísla: sudá: _____________________ lichá: ____________________

Řešení - vypočítej: Řešení - z výsledků vypiš čísla: 603 158 537 491 724 519 677 335 238 212 109 370 228 384 128 379 841 370 646 861 952 903 805 714 Řešení - z výsledků vypiš čísla: sudá: 370, 646, 952, 714 lichá: 841, 861, 903, 805

Vypočítej: 225 404 305 326 135 75 216 101 112 212 180 200 542 304 128 389 103 154 405 54 231 121 500 220

Řešení - vypočítej: 225 404 305 326 135 75 216 101 112 212 180 200 542 304 128 389 103 154 405 54 231 121 500 220 440 770 890 580 908 500 844 710

CITACE: [cit.2012-02-17].Dostupné na www:<http://office.microsoft.com>