Š A B L O N Y II.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vzdělání a vzdělanost a podpora zaměstnanosti
Advertisements

BUDOUCNOST Úspěch pro každé dítě. Ve znamení inkluzivního vzdělávání.
Ostrava, Čavisov, Dolní Lhota, Horní Lhota, Klimkovice, Olbramice, Stará Ves nad Ondřejnicí, Šenov, Václavovice, Velká Polom, Vratimov, Vřesina, Zbyslavice.
Představení výzvy Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – Šablony pro MŠ a ZŠ I.
Název kapitoly Název podkapitoly Text Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání Seminář pro žadatele IROP.
Podpora mateřských a základních škol formou šablon
Avízo výzvy č.02_16_022 Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování - Šablony pro MŠ a ZŠ I Ing. Sylva Sládečková, Magistrát města Ostravy,
Představení výzvy Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – Šablony pro MŠ a ZŠ I MAS Rokytná, o.p.s. Srázná Moravské Budějovice.
Základní fakta Celková částka pro ZŠ a SŠ v republice (mimo hl. město) mil Kč Minimální částka na jeden projekt: 15 mil. Kč Maximální výše podpory.
EU peníze středním školám. Šablony Šablony – unikátní systém podávání žádostí o EU dotace Není nikde jinde v EU Velmi jednoduchý způsob - školy mají minimum.
Šablony  Operační program Výzkum, vývoj a vzdělávání  Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy  Výzva č. 02_16_022 Podpora škol formou projektů.
Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování Portál IS KP14+ ZŠ z území MAS Kyjovské Slovácko v pohybu Mgr. Jiří Hrubý.
Workshop – KAP Pk Návrh Šablon pro SŠ a VOŠ Pardubice, 29. srpna 2016.
Dotace pro MŠ a ZŠ přes ŠABLONY MěÚ Holice,
Představení výzvy Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – Šablony pro MŠ a ZŠ I MAS Oslavka, o.p.s. sídlo: Masarykovo náměstí
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Kladno Prezentace pro pracovní skupinu (území Přemyslovské střední Čechy o.p.s.) Slaný,
VÝSTUPY Z DOTAZNÍKOVÉHO ŠETŘENÍ POTŘEB MATEŘSKÝCH ŠKOL A ZÁKLADNÍCH ŠKOL pro ORP ŠUMPER Mgr. Ivana Hanáková.
Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost v Ústeckém kraji Most
MAP Místní akční plány rozvoje vzdělávání MAS Říčansko a Město Říčany
MÍSTNÍ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ ORP KLADNO Pracovní skupiny: Předškolní vzdělávání Čtenářská gramotnost Matematická gramotnost Inkluzivní vzdělávání.
Příprava žádosti a realizace projektu. Sestavení projektu Dotazník – prosinec 2015, leden 2016 Identifikace potřeb školy Vyhodnocení dotazníku a zaslání.
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Trhové Sviny CZ /0.0/0.0/15_005/
Místní akční plán rozvoje vzdělávání ORP Přeštice.
SETKÁNÍ ŘÍDÍCÍHO VÝBORU MAP vzdělávání ORP ŠUMPERK Mgr. Ivana Hanáková, Mgr. Martin Kuchtík.
MÍSTNÍ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ ORP KLADNO Místní akční skupina SVATOVÁCLAVSKO, z.s. Pracovní skupina MAP ORP Kladno Dům Kultury Stochov.
Šablony a Animace aktuální informace k MAS ROKYTNÁ, o.p.s. Srázná Moravské Budějovice IČ:
Portál IS KP14+ (Informační systém konečného příjemce) Mgr. Jaroslav Křivánek Prostějov venkov o.p.s.
Metodická pomoc realizátorům MAP zejména v oblasti podpory kvalitního a společného vzdělávání dětí a žáků.
Bc. Michaela Augustová MAS Znojemské vinařství, z.s. Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – Šablony ZŠ a MŠ I.
Místní akční plány rozvoje vzdělávání. Přínosy akčních plánů rozvoje vzdělávání  Vytvoření dlouhodobého plánu rozvoje vzdělávání s ohledem na vzdělávací.
Cíl a identifikace výzvy
Šablony.
SEMINÁŘ PRO ŽADATELE VÝZEV č. 02_16_023 a 02_16_023
Strategické řízení a plánování ve školách a v územích
III. zasedání ŘV MAP Hlučínsko východ
Řídící výbor MAP Novoborsko Nový Bor, 28. 3
MAP – Místní akční plán ORP RK
Místní Akční Plán rozvoje vzdělávání
Vzdělávání – co přináší šablony školám?
Realizace vašich potřeb prostřednictvím OP VVV
Setkání zpracovatelů MAP ve Středočeském kraji
Šablony OP VVV a podpora nadání
Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi
Krajský akční plán vzdělávání Středočeského kraje
Implementační projekt KAP
Plán vzdělávacích aktivit
Výzva OP VVV 02_17_044 Šablony pro SVČ.
IMPLEMENTACE KRAJSKÉHO AKČNÍHO PLÁNU
Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování
Realizace potřeb regionálního školství pomocí šablon
Šablony pro SŠ a VOŠ výzva I
Šablony II Výzva č. 02_18_063 a 02_18_064 OP VVV Semináře MAS,
Bc. Petra Karbanová Krajská metodička projektu APIV B
Výzva č. 02_18_06 OP VVV Pro žadatele
TRADICE UPLATNĚNÍ DOPRAVNÍ DOSTUPNOST ŠIROKÁ NABÍDKA TECHNICKÝCH OBORŮ
Šablony II Výzva č. 02_18_063 a 02_18_064.
SEMINÁŘ PRO VÝZVU Č. 02_18_063 ŠABLONY II
Šablony I a jejich realizace Hradec Králové/Pardubice/Liberec
Základní škola. Základní škola a Mateřská škola, Nová Ves, okres Liberec, příspěvková organizace.
Vzorový projekt pro ZŠ.
Workshop 2: Šablony pro střední a vyšší odborné školy
Význam a přínos šablon pro málotřídní školy
Implementace Krajských akčních plánů rozvoje vzdělávání
Příklady dobré praxe realizace šablon
Vzorový projekt pro gymnázia
OP VVV Výzva Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – šablony II Setkání zástupců škol
Řídicí výbor DDM Monet v Praze 12
Vzorový projekt pro ZŠ.
MAS MORAVSKOTŘEBOVSKO A JEVÍČSKO o.p.s.
Financování digitálního vzdělávání z OP VVV
Transkript prezentace:

Š A B L O N Y II

Vyhlášení výzvy vyhlášena dne 28. 2. 2018 žádosti je možné podávat do vyčerpání alokace, nejpozději do 28. 6. 2019 Cíle výzvy: podpořit mateřské, základní a základní umělecké školy podpořit školská zařízení pro zájmové vzdělávání

Podmínky žádosti délka trvání projektu (realizace) – 24 měsíců minimální výše výdajů – 100.000,- Kč maximální výše finančních výdajů na jeden projekt: pro MŠ a ZŠ - 300.000,- Kč na subjekt + (počet dětí/žáků x 2.500,- Kč) pro ZUŠ a školská zařízení – 100.000,- Kč na subjekt + (počet dětí/žáků x 1.800,- Kč) maximální částka nesmí přesáhnout 5.000.000,- Kč

Vyplnění dotazníku každý subjekt vyplní dotazník, který je přístupný na stránkách MŠMT dotazník slouží k identifikaci slabých a silných stránek konkrétního subjektu subjekty, které se do výzvy Šablony I nepřihlásily, vyplní dotazník a mohou žádat ihned subjekty, které realizují projekt z výzvy Šablony I, mohou vyplnit dotazník nejdříve 6 měsíců před ukončením prvního projektu a poté mohou ihned podat žádost

Aktivity Šablon II Aktivity jsou zaměřeny na: osobnostně profesní rozvoj pedagogů prostřednictvím dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků, vzájemné setkávání a sdílení zkušeností pedagogů a odborníků z praxe, pomoc školám a školským zařízením pro zájmové vzdělávání při společném vzdělávání dětí/žáků/studentů, a to možností personálního posílení o školního asistenta, školního psychologa, speciálního pedagoga, sociálního pedagoga, příp. chůvu v mateřské škole, extrakurikulární aktivity, spolupráce s rodiči dětí a žáků, kariérové poradenství žáků a aktivity rozvíjející metody výuky s využitím ICT.

Konkrétní šablony pro MŠ, ZŠ, ŠD/ŠK Personální podpora: Školní asistent – od úvazku 0,1 na 1 měsíc Školní speciální pedagog – od úvazku 0,1 na 1 měsíc Speciální pedagog – pro ŠD, ŠK - od úvazku 0,1 na 1 měsíc Školní psycholog – od úvazku 0,5 na 1 měsíc Sociální pedagog – od úvazku 0,1 na 1 měsíc Chůva – pro MŠ Školní kariérový poradce – pro ZŠ

Konkrétní šablony pro MŠ Vzdělávání pedagogických pracovníků MŠ – DVPP v rozsahu 8 hodin Profesní rozvoj předškolních pedagogů prostřednictvím supervize/mentoringu/koučinku - 30 hodin (20 hodin koučinku za období 10 po sobě jdoucích měsíců a 10 hodin za období 10 po sobě jdoucích měsíců individuální supervize) Sdílení zkušeností pedagogů z různých škol/školských zařízení prostřednictvím vzájemných návštěv - spolupráce v délce min. 16 hodin (min. 2 návštěvy během 10 po sobě jdoucích měsíců) Nové metody ve vzdělávání předškolních dětí čtenářská a matematická gramotnost, cizí jazyky, osobnostně sociální rozvoj, inkluze, polytechnické vzdělávání, ICT v rozsahu 6 hodin vzdělávání 1 pedagoga (5 hodin výukových lekcí a 1 hodina přípravy a reflexe minilekce) Zapojení odborníka z praxe do vzdělávání v MŠ – 25 hodin celkem (10 h příprava, 10 h výuka a 5 h reflexe) Využití ICT ve vzdělávání v MŠ – nákup min. 10 mobilních zařízení (notebook, tablet) - výuka 1 hodina týdně (16-64 týdnů) Projektový den ve škole – 4 x 45 min. projektového vzdělávání na 1 třídu, skupinu dětí Projektový den mimo školu – 4 x 45 min. pro skupinu 10 dětí Odborně zaměřená tematická setkávání a spolupráce s rodiči dětí v MŠ – hod. rozsah - 12 hodin (6 x 2 hodiny) Komunitně osvětová setkávání – 2 hodiny pro min. 8 osob

Konkrétní šablony pro ZŠ Vzdělávání pedagogických pracovníků ZŠ – DVPP v rozsahu 8 hodin Vzdělávání pedagogického sboru ZŠ zaměřené na inkluzi – vzdělávací akce v rozsahu 8 hodin Vzájemná spolupráce pedagogů ZŠ (čtenářská a mat. gramotnost, cizí jazyky, osobnostně sociální rozvoj, inkluze, kariérové vzdělávání, polytechnické vzdělávání, ICT, projektová výuka) – 10 hodin Sdílení zkušeností pedagogů z různých škol/školských zařízení prostřednictvím vzájemných návštěv - spolupráce v délce min. 16 hodin (min. 2 návštěvy během 10 po sobě jdoucích měsíců) Tandemová výuka v ZŠ – 20 hodin vzdělávání pro každého pedagoga CLIL ve výuce v ZŠ – lektor zrealizuje v průběhu 5 po sobě jdoucích měsíců min. 25 lekcí (60 minut) Nové metody ve výuce v ZŠ čtenářská a matematická gramotnost, cizí jazyky, osobnostně sociální rozvoj, inkluze, kariérové poradenství, polytechnické vzdělávání, ICT, projektová výuka 6 hodin vzdělávání 1 pedagoga (5 hodin výukových lekcí a 1 hodina přípravy a reflexe minilekce) Profesní rozvoj pedagogů ZŠ prostřednictvím supervize/mentoringu/koučinku – 30 hodin (20 hodin koučinku za období 10 po sobě jdoucích měsíců a 10 hodin za období 10 po sobě jdoucích měsíců, ve kterých probíhá výuka)

Konkrétní šablony pro ZŠ Zapojení odborníka z praxe do výuky v ZŠ – 25 hodin celkem (10 hodin výuky a 15 hodin přípravy a reflexe) Zapojení ICT technika do výuky v ZŠ – 25 vyučovacích hodin po dobu 5 po sobě jdoucích měsíců Využití ICT ve vzdělávání v ZŠ - nákup min. 10 mobilních zařízení (notebook, tablet) - výuka 1 hodina týdně (16-64 týdnů) Projektový den ve škole – 4 x 45 min. projektového vzdělávání na 1 třídu, skupinu žáků Projektový den mimo školu – 4 x 45 min. pro skupinu 10 žáků Odborně zaměřená tematická setkávání a spolupráce s rodiči – hod. rozsah - 12 hodin (6 x 2 hodiny) Komunitně osvětová setkávání – 2 hodiny pro min. 8 osob Klub pro žáky ZŠ - čtenářský klub, klub zábavné logiky a deskových her, klub komunikace v cizím jazyce, badatelský klub, klub občanského vzdělávání a demokratického myšlení - pro min. 6 žáků v období pěti po sobě jdoucích měsíců (16 schůzek po 90 min. + 2,5 hod. na přípravu a reflexi) Doučování žáků ZŠ ohrožených školním neúspěchem – min. 3 žáci v rozsahu 16 hodin, jedenkrát týdně 60 minut po dobu 5 po sobě jdoucích měsíců

Konkrétní šablony pro ŠD/ŠK Vzdělávání pedagogických pracovníků ŠD/ŠK – DVPP v rozsahu 8 hodin Vzájemná spolupráce pedagogů ŠD/ŠK - čtenářská a matematická gramotnost, cizí jazyky, osobnostně sociální rozvoj, inkluze, kariérové vzdělávání, polytechnické vzdělávání, ICT, projektová výuka, kulturní povědomí a vyjádření - 10 hodin spolupráce min. 3 pedagogických pracovníků Sdílení zkušeností pedagogů z různých škol/školských zařízení prostřednictvím vzájemných návštěv - spolupráce v délce min. 16 hodin (min. 2 návštěvy během 10 po sobě jdoucích měsíců) Tandemové vzdělávání v ŠD/ŠK - 20 hodin vzdělávání každého pedagoga (10 hodin vzdělávání + 10 hodin přípravy a reflexe) Nové metody ve vzdělávání v ŠD/ŠK - 6 hodin vzdělávání 1 pedagoga (5 hodin výukových lekcí a 1 hodina přípravy a reflexe minilekce)

Konkrétní šablony pro ŠD/ŠK Zapojení odborníka z praxe do vzdělávání v ŠD/ŠK - 25 hodin celkem (10 hodin vzdělávání + 15 hodin přípravy a reflexe) Využití ICT ve vzdělávání v ŠD/ŠK - nákup min. 10 mobilních zařízení (notebook, tablet) - výuka 1 hodina týdně (16-64 týdnů) Klub pro účastníky ŠD/ŠK - čtenářský klub, klub zábavné logiky a deskových her, klub komunikace v cizím jazyce, badatelský klub, klub sociálních a občanských dovedností - pro min. 6 žáků v období pěti po sobě jdoucích měsíců (16 schůzek po 90 min. + 2,5 hod. na přípravu a reflexi) Projektový den v ŠD/ŠK - 4 x 45 min. projektového vzdělávání na 1 třídu, skupinu účastníků Projektový den mimo ŠD/ŠK - 4 x 45 min. pro skupinu 10 účastníků

Odkazy na podrobnější informace http://www.masck.cz/animace-skol/ http://www.msmt.cz/strukturalni-fondy-1/vyzvy-c-02-18-063-a-02-18-064-sablony-ii  

Děkujeme za pozornost