Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Evropa: rostliny a živočichové
Advertisements

VYPRACOVAL Šimon cigánek, 5.tř.
LESY MÍRNÉHO PÁSU – VÝZNAM ZELENĚ PRO ČLOVĚKA
Klimatické a přírodní krajiny Ameriky
Přírodověda – Podnebné pásy ( Mírný pás )
Podnebné pásy 5. ročník.
Cizokrajné ekosystémy
PODNEBNÉ PÁSY.
Step Anotace Prezentace zpracovává informace o travnatých oblastech stepích. Obsahuje křížovku, fotografie zástupců fauny a původního obyvatelstva. Autor.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
ROZMANITOST PŘÍRODY V EVROPĚ
Tundra Anotace Prezentace zpracovává téma Tundra. Obsahuje informace o podnebí, fauně a flóře, ale také tradičních obyvatelích této přírodní krajiny. Autor.
PODNEBNÉ PÁSY – 5. roč. Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu.
Člověk a jeho svět – Rozmanitost přírody – Podnebné pásy – Mírný pás
Za předpokladu použití psacích potřeb
ICT VL Pískovcové útvary ČR 4.R
Tajga, smíšené a listnaté lesy
Název školy: ZŠ a MŠ Černčice, Okres Náchod Autor: Mgr
TAJGA Pás jehličnatých lesů.
Evropa: západní a střední Evropa
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace Oblast podpory Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách OP.
Podnebí, vegetace Ameriky
Evropa – vegetace 5. ročník
Anotace Seznámení nebo opakování tvorby času. – 2.část Autor Mgr. Ladislava Cagášková Jazyk Angličtina Očekávaný výstup Žáci zvládnou vyjádřit „anglický“
Asie – vegetační pásy a živočišstvo
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Bc. Jana Kloučková
Vyvození a procvičení učiva žák rozezná, pojmenuje, vymodeluje a popíše základní operace s úsečkami; nachází v realitě jejich reprezentaci Autor: Mgr.
Podnebné pásy III. – 5. ročník / mírný podnebný pás /
česká abeceda obsahuje 42 písmen pořadí písmen nelze měnit
NÁZEV ŠKOLY:ZŠ Dolní Benešov, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Ludmila Faiková NÁZEV: VY_32_INOVACE_15_ ZEMĚPIS 6. ROČNÍK TEMA: Risk-biosféra ČÍSLO PROJEKTU:
Název projektuZlepšení podmínek vzdělávání na základních školách Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/ ŠablonaIII/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Název projektuZlepšení podmínek vzdělávání na základních školách Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/ ŠablonaIII/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
ŠABLONY 32 VY_32_INOVACE_18_22_ROSTLINY A ŽIVOČICHOVÉ EVROPY.
Evropa rostlinstvo a živočišstvo
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
MÍRNÝ PÁS PŘÍRODOVĚDA 5.TŘ. Mgr. Renata Šimková.
Podnebné pásy – mírný pás
Podnebné pásy listnaté lesy tropy subtropy
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
ŽIVÁ A NEŽIVÁ PŘÍRODA -prezentace
VEGETAČNÍ PÁSY.
Anotace : Výuka předmětu Člověk a jeho svět
ORIENTACE V KRAJINĚ ANOTACE
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
VY_V/2_INOVACE_29_Mírný pás
Název školy: Speciální základní škola,Louny Poděbradova640, příspěvková organizace Autor: Mgr. Erika Pospíšilová Název materiálu: VY__32_INOVACE_06_IV_Z6_mírný_pás.
Společenstva lesů - stromy
Amerika – Podnebí a přírodní krajiny
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
VY_32_INOVACE_19_22_Podnebí evropy
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
Název školy: ZŠ a MŠ T. G. Masaryka Fulnek
Projekt:. Pomoc škole a žákům, registrační číslo projektu CZ /1
Projekt:. Pomoc škole a žákům, registrační číslo projektu CZ /1
ZAJÍMAVOSTI OBCE ANOTACE
VY_32_INOVACE_213 Tomáš Nový šestý krajinná sféra
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
OBSAH PODNEBNÉ PÁSY TROPICKÝ PÁS SUBTROPICKÝ PÁS MÍRNÝ PÁS POLÁRNÍ PÁS
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková NÁZEV: VY_32_INOVACE_Př_15_Podnebné pásy
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Zdeňka Pecková Číslo
Číslo v digitálním archivu školy
ZŠP a ZŠS Uherský Brod projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Projekt:. Pomoc škole a žákům, registrační číslo projektu CZ /1
AUTOR: Eva Strnadová NÁZEV:VY_52_INOVACE_04_05_21_PODNEBNÉ PÁSY
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
Přírodověda Podnebné pásy ( Mírný pás )
Transkript prezentace:

Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách Registrační číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/21.1964 Šablona III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Škola Základní škola a Mateřská škola Doksy – Staré Splavy, příspěvková organizace Sada VY_32_INOVACE_01 Český jazyk PŘ -5. roč.-01.02.,t.s. ,vzdělávací oblast- Člověk a jeho svět Klíč k zápisu sady Předmět-ročník-pořad. Číslo DUM.autor DŮM, vzděl. oblast DUM vypracován dne:  29.9.2012 Ověřeno ve výuce dne:  8.10.2012

MÍRNÝ PODNEBNÝ PÁS ANOTACE Pracovní list a prezentace pro upevnění znalostí o mírném podnebném pásu a jeho krajinách. DATUM 8.10.2012 AUTOR Tereza Skálová OČEKÁVANÝ VÝSTUP Utvrzení znalostí o rostlinách a živočiších v mírném podnebném pásu. SPECIÁLNÍ VZDĚLÁVACÍ POTŘEBY - KLÍČOVÁ SLOVA Mírný podnebný pás, stepi, tajga, listnaté a smíšené lesy DRUH UČEBNÍHO MATERIÁLU Prezentace a pracovní list DRUH INTERAKTIVITY aktivita STUPEŇ A TYP VZDĚLÁVÁNÍ Základní vzdělávání- první stupeň TYPICKÁ VĚKOVÁ SKUPINA 10-11 LET CELKOVÁ VELIKOST 1,07 MB

MÍRNÝ PODNEBNÝ PÁS

MÍRNÝ PODNEBNÝ PÁS Na mapě vyznač MÍRNÉ PODNEBNÉ PÁSY

2. K typu krajiny přiřaď charakteristiku STEPI Mírné a vlhké podnebí   Rostou ve výše položených místech ČR Rozlehlé pláně porostlé travou LISTNATÉ A SMÍŠENÉ LESY Tvoří přechod mezi smíšenými lesy a polárním pásem Chladnější oblasti mírného pásu V Severní Americe se nazývají prérie , v Jižní Americe pampy JEHLIČNATÉ LESY = TAJGA Rostou v níže položených oblastech ČR Jsou přeměněny v pole 3. Vypiš období, která se střídají v MÍRNÉM PÁSU. …………………………….,………………………………,…………………………………….,……………………………….

4. Pojmenuj a přiřaď živočichy do správného druhu krajiny STEPI LISTNATÉ A SMÍŠENÉ JEHLIČNATÉ LESY …………………………………… ………………………………… ………………………………….

5. Pojmenuj rostliny a napiš, v jakém typu krajiny rostou. …………………………….. …………………………………. ………………………………..

ODPOVĚDI Na mapě vyznač MÍRNÉ PODNEBNÉ PÁSY

2. K typu krajiny přiřaď charakteristiku 3. Vypiš období, která se střídají v MÍRNÉM PÁSU. JARO, LÉTO, PODZIM, ZIMA

4. Pojmenuj a přiřaď živočichy do správného druhu krajiny STEPI LISTNATÉ A SMÍŠENÉ JEHLIČNATÉ LESY LIŠKA BIZON VLK

5. Pojmenuj rostliny a napiš, v jakém typu krajiny rostou. JEDLE – jehličnaté lesy JAVOR-listnaté lesy KUKUŘICE,OBILÍ - stepi

Použitý materiál: http://commons.wikimedia.org/wiki/File:World_map_ocean_locator.jpg?use lang=cs http://www.pdclipart.org/displayimage.php?album=search&cat=0&pos=4 http://www.pdclipart.org/displayimage.php?album=search&cat=0&pos=6 http://www.pdclipart.org/displayimage.php?album=search&cat=0&pos=0 http://www.pdclipart.org/displayimage.php?album=search&cat=0&pos=46 http://www.pdclipart.org/displayimage.php?album=96&pos=12 http://www.pdclipart.org/displayimage.php?album=153&pos=29 http://www.pdclipart.org/displayimage.php?album=94&pos=79