VÝZVA MAS Č. 1 Z OPZ PRORODINNÁ OPATŘENÍ

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Výběr GP Seminář k 1. výzvě k předkládání grantových projektů.
Advertisements

Žádost o grant Co je v žádosti napsáno, musíte se dodržet Žádost se porovnává s údaji v monitorovací zprávě Ze žádosti vychází kontrolní orgány Příručka.
Opatření v oblasti sladění profesního, rodinného a osobního života
Hradec Králové. -Vyplňuje se prostřednictvím aplikace Benefit7 ( zadost.cz) – elektronická MZ. zadost.cz -Přílohy k MZ se přikládají.
IPRM Náchoda – problémová zóna u nemocnice Seminář k 1. výzvě Města Náchoda pro podporovanou aktivitu 5.2b Regenerace bytových domů
Schvalovací proces a hodnoticí kritéria
Vzdělání a vzdělanost a podpora zaměstnanosti
Seminář pro žadatele o finanční podporu – OP VVV CORSO IIa, Křižíkova 34, Praha 8, konferenční sál, 4.patro Ing. Tomáš Jeřábek.
PODPORA SOCIÁLNÍHO PODNIKÁNÍ V RÁMCI OPZ – VÝZVA Č. 03_15_015 Veronika Pokorná, MPSV Praha,
Specifická pravidla VÝZVA Č. 6 IROP – REŽIJNÍ VÝDAJE MAS Mgr. Helena Kosová , Jince.
Dotační program Podpora veřejně účelných aktivit seniorských a proseniorských organizací s celostátní působností Workshop Realizace politiky přípravy na.
Seminář pro žadatele o finanční podporu OP VVV výzva Budování kapacit pro rozvoj škol I. Ing. Irena Havlová Praha, 12. února 2016.
Seminář pro žadatele o finanční podporu OP VVV výzva ERDF pro vysoké školy Mgr. Stanislava Podolková Praha, duben 2016.
Seminář pro žadatele o finanční podporu OP VVV výzva ESF výzva pro vysoké školy Mgr. Helena Hořáková Praha, duben 2016.
Ing. Sylva Sládečková, Magistrát města Ostravy, 26. srpna 2016.
Seminář pro žadatele o finanční podporu OP VVV výzva Excelentní výzkum Mgr. Helena Hořáková Praha, 17. února 2016.
Výzva č. 126 investiční priority 1.2 OPZ.  Pilotní ověření péče o nejmenší děti v mikrojeslích v ČR (mimo hl. m. Prahu)  Číslo výzvy: 03_16_126  Investiční.
Informační schůzka k 1.výzvě pro předkládání projektů pro roční program 2012 Evropského uprchlického fondu Praha 11. října 2012 Evropský uprchlický fond.
Příprava žádosti a realizace projektu. Sestavení projektu Dotazník – prosinec 2015, leden 2016 Identifikace potřeb školy Vyhodnocení dotazníku a zaslání.
Seminář pro příjemce podpory z OP VK Smlouvy + náležitosti.
Seminář pro žadatele o finanční podporu OP VVV – výzva Gramotnosti Praha, 9. února 2016 Mgr. Jakub Krátký.
Ing. Sylva Sládečková, Magistrát města Ostravy, 11. dubna 2016.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Veřejné zakázky.
Název kapitoly Název podkapitoly Text Schvalovací proces + hodnoticí kritéria Praha, duben 2016.
Seminář pro žadatele o finanční podporu OP VVV – výzva Rozvoj klíčových kompetencí v rámci oborových didaktik, průřezových témat a mezipředmětových vztahů.
Monitorovací zprávy projektů realizovaných v OP LZZ z hlediska obsahu Seminář pro příjemce.
Seminář pro žadatele o finanční podporu – OP VVV CORSO IIa, Křižíkova 34, Praha 8, konferenční sál, 4. patro 22. července 2015 Mgr. Zuzana Slimáková.
Prorodinná opatření Seminář pro žadatele,
od 10 hodin Městský úřad Ostrov, Jáchymovská 1, Ostrov
Aplikace Monitorovací systém
„VÍTEJTE I VY“, Železnohorský region
Seminář pro žadatele k výzvě MAS Broumovsko+: Prorodinná opatření I
Seminář pro žadatele 4. Výzva MAS Regionu Poodří OP ZAM – Zaměstnanost
Finanční část. Seminář pro žadatele, výzvy Předaplikační výzkum a Předaplikační výzkum pro ITI.
Výzva OP VVV 02_16_032 Budování kapacit pro rozvoj škol II.
Seminář pro žadatele/příjemce
Seminář pro žadatele k Výzvě IROP (2017) – Bezpečnost dopravy a cyklostezky v regionu MAS Moravská cesta 21. Března 2017, Příkazy.
Kontroly na místě a nesrovnalosti projektů realizovaných v OP LZZ
Workshop Realizace politiky přípravy na stárnutí, Brno, 15. října 2015
Schvalovací proces a hodnoticí kritéria
Seminář pro žadatele o finanční podporu OP VVV výzva Mezinárodní mobilita výzkumných pracovníků Praha, 20. července 2017.
Seminář pro žadatele o finanční podporu OP VVV výzva Mezinárodní mobilita výzkumných pracovníků – MSCA -IF Praha, 25. července 2017.
Schvalovací proces a hodnoticí kritéria
Program Semináře Představení výzvy Podporované aktivity
Výzvy k předkládání žádostí o podporu MAS Podhorácko - IROP
1. Výzva PRV MAS krajina srdce, z.s.
Výzva č. 1/18_OPZ_MAS Karl_01 Sociální práce
Podpora implementace dětských skupin CZ /0.0/0.0/15_009/
Seminář k výzvě č. 1 MAS Lanškrounsko z PRV 17. 7
Seminář pro žadatele Výzva MAS Boleslavsko, z. ú
Schvalovací proces + hodnoticí kritéria
Výzva MAS z Operačního programu zaměstnanost OPZ II
Operační program Zaměstnanost
Operační program Zaměstnanost
Seminář pro žadatele SOCIÁLNÍ BYDLENÍ
V rámci Operačního programu Zaměstnanost
Výzva MAS č. 8 z OPZ: PRORODINNÁ OPATŘENÍ III.
Výzva č. 7 PRV MAS Česká Kanada o.p.s.
Výzva č. 7 PRV MAS Česká Kanada o.p.s.
Výzva č. 5 PRV MAS Česká Kanada o.p.s.
Podpora vybraných druhů sociálních služeb ve Středočeském kraji II
Operační program zaměstnanost
Výzva č. 3 – OPZ Sociální začleňování – sociální služby 7. 12
Výzva č. 7 PRV MAS Česká Kanada o.p.s.
Výzva č. 7 PRV MAS Česká Kanada o.p.s.
Výzva č. 3 MAS Nad Prahou – IROP – Místa setkávání a řešení krizí
INFRASTRUKTURA PRO VZDĚLÁVÁNÍ
INFRASTRUKTURA PRO VZDĚLÁVÁNÍ
Výzva č. 3 PRV MAS Česká Kanada o.p.s.
Seminář k 2. výzvě OPZ Prorodinná opatření
Transkript prezentace:

VÝZVA MAS Č. 1 Z OPZ PRORODINNÁ OPATŘENÍ Seminář pro žadatele/příjemce Tábor, 14.3.2018 Reg. č. projektu CZ.06.4.59/.0.0/0.0/15_003/0001480

SEZNÁMENÍ S VÝZVOU Jejím cílem je rozšířit služby určené rodičům dětí Tato výzva je realizována v rámci Strategie komunitně vedeného místního rozvoje MAS Krajina srdce, z. s. 2014-2020 a je zaměřena na podporu prorodinných opatření obcí a dalších aktérů na místní úrovni. Potřebnost podpory uvedených aktivit v území MAS Krajina srdce, z. s. byla identifikována na základě šetření a na ně navazujícího návrhu specifických cílů a opatření v rámci Strategie MAS Krajina srdce, z. s.. Jejím cílem je rozšířit služby určené rodičům dětí a dalším pečujícím osobám, čímž dojde k podpoře kvalitního rodinného prostředí a usnadnění slučitelnosti pracovního a soukromého života rodičů a dalších pečujících osob na území MAS

Základní informace Číslo výzvy: 342/03_16_047/CLLD_16_01_153 Vyhlášení výzvy a zahájení příjmu žádostí: 26. 2. 2018, 4:00 hodin Ukončení příjmu žádostí o podporu: 6. 4. 2018, 12:00 hodin

Maximální a minimální výše celkových způsobilých výdajů projektu Finanční alokace Na tuto výzvu: 3 000 000 Kč Míra podpory: 85% Maximální a minimální výše celkových způsobilých výdajů projektu Minimální výše celkových způsobilých výdajů projektu: 400 000 CZK Maximální výše celkových způsobilých výdajů projektu: 3 000 000 CZK Forma financování: Ex ante Maximální objem nákladů investičního charakteru (nákup dlouhodobého hmotného i nehmotného majetku) na celkových přímých způsobilých nákladech projektu činí 50 %.

oprávnění žadatelé: Místní akční skupina Obce Nestátní neziskové organizace OSVČ Poradenské a vzdělávací instituce Školy a školská zařízení Příspěvkové organizace Obchodní korporace   Podrobné definice jsou ve výzvě

Podporované aktivity 5. 1. Zařízení péče o děti zajišťující péči o děti v době mimo školní vyučování (ranní či odpolední pobyt Podpora je určena na vybudování zařízení a zajištění služeb péče o děti mimo režim vyhlášky č. 74/2005 Sb., o zájmovém vzdělávání. Jedná se o zakládání a provozování zařízení, která doplní chybějící kapacitu stávajících institucionálních forem tohoto typu (školní družiny, kluby) s dobou provozu odpovídající potřebám rodičů (oproti současné nabídce družin též v časných ranních hodinách a až do pozdního odpoledne). Pro iniciátory projektu je žádoucí spolupracovat s místně příslušnou školou. MAS si může ve své výzvě vyžádat jako povinnou přílohu potvrzení školy o kapacitě školních družin a klubů při ZŠ.

Podmínky realizace: zařízení je určeno pro děti, které jsou žáky 1. stupně ZŠ (popř. přípravné třídy ZŠ) minimální kapacita zřizovaného zařízení je 5 dětí, přičemž optimální počet dětí na jednu pečující osobu je nejvýše 15 do rozpočtu projektu je možné zahrnout také náklady na doprovody dětí před/po vyučování do/z provozovaného zařízení a náklady na pečující osobu v době pobytu skupiny dětí ve venkovních prostorách tak, aby se skupinou dětí byly vždy 2 pečující osoby služby péče o děti mohou být poskytovány i v prostorách, ve kterých je provozována družina podle školského zákona; není však možný překryv doby provozu obou zařízení, ta musí být přesně odlišena, tomu pak bude odpovídat i výše nájemného (náklady na vybavení budou způsobilé pouze proporcionálně ve vztahu k využití pro a mimo projekt) s rodiči dětí musí příjemce uzavřít písemnou smlouvu o poskytování služby s aktualizací alespoň na každý školní rok (podmínka realizace projektu; není součástí žádosti o podporu) - příjemce musí vést denní evidenci (elektronicky nebo v listinné podobě) přítomných dětí obsahující čas příchodu a odchodu dítěte (ověření při kontrole na místě)

5. 3. Příměstské tábory Podpora je určena na zajištění služeb péče o děti v době školních prázdnin. Příměstský tábor může být realizován i jako samostatný projekt. Podmínky realizace: doba konání příměstského tábora je omezena pouze na pracovní dny minimální kapacita příměstského tábora je 10 dětí s rodiči dětí musí příjemce uzavřít písemnou smlouvu o poskytování služby na dobu trvání jednotlivého turnusu, popřípadě více turnusů v daném školním roce (podmínka realizace projektu; není součástí žádosti o podporu) (podmínka realizace projektu; není součástí žádosti o podporu) příjemce musí vést denní evidenci (elektronicky nebo v listinné podobě) přítomných dětí, obsahující čas příchodu a odchodu dítěte (ověření při kontrole na místě)

5. 4. Společná doprava dětí do/ze školy, dětské skupiny a/nebo příměstské tábory Podpora je určena na zajištění dopravy dětí do/ze školy, dětské skupiny a/nebo příměstského tábora (týká se dětí předškolního věku a žáků 1. stupně ZŠ). Společná doprava může být realizována i jako samostatný projekt.   Společná doprava dětí do/ze školy, dětské skupiny a/nebo příměstského tábora může být provozována, pokud platí alespoň jedno z níže uvedených kritérií: neexistuje žádné spojení hromadnou dopravou, neexistuje vhodné spojení hromadnou dopravou ve vhodném čase (dítě by na začátek nebo po konci vyučování/dětské skupiny/příměstského tábora čekalo více než 30 min.), návaznost spojů hromadné dopravy je komplikovaná (přestupy, čekání na jednotlivé spoje, interval mezi jednotlivými spoji je větší než 1 hod.). Žadatel v žádosti o podporu musí vždy odůvodnit potřebnost služby. V případě realizace společné dopravy dětí do/z příměstského tábora je nezbytné místo realizace příměstského tábora přizpůsobit délce obvyklé dojížďky do spádových předškolních a školních zařízení.

Podmínky realizace: týká se rodičů s předškolními a školními dětmi (1. stupeň ZŠ) v rozpočtu projektu může být společná doprava zahrnuta pouze jako služba (v kapitole rozpočtu Nákup služeb) není možné využívat vlastního dopravního prostředku příjemce dotace nebo rodiče dítěte cena služby vyplývá ze smlouvy s dopravcem (není vázaná na veřejnou dopravu) s rodiči dětí musí příjemce uzavřít písemnou smlouvu o poskytování služby s aktualizací alespoň na každý školní rok (podmínka realizace projektu; není součástí žádosti o podporu) příjemce musí vést denní evidenci (elektronicky nebo v listinné podobě) přepravovaných dětí (ověření při kontrole na místě) náklady na doprovázející/pečující osoby během cesty jsou způsobilými náklady projektu vždy v případě doprovázení předškolních dětí, u žáků 1. stupně ZŠ jen pokud příjemce uzná tento doprovod za potřebný ve zvlášť odůvodněných případech (např. vyžaduje-li to zdravotní stav dítěte apod.); ve druhém uvedeném případě musí žadatel odůvodnit potřebnost služby přepravce musí dodržovat zákonné předpisy (sedačky a poutání dětí pásy)

5. 5. Dětské skupiny Dva druhy: Dětská skupina pro veřejnost Podniková dětská skupina Podpora z OPZ může být využita na dětské skupiny pro veřejnost vymezené dle § 3 odst. 2 zákona č. 247/2014 Sb., o poskytování služby péče o dítě v dětské skupině. Provozovatel dětské skupiny není povinen být: zaměstnavatelem rodiče nebo jiné osoby, které bylo rozhodnutím příslušného orgánu svěřeno dítě do péče nahrazující péči rodičů, pokud je: ústavem, jestliže poskytování služby péče o dítě v dětské skupině je v souladu s jeho zakládací listinou,

právnickou osobou registrovanou nebo evidovanou dle zákona č. 3/2002 Sb., o svobodě náboženského vyznání a postavení církví a náboženských společností (zákon o církvích a náboženských společnostech), pokud poskytování služby péče o dítě v dětské skupině je v souladu s jejím předmětem činnosti, územním samosprávným celkem nebo jím zřizovanou právnickou osobou, obecně prospěšnou společností, jestliže poskytování služby péče o dítě v dětské skupině je v souladu s její zakládací listinou nebo zakládací smlouvou, nadací nebo nadačním fondem, spolkem, jestliže poskytování služby péče o dítě v dětské skupině je v souladu s jeho stanovami.

Podniková dětská skupina Podpora z OPZ může být využita na podnikové dětské skupiny vymezené dle § 3 odst. 1 zákona č. 247/2014 Sb., o poskytování služby péče o dítě v dětské skupině. Provozovatel dětské skupiny je zaměstnavatelem rodiče, nebo dle § 3, odst. 3 cit. zákona provozovatel může poskytovat službu péče o dítě v dětské skupině rodiči též na základě dohody se zaměstnavatelem tohoto rodiče, a to za podmínek, za kterých poskytuje službu jinému rodiči.

Podmínky realizace: služba je poskytována mimo domácnost dítěte podporu mohou získat pouze zařízení péče o děti, které jsou provozována mimo režim školského zákona minimální kapacita zřizovaného zařízení je 5 dětí, maximální 24 žádost lze ve výzvě podat i před okamžikem zaevidování zařízení jakožto dětské skupiny; dětská skupina musí být zaevidována nejpozději v den zahájení provozu dětské skupiny s rodiči musí příjemce uzavřít písemnou smlouvu o poskytování služby s aktualizací alespoň na každý školní rok (podmínka realizace projektu, není součástí žádosti o podporu)

Nepodporované aktivity Volnočasové aktivity PC/jazykové kurzy jako samostatný projekt Osvětová činnost/kampaně jako samostatný projekt Tvorba komplexních vzdělávacích programů včetně e - learningových kurzů Všeobecné psychologické poradenství, pokud nebude součástí komplexní poradenské práce s účastníkem projektu Zahraniční stáže Lesní školky (mimo zákon o dětských skupinách kvůli nesplnění hygienických předpisů) Provoz mateřských a rodinných center Vzdělávání členů realizačního týmu s výjimkou: vzdělávání realizačního týmu - pečujících osob.   Potřebnost vzdělávacích aktivit zdůvodní žadatel v projektové žádosti.

Indikátory nástroje pro měření dosažených efektů projektových aktivit Indikátory výstupů Indikátory výsledků Žadatel volí pouze ty indikátory z výzvy, které jsou relevantní pro jeho projekt Ve zprávách o realizaci projektu se uvádějí kumulativně – souhrnně za období od počátku projektu do konce příslušného monitorovacího období   Pravidla a povinnosti s indikátory (kapitola 18, Obecná pravidla) Povinnost stanovit v žádosti cílové hodnoty indikátorů Včetně popisu způsobu stanovení této hodnoty Nastavení je závazné Úprava – podstatnou změnou Při nesplnění - sankce Průběžné sledování jejich naplnění Ve zprávách o realizaci projektu Prokazatelnost vykazovaných hodnot Záznamy o každém klientovi, prezenční listiny atd. ověřitelné případnou kontrolou, monitorovací listy

indikátory Sankce při nesplnění závazků týkajících se indikátorů Celková míra naplnění indikátorů výstupů vzhledem k závazkům dle právního aktu: Méně než 85 % a zároveň alespoň 70 % 15 % Méně než 70 % a zároveň alespoň 55 % 20 % Méně než 55 % a zároveň alespoň 40 % 30 % Méně než 40 % 50 %

indikátory Kód Název indikátoru Měrná jednotka Typ indikátoru 60000 Celkový počet účastníků Osoby Výstup 50001 Kapacita podporovaných zařízení péče o děti nebo vzdělávacích zařízení Hodnoty, které jsou chápány jako závazek žadatele, kterého má dosáhnout díky realizaci projektu

Indikátory Kód Název indikátoru Měrná jednotka Typ indikátoru 80500 Počet napsaných a zveřejněných analytických a strategických dokumentů (vč. evaluačních) Dokumenty Výstup 50130 Počet osob pracujících v rámci flexibilních forem práce Osoby Výsledek 50110 Počet osob využívajících zařízení péče o děti předškolního věku 50120 Počet osob využívajících zařízení péče o děti ve věku do 3 let 50105 Počet zaměstnavatelů, kteří podporují flexibilní formy práce Podniky 62500 Účastníci v procesu vzdělávání/odborné přípravy po ukončení své účasti 62600 Účastníci, kteří získali kvalifikaci po ukončení své účasti 62800 Znevýhodnění účastníci, kteří po ukončení své účasti hledají zaměstnání, jsou v procesu vzdělávání/odborné přípravy, rozšiřují si kvalifikaci nebo jsou zaměstnaní, a to i OSVČ Hodnoty, které nepředstavují závazek žadatele, ale které je nutné sledovat (žadatel má povinnost vyplnit cílovou hodnotu indikátorů, u nerelevantních je možno uvést hodnotu 0.)

Proces hodnocení a výběr projektů Problematika hodnocení přijatelnosti a formálních náležitostí, věcné hodnocení a výběru projektů Viz příloha č. 1 Výzvy MAS Proces hodnocení a výběr projektů zajišťuje MAS Krajina srdce Žádosti předložené jiným způsobem a v jiném termínu než umožňuje výzva, nejsou akceptovány Výsledkem výběru je seznam žádostí o podporu, které MAS navrhuje ke schválení -tento seznam předá MAS Řídícímu orgánu OPZ –ŘO OPZ provede závěrečné ověření způsobilosti vybraných projektů a kontrolu administrativních postupů MAS

Proces hodnocení a výběr projektů Jednokolová výzva s jednou uzávěrkou pro podání žádosti –jednokolové hodnocení Proces hodnocení a výběru projektů –ukončen nejpozdějido 5 měsíců od data ukončení příjmu žádostí o podporu

Hodnocení formálních náležitostí a přijatelnosti První fáze hodnocení projektů Posouzení základních věcných a administrativních požadavků Provádějí pracovníci kanceláře MAS Krajina srdce Lhůta max. 30 pracovních dnů od ukončení příjmu žádostí o podporu Kritéria přijatelnosti jsou neopravitelná Kritéria formálních náležitostí jsou opravitelná – žadatel vyzván 1 x k opravě nebo doplnění ve lhůtě 5 pracovních dnů Hodnotí se podle kontrolních otázek uvedených pro každé kritérium (ANO/NE)

Hodnocení formálních náležitostí a přijatelnosti Kritéria hodnocení přijatelnosti Oprávněnost žadatele Partnerství Cílové skupiny Celkové způsobilé výdaje Aktivity Horizontální principy Trestní bezúhonnost Soulad projektu s SCLLD Ověření administrativní, finanční a provozní kapacity žadatele Kritéria formálních náležitostí Úplnost a forma žádosti Popis žádosti MAS zasílá informace o výsledku hodnocení–lhůta 15 kalendářních dní ode dne doručení informace na podání Žádosti o přezkum u negativně hodnocených Žádostí o podporu

Věcné hodnocení Druhá fáze hodnocení projektů Hodnocení kvality Provádí Výběrová komise MAS Krajina srdce (min. tříčlenná, složená ze zástupců VK) na základě zpracovaného odborného posudku Pouze žádosti o podpory, které uspěly v 1. fázi hodnocení Lhůta max. 50 pracovních dnů od ukončení hodnocení FN a P Mohou být Výběrovou komisí vymezeny podmínky pro úpravu projektů ze strany žadatele, za kterých by měl být projekt podpořen

Věcné hodnocení Skupina kritérií Název kritéria I. Potřebnost Vymezení projektu a cílová skupina II. Účelnost Cíl projektu Způsob dosažení cíle III. Efektivnost a hospodárnost Efektivita projektu a financování Cílové hodnoty indikátorů IV. Proveditelnost Realizace aktivit Zapojení cílové skupiny do projektu Výběrová komise odpovídá u každého kritéria na Hlavní otázku (+ pomocné podotázky)

Věcné hodnocení Využívá 4 deskriptory: 1. Velmi dobré 100 % max. dosažitelného počtu bodů v kritériu 2. Dobré 75 % max. dosažitelného počtu bodů v kritériu 3. Dostatečné 50 % max. dosažitelného počtu bodů v kritériu 4. Nedostatečné 25 % max. dosažitelného počtu bodů v kritériu Deskriptor 4 je eliminační – získání tohoto deskriptoru nejméně u jednoho kritéria -> Žádost o podporu nesplnila podmínky věcného hodnocení

Věcné hodnocení Max. počet bodů věcného hodnocení -100 bodů Žádost musí získat min. 50 bodů, aby splnila podmínky věcného hodnocení a všechny hlavní otázky musí být hodnoceny deskriptory 1 –3 MAS zasílá informaci o výsledku hodnocení -> lhůta 15 kalendářních dní ode dne doručení informace na podání Žádosti o přezkum u negativně hodnocených Žádostí o podporu

Výběr projektů Programový výbor MAS do 30 pracovních dní od ukončení věcného hodnocení Programový výbor MAS stanoví pořadí projektů a provede výběr Žádostí o dotaci dle bodového hodnocení a aktuálních finančních prostředků alokovaných na danou výzvu Programový výbor nemůže měnit pořadí projektů ani hodnocení žádosti o podporu MAS současně upozorňuje, že tento závěr ještě předává k závěrečnému ověření způsobilosti projektů a ke kontrole administrativních postupů na ŘO OPZ

publicita Alespoň 1 povinný plakát min. A3 s informacemi o projektu –je možno využít el. šablonu z www.esfcr.cz https://www.esfcr.cz/detail-clanku/- /asset_publisher/BBFAoaudKGfE/content/sablony- pro-vytvoreni-nastroju-povinne-publicity Po celou dobu realizace projektu V místě realizace projektu snadno viditelném pro veřejnost, např. vstupní prostory budovy Pokud je projekt realizován na více místech, bude umístěn na všech těchto místech Pokud příjemce realizuje více projektů OPZ v jednom místě, je možné pro všechny tyto projekty umístit pouze jeden plakát Logo MAS Krajina srdce umístěný minimálně na webových stránkách organizace

Is kp14+ Součást monitorovacího systému do kterého vkládají žadatelé své žádosti o evropské dotace ze všech operačních programů v období 2014-2020 (vyjma dotací v zemědělství) On-line aplikace Nevyžaduje instalaci do PC Vyžaduje registraci s platnou emailovou adresou a telefonním číslem Edukační videa http://strukturalni-fondy.cz/cs/jak-na-projekt/Elektronicka- zadost/Edukacni-videa Pokyny k vyplnění žádosti v IS KP14+ https://www.esfcr.cz/formulare-a-pokyny-potrebne-v-ramci-pripravy- zadosti-o-podporu-opz/-/dokument/797956 !!! K práci v IS KP14+ budou nápomocni pracovníci kanceláře MAS !!!

Is kp14+

Is kp14+

Is kp14+

Is kp14+

Is kp14+

Is kp14+

Is kp14+

Is kp14+

Is kp14+

Is kp14+ Postup při podání žádosti Registrace do systému ISKP14+ https://mseu.mssf.cz/ (!!Jen v prohlížeči Microsoft Internet Explorer nebo MozillaFirefox) Vyplnění elektronické verze žádosti Finalizace elektronické verze žádosti Podepsání a odeslání elektronické verze žádosti !!Veškeré žádosti se zasílají jen v elektronické podobě prostřednictvím ISKP14+ !!Zřízení elektronického podpisu před podáním/odesláním žádosti

Is kp14+ Elektronický podpis Elektronický podpis = kvalifikovaný certifikát Platnost 1 rok Poskytovatelé: PostSignumČeské pošty (Czech Point)

Zpráva o realizaci Předkládá se prostřednictvím IS KP14+ do 30 dnů po ukončení každého monitorovacího období Monitorovací období trvá zpravidla 6 měsíců ŘO OPZ provádí kontrolu Zprávy o realizaci do 40 pracovních dní ode dne jejího předložení

důležité odkazy Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce v rámci OPZ https://www.esfcr.cz/file/9002/ Specifická část pravidel pro žadatele a příjemce v rámci OPZ https://www.esfcr.cz/file/9003/ Výzva MAS č. 1 včetně příloh http://maskrajinasrdce.cz/cs/integrovana-strategie-uzemi- 2014-2020-sclld/vyzvy/opz Dokumenty MPSV vydané pro potřeby OPZ https://www.esfcr.cz/dokumenty-opz Příručka pro hodnotitele https://www.esfcr.cz/prirucka-pro-hodnotitele-opz

Děkujeme za pozornost!!