I. etapa rekonstrukcí Projekt Zvýšení kvality laboratorní výuky studentů VŠCHT Praha (KvaLab)

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Oprava vozovky silnice II/468 (ulice 1. máje, Jablunkovská) termín: 24
Advertisements

Akutní onemocnění u diabetika ve stáří vyvolávající poruchy výživy
Sněm RVŠ JUDr. Lenka Valová. I. Počty studentů II. Příprava rozpočtu 2014 III. Návrh Zákona o pravidlech rozpočtové odpovědnosti IV. Návrh.
Doc. Dr. Ing. Miloš Kvarčák Návrhy na dlouhodobý záměr FBI
Uzavírky silnic II/476 a I/11
Gymnázium Jiřího Ortena KUTNÁ HORA
Hovory s děkanem Pátek 14:00 Pátek 18:00 Pondělí , od 18:30.
REKONSTRUKCE PLAVECKÉHO BAZÉNU VE VARNSDORFU
Oprogram Vkonkurenceschopnost Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Inovace výuky veterinárních studijních programů v oblasti bezpečnosti.
Zařízení pro biologickou eliminaci sulfanu z bioplynu J. Dostálková 1, J. Zábranská 2, D. Pokorná 2, A. Machala 1, V. Píštěk 1, M. Minařík 1 1 EPS, s.r.o.
 Nedýchá  Nereaguje › Masáž srdce v odpovídající kvalitě  5cm hloubka frekvence 100/min › Minimalizovat jakékoliv přerušení masáže › Trénovaní záchranáři.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Týden neklidu na 2.LF Velká posluchárna – Michal Pelíšek.
Témata a výstupy z jednání sekce „Engineering education“ na kongresech CHISA Josef Koubek IA ČR Inženýrská akademie České republiky a VŠCHT Praha Vysoká.
Projekt Digitální škola - její pozice v systému projektů na OA Orlová.
VY_32_INOVACE_KGE.4.52 Gymnázium Jiřího Ortena KUTNÁ HORA Předmět: Konstruktivní geometrie Tematický celek: Konstruktivní geometrie 4.ročníku Cílová skupina:
Projektový záměr Inovace Státní Imisní Sítě a nástrojů hodnocení kvality ovzduší (ISIS) Jan Macoun, Český hydrometeorologický ústav
Vliv přídavku odpadního čedičového a odpadního skelného vlákna
Mik. Program :00Zahájení (doc. Mazal, prof. Potáček) 10:15Obsah projektu a výsledky jeho plnění v oblasti KA 01 Inovace základních kurzů.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Pražské analytické centrum inovací CZ / /0002 Kontaktní osoba Karel Volka ESF – JPD 3 Grantové.
Management znalostí v inovačně náročném prostředí Ludmila Mládková VŠE v Praze.
Internetové publikování Doc. Ing. Petr Zámostný, Ph.D. místnost: A-72a tel.: 4222, 4167 (sekretariát ústavu 111)
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Čtyřúhelníky a rovnoběžníky
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
KOSOČTVEREC 1. ZÁKLADNÍ VLASTNOSTI KOSOČTVERCE
32.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Známe-li délku úhlopříčky.
Fakulta biomedicínského inženýrství, ČVUT v Praze, nám. Sítná 3105, Kladno Modernizace výukových postupů a zvýšení praktických dovedností a návyků.
Za akademický rok 2011/2012 prof. RNDr. Hana Kolářová, CSc. proděkanka LF UP.
Za akademický rok 2012/2013 prof. RNDr. Hana Kolářová, CSc. proděkanka LF UP.
Luděk Janík Budoucnost HYTEP. Historie HYTEP 2006 červen: MPO iniciovalo vznik H 2 platformy prosinec: Založení platformy (ČVUT FS, MEGA, ÚJV,
Animování snímků. Pravidla Žádný nápad není špatný. Buďte tvůrčí. Nebojte se riskovat. Kritika není povolena.
Rekonstrukce historického areálu FF MU Druhá etapa 2013 –
Setkání zaměstnanců Studijní blok – 2. část Soňa Vávrová.
Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Tisková konference - stavby ROP Mgr. Daniel.
ČESKÉ VYSOKÉ UČENÍ TECHNICKÉ V PRAZE FAKULTA STROJNÍ 29. října 2015 ROZVRH.
1. lékařská fakulta Univerzity Karlovy v Praze špičková, otevřená, přátelská.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Vize ve vědě a výzkumu TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI Univerzita s kladným nábojem.
Stoletá válka.
Lichoběžníky a jejich vlastnosti
Rekonstrukce DMC Račetice Slavnostní otevření
Setkání starostů měst a obcí Zlínského kraje 6. dubna 2017
Prezentace projektu Rozvoj PřF JU
ANALYTICKÁ GEOMETRIE V ROVINĚ vzdálenost dvou bodů střed úsečky
Lichoběžníky a jejich vlastnosti
VVI – nástroj ke zvýšení konkurenceschopnosti
Styly citací a referencí pro závěrečné práce a publikace
Konference „Krajský akční plán vzdělávání v Ústeckém kraji 1“
Kvarky Jaderná fúze Fyzikální olympiáda
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Lichoběžníky a jejich vlastnosti
ÚSEČKA Název školy: Základní škola a mateřská škola Bělá
Rozvoj vzdělávání na Slezské univerzitě v Opavě CZ /0. 0/0
Početnosť, relatívna početnosť, aritmetický priemer
ZKVALITNĚNÍ SOFTWARE ODBORNÉ UČEBNY KOD 12179
Určite komplexnú impedanciu sériového R – L obvodu, amplitúdu a fázový posun prúdu v ustálenom stave, ak sa pripoja na zdroj sínusového napätia s UM =
Program Prevence před povodněmi I. až IV. etapa
Přístroje a vybavení Projekt Zvýšení kvality laboratorní výuky studentů VŠCHT Praha (KvaLab)
JIHOČESKÉ LETIŠTĚ ČESKÉ BUDĚJOVICE a.s. ICAO KOD - LKCS.
1. ZÁKLADNÍ VLASTNOSTI ČTVERCE 2. OBVOD A OBSAH ČTVERCE – SLOVNÍ ÚLOHY
SOŠ a SOU Centrum odborného vzdělávání Libereckého kraje pro oblast služeb Projekt je spolufinancován Evropskou unií z Evropského fondu pro regionální.
39 ČTYŘÚHELNÍKY ROVNOBĚŽNÍKY.
Orofacionální cvičení III.
WHAT IS RED? Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
WHAT IS ORANGE? Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
Transkript prezentace:

I. etapa rekonstrukcí Projekt Zvýšení kvality laboratorní výuky studentů VŠCHT Praha (KvaLab)

I. etapa rekonstrukcí Posluchárna A II Posluchárna B III

I. etapa rekonstrukcí Ústav 101 A35, 39 Před Po

I. etapa rekonstrukcí Ústav 111 – A74 Před Po

I. etapa rekonstrukcí Ústav 215 – A154 Před Po

I. etapa rekonstrukcí Ústav 215 – A158 Před Po

I. etapa rekonstrukcí Ústav 215 - A159 Před Po

I. etapa rekonstrukcí AK07 Před Po

I. etapa rekonstrukcí AN02 Před Po

I. etapa rekonstrukcí AS25a Před Po

I. etapa rekonstrukcí AS27 Před Po

I. etapa rekonstrukcí Ústav 323 – B162 Před Po

I. etapa rekonstrukcí Ústav 323 – B161 Před Po

I. etapa rekonstrukcí Ústav 323 – BS20 Před Po

I. etapa rekonstrukcí Ústav 444 – B221 Před Po

I. etapa rekonstrukcí Ústav 444 – B222 Před Po

I. etapa rekonstrukcí BS93 Před Po