SLAvONIC+GAČR – ČGS+JČU

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Kdo nás živí Co je to litosféra Co je to zvětrávání
Advertisements

Věty o shodnosti trojúhelníků
Liquid ring compressor
Střední škola Oselce Škola: SŠ Oselce, Oselce 1, Nepomuk, Projekt: Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název: Modernizace.
Půda v ČR Hlavní zdroj obživy.
Semenná banka Anna Vlachovská.
Project Tree Planting. About parcel Parcel is owned by Pěnčín village Parcel is owned by Pěnčín village Village Pěnčín is situated near Jablonec nad Nisou.
PH Vypočítejte pH roztoku kyseliny chlorovodíkové o látkové koncentraci 0,01 mol.dm-3. Řešení: –    úplná disociace HCl + H2O  H3O+ + Cl- –    z reakční.
HLINÍK osnova vyučovací jednotky pro 1. nebo 2. ročník SŠ
GREEN DICTIONARY Created by Czech students. acclimatization aklimatizace, zdomácnění.
Vzdělávací materiál vytvořený v projektu OP VK Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Zlepšení.
Fugacitní modely distribuce látek v životním prostředí
Pedosféra VLASTNOSTI PŮD A ZNAKY PŮDNÍHO PROFILU
PŮDA, ZEMĚDĚLSTVÍ, LESNICTVÍ
III. SLOŽENÍ VÍCESLOŽKOVÝCH SOUSTAV
Udávání hmotností a počtu částic v chemii
Zeměpis Pedosféra Pedosféra je půdní obal země.
LESNÍ PATRA.
Jméno : Ing. Renata Šandová
Pedosféra.
Půdy.
Mgr. Jakub Karásek ZŠ Liberec, Na Výběžku 118, p. o. Vytvořeno: květen 2012 EU peníze školám CZ 1.07./1.4.00/ PEDOSFÉRA – PŮDNÍ OBAL ZEMĚ 6. třída.
Půdní typ Půdní typ je přírodní útvar, jehož vnitřní i vnější uspořádání je výsledkem působení půdotvorných činitelů na matečnou horninu.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Půdní typy Obr. 1 Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
Vzdělávací materiál vytvořený v projektu OP VK Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Zlepšení.
Prof. Jaroslav Heyrovský
Vliv teploty na růst populace půdních bakterií a jejich N - mineralizaci a vliv teploty na populace bakteriemi živícími se hlístice Effects of Temperature.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Iveta Pietrová. CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_1.3.AJ3,4.02/Pv trees and shrubs.
FP6 tematická priorita „Food“
Chemické výpočty II.
1) Napište chemické názvy sloučenin nebo iontů:
CO NAZNAČUJÍ NOVÉ STUDIE O VLIVU ZNEČIŠTĚNÉHO OVZDUŠÍ NA ZDRAVOTNÍ STAV POPULACE V PRAZE Ústav experimentální mediciny AV ČR, v.v.i. Praha KŽP AV ČR, Praha,
Vyšetření žaludeční šťávy v experimentu
Roztoky a jejich složení
Bioremediace a biodegradace
Vliv kyselé atmosférické depozice na koloběh uhlíku a dusíku „nejen“ v půdách Filip Oulehle, Chris Evans, Henning Meesenburg, Jakub Hruška, Pavel Krám,
8/1 The video task 1. The balls are made of a) steel b) iron c) wood 2. The water based liquid is there to.
Elektronické učební materiály – 1. stupeň Společnost Autor: Mgr. Lenka Radošová.
Neutralizace. Je reakce kyseliny s hydroxidem, při které vzniká sůl příslušné kyseliny a voda. Při neutralizaci se uvolňuje teplo – je to exotermická.
Cvičení z pedologie Martin Kočárek, č.d.: 225 (v případě informací, které nelze zjistit od kolegů) Literatura: Pedologické praktikum,
KPG Zrnitost půdy Katedra pedologie a geologie Význam  vliv na zvětrávání a půdotvorný proces  jemnozrnné substráty zvětrávají snáze a rychleji než hrubozrnné.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Zeměpis Autor: Mgr. Miluše Džuberová Krajina biosféra hydrosféra sociosféra.
VY_32_INOVACE_ _DOSTALOVA Zřeďovací rovnice Anotace Prezentace má za cíl seznámit žáky s využitím zřeďovací rovnice pro výpočet příkladů týkajících.
Půda Anotace: Materiál je určen k výuce pracovních činností (pěstitelství) v 7. ročníku ZŠ. Seznamuje žáky se základními informacemi o půdě, jejím vzniku.
Název školy ZŠ a MŠ Březno Název: Autor: Mgr. Petr Pištěk
Autor: Mgr. Lucie Hudcová Datum: Název: VY_52_INOVACE_10_PRVOUKA
Prokaryotní organismy Archaea
ZŠ Benešov, Jiráskova 888 CHEMIE
půdy Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
The enviroment and its protection
Chemical nomenclature
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Mikrobiální oživení zeminy po procesu termické desorpce
PŘEDNÁŠKY O PŮDĚ Zdeněk Máčka
PŘEDNÁŠKY O PŮDĚ Zdeněk Máčka
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Prvouka pro 2. tř. Stromy v lese III/2 18.
Základní škola a Mateřská škola Choustník, okres Tábor
Uhlík v půdě a kyselá depozice
Podzim v lese a plody. Jehličnaté a listnaté stromy.
Úspěchy v kauzální léčbě CF: přípravky Kalydeco a Orkambi
Fugacitní modely distribuce látek v životním prostředí
Autor: Mgr. Lucie Hudcová Datum: Název: VY_52_INOVACE_10_PRVOUKA
Vyšší rostliny Teplota ve vztahu k fotosyntéze
DUM - Digitální Učební Materiál
Přehled chemických vzorců
Doc. RNDr. Jakub Hofman, Ph.D. jaro 2014
Dr. Stella Vallejos Vargas
Prof. Jaroslav Heyrovský
Transkript prezentace:

SLAvONIC+GAČR – ČGS+JČU

GAČR – ČGS+JČU

GAČR – ČGS+JČU

Long-term chambers - SPRUCE Počet replikací - 4

Long-term chambers - BEECH Počet replikací - 4

Survey chambers - SPRUCE Počet replikací - 16

Survey chambers - BEECH Počet replikací - 16

Survey chambers – SPRUCE + BEECH

Soil water chemistry SMRK BUK O horizont -30 cm

Soil water chemistry SMRK BUK O horizont -30 cm

Soil water chemistry SMRK BUK O horizont -30 cm

Soil water chemistry SMRK BUK O horizont -30 cm

Soil water chemistry SMRK BUK O horizont -30 cm

Soil water chemistry SMRK BUK O horizont -30 cm

Control H2SO4 HCl NaOH DOC 800/1600 ueq L-1 Laboratorní experiment Week 1 Week 2 Week 3 Soil analysis Leachate analysis Treatment addition CO2 measurements Control H2SO4 HCl NaOH DOC 800/1600 ueq L-1

Laboratorní experiment Soil sand Air in LiCor Air out Treatment in via needle Permeable mambrane Leachate out 25cm 8cm 2cm 7cm

Laboratorní experiment Rozbor půdy – před a po

Laboratorní experiment Rozbor půdy – před a po

Laboratorní experiment Rozbor půdních vod – po druhé zálivce

Laboratorní experiment RESPIRACE Vysoká koncentrace Nízká koncentrace

Laboratorní experiment RESPIRACE