NÁZEV ŠKOLY : ZŠ KOLÍN V. , MNICHOVICKÁ 62 AUTOR : Mgr

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Advertisements

INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Lomené výrazy – tvar zlomku, ve jmenovateli je proměnná
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Matematické pojmy Matematika 7. – 8. ročník
Rozšiřování zlomků Krácení zlomků Rovnost zlomků
(4r + 2) . 1 −
VY_32_INOVACE_M.5.20-Zlomky-prezentace
Rozšiřování a krácení zlomků
Zlomky Porovnávání zlomků.
Základní škola Soběslav, tř. Dr. Edvarda Beneše 50 Tř. Dr. E. Beneše 50/II, Soběslav, IČO: tel: Vzdělávací.
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová VY_32_INOVACE_18_Matematika pro 6.ročník_Krácení zlomků Téma: Krácení zlomků Vytvořeno: březen 2012 CZ.1.07/1.4.00/
DĚLENÍ CELKU ZLOMEK.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Příjemce Základní škola, Třebechovice pod Orebem, okres Hradec Králové Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.05/ Název projektu Digitalizace výuky.
Násobení lomených výrazů
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Název Zlomky – porovnávání Předmět, ročník
Dělení zlomků.
2.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Inovace a zkvalitnění výuky projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Nové modulové výukové a inovativní programy - zvýšení kvality ve vzdělávání Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
VY_42_INOVACE_87_ZÁKLADNÍ TVAR ZLOMKU Jméno autora VMIng. Miroslava Lačná Datum vytvoření VMčerven 2011 Ročník použití VM7. ročník Vzdělávací oblast/obormatematika.
Základní škola, Ostrava – Poruba, Porubská 831, příspěvková organizace Registrační číslo projektu – CZ.1.07/1.4 00/ Název projektu – BRÁNA JAZYKŮ.
Matematika a její aplikace
Základní škola, Ostrava – Poruba, Porubská 831, příspěvková organizace Registrační číslo projektu – CZ.1.07/1.4 00/ Název projektu – BRÁNA JAZYKŮ.
4.12 ROVNICE V SOUČINOVÉM A PODÍLOVÉM TVARU Mgr. Petra Toboříková.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Inovace a zkvalitnění výuky projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Odčítání zlomků s různými jmenovateli Výukový materiál pro 7.ročník Autor materiálu: Mgr. Martin Holý Další šíření materiálu je možné pouze se souhlasem.
4.3 LINEÁRNÍ ROVNICE s neznámou ve jmenovateli Mgr. Petra Toboříková.
Mocnina součinu, podílu a mocniny
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jaroslav Bartl Číslo
Jméno autora:  Marie Roglová Škola:  ZŠ Náklo Datum vytvoření (období):
Co mají společného zlomky
Název školy: ZŠ a MŠ Březno
Základní škola Čelákovice
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
5.7 – 5.8 Usměrňování, částečné odmocňování
MATEMATIKA – ARITMETIKA 7
* Dělení zlomků Matematika – 7. ročník *
* Násobení zlomků Matematika – 7. ročník *
NÁZEV ŠKOLY : ZŠ KOLÍN V. , MNICHOVICKÁ 62 AUTOR : Mgr
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
NÁZEV ŠKOLY: ZAKLADNÍ ŠKOLA KOLÍN V., MNICHOVICKÁ 62
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jaroslav Bartl Číslo
NÁZEV ŠKOLY : ZŠ KOLÍN V. , MNICHOVICKÁ 62 AUTOR : Mgr
Základní škola Čelákovice
Digitalizace výuky Příjemce
Procvičování násobků 2, 3, 4 a 5 s využitím interaktivní tabule
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Základní škola Čelákovice
SLOŽENÝ ZLOMEK.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Vlastějovice, okres Kutná Hora AUTOR: Mgr. Olga Sýsová NÁZEV: VY_32_INOVACE_22_MATEMATIKA 3. ROČNÍK ZŠ TÉMA:
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice
Název školy: ZŠ a MŠ Březno
Zlomky (4) Smíšená čísla
Desetinná čísla a zlomky
KRÁCENÍ LOMENÝCH VÝRAZŮ
AUTOR: Mgr. Jana Pulcová NÁZEV: VY_42_INOVACE_02_ČÍSLO A PROMĚNNÁ_29
4 KRÁCENÍ ZLOMKŮ.
Základní škola Čelákovice
Transkript prezentace:

NÁZEV ŠKOLY : ZŠ KOLÍN V. , MNICHOVICKÁ 62 AUTOR : Mgr NÁZEV ŠKOLY : ZŠ KOLÍN V., MNICHOVICKÁ 62 AUTOR : Mgr. JAROSLAVA URBANCOVÁ NÁZEV: VY_32_INOVACE_15_M8_Zlomky TÉMA : části zlomků

Hledej čitatele 𝟑 𝟓 4 . 0,6 7. 𝟐 𝟑

Řešení 𝟑 𝟓 4 . 0,6 7. 𝟐 𝟑

Hledej dělitele 3 : 8 4 15 : 12 25 12 : 4 5

Řešení 3 : 8 4 15 : 12 25 12 : 4 5

Urči jmenovatele 9 2 3 8 11 3 5 4 10 5 9 20

Řešení 9 2 3 8 11 3 5 4 10 , ale i 3 5 4 10 5 9 20 ,ale i 5 9 20 1

ANOTACE Tuto úlohu jsem vytvořila na procvičování správného používání vhodných termínů v matematice.