Fyzika – procvičování převodů jednotek délky, hmotnosti, času a objemu

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Alena Čechová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Advertisements

Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Alena Čechová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Počítač, základní pojmy Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Bc. Miroslav Kaňok, DiS. Dostupné z Metodického portálu
Vlastnosti látek − hustota Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. David Mánek. Dostupné z Metodického portálu
Úhel a jeho velikost Goniometrie Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Ivana Mastíková. Dostupné z Metodického portálu
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Alena Čechová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Alena Čechová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Jaroslava Holečková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  Provozuje.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Čtyřúhelník - obdélník
ZVÍŘECÍ RODINKY Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Petra Cemerková Golová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
  Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Mona Drábková. Dostupné z Metodického portálu ISSN: Provozuje.
Matematika – 4. ročník. Pracujeme s diagramy
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Jaroslava Holečková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  Provozuje.
Převody jednotek objemu
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
Převody – jednotky délky
Prvouka – 3. ročník Animace koloběhu vody v přírodě
Poznej bankovky a mince
CZ / / Číslo projektu MŠMT:
CZ / / Číslo projektu MŠMT:
Finanční gramotnost Základní pojmy
Téma: Jaro v CHKO České středohoří Tobiášův vrch
Obrazový materiál pro pracovní list – Masky
Interaktivní procvičování německých slovíček
Vlastnosti látek − hustota
STEJNÉ Pracovní listy Poznáš, které obrázky jsou stejné? Najdi je a spoj. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Fišer.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Čtyřúhelník – obvod čtverce
Test k ověřování znalostí z fyziky na téma:
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
Pracovní listy zaměřené na vybavení jízdního kola
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Vlastnosti snímku
CZ / / Číslo projektu MŠMT:
Fyzika – měření objemu a převody jednotek objemu
Výpočet neznámé veličiny z vybraných fyzikálních vzorců
Správa fotografií v Adobe Lightroom II.
Prvouka – 3. ročník Animace koloběhu vody v přírodě
Přírodní vědy DUM 23 HOUBY - TEST
Interaktivní příklad na dělení napětí a proudu v elektrickém obvodu
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
Tělesa –čtyřboký hranol
MATEMATIKA Z PAŘEZOVÉ CHALOUPKY
PROVĚRKY Převody jednotek délky - 2.část
Převody délky MATEMATIKA
Převody jednotek hmotnosti
Vypočítej ceny zlevněného zboží
FYZIKÁLNÍ VELIČINY Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
KARTY NA PŘIŘAZOVÁNÍ Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Fišer. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Stavíme si domov Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zdeněk Hanzelín. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr
Rozmanitost přírody – interaktivní test – liška obecná
PŘEVODY JEDNOTEK.
PŘEVODY JEDNOTEK.
Převody jednotek objemu
Představujeme a sestavujeme krychli
Vánoční počítání zpaměti
Interaktivní příklad na dělení proudu v elektrickém obvodu
Český jazyk – interaktivní procvičování vyjmenovaných slov po B
Prezentace určena k opakování a upevnění pojmů více a méně.
Převody – jednotky délky
Převody jednotek objemu − 2. část
Vlastnosti látek − hustota
Převody jednotek hmotnosti – 2. část
Převody jednotek – 2. část
Obrazový materiál pro pracovní list – Masky
Převody jednotek obsahu - 2.část
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Český jazyk – interaktivní procvičování vyjmenovaných slov po P
Transkript prezentace:

Fyzika – procvičování převodů jednotek délky, hmotnosti, času a objemu Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zdeněk Hanzelín. Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz; ISSN 1802-4785. Provozuje Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků (NÚV).

Návod k použití. K tomu, abyste určili výsledek převodu, slouží klávesnice (podobná jako u kalkulačky). Kliknete-li na správné číslo, klávesnice se zabarví zeleně. Při chybném označení se zabarví červeně. 1 2 3 4 5 6 7 9 5 10 8 10 15 , START Pomocí tlačítka START uvedete v činnost časování 15 sekund. Čas slouží pouze k informaci, za jak dlouho žák úkol splnil.

, 6 60 cm = m 1 2 3 4 5 5 10 6 7 8 9 10 15 , START

3 2 m 320 dm = 1 2 3 4 5 5 10 6 7 8 9 10 15 , START

5 m 0,05 km = 1 2 3 4 5 5 10 6 7 8 9 10 15 , START

3 km 3 000 m = 1 2 3 4 5 5 10 6 7 8 9 10 15 , START

, 9 90 cm = m 1 2 3 4 5 5 10 6 7 8 9 10 15 , START

2 2 kg 2,2 t = 1 2 3 4 5 5 10 6 7 8 9 10 15 , START 2

, 2 g 200 mg = 1 2 3 4 5 5 10 6 7 8 9 10 15 , START

6 dkg 600 g = 1 2 3 4 5 5 10 6 7 8 9 10 15 , START

4 2 g 4,2 kg = 1 2 3 4 5 5 10 6 7 8 9 10 15 , START

6 kg 6 000 g = 1 2 3 4 5 5 10 6 7 8 9 10 15 , START

3 s 5 min = 1 2 3 4 5 5 10 6 7 8 9 10 15 , START

3 min 180 s = 1 2 3 4 5 5 10 6 7 8 9 10 15 , START

, 7 5 h 45 min = 1 2 3 4 5 5 10 6 7 8 9 10 15 , START

1 , 5 d 36 h = 1 2 3 4 5 5 10 6 7 8 9 10 15 , START

4 8 h 2 d = 1 2 3 4 5 5 10 6 7 8 9 10 15 , START

3 3 3 m 3 000 dm = 1 2 3 4 5 5 10 6 7 8 9 10 15 , START

3 , 4 dm 400 ml = 1 2 3 4 5 5 10 6 7 8 9 10 15 , START

3 1 5 dm 150 l = 1 2 3 4 5 5 10 6 7 8 9 10 15 , START

2 l 2 hl = 1 2 3 4 5 5 10 6 7 8 9 10 15 , START

3 3 hl 300 dm = 1 2 3 4 5 5 10 6 7 8 9 10 15 , START